Ik schrik er ook telkens van.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh wow, dat had ik niet verwacht
quote:
Zowaar zijn we het eens.quote:
IJs vind ik ook verschrikkelijk in whiskey.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Komt uberhaupt geen cola in mijn whiskey
het is wel coca cola hè, niet die lidl troepquote:Op woensdag 25 december 2019 22:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Je hebt het over de cola zero nu toch? Dat is niet te zuipen nee
Mijn old Captain hecht wel waarde aan cola voor de mixquote:Op woensdag 25 december 2019 22:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Komt uberhaupt geen cola in mijn whiskey
Eensquote:Op woensdag 25 december 2019 22:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
IJs vind ik ook verschrikkelijk in whiskey.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
IJs vind ik ook verschrikkelijk in whiskey.
Zero is geen colaquote:Op woensdag 25 december 2019 22:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is wel coca cola hè, niet die lidl troep
🙏quote:Op woensdag 25 december 2019 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Zowaar zijn we het eens.
je username is wel epicquote:Op woensdag 25 december 2019 22:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat Normaal hun nummer live gaat doen. Volgens mij vindt Danny Vera al die overtollige aandacht een beetje gênant.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:55 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zie nog wel aankomen dat Danny Roller Coaster live gaat spelen.
Weet je nog dat ze bij Serious Request Skiddily van Terry Gordon draaiden. Die man helemaal blij dat het gedraaid werd in Nederland.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:54 schreef Cee het volgende:
Is dit niet die zangeres waar Stenders regelmatig een tweet naar stuurde als ie weer haar liedje had gedraaid?
Dan nog,quote:Op woensdag 25 december 2019 22:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Elk jaar sowieso een afkapversie.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wordt een korte versie Santa Esmeralda zo
Ja helaas welquote:Op woensdag 25 december 2019 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2019 22:57 schreef Cee het volgende:
Whiskey is het lekkerst door een gootsteen.
Stel haters zijn het.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Terry Gordon, sprak nog een beetje David Loggie Nederlands. Skiddilly werd idd heel vaak aangevraagd, nr 3 in die lijst toenquote:Op woensdag 25 december 2019 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je nog dat ze bij Serious Request Skiddily van Terry Gordon draaiden. Die man helemaal blij dat het gedraaid werd in Nederland.
ja geen glasvezelquote:Op woensdag 25 december 2019 22:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kans bestaat dat jij achterloopt.
Zwaar misunderstood!quote:Op woensdag 25 december 2019 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elk jaar sowieso een afkapversie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |