SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Wacht maar, over 6 minuten smeek je of Leo terug wil komen.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:53 schreef Magica het volgende:
Leo blokhuis![]()
Blijft die gast heel de week
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:51 schreef Bonken het volgende:
[..]
Dat gepush van dat bandje ... zelfs in ads ... alsof het wereldartiesten zijn. Buiten Nederland kent niemand ze:
[ afbeelding ]
Wat is er mis met Blokhuis?quote:Op donderdag 26 december 2019 01:53 schreef Magica het volgende:
Leo blokhuis![]()
Blijft die gast heel de week
Leo viel reuze mee.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wacht maar, over 6 minuten smeek je of Leo terug wil komen.
Wie komt hierna danquote:Op donderdag 26 december 2019 01:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waren nog van Tropicanaquote:Op donderdag 26 december 2019 01:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die café mafkezen met die bloemetjes
Zo slecht is Kensington ook weer niet. Ik sla ze hoger aan dan Bastille in ieder geval.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, die gemiddeldes![]()
afbeelding
op MuMe doen ze het wel ietsje beter![]()
[ afbeelding ]
Dat is nog steeds weinig, vergelijkbaar met Het Zesde Metaal qua aantal stemmen.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, die gemiddeldes![]()
afbeelding
op MuMe doen ze het wel ietsje beter![]()
[ afbeelding ]
Normaal draait Leo Blokhuis heel andere muziek dan Cyndi Lauper inderdaad.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:56 schreef El-Stinho het volgende:
Leo heeft in het eerste uur iets teveel door intro's heengepraat, gok uit enthousiasme. Doet hij normaal nooit bij zijn eigen toffe shows.
Geen idee, vandaag staat ie me niet aan. Maar Rick is helemaal bagger jaquote:Op donderdag 26 december 2019 01:55 schreef DireStraits7 het volgende:
Slechte TT.
[..]
Wat is er mis met Blokhuis?
hij klonkt niet echt topquote:Op donderdag 26 december 2019 01:57 schreef houdjemond het volgende:
Ik geef Rick 5 minuten, als het wéér zo slecht is ben ik weg
Ik probeer nog wat te blijven, maar weet ook niet of ik het ga halen met Rick. Vorig jaar denk ik 1x kunnen doorhalen. Rest van de dagen trok ik het niet. Nu Annemieke niet meer 6-8 slot heeft hoef ik ook niet daarvoor op te staan in ieder gevalquote:Op donderdag 26 december 2019 01:57 schreef houdjemond het volgende:
Ik geef Rick 5 minuten, als het wéér zo slecht is ben ik weg
Ik ook. Deze poster op RYM is het met me eens:quote:Op donderdag 26 december 2019 01:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zo slecht is Kensington ook weer niet. Ik sla ze hoger aan dan Bastille in ieder geval.
Nou ja, dat is precies mijn punt. Dit kwam opeens in 2015 in de lijst, maar vraag me niet waarom of waardoor. Dit lijkt me zo'n gevalletje 'iemand binnen de redactie vond dat dit erin moest'.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:58 schreef Koen66 het volgende:
ik ken dit niet maar lig wel vaker onder een steen
Doorhalen kan ik sowieso niet meer, wellicht ook wel een zege met deze blokjesquote:Op donderdag 26 december 2019 01:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik probeer nog wat te blijven, maar weet ook niet of ik het ga halen met Rick. Vorig jaar denk ik 1x kunnen doorhalen. Rest van de dagen trok ik het niet. Nu Annemieke niet meer 6-8 slot heeft hoef ik ook niet daarvoor op te staan in ieder geval
Icarus is oprecht wel een goed nummer. Ik was het bestaan daarvan eigenlijk vergeten, bedankt voor de herinnering.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:59 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ik ook. Deze poster op RYM is het met me eens:
"Look, it's just that the lyrics sound like a precocious arts student who finds this shit profound as hell.
The choruses are repeated with such emotion and it makes it sound sort of Narm-y; there are nice bits, Pompeii and Things We Lost in the Fire, and the singer's sense of melody is good. Just, come on, man. Get an editor.
Case in point:
Icarus is flying too close to the sun
And Icarus's life, it has only just begun
It's just begun
En:
I have written you down
Now you will live forever
And all the world will read you
And you will live forever
In eyes not yet created
On tongues that are not born
I have written you down
Now you will live forever"
Er is best wel veel reclame gemaakt voor Bonamassa. Concertjes aanprijzen enzo. Alsnog willekeurig, maar toch.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nou ja, dat is precies mijn punt. Dit kwam opeens in 2015 in de lijst, maar vraag me niet waarom of waardoor. Dit lijkt me zo'n gevalletje 'iemand binnen de redactie vond dat dit erin moest'.
quote:Op donderdag 26 december 2019 02:00 schreef Kyran het volgende:
Oh ja, ik was zijn sidekick ook vergeten. Dat is ook zo'n gast die teveel in kluisjes is gestopt vroeger.
Waar staat Ruud op de ranglijst?quote:Op donderdag 26 december 2019 02:00 schreef El-Stinho het volgende:
Rick was zo vermoeiend vorig jaar. Na Gijs soepel de meest irritante DJ.
Ik vind Gijs echt prima vergeleken met Rick.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:00 schreef El-Stinho het volgende:
Rick was zo vermoeiend vorig jaar. Na Gijs soepel de meest irritante DJ.
Volgend jaar met z'n allen op Nas stemmen.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:01 schreef DireStraits7 het volgende:
Changes van 2Pac, 'omdat er ook wat hiphop in moet'.
heeft Rick die meegenomen?quote:Op donderdag 26 december 2019 02:03 schreef DireStraits7 het volgende:
Whitesnake, omdat de overgestapte Radio Veronica-luisteraar ook aan de trekken moet komen.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:03 schreef LekkerWeertje het volgende:
Staat Run the Jewels er eigenlijk in? Kendrick Lamar? Tyler the Creator?
Ergens waar ADO ook zou staan of zo. Die blijft in zijn eigen shows ook in een standaardcirkel hangen met Top40-like spul.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar staat Ruud op de ranglijst?
Run!quote:Op donderdag 26 december 2019 02:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb rick nog niet gehoord ik was net op tijd weg eventjes![]()
![]()
Nochtans het beste nummer van het uur.quote:
Annemiekequote:Op donderdag 26 december 2019 02:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ergens waar ADO ook zou staan of zo. Die blijft in zijn eigen shows ook in een standaardcirkel hangen met Top40-like spul.
Stenders, Roodbeen en Blokhuis zijn soepel mijn favoriete DJ's.
quote:Op donderdag 26 december 2019 02:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Ze zouden er bij Radio2 spontaan een hartaanval van krijgen.
Je kan gewoon de hele link plakken.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[youtube]IYH7_GzP4Tg[/youtube]
Pff, ik hou het niet meer bij met al die fora met hun eigen codes...quote:Op donderdag 26 december 2019 02:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan gewoon de hele link plakken.
Shows op zondag vind ik prima. Altijd op zoek naar nieuwe muziek buiten de gebaande wegen; ruimte voor een luisteraar om een onderschat album/artiest aan te prijzen, ruimte voor een luisteraar om te vertellen waarom zij/hij uitkijkt naar een concert in de komende week; altijd mooie gastartiesten op de speelplaats.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Annemieke
Stenders
Roodbeen
Blokhuis heb ik niet vaak genoeg gehoord om een mening te hebben. Rabbering is op z'n tijd ook prima.
Ik hoor dit wel liever dan Whitesnake.quote:
Volgens mij las hij een stem-motivatie voor.quote:
Verdomme, echt eerste nummer ook gewoon.quote:
En "waar zijn die handjes" brullenquote:Op donderdag 26 december 2019 02:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Verdomme, echt eerste nummer ook gewoon.
Nu gaat die straks ook bij iedere nummer gepast en ongepast cafe microfoon openzetten.
Gelukkig kan dat maar 1 uur lang ....
Moet ik even vaker luisteren dan, thanks.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Shows op zondag vind ik prima. Altijd op zoek naar nieuwe muziek buiten de gebaande wegen; ruimte voor een luisteraar om een onderschat album/artiest aan te prijzen, ruimte voor een luisteraar om te vertellen waarom zij/hij uitkijkt naar een concert in de komende week; altijd mooie gastartiesten op de speelplaats.
Eensch.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoor dit wel liever dan Whitesnake.
owwwwwwwwwquote:Op donderdag 26 december 2019 02:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Volgens mij las hij een stem-motivatie voor.
quote:
Welke stats?quote:
Liever op ye, ATCQ of Kendrick als je het mij vraagtquote:Op donderdag 26 december 2019 02:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgend jaar met z'n allen op Nas stemmen.
Nachtshow namens Powned.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Werkt deze man in het dagelijks leven ook bij Radio2?
Geen wonder dat het een uitstervend medium is.
Ook tussen 2 en 4.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 26 december 2019 01:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kendrick is fantastisch, maar NY State of Mind is hands down het beste stukje rap ooit.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Liever op ye, ATCQ of Kendrick als je het mij vraagt
Hij heeft toen samen met de Zwart 538 opgezet, ergens begin 00's naar Veronica verhuist en sinds vorig jaar bij NPO2.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze houden hem van de straat, zullen we maar zeggen.quote:
Oh, nou vind ik 'm een nog grotere oetlul eigenlijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij heeft toen samen met de Zwart 538 opgezet, ergens begin 00's naar Veronica verhuist en sinds vorig jaar bij NPO2.
quote:Op donderdag 26 december 2019 02:10 schreef Magica het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Leo doet me aan mijn pa denken maar Rick aan een incestueuze oom
Nope, we moeten het helaas doen met Niggas in Paris als het om recente hiphopbangers gaatquote:Op donderdag 26 december 2019 02:03 schreef LekkerWeertje het volgende:
Staat Run the Jewels er eigenlijk in? Kendrick Lamar? Tyler the Creator?
jaren terug werd ie uit de ochtendshow gewipt bij Veronica. Was ik best pissed over. Geen idee meer waarom nu eigenlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 02:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij heeft toen samen met de Zwart 538 opgezet, ergens begin 00's naar Veronica verhuist en sinds vorig jaar bij NPO2.
regisseurquote:Op donderdag 26 december 2019 02:12 schreef Kyran het volgende:
Ik kan die sidekick ZO SLECHT hebben of producer of wie dan ook ...
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik N.Y. State of Mind nog maar 2x beluisterd heb. Was wel van plan om nog eens dieper in Illmatic te duikenquote:Op donderdag 26 december 2019 02:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kendrick is fantastisch, maar NY State of Mind is hands down het beste stukje rap ooit.
Welterustenquote:Op donderdag 26 december 2019 02:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]!
Zal je morgen trouwens even DM'en, you know why![]()
Het enige nummer waar ik eigenlijk nog voor wakker blijf. Zóveel beter dan het grote hitje dat véel te hoog staat imoquote:Op donderdag 26 december 2019 02:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nochtans het beste nummer van het uur.
Zeker doen.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik N.Y. State of Mind nog maar 2x beluisterd heb. Was wel van plan om nog eens dieper in Illmatic te duiken
Tweede album was beter.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mumford & Sons, die jongens hadden best mogen stoppen na het eerste album.
Dat mag jij vinden, maar dan zit je er wel naast.quote:
Nee man, de eerste heeft de hits, de tweede is veel meer een album.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar dan zit je er wel naast.
Babel vind ik verschrikkelijk, de track vooral.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee man, de eerste heeft de hits, de tweede is veel meer een album.
Mwah, vind ik wel meevallen. Eerste album had ook wat meer onbekende pareltjes zoals Dust Bowl Dance. Tweede vond ik behoorlijk tegenvallend en moest het toch ook vooral van hitjes als I Will Wait en Lover of the Light hebben.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee man, de eerste heeft de hits, de tweede is veel meer een album.
Tja, maar dit is ook niet bepaald het soort muziek dat goed scoort op rym.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:20 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongelofelijk dat dit zo'n succesnummer is bij het NLse radiopubliek. Maar daar draagt 2 helaas ook aan bij door ze iets van 200 plays per jaar te geven (gemiddeld)
Nee hoor, ik check alleen hoeveel gewaardeerde users daar wél de moeite hebben genomen om die drek te beluisterenquote:Op donderdag 26 december 2019 02:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat jullie al de moeite hebben genomen hele albums van ze te beluisteren, respect
Klopt, dat is dan ook veruit het beste nummer op het debuut. Little Lion Man en The Cave waren destijds leuk, maar gingen toch snel vervelen. Hun sound was nieuw en verfrissend, maar de houdbaarheidsdatum was kort.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerste album had ook wat meer onbekende pareltjes zoals Dust Bowl Dance.
Hopeless Wanderer en Below My Feet vind ik veel leuker. The Road to Red Rocks is sowieso een geweldig live-album (en de bijbehorende beelden zijn ook leuk): https://www.musicmeter.nl/album/298199quote:Tweede vond ik behoorlijk tegenvallend en moest het toch ook vooral van hitjes als I Will Wait en Lover of the Light hebben.
Heb veel meer met de "Snob 2000" van Pinguin Radio. Maar die zenden 'snachts niet uit.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:17 schreef Gretzl het volgende:
Bizar dat zo'n matige single van een behoorlijk geflopt album alsnog in onze lijst staat
Ja I know, ik gein maar watquote:Op donderdag 26 december 2019 02:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Tja, maar dit is ook niet bepaald het soort muziek dat goed scoort op rym.
Doodsverwensing voor de heer Vedderquote:Op donderdag 26 december 2019 02:23 schreef Bonken het volgende:
[..]
Heb veel meer met de "Snob 2000" van Pinguin Radio. Maar die zenden 'snachts niet uit.![]()
Alice in Chains was wel baas destijds. Grunge met Pearl Jam, Soundgarden en Nirvana. Mis die tijd wel. Alleen Eddie Vedder is van de zangers nog in leven, verdomme
Fair enough, maar gezien de reacties uit mijn omgeving tijdens die soort nummers zitten de meesten er ook niet op te wachten.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja I know, ik gein maar watM'n punt is eigenlijk dat als je het grote publiek voornamelijk blootstelt aan dingen als M&S en Kensington dat je dan ook niet kunt verwachten dat ze qua smaak snel richting wat experimentelere evolueren. Het is nogal een Catch 22-verhaal feitelijk.
gewoon van genietenquote:Op donderdag 26 december 2019 02:25 schreef DireStraits7 het volgende:
Nummers als Rooster voelen gewoon misplaatst tussen al die andere nummers. Het is bijna een belediging.
quote:Op donderdag 26 december 2019 02:26 schreef DireStraits7 het volgende:
Simply Red is ook fijn. De betere blue-eyed (pop)soul.
Kijken of bed er nog stond, was gelukkig zoquote:Op donderdag 26 december 2019 02:25 schreef Kyran het volgende:
@:houdjemond waar ben je! Dit moet jij toch ook wel waarderen? Toch? Toch?
Ja, Alice in Chains was genietenquote:Op donderdag 26 december 2019 02:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kijken of bed er nog stond, was gelukkig zo.
De bedoelde Alice?
Heel enthousiast tandjes op gepoetst inderdaadquote:
Als het nummer flink gestegen is, zal het wel een trekkerfluitje zijnquote:
Best wel fucked up. Deze dj lijkt met de jaren steeds meer op Ferry de Groot (of andersom).quote:Op donderdag 26 december 2019 02:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doodsverwensing voor de heer Vedder
Blijf je niet wakker voor The Verve?quote:Op donderdag 26 december 2019 02:32 schreef DireStraits7 het volgende:
Komt nu DJVT? Dan kan ik eindelijk naar bed.
Them bones ook niet?quote:Op donderdag 26 december 2019 02:26 schreef Kyran het volgende:
Godver, Man in the Box staat er gewoon niet inalleen Would? nog.
Nederland ...... smakeloos ... land.
The Verve is het niet waard om dit soort geneuzel van De Jeugd aan te horen.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Blijf je niet wakker voor The Verve?
Nope, alleen Rooster en Would? en beiden zijn gedaald. Heb het genoteerd, volged jaar even op Rooster stemmen om die erin te houden en misschien Man in the Box erbij. Would? is nog wel veilig.quote:
Komt ook op de lijst dan alvast, kan toch niet dit.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nope, alleen Rooster en Would? en beiden zijn gedaald. Heb het genoteerd, volged jaar even op Rooster stemmen om die erin te houden en misschien Man in the Box erbij. Would? is nog wel veilig.
Bertje vs Yayoquote:
ik sla een barkie op de bar kapotquote:Op donderdag 26 december 2019 02:36 schreef Gretzl het volgende:
M'n DJVT fave is trouwens Een Barkie
Niet Als Jouw, denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:36 schreef Gretzl het volgende:
M'n DJVT fave is trouwens Een Barkie
Alleen al de gedachte aan dat nummer maakt me fysiek onpasselijk...quote:
Na 'Witte Chocoladevlokken' uiteraard.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Misschien wel de ultieme white middle class hiphop...
Ik zie daar gewoon meer de ironie van in.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Alleen al de gedachte aan dat nummer maakt me fysiek onpasselijk...
Misschien wel de ultieme white middle class hiphop...
Thanks, nu heb ik die song + video weer in m'n hoofdquote:Op donderdag 26 december 2019 02:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Na 'Witte Chocoladevlokken' uiteraard.
Voor mij is De Jeugd aan de verkeerde kant van kitsch terecht gekomen.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik zie daar gewoon meer de ironie van in.Gelukkig vinden we elkaar weer bij andere genres/artiesten
x
quote:NOW THE DRUGS DON'T WORK
THEY JUST MAKE YOU WORSE
BUT I KNOW I'LL SEE YOUR FACE AGAIN
Die heb ik intussen ook te vaak gehoord, waardoor er nu een irritatiefactor is ontstaan. Maar de rest van het DJVT-oeuvre vind ik dan weer niet grijsgedraaidquote:Op donderdag 26 december 2019 02:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik heb oprecht bijna een soort van ding dat ik wegloop van een feestje als Sterrenstof gedraaid wordt.
Je doet er heel goed aan om dat soort avonden niet te analyseren, ouwe reus.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:45 schreef DireStraits7 het volgende:
Kijk, die jongens van De Jeugd kunnen er ook niets aan doen dat er blijkbaar zo'n grote markt is van mensen die het leuk vinden om naar hun stompzinnige teksten te luisteren ('loesoe met diamonds om mijn nek bitch![]()
), maar ik heb te veel feestjes meegemaakt met teveel dronken leeftijdsgenoten die dan veel te ovderdreven pathetisch mee gaan 'rappen' met Sterrenstof. Dat zijn echt moment waarop ik de vergankelijkheid van het leven voel en serieus in een existentiële crisis kom en me afvraag waar het mis is gegaan...
Dat geloof ik niet.quote:
Voor mij gaat het verder dan 'te vaak gehoord' of 'irritatiefactor'. Nummers als 'Who Run the World' zijn ook killing voor mannen op de dansvloer, Wonderwall komt ook bij ieder feestje langs, en Drop It Like It's Hot is gewoon geen boeiend nummer, maar Sterrenstof slaat alles bij mij... Ik ken geen enkel nummer dat zo'n weerzinwekkende reactie oplevert bij mij. Het is zo potsierlijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die heb ik intussen ook te vaak gehoord, waardoor er nu een irritatiefactor is ontstaan.
Wellicht niet, maar ik ben toch benieuwd waar zo'n gevoel vandaan komt. Want ik vrees dat de hype van het nummer nog wel blijft...quote:Op donderdag 26 december 2019 02:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je doet er heel goed aan om dat soort avonden niet te analyseren, ouwe reus.
Goede analyse die ik wel kan volgen. Die feestjes heb ik gelukkig grotendeels gemist, in m'n fanatieke studeer-/uitgangstijd was De Jeugd nog wat minder groot en in Wageningen werden ze al helemaal niet veel gedraaid. Ik kan zelf ook niet zo goed tegen die hysterie. Ik vind het tof als mensen oprecht uit hun dak gaan op een nummer, maar als het enkel op liters alcohol luktquote:Op donderdag 26 december 2019 02:45 schreef DireStraits7 het volgende:
Kijk, die jongens van De Jeugd kunnen er ook niets aan doen dat er blijkbaar zo'n grote markt is van mensen die het leuk vinden om naar hun stompzinnige teksten te luisteren ('loesoe met diamonds om mijn nek bitch![]()
), maar ik heb te veel feestjes meegemaakt met teveel dronken leeftijdsgenoten die dan veel te ovderdreven pathetisch mee gaan 'rappen' met Sterrenstof. Dat zijn echt moment waarop ik de vergankelijkheid van het leven voel en serieus in een existentiële crisis kom en me afvraag waar het mis is gegaan...
Ach, zo vraag ik me al jaren af waarom alle Brabanders meezingen met Brabant terwijl dat nummer niet eens over Brabant gaat.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar ik ben toch benieuwd waar zo'n gevoel vandaan komt. Want ik vrees dat de hype van het nummer nog wel blijft...
valt mij best mee eigenlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 02:51 schreef Kyran het volgende:
Ik moet zeggen, Rick valt me mee tot nu toe.
Zo had ik het (on)genoegen dat Angels 'ons' nummer was van de studievereniging. Maar goed, dat vond ik nog wel te doen. En over het algemeen heb ik nergens echt een hekel aan qua muziek.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, zo vraag ik me al jaren af waarom alle Brabanders meezingen met Brabant terwijl dat nummer niet eens over Brabant gaat.
Over het algemeen zijn mensen gewoon niet zo intelligent, daar schuilt een groot deel van de verklaring in.
Dat had ik vorig jaar ook. In veel gevallen zit het ook echt tussen de oren. Soms is je ergens aan storen ook een keuze. In het geval van Gijs is het echt gewoon kut.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:51 schreef Kyran het volgende:
Ik moet zeggen, Rick valt me mee tot nu toe.
Misschien samen met Foo Fighters.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:55 schreef DireStraits7 het volgende:
Wel grappig dat Editors nu, samen met Muse, zo'n beetje geposteerd worden als dé rockexponenten van de 21e eeuw, als je de Top 2000 zou moeten geloven.
En toch heb ik meelij met al die mensen die het sinds de jaren '70 aan moeten horen.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kerstnummers zijn echt kut, maar dit is de minst kutte.
Hey niet haten op Foo godenquote:Op donderdag 26 december 2019 02:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Misschien samen met Foo Fighters.
Foo Fighters.
Ik hou totaal niet van dat soort rücksichtslose rock.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hey niet haten op Foo goden![]()
Al vind ik veel van hun nummers in de Top2000 echt niet hun beste, maar als band (vooral live) zijn ze toch wel top.
net geen 5 uur per dag slapen ?quote:Op donderdag 26 december 2019 03:03 schreef DireStraits7 het volgende:
Maar goed, bedtijd inderdaad. Dit voelde meer als een klaaguurtje, maar daar breng ik de volgende dagen wel verandering in. Ik hou echt wel van 80% van de Top 2000-muziek.
komt zo de foo fighters? dan blijf ik daar nog even op wachtenquote:Op donderdag 26 december 2019 03:07 schreef Bonken het volgende:
Nou ik ook maar eens dan ...
1759 The Miracle Queen![]()
1758 Hier Bløf![]()
1757 Times Like These Foo Fighters![]()
1756 Carry On Crosby, Stills, Nash & Young![]()
1755 Isn't It Time The Babys![]()
1754 My Name Is Eminem![]()
1753 Pyro Kings of Leon![]()
1752 Everlong (Acoustic) Foo Fighters![]()
1751 The Ballroom Blitz Sweet![]()
1750 Liquid Spirit - Claptone Remix Gregory Porter![]()
![]()
1749 The Jean Genie David Bowie![]()
1748 How Can We Hang On To A... Tim Hardin![]()
1747 Skinny Love Birdy![]()
1746 Beautiful Trauma P!nk![]()
1745 Sex Machine James Brown
Dit nummer van Blof klinkt als een demo. Of is dat de matige productie?quote:Op donderdag 26 december 2019 03:09 schreef Schakeltopia het volgende:
nu is blof dus ik denk het wel
sjit ja, kut zooi is dat altijdquote:Op donderdag 26 december 2019 03:15 schreef chufi het volgende:
[..]
5 nummers... ach dan is Fok op slot tegen die tijd
beetje ouderwets om nog steeds downtijd te hebben... zoveel ict-ers nerds en wat ok nog meer .,...quote:Op donderdag 26 december 2019 03:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sjit ja, kut zooi is dat altijd
zou niet nodig hoeven zijn neequote:Op donderdag 26 december 2019 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]
beetje ouderwets om nog steeds downtijd te hebben... zoveel ict-ers nerds en wat ok nog meer .,...
we drijven afquote:Op donderdag 26 december 2019 03:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zou niet nodig hoeven zijn nee
NOU!quote:Op donderdag 26 december 2019 05:57 schreef Eightyone het volgende:
Sexy als ik dans.
Dan mag je de 35 beste nummers ooit gemaakt uitkiezen, en zet je dit ertussen.![]()
Welke zender?quote:Op donderdag 26 december 2019 06:00 schreef sjampoeh het volgende:
Net een paar fijne nummers gehoord.
Dacht dat we dat dit jaar niet zouden horen omdat Stefan Stasse er niet is....quote:
Emmely zei het netquote:Op donderdag 26 december 2019 06:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dacht dat we dat dit jaar niet zouden horen omdat Stefan Stasse er niet is....
Is het niet net dicht geweest?quote:Op donderdag 26 december 2019 06:11 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
oudjes houden t lang vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |