Gaat dat wel met die kunstheup?quote:
Zekerquote:
Ahh, maar een warm welkom hier danquote:Op woensdag 25 december 2019 22:34 schreef alopio het volgende:
Zo net thuis van het kerstdiner, top2000 stond gelukkig op, totdat opeens skyradio met kerstmeuk aanmoestondanks hevige protesten van mijn zwager en mij. Beetje jammer weer
Ja, dat ben ik ook al weer aan het doen.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan kun je gelukkig ook voorzichtig beginnen bouwen aan mooie dingen
Jonguh, ik ben bezig aan mijn tweede jeugd. Een kunstheup? Ik weet niet wat jij deed op je 41ste?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gaat dat wel met die kunstheup?
Altijd warm hierquote:Op woensdag 25 december 2019 22:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ahh, maar een warm welkom hier dan
I feel sorry for the Elephantquote:Op woensdag 25 december 2019 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Does anybody know where the toilets are?
... is dit zijn enige notering????quote:Op woensdag 25 december 2019 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat een groot artiest als cliff er alleen met deze schijtlol in staat is lachwekkend.
Ik kan niet in de toekomst kijken.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jonguh, ik ben bezig aan mijn tweede jeugd. Een kunstheup? Ik weet niet wat jij deed op je 41ste?
Hij zal vast hoger staan in de top 4000 nu.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Hij blijft wel grappig
Begon ooit op 134
Dat geldt niet voor mijquote:Op woensdag 25 december 2019 22:37 schreef Zorro het volgende:
Als je altijd the Young Ones keek en daarna dit meemaakte is het leuk. Als je alleen dit kent, of dit als eerst en daarna de serie dan kan ik me voorstellen dat dat wat anders ligt
Last van de pedobonusquote:Op woensdag 25 december 2019 22:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
... is dit zijn enige notering????
Haha, nou ik ben supersoepel en lenig gekkie.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan niet in de toekomst kijken.
Ja, maar NIET in de waardigheid van een Top 2000-avond.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:37 schreef Zorro het volgende:
Als je altijd the Young Ones keek en daarna dit meemaakte is het leuk.
Daar zit wat in.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, maar NIET in de waardigheid van een Top 2000-avond.
Ik geloof je best, maar dan nog is het ronduit treurig dat dit de enige notering van Cliff is. Dat is mijn grootste probleem.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:37 schreef Zorro het volgende:
Als je altijd the Young Ones keek en daarna dit meemaakte is het leuk. Als je alleen dit kent, of dit als eerst en daarna de serie dan kan ik me voorstellen dat dat wat anders ligt
Lekker hoor.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Haha, nou ik ben supersoepel en lenig gekkie.
Ja dat nummer met die band mag er ook wel in. Hoe heet het ook weer, Apache of zo.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof je best, maar dan nog is het ronduit treurig dat dit de enige notering van Cliff is. Dat is mijn grootste probleem.
Alsof I Got U Babe er alleen in de Beavis & Butthead versie in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |