heeft Rick die meegenomen?quote:Op donderdag 26 december 2019 02:03 schreef DireStraits7 het volgende:
Whitesnake, omdat de overgestapte Radio Veronica-luisteraar ook aan de trekken moet komen.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:03 schreef LekkerWeertje het volgende:
Staat Run the Jewels er eigenlijk in? Kendrick Lamar? Tyler the Creator?
Ergens waar ADO ook zou staan of zo. Die blijft in zijn eigen shows ook in een standaardcirkel hangen met Top40-like spul.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar staat Ruud op de ranglijst?
Run!quote:Op donderdag 26 december 2019 02:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb rick nog niet gehoord ik was net op tijd weg eventjes![]()
![]()
Nochtans het beste nummer van het uur.quote:
Annemiekequote:Op donderdag 26 december 2019 02:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ergens waar ADO ook zou staan of zo. Die blijft in zijn eigen shows ook in een standaardcirkel hangen met Top40-like spul.
Stenders, Roodbeen en Blokhuis zijn soepel mijn favoriete DJ's.
quote:Op donderdag 26 december 2019 02:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Ze zouden er bij Radio2 spontaan een hartaanval van krijgen.
Je kan gewoon de hele link plakken.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[youtube]IYH7_GzP4Tg[/youtube]
Pff, ik hou het niet meer bij met al die fora met hun eigen codes...quote:Op donderdag 26 december 2019 02:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan gewoon de hele link plakken.
Shows op zondag vind ik prima. Altijd op zoek naar nieuwe muziek buiten de gebaande wegen; ruimte voor een luisteraar om een onderschat album/artiest aan te prijzen, ruimte voor een luisteraar om te vertellen waarom zij/hij uitkijkt naar een concert in de komende week; altijd mooie gastartiesten op de speelplaats.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Annemieke
Stenders
Roodbeen
Blokhuis heb ik niet vaak genoeg gehoord om een mening te hebben. Rabbering is op z'n tijd ook prima.
Ik hoor dit wel liever dan Whitesnake.quote:
Volgens mij las hij een stem-motivatie voor.quote:
Verdomme, echt eerste nummer ook gewoon.quote:
En "waar zijn die handjes" brullenquote:Op donderdag 26 december 2019 02:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Verdomme, echt eerste nummer ook gewoon.
Nu gaat die straks ook bij iedere nummer gepast en ongepast cafe microfoon openzetten.
Gelukkig kan dat maar 1 uur lang ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |