Ja, dat dacht ik ook al. Opvallend dat deze er nog in staat.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat dit een eenmalige terugkeer zou zijn, maar houdt t lekker vol
nur von dirquote:Op donderdag 26 december 2019 14:50 schreef MTheBassman het volgende:
Dit soort nummers durf je alleen maar van te dromen![]()
Volgens mij een gevolg van Ruud's Duitse Donderdag en een algemene opleving van Oosterbuurmuziek.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat dit een eenmalige terugkeer zou zijn, maar houdt t lekker vol
Wanneer gaan wij Allein Allein in de lijst stemmen?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij een gevolg van Ruud's Duitse Donderdag en een algemene opleving van Oosterbuurmuziek.
Dat mag je zelf doen, dat vind ik een vrij matig nummer.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij Allein Allein in de lijst stemmen?
Ohja, hoe doet Atemlos het eigenlijk dit jaar?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij een gevolg van Ruud's Duitse Donderdag en een algemene opleving van Oosterbuurmuziek.
Op donderdagmiddag laat gaat Radio 2 uit.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:51 schreef Cee het volgende:
[..]
220quote:Op donderdag 26 december 2019 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja, hoe doet Atemlos het eigenlijk dit jaar?
Ik vind het ook allemaal iets te veel van het goede (of slechte).quote:Op donderdag 26 december 2019 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op donderdagmiddag laat gaat Radio 2 uit.
Wat een ellende dan met die Duitse shit...
Vandaag eens niet, fijn!
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:53 schreef alopio het volgende:
Veel plezier hier allen, ik ga ook naar de Gourmet, waar geen top2000 opstaat maar waarschijnlijk meuk van Q ofzo.
Tot vanavond laat allen
Flink gestegen weerquote:Op donderdag 26 december 2019 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja, hoe doet Atemlos het eigenlijk dit jaar?
Veel plezier hier allen, ik ga ook naar de Gourmet, waar geen top2000 opstaat maar waarschijnlijk meuk van Q ofzo.
Tot vanavond laat allen
Is dat gestegen?quote:
Tot vanavond laat allen
Geniet ervan!quote:Op donderdag 26 december 2019 14:53 schreef alopio het volgende:
Tot vanavond laat allen
Sterkte en veel plezierquote:Op donderdag 26 december 2019 14:53 schreef alopio het volgende:
Tot vanavond laat allen
104 omhoog iddquote:
jaquote:
Mama Lauda, Atemlos durch die Nacht, alle andere Apres Ski ellende mag van mij geskipt worden...quote:Op donderdag 26 december 2019 14:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal iets te veel van het goede (of slechte).
Gourmet en Q music,quote:
Veel plezier en probeer toch nog even de mensen daar te bekeren want ik kan me niet voorstellen dat er lui de voorkeur geven aan een avond lang autotunemeuk en kerstmuziek boven muzikale variatie van de Top 2000. Zeg maar dat het van ons moet.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:53 schreef alopio het volgende:
Tot vanavond laat allen
Behalve voor Jeff Buckley, zo net na Nightswimming.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een nummer als een warm bad
Dat bekeren is onmogelijk. Zijn net fanatieke Bible Belt bewoners wat dat betreft.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Veel plezier en probeer toch nog even de mensen daar te bekeren want ik kan me niet voorstellen dat er lui de voorkeur geven aan een avond lang autotunemeuk en kerstmuziek boven muzikale variatie van de Top 2000. Zeg maar dat het van ons moet.
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve voor Jeff Buckley, zo net na Nightswimming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Ik kende dit ook niet tot vorig jaar. Mooie plaat inderdaad.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:56 schreef MTheBassman het volgende:
Ken ik niet, maar dit klinkt mooi
Sander plugde dit plaatje wel vaker toch.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:55 schreef Cee het volgende:
Ik kende dit nummer niet totdat Coen en Sander het als hun laatste plaat op 3fm draaiden.
RIP 3fm.
RIP Coen en Sander.
quote:1603 Blue Suede Shoes Elvis 3
1602 Run The World (Girls) Beyoncé 2,5
1601 In Your Eyes Peter Gabriel 6,5
1600 Stay With Me Sam Smith 6
1599 Under My Thumb The Rolling Stones 6
1598 Heartbreak Warfare John Mayer 6
1597 Get Ready Rare Earth 6
1596 Niggas In Paris Kanye West & Jay-Z 5
1595 Hart Van Mijn Gevoel De Kast 3
1594 Black Dog Led Zeppelin 6