Dat is het ook leuke van Top2000 en dit topic. Alle verschillende smaken, enige geniet van dit andere weer van Slayer (ik van beiden nietquote:Op donderdag 26 december 2019 00:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geen idee. Zou kunnen. Ik vind het mooi
Nee dat is zeker niet niksquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat ben je stil, waar denk je aan
Ik moet toegeven dat ik dat niet wist! Blijkbaar ben ik een hele slechte stalkerquote:Op donderdag 26 december 2019 00:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan weet jij vast ook wel dat ze nog samengewoond heeft met miss Boer zoekt Vrouw
Iemand??quote:Op donderdag 26 december 2019 00:38 schreef Maver24 het volgende:
Heej wat is dit nou. Heb ik een fok abo genomen omdat ik van die banners af wil op mobile, heb ik ze nog. Hoe krijg ik het weg?? Ben ik hard gescammed
In de tijd dat Yvon nog bij t Klokhuis zatquote:Op donderdag 26 december 2019 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik dat niet wist! Blijkbaar ben ik een hele slechte stalker
Het Klein Orkest met Achter de Muurquote:Op donderdag 26 december 2019 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achter de Muur, Leo blijkt ook maar een mens.
Message To My Girl vind ik niet echt haunting. Daar denk ik meer aan bij How Soon Is Now? van The Smiths of Tinseltown In The Rain van The Blue Nile.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:39 schreef jrwl het volgende:
ik vind het bizar dat de jaren 80 zoveel haunting nummers heeft:
Bird of paradise - Snowy white
Double - Captain of her heart
Korgis - Everybody`s gotta learn sometime
Split Enz - Message to my girl
Mr Mister - Broken Wings
etc etc
Jaren 80 artiesten hadden een soort alles of niets mentaliteit, al dan niet door invloed van cocaine. Maar ook de productie speelt een belangrijke rol.
Ricky is nu 47 maar is nog steeds harstikke knap. Leo heeft het goed voor elkaar!quote:Op donderdag 26 december 2019 00:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In de tijd dat Yvon nog bij t Klokhuis zat
Vanmiddag bij Kedeng kedeng.quote:
Mja ik krijg er altijd een Friends gevoel bij .quote:Op donderdag 26 december 2019 00:38 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.![]()
Mij raakt het ook hoor. Maar dan niet positief.
Nee, dit hoort hier niet echt.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:42 schreef LekkerWeertje het volgende:
Wat dit nummer hier doet, weet niemand.
Of het staat er over 20 jaar nog in.quote:
Nope, nope, nope.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk liedje, maar top 2000?
Dat was MGMT al.quote:
Als zelfs Despacito langzaam naar de achterdeur verdwijnt heb ik weinig vertrouwen in dit nummer.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of het staat er over 20 jaar nog in.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef Berkery het volgende:
Dit nummer kosste mij punten bij de top 2000 quiz waar ik mee deed
Misschien moeten we de minimumleeftijd voor liedjes in de Top 2000 op 5 jaar zetten ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk liedje, maar top 2000?
Was dat niet Calum Scott of was dat een andere quiz (of andere user)?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef Berkery het volgende:
Dit nummer kosste mij punten bij de top 2000 quiz waar ik mee deed
Ah is dat zo? Dat is nog eens goed nieuws op deze eerste kerstdag!quote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Als zelfs Despacito langzaam naar de achterdeur verdwijnt heb ik weinig vertrouwen in dit nummer.
RIP Danny Veraquote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien moeten we de minimumleeftijd voor liedjes in de Top 2000 op 5 jaar zetten ja.
Helaas staat dat nummer er nog wel gewoon in. #slechtnieuwsquote:Op donderdag 26 december 2019 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah is dat zo? Dat is nog eens goed nieuws op deze eerste kerstdag!
En dan bij bepaalde nummers het geboortecertificaat vervalsen.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien moeten we de minimumleeftijd voor liedjes in de Top 2000 op 5 jaar zetten ja.
Wtf is Calum Scott?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Was dat niet Calum Scott of was dat een andere quiz (of andere user)?
Het is briljantquote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef jrwl het volgende:
ok, Message to my girl is misschien niet haunting dan. Maar toen ik vorig jaar eindelijk de titel van het nummer ontdekte had ik wel zware nostalgische vage flashbacks naar mijn jeugd. Ik ben geboren in 1982. Onbewust in mijn jeugd gehoord denk ik.
Het is in ieder geval een fantastisch nummer.
Dat zou de belachelijkste regel ooit zijn. Leeftijd zegt niets over de kwaliteit van een nummer. Als je meer oude muziek wilt hebben zijn er vast wel andere lijsten te vinden....quote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Staat straks de helft van de Top 2000 met Nigeria's Greatest Classicsquote:Op donderdag 26 december 2019 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan bij bepaalde nummers het geboortecertificaat vervalsen.
Die tekstquote:
quote:
Haha.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:46 schreef matthijst het volgende:
OK, van al hun zooi is deze nog 1 van de betere.
Ja, beter iets van dat nieuwe album, zoals Me and Michael of Little Dark Age.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beide![]()
Hoewel dit nummer wel overgepolijst is
Ik ben toch niet de enige die denkt dat ze een baby nadoetquote:Op donderdag 26 december 2019 00:42 schreef Cee het volgende:
Camilla Cabello en haar hijgerige babystemmetje.
Komt nog welquote:Op donderdag 26 december 2019 00:46 schreef houdjemond het volgende:
Nou, ga maar zitten![]()
Café is trouwens wel écht dood dit jaar..
Nou nee, leeftijd zegt niks over de kwaliteit maar het zegt wel wat over blijvende impact.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat zou de belachelijkste regel ooit zijn. Leeftijd zegt niets over de kwaliteit van een nummer. Als je meer oude muziek wilt hebben zijn er vast wel andere lijsten te vinden....
Nee, Calum Scott was het geval bij @Scorpion_17's quizquote:Op donderdag 26 december 2019 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Was dat niet Calum Scott of was dat een andere quiz (of andere user)?
Ik zou een 1 jaar regel wel prima vinden. Dan haal je de grootste hypes er uit en als een nummer echt goed is komt die volgend jaar er alsnog wel in.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat zou de belachelijkste regel ooit zijn. Leeftijd zegt niets over de kwaliteit van een nummer. Als je meer oude muziek wilt hebben zijn er vast wel andere lijsten te vinden....
Ja café kwam nog het meest tot leven op Als de Morgen is Gekomen en Club Tropicanaquote:Op donderdag 26 december 2019 00:47 schreef Hankster het volgende:
Goede sfeer van Wham nu definitief weg.
Kut kensington.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |