gewoon van genietenquote:Op donderdag 26 december 2019 02:25 schreef DireStraits7 het volgende:
Nummers als Rooster voelen gewoon misplaatst tussen al die andere nummers. Het is bijna een belediging.
quote:Op donderdag 26 december 2019 02:26 schreef DireStraits7 het volgende:
Simply Red is ook fijn. De betere blue-eyed (pop)soul.
Kijken of bed er nog stond, was gelukkig zoquote:Op donderdag 26 december 2019 02:25 schreef Kyran het volgende:
@:houdjemond waar ben je! Dit moet jij toch ook wel waarderen? Toch? Toch?
Ja, Alice in Chains was genietenquote:Op donderdag 26 december 2019 02:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kijken of bed er nog stond, was gelukkig zo.
De bedoelde Alice?
Heel enthousiast tandjes op gepoetst inderdaadquote:
Als het nummer flink gestegen is, zal het wel een trekkerfluitje zijnquote:
Best wel fucked up. Deze dj lijkt met de jaren steeds meer op Ferry de Groot (of andersom).quote:Op donderdag 26 december 2019 02:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doodsverwensing voor de heer Vedder
Blijf je niet wakker voor The Verve?quote:Op donderdag 26 december 2019 02:32 schreef DireStraits7 het volgende:
Komt nu DJVT? Dan kan ik eindelijk naar bed.
Them bones ook niet?quote:Op donderdag 26 december 2019 02:26 schreef Kyran het volgende:
Godver, Man in the Box staat er gewoon niet inalleen Would? nog.
Nederland ...... smakeloos ... land.
The Verve is het niet waard om dit soort geneuzel van De Jeugd aan te horen.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Blijf je niet wakker voor The Verve?
Nope, alleen Rooster en Would? en beiden zijn gedaald. Heb het genoteerd, volged jaar even op Rooster stemmen om die erin te houden en misschien Man in the Box erbij. Would? is nog wel veilig.quote:
Komt ook op de lijst dan alvast, kan toch niet dit.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nope, alleen Rooster en Would? en beiden zijn gedaald. Heb het genoteerd, volged jaar even op Rooster stemmen om die erin te houden en misschien Man in the Box erbij. Would? is nog wel veilig.
Bertje vs Yayoquote:
ik sla een barkie op de bar kapotquote:Op donderdag 26 december 2019 02:36 schreef Gretzl het volgende:
M'n DJVT fave is trouwens Een Barkie
Niet Als Jouw, denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:36 schreef Gretzl het volgende:
M'n DJVT fave is trouwens Een Barkie
Alleen al de gedachte aan dat nummer maakt me fysiek onpasselijk...quote:
Na 'Witte Chocoladevlokken' uiteraard.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Misschien wel de ultieme white middle class hiphop...
Ik zie daar gewoon meer de ironie van in.quote:Op donderdag 26 december 2019 02:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Alleen al de gedachte aan dat nummer maakt me fysiek onpasselijk...
Misschien wel de ultieme white middle class hiphop...
Thanks, nu heb ik die song + video weer in m'n hoofdquote:Op donderdag 26 december 2019 02:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Na 'Witte Chocoladevlokken' uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |