SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Ik heb het recht om te bepalen!
Dat is minder.Gelukkig kun je een nieuwe start makenquote:Op woensdag 25 december 2019 22:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Mn huis verloren na een break up dit jaar. Maar nu nieuwe woning dus nieuw begin
Hoezo, dat staat er toch ook?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
shit moest natuurlijk donkere zijn
dronke?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
shit moest natuurlijk donkere zijn
Kun je nu niet meer genieta van Tanita?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk liedje, maar zo enorm opgehemeld dat het nu niet bijzonder meer is
quote:Op woensdag 25 december 2019 22:28 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Kun je nu niet meer genieta van Tanita?
Een breakup heb ik ook gehad, of liever gewoon een break, namelijk een gebroken teen in maart. Sta je een dag later helemaal high van de pijnstillers bij de eerste hulp, belt er een recruiter met een baan aanbod. Ongemakkelijkste gesprek ooit... ik heb bij mn huidige werkgever daarna salarisverhoging gekregenquote:Mn huis verloren na een break up dit jaar. Maar nu nieuwe woning dus nieuw begin
Dan kun je gelukkig ook voorzichtig beginnen bouwen aan mooie dingenquote:Op woensdag 25 december 2019 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is minder.Gelukkig kun je een nieuwe start maken![]()
Ik heb een lichte beroerte gehad, eind april. Maar ik heb er behalve de angst op een nieuwe, niks aan over gehouden.
Geluk na een ongelukquote:Op woensdag 25 december 2019 22:29 schreef Sabata het volgende:
[..]
Een breakup heb ik ook gehad, of liever gewoon een break, namelijk een gebroken teen in maart. Sta je een dag later helemaal high van de pijnstillers bij de eerste hulp, belt er een recruiter met een baan aanbod. Ongemakkelijkste gesprek ooit... ik heb bij mn huidige werkgever daarna salarisverhoging gekregen
Echte muziek blijft langer rondhangen.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Aaah deze is fijn. Gelukkig is die gare cover hiervan weer vergeten
Nee niemandquote:
ik moet nog aan het ijs beginnenquote:Op woensdag 25 december 2019 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thuis met een moddervette buik.
Oh nee komt die aids zo?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Ah net op tijd voor de imitatie van Ekdom
Lekkere timing.quote:
Hij is wel op weg naar een exitquote:
Het is echt tenenkrommend die ja.quote:
Ah, een mede-You win again-fan.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:29 schreef Zorro het volgende:
Ik wilde zo naar bed ivm met mijn verkoudheid/griep/allesdichtenzomeer maar ik zie dat mijn favoriete Bee Gees nummer komt, dus dat pik ik nog wel mee
Gaat dat wel met die kunstheup?quote:
Zekerquote:
Ahh, maar een warm welkom hier danquote:Op woensdag 25 december 2019 22:34 schreef alopio het volgende:
Zo net thuis van het kerstdiner, top2000 stond gelukkig op, totdat opeens skyradio met kerstmeuk aanmoestondanks hevige protesten van mijn zwager en mij. Beetje jammer weer
Ja, dat ben ik ook al weer aan het doen.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan kun je gelukkig ook voorzichtig beginnen bouwen aan mooie dingen
Jonguh, ik ben bezig aan mijn tweede jeugd. Een kunstheup? Ik weet niet wat jij deed op je 41ste?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gaat dat wel met die kunstheup?
Altijd warm hierquote:Op woensdag 25 december 2019 22:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ahh, maar een warm welkom hier dan
I feel sorry for the Elephantquote:Op woensdag 25 december 2019 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Does anybody know where the toilets are?
... is dit zijn enige notering????quote:Op woensdag 25 december 2019 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat een groot artiest als cliff er alleen met deze schijtlol in staat is lachwekkend.
Ik kan niet in de toekomst kijken.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jonguh, ik ben bezig aan mijn tweede jeugd. Een kunstheup? Ik weet niet wat jij deed op je 41ste?
Hij zal vast hoger staan in de top 4000 nu.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Hij blijft wel grappig
Begon ooit op 134
Dat geldt niet voor mijquote:Op woensdag 25 december 2019 22:37 schreef Zorro het volgende:
Als je altijd the Young Ones keek en daarna dit meemaakte is het leuk. Als je alleen dit kent, of dit als eerst en daarna de serie dan kan ik me voorstellen dat dat wat anders ligt
Last van de pedobonusquote:Op woensdag 25 december 2019 22:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
... is dit zijn enige notering????
Haha, nou ik ben supersoepel en lenig gekkie.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan niet in de toekomst kijken.
Ja, maar NIET in de waardigheid van een Top 2000-avond.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:37 schreef Zorro het volgende:
Als je altijd the Young Ones keek en daarna dit meemaakte is het leuk.
Daar zit wat in.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, maar NIET in de waardigheid van een Top 2000-avond.
Ik geloof je best, maar dan nog is het ronduit treurig dat dit de enige notering van Cliff is. Dat is mijn grootste probleem.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:37 schreef Zorro het volgende:
Als je altijd the Young Ones keek en daarna dit meemaakte is het leuk. Als je alleen dit kent, of dit als eerst en daarna de serie dan kan ik me voorstellen dat dat wat anders ligt
Lekker hoor.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Haha, nou ik ben supersoepel en lenig gekkie.
Ja dat nummer met die band mag er ook wel in. Hoe heet het ook weer, Apache of zo.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof je best, maar dan nog is het ronduit treurig dat dit de enige notering van Cliff is. Dat is mijn grootste probleem.
Alsof I Got U Babe er alleen in de Beavis & Butthead versie in staat.
Volhouden zal je ja!quote:Op woensdag 25 december 2019 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
Als het zo moet ga ik wel slapen.
Apache van The Shadows inderdaadquote:Op woensdag 25 december 2019 22:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat nummer met die band mag er ook wel in. Hoe heet het ook weer, Apache of zo.
Ik vind het vooral raar dat mensen dit nummer blijkbaar niet vergeten zijn, inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:40 schreef noodgang het volgende:
Ik was dit nummer vergeten. Helaas weet ik het nu weer
quote:
de gevoelige tenor singer-songwriter met zn piano of gitaar. Het is echt een epidemie.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Deze mag er van mij dan wel weer uit.. typisch singersongwritervehikel
Al jaren.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
... is dit zijn enige notering????
quote:Op woensdag 25 december 2019 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan is dit nummer wel toepasselijk na dat van Cliff.
quote:Op woensdag 25 december 2019 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan is dit nummer wel toepasselijk na dat van Cliff.
1988quote:Op woensdag 25 december 2019 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeven jaar oud, dat is al weer ff geleden
Ooraidsquote:
Dat had ik vanmiddag met Blurred Lines.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat mensen dit nummer blijkbaar niet vergeten zijn, inderdaad.
Hoe dat er nog instaat is echt een wonder.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat had ik vanmiddag met Blurred Lines.
Hoe dat er ooit ingekomen is bedoel yequote:Op woensdag 25 december 2019 22:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Hoe dat er nog instaat is echt een wonder.
1983 hierquote:
iets met Nederland wansmaakquote:Op woensdag 25 december 2019 22:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoe dat er ooit ingekomen is bedoel ye
Lewis maakt daarentegen wel toffe muziek en komt me ook iets sympathieke over dan Grahamquote:Op woensdag 25 december 2019 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd hoe lang Lewis Capaldi het gaat volhouden
Niet lang hoop ikquote:Op woensdag 25 december 2019 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Alles is beter dan Lukas Grahamquote:Op woensdag 25 december 2019 22:43 schreef MTheBassman het volgende:
Deze van de adelaartjes hoeft van mij niet zo.
Staat er vgm rond de 300-400 altijd wel in.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:44 schreef jrwl het volgende:
[..]
dit hoort absoluut in de lijst wat mij betreft
Net zo lang als de drol die hem tijdens het zingen dwars zit.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Nee, mensen worden er nostalgisch van. Leven gaat snel, als een rollercoaster. Dat soort shit doet het goed bij de gewone mens.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:43 schreef Gretzl het volgende:
Waarom is 7 Years zo’n belachelijk grote hit geworden? Gepusht?
Blof ook ja? Suzanne en Freek? Merol?quote:
dan moet mijn anekdote nog even in de koelkastquote:Op woensdag 25 december 2019 22:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Staat er vgm rond de 300-400 altijd wel in.
Staat op 11honderdzoveel.quote:
Zelfs datquote:Op woensdag 25 december 2019 22:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Blof ook ja? Suzanne en Freek? Merol?
Wat is er mis met Merol?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Blof ook ja? Suzanne en Freek? Merol?
mijn anekdote is onderweg naar de uitgangquote:Op woensdag 25 december 2019 22:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Staat op 11honderdzoveel.
Maandag beluisterde ik de bovenste honderd van de Top 2000. Toen was het nog nummer 99.
Haar muziekquote:
Dat was ook wel wat hoog...quote:Op woensdag 25 december 2019 22:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Staat op 11honderdzoveel.
Maandag beluisterde ik de bovenste honderd van de Top 2000 van 1999. Toen was het nog nummer 99.
Zojuist iets vergelijkbaars gedaan met een Hertog Jan.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik schenk nog even een Quadrupeltje in.
True, true.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was ook wel wat hoog...
Heb al een fles Grand Prestige uit 2015 opgedronken vanavond.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zojuist iets vergelijkbaars gedaan met een Hertog Jan.
Daar ben ik het misschien wel mee eens.quote:
Slavermanquote:Op woensdag 25 december 2019 22:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Merol is wel iets voor Gijs. Hou je Bek Gijs en bef me
nou ik zou er toch drie niet meer binnenlaten...quote:
Beestquote:Op woensdag 25 december 2019 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb al een fles Grand Prestige uit 2015 opgedronken vanavond.
quote:Op woensdag 25 december 2019 22:49 schreef matthijst het volgende:
Waar is die groene cheerleader gvd
quote:Op woensdag 25 december 2019 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ik zou er toch drie niet meer binnenlaten...
Zit nu aan een barrel aged cognac bier, ook erg lekkerquote:Op woensdag 25 december 2019 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb al een fles Grand Prestige uit 2015 opgedronken vanavond.
Dank je.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:50 schreef jrwl het volgende:
altijd genieten van die Donald Duck eendenstemmen van de Bee Gees, en dat is een compliment, want eenden maken prachtige geluiden
Alleen waren zij niet in hun eentje.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:50 schreef jrwl het volgende:
altijd genieten van die Donald Duck eendenstemmen van de Bee Gees, en dat is een compliment, want eenden maken prachtige geluiden
Bee Gees - You win again - 1987quote:Op woensdag 25 december 2019 22:50 schreef Cee het volgende:
Dit is zo’n geweldig jeugdsentiment, love it, LOVE. IT.
Zeker ook op Dance Monkey gestemd?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:50 schreef jrwl het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2019 22:49 schreef matthijst het volgende:
Waar is die groene cheerleader gvd
Neuquote:Op woensdag 25 december 2019 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit nummer nu uit hun discotijd? Ja, toch?
Die hoge stemmetjes vind ik nog steeds een debiele act, daarom bij voorkeur 60s spul.
heb me net een 20 jarig op hout gerijpte whiskey ingeschonken, aangelengd met een lekkere laag cola zeroquote:Op woensdag 25 december 2019 22:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Zit nu aan een barrel aged cognac bier, ook erg lekker
Heul oud, ik was 10.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bee Gees - You win again - 1987
Hoe oud bende gij?
Tot de komma klonk het nog zo goedquote:Op woensdag 25 december 2019 22:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb me net een 20 jarig op hout gerijpte whiskey ingeschonken, aangelengd met een lekkere laag cola zero
Dat is toch zonde van die whiskey, dat je er cola zero bij gooitquote:Op woensdag 25 december 2019 22:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb me net een 20 jarig op hout gerijpte whiskey ingeschonken, aangelengd met een lekkere laag cola zero
Nee dit was hun eenmalige opleving in de ‘80s.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit nummer nu uit hun discotijd? Ja, toch?
Vond in de drankkast nog een fles pina colada. Is dat wat?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:51 schreef Kyran het volgende:
Zuiplappen hier
Ik ga zo even wat Caipirinhas bouwen
Precies dit ja.....quote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is toch zonde van die whiskey, dat je er cola zero bij gooit
Climax van mij ookquote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Climax blijft episch van deze
Staat hier nog in de platenkast. 12".quote:
anders is het niet te zuipenquote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef alopio het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat hier nog in de platenkast. 12".
Oh wow, dat had ik niet verwachtquote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
anders is het niet te zuipen
Dan moet je betere whiskey kopenquote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Whisk(e)y moet je drinken op de manier die je zelf het lekkerst vindt.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Je hebt het over de cola zero nu toch? Dat is niet te zuipen neequote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Mooi gesprokenquote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een tragisch climaxnummer.
Kabbelende opbouw, aan het einde barsten de vliezen open.
Waar is je kerst-UI?quote:
Ik schrik er ook telkens van.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh wow, dat had ik niet verwacht
quote:
Zowaar zijn we het eens.quote:
IJs vind ik ook verschrikkelijk in whiskey.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Komt uberhaupt geen cola in mijn whiskey
het is wel coca cola hè, niet die lidl troepquote:Op woensdag 25 december 2019 22:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Je hebt het over de cola zero nu toch? Dat is niet te zuipen nee
Mijn old Captain hecht wel waarde aan cola voor de mixquote:Op woensdag 25 december 2019 22:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Komt uberhaupt geen cola in mijn whiskey
Eensquote:Op woensdag 25 december 2019 22:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
IJs vind ik ook verschrikkelijk in whiskey.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
IJs vind ik ook verschrikkelijk in whiskey.
Zero is geen colaquote:Op woensdag 25 december 2019 22:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is wel coca cola hè, niet die lidl troep
🙏quote:Op woensdag 25 december 2019 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Zowaar zijn we het eens.
je username is wel epicquote:Op woensdag 25 december 2019 22:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat Normaal hun nummer live gaat doen. Volgens mij vindt Danny Vera al die overtollige aandacht een beetje gênant.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:55 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zie nog wel aankomen dat Danny Roller Coaster live gaat spelen.
Weet je nog dat ze bij Serious Request Skiddily van Terry Gordon draaiden. Die man helemaal blij dat het gedraaid werd in Nederland.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:54 schreef Cee het volgende:
Is dit niet die zangeres waar Stenders regelmatig een tweet naar stuurde als ie weer haar liedje had gedraaid?
Dan nog,quote:Op woensdag 25 december 2019 22:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Elk jaar sowieso een afkapversie.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wordt een korte versie Santa Esmeralda zo
Ja helaas welquote:Op woensdag 25 december 2019 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2019 22:57 schreef Cee het volgende:
Whiskey is het lekkerst door een gootsteen.
Stel haters zijn het.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Terry Gordon, sprak nog een beetje David Loggie Nederlands. Skiddilly werd idd heel vaak aangevraagd, nr 3 in die lijst toenquote:Op woensdag 25 december 2019 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je nog dat ze bij Serious Request Skiddily van Terry Gordon draaiden. Die man helemaal blij dat het gedraaid werd in Nederland.
ja geen glasvezelquote:Op woensdag 25 december 2019 22:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kans bestaat dat jij achterloopt.
Zwaar misunderstood!quote:Op woensdag 25 december 2019 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elk jaar sowieso een afkapversie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |