Dit vind ik dan weer een niksig nummer van Dua Lipa. Ik zou graag Blow Your Mind en Be The One horen.quote:Op woensdag 25 december 2019 19:37 schreef Gretzl het volgende:
Deze staat te laag, net als de andere tracks van Dua
Dua > Adele etc.
[..]
Ze heeft zich al voldoende jaren bewezen. Complete plaatje klopt. Zou niet weten waarom ze er niet in thuishoort![]()
Die zijn inderdaad nog wel een tikkie sterker. Net als New Rules en Hotter Than Hell <3quote:Op woensdag 25 december 2019 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer een niksig nummer van Dua Lipa. Ik zou graag Blow Your Mind en Be The One horen.
Over een uur!quote:Op woensdag 25 december 2019 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou graag [...] Be The One horen.
Eens.quote:Op woensdag 25 december 2019 19:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad nog wel een tikkie sterker. Net als New Rules en Hotter Than Hell <3
Ook nog de soundtrack voor 007, The Living Daylights, waarin Jeroen Krabbé een rol had.quote:Op woensdag 25 december 2019 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
A-ha? Die hebben toch alleen 'Take on mie' gemaakt?
The Sun schijnt altijd op den televies en Cry Wolfie toch ookquote:Op woensdag 25 december 2019 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
A-ha? Die hebben toch alleen 'Take on mie' gemaakt?
Aha! Vijf hits dus sowieso al!quote:Op woensdag 25 december 2019 19:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
The Sun schijnt altijd op den televies en Cry Wolfie toch ook
En dan ook nog met dit zeiknummer...quote:
Megaband.quote:
En Touchyquote:Op woensdag 25 december 2019 19:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
The Sun schijnt altijd op den televies en Cry Wolfie toch ook
Als ik al jouw berichten zo lees dan is een top4000 meer op zijn plaatsquote:Op woensdag 25 december 2019 19:51 schreef jrwl het volgende:
trouwens ook een schande dat deze classic er niet in staat:
Dan had ie de laatste weken naar Radio10 moeten luisteren..quote:Op woensdag 25 december 2019 19:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ik al jouw berichten zo lees dan is een top4000 meer op zijn plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |