Welterustenquote:Op donderdag 26 december 2019 02:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]!
Zal je morgen trouwens even DM'en, you know why![]()
Het enige nummer waar ik eigenlijk nog voor wakker blijf. Zóveel beter dan het grote hitje dat véel te hoog staat imoquote:Op donderdag 26 december 2019 02:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nochtans het beste nummer van het uur.
Zeker doen.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik N.Y. State of Mind nog maar 2x beluisterd heb. Was wel van plan om nog eens dieper in Illmatic te duiken
Tweede album was beter.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mumford & Sons, die jongens hadden best mogen stoppen na het eerste album.
Dat mag jij vinden, maar dan zit je er wel naast.quote:
Nee man, de eerste heeft de hits, de tweede is veel meer een album.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar dan zit je er wel naast.
Babel vind ik verschrikkelijk, de track vooral.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee man, de eerste heeft de hits, de tweede is veel meer een album.
Mwah, vind ik wel meevallen. Eerste album had ook wat meer onbekende pareltjes zoals Dust Bowl Dance. Tweede vond ik behoorlijk tegenvallend en moest het toch ook vooral van hitjes als I Will Wait en Lover of the Light hebben.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee man, de eerste heeft de hits, de tweede is veel meer een album.
Tja, maar dit is ook niet bepaald het soort muziek dat goed scoort op rym.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:20 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongelofelijk dat dit zo'n succesnummer is bij het NLse radiopubliek. Maar daar draagt 2 helaas ook aan bij door ze iets van 200 plays per jaar te geven (gemiddeld)
Nee hoor, ik check alleen hoeveel gewaardeerde users daar wél de moeite hebben genomen om die drek te beluisterenquote:Op donderdag 26 december 2019 02:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat jullie al de moeite hebben genomen hele albums van ze te beluisteren, respect
Klopt, dat is dan ook veruit het beste nummer op het debuut. Little Lion Man en The Cave waren destijds leuk, maar gingen toch snel vervelen. Hun sound was nieuw en verfrissend, maar de houdbaarheidsdatum was kort.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerste album had ook wat meer onbekende pareltjes zoals Dust Bowl Dance.
Hopeless Wanderer en Below My Feet vind ik veel leuker. The Road to Red Rocks is sowieso een geweldig live-album (en de bijbehorende beelden zijn ook leuk): https://www.musicmeter.nl/album/298199quote:Tweede vond ik behoorlijk tegenvallend en moest het toch ook vooral van hitjes als I Will Wait en Lover of the Light hebben.
Heb veel meer met de "Snob 2000" van Pinguin Radio. Maar die zenden 'snachts niet uit.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:17 schreef Gretzl het volgende:
Bizar dat zo'n matige single van een behoorlijk geflopt album alsnog in onze lijst staat
Ja I know, ik gein maar watquote:Op donderdag 26 december 2019 02:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Tja, maar dit is ook niet bepaald het soort muziek dat goed scoort op rym.
Doodsverwensing voor de heer Vedderquote:Op donderdag 26 december 2019 02:23 schreef Bonken het volgende:
[..]
Heb veel meer met de "Snob 2000" van Pinguin Radio. Maar die zenden 'snachts niet uit.![]()
Alice in Chains was wel baas destijds. Grunge met Pearl Jam, Soundgarden en Nirvana. Mis die tijd wel. Alleen Eddie Vedder is van de zangers nog in leven, verdomme
Fair enough, maar gezien de reacties uit mijn omgeving tijdens die soort nummers zitten de meesten er ook niet op te wachten.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja I know, ik gein maar watM'n punt is eigenlijk dat als je het grote publiek voornamelijk blootstelt aan dingen als M&S en Kensington dat je dan ook niet kunt verwachten dat ze qua smaak snel richting wat experimentelere evolueren. Het is nogal een Catch 22-verhaal feitelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |