abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190636749
Martien Meiland. Een naam die je zo op het eerste gezicht niet direct zal herkennen.
Tot je de sleutelwoorden: Ik Vertek, kasteel, homo, dochters en hysterie hoort...

Hij is inmiddels voor de 3e keer met 'zijn Erica' getrouwd en ze hebben weer een kasteel gekocht om op te lappen.

De afleveringen van 'Chateau Meiland' zijn hier terug te kijken *O* _O-

Do what you love, love what you do!
pi_190636912
Wie gaat er mee naar de Fok! meet in chateau Meiland :?
pi_190636998
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 22:34 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

ik kon er tot een paar jaar geleden wel goed tegen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'( :*
  † In Memoriam † dinsdag 24 december 2019 @ 23:06:19 #4
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_190637137
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 22:58 schreef praadje het volgende:

[..]

:'( :*
Verder alles goed :*
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_190637390
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 23:06 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Verder alles goed :*
Gelukkig maar. :*
pi_190637431
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 december 2019 22:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie gaat er mee naar de Fok! meet in chateau Meiland :?
Ik doe mee, we mogen vast wel tentje opzetten daar :)
Do what you love, love what you do!
pi_190640643
Komt een derde seizoen zag ik, volgens mij de Telegraaf. Niet gelezen, had weinig tijd.
pi_190647557
16.35 begint de herhaling op SBS6 :7 *O*
pi_190662059
Ik ga niet mee - Martien & co vind ik leuk op tv, maar dan duurt het niet langer dan een paar uurtjes. In het echt zou ik er niet graag naar toe gaan. Zou hoorndol worden, niet mijn idee van een weekendje weg of een vakantie.
pi_190667965
Ik zou best meewillen om iig die honden daar weg te halen >:) En dan met giieeeeiiiieeerende banden meteen naar huis te rijden >:)
  Moderator / Miss SHO donderdag 26 december 2019 @ 21:55:00 #12
22592 crew  Ole
pi_190668149
quote:
10s.gif Op donderdag 26 december 2019 21:45 schreef Blues het volgende:
Ik zou best meewillen om iig die honden daar weg te halen >:) En dan met giieeeeiiiieeerende banden meteen naar huis te rijden >:)
:D neem ik de kad mee!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_190668945
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 21:55 schreef Ole het volgende:

:D neem ik de kad mee!
*O* wel een kraan in de buurt houden dan he w/
  vrijdag 27 december 2019 @ 19:00:24 #14
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  † In Memoriam † maandag 30 december 2019 @ 21:04:54 #15
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_190781489
Kijkt niemand naar 'the best of' nu op sbs6?
  maandag 30 december 2019 @ 23:27:59 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190788348
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef Snowsquall het volgende:
Kijkt niemand naar 'the best of' nu op sbs6?
Nee dus.
Wij ook niet. Je kunt ook iets te ver uitmelken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † dinsdag 31 december 2019 @ 00:08:57 #17
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_190790409
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee dus.
Wij ook niet. Je kunt ook iets te ver uitmelken.
Ach ik kwam het toevallig tegen, er zijn er zat die er geen genoeg van kunnen krijgen :')
pi_190799059
Was een belachelijk programma
  woensdag 8 januari 2020 @ 01:51:27 #19
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 23:02:15 #20
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191287058
WAUW: Chateau Meiland-Nadège ondergaat metamorfose

Nadège, de huishoudster van de familie Meiland, heeft een metamorfose ondergaan en straalt nu met een geheel nieuwe coupe. Voorheen had de Française een zwarte bob, maar die is nu ingeruild voor iets compleet anders.

Op haar Facebook-pagina deelt Nadège een foto van haar nieuwe kapsel. Ze heeft haar haar bruin geverfd, met stekeltjes aan de achterkant en blonde, sticky plukjes voorop. “Vandaag naar de kapper geweest, dat was wel nodig!”, schrijft ze erbij.

Haar volgers vinden het kapsel prachtig en reageren vol lof. “Heel mooi, Nadège!”, “Wauw, wat staat dit je goed!”, “Wow, onherkenbaar!”, “Prachtig kapsel”, reageren ze. De Chateau Meiland-ster is blij met de lieve reacties en schrijft: ‘Thank you!’, met een hartje erbij in de reacties.

https://www.shownieuws.nl(...)dergaat-metamorfose/

Sow koekoek ^O^
pi_191291893
Ik had een heel ander beeld bij “stekels aan de achterkant”. Kapsel valt reuze mee.
  zondag 2 februari 2020 @ 00:10:05 #22
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191302495
Meilandjes proosten op bijzonder jubileum! :D

Het is een bijzondere dag voor de familie Meiland! Precies een jaar geleden startten zij hun chateau in Frankrijk en binnen de kortste keren stond hun leven op zijn kop.

De Meilandjes staan zaterdag op Instagram stil bij het begin van hun avontuur en nemen ze een momentje om hun fans te bedanken. “Vandaag precies 1 jaar geleden kwamen wij hier aan in de modder en de kou. Wat is er veel gebeurd het afgelopen jaar. Wij willen alle fans bedanken voor de vele enthousiaste en lieve berichten,” schrijft Maxime.

Tijdens de feestdagen heeft de familie kunnen bijkomen van alle drukte en hebben ze genoten van een welverdiende vakantie. Nu laten ze weten dat ze weer helemaal klaar zijn om te knallen tijdens een nieuw seizoen. “Alle gasten die we hebben kunnen verwelkomen in het chateau willen wij van harte bedanken voor hun gezelligheid. Dus wij zeggen proost op een nieuw seizoen ‘au chateau’!!”

https://www.shownieuws.nl(...)ug-op-een-goud-jaar/
pi_191332829
De familie Meiland gaat terug naar Nederland verhuizen en heeft haar kasteel in Frankrijk te koop gezet, zo bevestigt de familie maandag in een video.

"Hallo allemaal! We hebben zulk leuk nieuws: we gaan namelijk verhuizen! Maar niet hier in Frankrijk, maar we gaan terug naar Nederland", aldus Martien Meiland.

Zijn dochter Maxime voegt eraan toe dat het derde seizoen van de televisieserie Chateau Meiland wel gewoon wordt afgemaakt. Ook kunnen gasten die een reservering in de bed and breakfast van de familie hebben er nog terecht.

In de realityserie Chateau Meiland wordt de familie Meiland gevolgd bij het openen en runnen van een bed and breakfast in een kasteel bij het Franse dorpje Beynac. De serie won vorig jaar de Gouden Televizier-Ring.

Onlangs vierde de familie op Instagram dat ze een jaar in Frankrijk waren.

23 maart nieuw seizoen
pi_191333348
Mensen gaan massaal hun boeking annuleren zodra ze weg zijn.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 17:01:29 #25
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191347190
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:45 schreef 18.32 het volgende:
Mensen gaan massaal hun boeking annuleren zodra ze weg zijn.
:D :D :D :D :D

Meilandjes overspoeld met annuleringen na ‘verhuisbericht’ :D

Het lijkt erop dat het ‘verhuisbericht’ van de Meilandjes voor lichte paniek zorgt onder de gasten van Chateau Marillaux. Maxime Meiland vertelt vanochtend op Instagram dat ze ‘helaas heel veel’ mensen krijgt die willen annuleren.

En dat is niet nodig, probeert de dochter van Martien en Erica haar klanten gerust te stellen. ,,Voor alle duidelijkheid: we zijn heel het seizoen nog aanwezig en aan het draaien. Heb je voor dit jaar gereserveerd? Wij zijn er, dus kom gezellig langs”, zegt ze in een Instagram Story. Niet iedereen vertrouwt dat: op de website van de chambre d’hôtes, dat afgelopen november al was volgeboekt tot aan 2023 (!), staat dat er nog een paar kamers beschikbaar zijn vanwege een aantal annuleringen.

Gisteravond liet de familie Meiland, die met hun realitysoap afgelopen najaar de Gouden Televizier-Ring won, weten dat ze terugkeren naar Nederland. ,,We hebben zulk leuk nieuws! We gaan namelijk verhuizen. Niet hier in Frankrijk, maar we gaan terug naar Nederland!’’, aldus een uitgelaten kasteelheer Martien Meiland.

Verbouwen
De Meilandjes willen volgens hun manager verder niet ingaan op de nieuwe plannen. ,,Ze hebben een huis aangekocht in Nederland, maar voor de rest werken en wonen ze voorlopig nog in Frankrijk. Van een verhuizing is nog geen sprake.” Kasteelheer Martien wil nog een huis op het landgoed verbouwen en het kasteel moet bovendien nog worden verkocht.

Op de nieuwste beslommeringen van het gezin staan weer de camera’s van SBS 6. Dat kon haast niet anders na de eerste twee, zeer succesvolle, seizoenen van Chateau Meiland én vier goedbekeken kerstspecials.

https://www.ad.nl/show/me(...)uisbericht~aa2bd28a/

Sow koekoek :D
  dinsdag 4 februari 2020 @ 17:04:54 #26
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191347239
Martien Meiland op consumentendag De Woonindustrie :D

9 februari 2020 vindt de jaarlijkse consumentendag plaats tijdens de Voorjaarsvakbeurs in de Woonindustrie. Het (inkoop) interieurcentrum van Nederland op het gebied interieur heeft voor die dag een bijzondere special guest aangekondigd: niemand minder dan Martien Mieland. Bekend van de realityserie Chateau Meiland en tevens winnaar van de Gouden Televizierring.

De WoonindustrieZondag 9 februari 2020 vindt de jaarlijkse consumentendag plaats tijdens de Voorjaarsvakbeurs in de Woonindustrie. Het (inkoop) interieurcentrum van Nederland op het gebied interieur heeft voor die dag een bijzondere special guest aangekondigd: niemand minder dan Martien Mieland. Bekend van de realityserie Chateau Meiland en tevens winnaar van de Gouden Televizierring.

Martien zal driemaal een presentatie geven (op z’n Martiens!) met zijn visie op interieurs: wat maakt een interieur inspirerend? Hoe ga je om met kleurgebruik, met symmetrie? Hoe kun je oude en nieuwe items het beste combineren? Martien is interieurstilist van beroep en vanuit zijn praktijkervaring heeft hij veel bijzondere tips te delen.

Martien Meiland werkte bij groothandel Van Roon Living, had een eigen winkel in woonaccessoires en is vooral bekend van de tv-serie Chateau Meiland, waarin hij en zijn gezin wordt gevolgd tijdens hun dagelijkse werkzaamheden in hun kasteel in Frankrijk. Meiland zal tijdens de eerste dag van de voorjaarsbeurs (wanneer ook consumenten worden toegelaten) driemaal een korte lezing geven met tips over interieurstyling.

https://www.ad.nl/home/ma(...)nindustrie~a13ed40b/
Gezellig ^O^
  woensdag 5 februari 2020 @ 23:46:37 #27
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191370060
Ze komen écht: 'Meilandjes' bevestigen verhuizing naar Achterhoek

Grote vraag is natuurlijk: wanneer komen ze naar het nog geen 7000 zielen tellende dorp? Dat is nog niet helemaal duidelijk, maar het zal niet eerder zijn dan november dit jaar. 'Wij vertrekken hier pas na het seizoen', laat Erica weten.

Taferelen zoals op het wijngoed in Frankrijk, zullen zich in het nieuwe stulpje van de familie niet gaan afspelen. 'Nee, we gaan daar geen gasten ontvangen, dit is een privéwoning.'

Bijna een miljoen euro
Het is niet duidelijk wat ze voor de woonboerderij met lap grond hebben betaald. Maar eerder stond het huis voor bijna een miljoen euro te koop. Hun kasteel in Frankrijk is overigens nog niet verkocht.

Wil je weten hoe het nieuwe onderkomen eruit ziet? Bekijk de video:

https://www.omroepgelderl(...)zing-naar-Achterhoek
pi_191372041
Une catastrophe ;( arme Nadege
pi_191373118
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 06:29 schreef Mip1988 het volgende:
Une catastrophe ;( arme Nadege
Ja, heb met haar te doen.
  donderdag 6 februari 2020 @ 10:07:40 #31
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_191373675
Ik heb het tijden geleden al gezegd, het gros van de mensen komt puur voor de meilandjes daarheen. Als die er niet meer zijn zal 90% van de mensen hun boeking annuleren. Als ze het kasteel kunnen verkopen hoop ik wel dat de nieuwe eigenaar hier van op de hoogte is. Die denkt straks: Wauw, tot aan 2023 volgeboekt?! Dit is wel een hele populaire plek! Waarom verkopen ze dit eigenlijk? En dan het kasteel kopen en er achter komen dat 90% van de boekingen geannuleerd wordt. :D :')
pi_191385147
Die boerderij is afgelopen 12 november al verkocht aan de Meilandjes, flink stoer. Toen waren de opnames van serie 2 net afgelopen.

Ik gun het ze toch wel, maar ik denk niet dat ik ze ga volgen in een soort irl-soap serie van " hoe stap ik de sauna in?"

Helaas, het was leuk kijken voor een jaar, net zoals hun kasteel.
pi_191391119
Ik snap het echt zo. Al die Annie's en Henken die je maar moet zien te enterainen in dat koude kot. Inmiddels ook nog een soort zorgboerderij zijn met mensen zoals Nadeche in dienst. Die mensen hebben volgens mij zo ontzettend gebuffeld en ze zien er ook niet heel gezond uit. Beter gaan ze even chillen.
Go hard or go home
pi_191391854
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:22 schreef Noek het volgende:
Ik snap het echt zo. Al die Annie's en Henken die je maar moet zien te enterainen in dat koude kot. Inmiddels ook nog een soort zorgboerderij zijn met mensen zoals Nadeche in dienst. Die mensen hebben volgens mij zo ontzettend gebuffeld en ze zien er ook niet heel gezond uit. Beter gaan ze even chillen.
Dit gun ik ze ook :)
Maar het zijn geen stilzitters zonder plannen >:)
  maandag 2 maart 2020 @ 00:13:16 #35
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191786783
Wááát goed! Dimitri klinkt precies als Martien Meiland :D

Met het Instagramaccount Martienkantine kruipt de Dordtse Dimitri Doorn (22) in de huid van reality-ster Martien Meiland. Hij krijgt veel enthousiaste reacties op zijn haast perfecte imitaties. ,,Na een dag werd ik benaderd door Holland’s Got Talent.’’ :D

Wanneer de rij bij snackbar Bram Ladage in Dordrecht steeds langer wordt en de gezichten van het wachtende publiek betrekken, is er zo nu en dan een imitatie van Martien Meiland te horen. Nee, het is niet de kasteelheer zelf. Het is Dordtenaar Dimitri Doorn (22) die in de frietzaak achter de frituur staat.

,,Af en toe gooi ik een ‘Martientje’ tussen het patat bakken door om mensen te entertainen en zo een beetje sfeer mee te brengen’’, vertelt Doorn, doelend op tv-persoonlijkheid Martien Meiland. De flamboyante Meiland, bekend van de realityprogramma’s Ik vertrek en Chateau Meiland, runt met zijn gezin een bed & breakfast in Frankrijk. ‘Wijnen, wijnen, wijnen’ en ‘wat góed’ zijn gevleugelde uitspraken geworden.

https://www.ad.nl/dordrec(...)n-meiland~a9719880d/

_O_ _O- _O-
  maandag 2 maart 2020 @ 00:14:01 #36
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191786794
Snackbar-medewerker Dimitri Doorn wist niet wat hij mee maakte deze week. Met het Instagramaccount Martienkantine kruipt de Dordtse in de huid van reality-ster Martien Meiland. De stem van de imitator is niet van de echte te onderscheiden. Het begon als een grapje maar inmiddels wordt Dimitri zelfs op straat herkend.

Shownieuws zocht de imitator op en nam de afgelopen week met hem door. Bekijk hierboven het hele interview.

https://www.shownieuws.nl(...)imitator-gaat-viral/
  maandag 2 maart 2020 @ 00:14:45 #37
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191786803
Instagram account vinden we hier

https://www.instagram.com/martienkantine/?utm_source=ig_embed

met allemaal filmpjes ^O^ _O- _O-
pi_192188818
nieuw seizoen start a.s. maandag
  maandag 23 maart 2020 @ 10:22:44 #39
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192221056
Op vakantie dus

Het nieuwe seizoen begint ontspannend voor de Meilandjes. Ze laten het kasteel even voor wat het is en genieten van een welverdiende vakantie op Tenerife. Terug in Frankrijk steken ze de handen weer uit de mouwen.

Bij de start van het nieuwe seizoen van Chateau Meiland maakt het Franse kasteel even plaats voor een Spaans resort. De familie gaat gezellig 'wijnen' tijdens een luxe vakantie op Tenerife. Dat hebben de Meilandjes wel verdiend na al dat verbouwen en bikkelen. Huishouder Nadège gaat ook mee op reis. Martien noemde de Française al eerder een 'engel', die 'vanuit de hemel in het chateau is gevallen'. Na de vakantie moet iedereen weer de mouwen opstropen, want er staan gasten voor de deur en er moet nog heel wat gebeuren aan het kasteel. Het logeeradres is tot 2022 volgeboekt, terwijl de familie dit jaar ook aanstalten maakt om terug te keren naar Nederland. Het flamboyante gezin heeft in de Achterhoek alvast een gigantische villa op de kop getikt.

Kookkunsten
Sinds begin maart hoeven de kasteelgasten geen avondmaaltijden meer te verwachten van de familie. Martien en Erica hebben besloten geen diners meer te serveren, omdat het hen simpelweg te veel werk kost. Om hun logeerders niet met teleurgestelde gezichten naar huis te sturen, hebben de Meilandjes wel iets anders bedacht. In de namiddag trekken ze een of meerdere flessen wijn open om die samen met hun gasten te nuttigen. Martien en Erica hoeven dus niet meer gebruik te maken van hun kookkunsten, die steeds beter werden. Martien had zelfs al een specialiteit, namelijk gekaramelliseerde kalkoen.

https://www.tvgids.nl/uitgelicht/op-vakantie-met-de-meilandjes

We gaan weer beginnen *O*

serie 3 aflevering 1 van 11 ;)
pi_192230420
quote:
6s.gif Op maandag 23 maart 2020 10:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Op vakantie dus

Het nieuwe seizoen begint ontspannend voor de Meilandjes. Ze laten het kasteel even voor wat het is en genieten van een welverdiende vakantie op Tenerife. Terug in Frankrijk steken ze de handen weer uit de mouwen.

Bij de start van het nieuwe seizoen van Chateau Meiland maakt het Franse kasteel even plaats voor een Spaans resort. De familie gaat gezellig 'wijnen' tijdens een luxe vakantie op Tenerife. Dat hebben de Meilandjes wel verdiend na al dat verbouwen en bikkelen. Huishouder Nadège gaat ook mee op reis. Martien noemde de Française al eerder een 'engel', die 'vanuit de hemel in het chateau is gevallen'. Na de vakantie moet iedereen weer de mouwen opstropen, want er staan gasten voor de deur en er moet nog heel wat gebeuren aan het kasteel. Het logeeradres is tot 2022 volgeboekt, terwijl de familie dit jaar ook aanstalten maakt om terug te keren naar Nederland. Het flamboyante gezin heeft in de Achterhoek alvast een gigantische villa op de kop getikt.

Kookkunsten
Sinds begin maart hoeven de kasteelgasten geen avondmaaltijden meer te verwachten van de familie. Martien en Erica hebben besloten geen diners meer te serveren, omdat het hen simpelweg te veel werk kost. Om hun logeerders niet met teleurgestelde gezichten naar huis te sturen, hebben de Meilandjes wel iets anders bedacht. In de namiddag trekken ze een of meerdere flessen wijn open om die samen met hun gasten te nuttigen. Martien en Erica hoeven dus niet meer gebruik te maken van hun kookkunsten, die steeds beter werden. Martien had zelfs al een specialiteit, namelijk gekaramelliseerde kalkoen.

https://www.tvgids.nl/uitgelicht/op-vakantie-met-de-meilandjes

We gaan weer beginnen *O*

serie 3 aflevering 1 van 11 ;)
^O^
  Moderator / Miss SHO maandag 23 maart 2020 @ 20:15:54 #41
22592 crew  Ole
pi_192233295
Zo maar kijken
  maandag 23 maart 2020 @ 20:57:12 #42
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_192234288
Ik hoef Nadege echt niet in badpak te zien hoor :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_192234304
Omg zet dat kind vast :X
  † In Memoriam † maandag 23 maart 2020 @ 20:59:13 #44
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192234335
Martin, de gespierde trapleuning :D
pi_192234722
Wat is Maxime vervelend
pi_192234786
Dan heb je een mannenkat :D
  maandag 23 maart 2020 @ 21:28:56 #47
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_192234952
Poh die Maxime heeft wel een mooi lijf zeg :@
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_192235162
Vind dit een beetje een saaie aflevering. Komt vast de volgende aflevering wel goed :)
  zaterdag 28 maart 2020 @ 03:34:55 #49
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192314638
Aflevering 2 staat online en is GRATIS te bekijken

https://www.shownieuws.nl(...)-al-chateau-meiland/

En idd veel leuker *O*
pi_192353366
Nieuwe seizoen momenteel gefilmd
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2020 @ 20:46:33 #51
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192360348
'Vroeger' keken we gezellig met zn allen......... #uitgestorven :{
  Tettenkoning maandag 30 maart 2020 @ 20:59:01 #52
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192360554
Het is retesaai man.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2020 @ 21:07:55 #53
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192360704
quote:
9s.gif Op maandag 30 maart 2020 20:59 schreef Nine. het volgende:
Het is retesaai man.
Maar dat weet je toch pas als je kijkt.....
  Tettenkoning maandag 30 maart 2020 @ 21:10:08 #54
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192360746
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 21:07 schreef Snowsquall het volgende:
Maar dat weet je toch pas als je kijkt.....
Ik heb het nu opstaan. Vandaar.
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2020 @ 21:17:25 #55
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192360879
ik ook
  maandag 30 maart 2020 @ 23:52:11 #56
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_192363818
Hij mist de beurzen in China: Guangzhou en Delhi :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_192484264
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:52 schreef Schuimpjes het volgende:
Hij mist de beurzen in China: Guangzhou en Delhi :')
Vuile debiel is het ook. :')
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  Tettenkoning maandag 6 april 2020 @ 20:36:02 #58
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192484548
Lekker aan de ballonnetjes met lachgas?
  Tettenkoning maandag 6 april 2020 @ 20:40:47 #59
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192484630
Wat loopt die Erica toch te herkauwen?
  maandag 6 april 2020 @ 20:43:29 #60
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_192484688
KledingLIJN
  maandag 6 april 2020 @ 20:46:53 #61
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_192484746
Wat schreeuwen die lui veel :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 6 april 2020 @ 20:47:23 #62
459912 FlippingCoin
pi_192484756
Groningen :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  maandag 6 april 2020 @ 20:50:17 #63
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_192484808
Met lachgas achter het stuur :o
Op 't randje en erover.
pi_192509067
Martien en Maxime: ze schreeuwen veel, ze gillen vooral veel, ze zeuren veel. En ze zeiken gezamenlijk Erica af die keihard werkt terwijl ze zelf de kantjes eraf lopen.
Mode: 'Daar heeft zij geen verstand van'
'Je moet niet naast haar gaan staan want dan krijg je een hamer tegen je kop' (of zo)
In het begin vond ik het wel grappig, nu niet meer.
  Tettenkoning woensdag 8 april 2020 @ 09:01:08 #65
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192509108
Het is gewoon een one-trick pony die act van ze.
pi_192510688
Ik vind het nog steeds leuk, maar, het is (wordt?) wel steeds nepper heb ik het idee.

Ze deden in de vorige aflevering of ze voor het eerst die boerderij in Hengelo tegenkwamen op Funda (aan het eind van de winter/begin lente), terwijl ik her en der lees dat ze die al in november 2019 hebben gekocht.

Dan zitten ze dus puur voor de camera dat hele gebeuren te re-enacten? Tja.
Koel en donker bewaren
pi_192510870
Blijft toch prima nobrainer vermaak, helemaal nu het overal verder eigenlijk constant over dat virus gaat en alles zwaarmoedig is.

Al is 80% (over)acting, dat had ik al gelijk door, blijft het best leuke tv.
blablablabla
pi_192510896
Ik kan het niet meer kijken, karikatuur van zichzelf.
pi_192510950
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 10:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het nog steeds leuk, maar, het is (wordt?) wel steeds nepper heb ik het idee.

Ze deden in de vorige aflevering of ze voor het eerst die boerderij in Hengelo tegenkwamen op Funda (aan het eind van de winter/begin lente), terwijl ik her en der lees dat ze die al in november 2019 hebben gekocht.

Dan zitten ze dus puur voor de camera dat hele gebeuren te re-enacten? Tja.
Ja inderdaad, dat huis hebben ze in november gekocht en dan in februari of zo lekker hysterisch doen want kijkcijfers.

Je moet voor de grap die oudere afleveringen van ik vertrek maar eens kijken, Martien was toen veel rustiger. Nu loopt hij als een Amsterdamse leernicht om elk wissewasje te krijsen.
blablablabla
pi_192511049
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 10:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja inderdaad, dat huis hebben ze in november gekocht en dan in februari of zo lekker hysterisch doen want kijkcijfers.

Je moet voor de grap die oudere afleveringen van ik vertrek maar eens kijken, Martien was toen veel rustiger. Nu loopt hij als een Amsterdamse leernicht om elk wissewasje te krijsen.
Ja hij doet steeds nichteriger. Heel irritant, ook bij Cash or Trash, de manier waarop hij een hand geeft, de steeds uitgesprokener kledingstijl. Zo over de top.
  woensdag 8 april 2020 @ 12:43:35 #71
311340 J83
New kid, be nice
pi_192512717
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 10:59 schreef Elan het volgende:

Maar, toen was hij ook nog niet uit de kast, toch?
pi_192512776
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 12:43 schreef J83 het volgende:

[..]

Maar, toen was hij ook nog niet uit de kast, toch?
Jawel hoor, sinds 2001 al.

https://www.shownieuws.nl(...)-helemaal-niet-goed/
blablablabla
pi_192552803
Die dochter is wel smakelijk :9
  vrijdag 10 april 2020 @ 15:29:37 #74
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  † In Memoriam † maandag 13 april 2020 @ 20:36:55 #75
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192602870
Hengelooooooooooooooooooooooooooooooooo
pi_192602944
Lol voor een van Gogh
  † In Memoriam † maandag 13 april 2020 @ 20:43:00 #77
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192602978
of ratten..
pi_192602998
Daar heb je dus stofkappen voor
pi_192603009
Spinnenhuizen :')
  † In Memoriam † maandag 13 april 2020 @ 20:58:23 #80
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192603256
:')
  Moderator maandag 13 april 2020 @ 21:00:43 #81
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192603298
Vind het maar een chagrijnige vent geworden :{
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_192603310
Geweldige tv dit :D
  † In Memoriam † maandag 13 april 2020 @ 21:02:16 #83
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192603327
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:00 schreef Rene het volgende:
Vind het maar een chagrijnige vent geworden :{
Hij is een beetje moody ja.....
  maandag 13 april 2020 @ 21:02:25 #84
459912 FlippingCoin
pi_192603328
We blijven arm :D
  † In Memoriam † maandag 13 april 2020 @ 21:03:06 #85
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192603340
quote:
16s.gif Op maandag 13 april 2020 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
We blijven arm :D
Ze spenderen genoeg
  maandag 13 april 2020 @ 21:04:04 #86
459912 FlippingCoin
pi_192603354
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:03 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Ze spenderen genoeg
Ja arme lui ;(
  † In Memoriam † maandag 13 april 2020 @ 21:04:52 #87
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192603367
Wat een chaoten en klagers zeg
pi_192603402
Dieven in de bond
pi_192603428
Lol die wijnvoordeel sponsering :D
pi_192603432
Arme Nadege :'( :'(
Twinning = boring
  maandag 13 april 2020 @ 21:10:21 #91
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_192603448
Dat bruine jurkje uit de "Maxime-collectie" is wel supertof!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_192603465
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:09 schreef Inca het volgende:
Arme Nadege :'( :'(
In Hengelo zal er wel weer een nieuwe Naderolien worden gecharterd voor alle rotklusjes
  † In Memoriam † maandag 13 april 2020 @ 21:18:14 #93
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192603577
Die lui denken echt alleen aan drinken...
  † In Memoriam † maandag 13 april 2020 @ 21:20:42 #94
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192603626
Ik vind die Claire echt een schatje
pi_192603700
_O- _O- _O- alles in de fik
Twinning = boring
  † In Memoriam † maandag 13 april 2020 @ 21:25:00 #96
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192603703
Eindelijk actie :D
pi_192603708
Wtf, kasteel in brand, kan er ook nog wel bij.
pi_192603711
Volgende week weer sowieso kijken dus :D
pi_192603719
Vond het telkens zo saai en kijk hooguit met een half oog
  † In Memoriam † maandag 13 april 2020 @ 21:25:53 #100
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192603722
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:24 schreef Inca het volgende:
_O- _O- _O- alles in de fik
Dat moest er wel een keer van komen met al die kacheltjes
pi_192610936
Staat dat kasteel al te koop ergens?
  dinsdag 14 april 2020 @ 11:58:01 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192611040
MaximaKoningin_ twitterde op maandag 13-04-2020 om 21:48:46 We hebben even kort overlegd, maar wij gaan die lieve Nadège als hofdame in dienst nemen hoor.
#chateaumeiland https://t.co/8s1rZV3zPW reageer retweet
en
BeatrixPrinses twitterde op maandag 13-04-2020 om 21:25:43 Lekkende daken, instortende plafonds, ontploffende gasbranders, ijskoude kamers, onbegrijpelijke wasmachines, afgrijselijke autoritten, uitslaande branden op het dak: het was voor Nadège nooit een probleem.
Maar nu moet ze toch wel heel erg pleuré...
#chateaumeiland https://t.co/wfsePm8u2n reageer retweet
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 14 april 2020 @ 14:06:53 #103
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192612922
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 21:25 schreef Chia het volgende:
Vond het telkens zo saai en kijk hooguit met een half oog
Check.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 11:58 schreef golfer het volgende:
MaximaKoningin_ twitterde op maandag 13-04-2020 om 21:48:46 We hebben even kort overlegd, maar wij gaan die lieve Nadège als hofdame in dienst nemen hoor.
#chateaumeiland https://t.co/8s1rZV3zPW reageer retweet
en
BeatrixPrinses twitterde op maandag 13-04-2020 om 21:25:43 Lekkende daken, instortende plafonds, ontploffende gasbranders, ijskoude kamers, onbegrijpelijke wasmachines, afgrijselijke autoritten, uitslaande branden op het dak: het was voor Nadège nooit een probleem.
Maar nu moet ze toch wel heel erg pleuré...
#chateaumeiland https://t.co/wfsePm8u2n reageer retweet
O+
  dinsdag 14 april 2020 @ 16:01:36 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192614625
Ter ondersteuning voor Nadege, stuur een kaartje naar haar:

BeatrixPrinses twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 14:46:22 KAARTENACTIE VOOR NADÈGE! Retweet is lief!

Om Nadège een hart onder de riem te steken en haar te laten weten dat we met haar meeleven heb ik een kaartenactie bedacht!

Stuur je kaart naar:

Nadège
a/s Chateau Marrilaux
La Côte
87700 Beynac
Frankrijk

#chateaumeiland reageer retweet
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 april 2020 @ 17:51:48 #105
22592 crew  Ole
pi_192616761
Komt ze niet mee naar Nederland? Heb niet de indruk dat ze veel familie heeft daar.
  dinsdag 14 april 2020 @ 18:25:04 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192617409
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 17:51 schreef Ole het volgende:
Komt ze niet mee naar Nederland? Heb niet de indruk dat ze veel familie heeft daar.
Dat was niet de bedoeling van de Meilands. Ze zien haar niet als liefdadigheidsproject.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 april 2020 @ 18:26:46 #107
22592 crew  Ole
pi_192617437
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 18:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat was niet de bedoeling van de Meilands. Ze zien haar niet als liefdadigheidsproject.
leek er anders wel op. En ze zullen hier toch ook iemand nodig hebben?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 april 2020 @ 18:27:29 #108
22592 crew  Ole
pi_192617456
Maar ik ga wel een kaartje sturen hoor!
pi_192617772
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 18:26 schreef Ole het volgende:

[..]

leek er anders wel op. En ze zullen hier toch ook iemand nodig hebben?
Ze spreekt geen NL, heeft niemand in NL naast de fam en Erica zei dat zij niet verantwoordelijk zijn voor het geluk van een ander. Ben het helemaal met haar eens.

Te hopen is dat de nieuwe eigenaar van het chateau iets voor haar kunnen doen/haar 'overnemen'.
  dinsdag 14 april 2020 @ 18:52:05 #110
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_192617956
Ze waren volgeboekt tot 2023, dan kom je nu wel in een kaal kasteel aan
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 april 2020 @ 19:22:21 #111
22592 crew  Ole
pi_192618442
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2020 18:42 schreef Blues het volgende:

[..]

Ze spreekt geen NL, heeft niemand in NL naast de fam en Erica zei dat zij niet verantwoordelijk zijn voor het geluk van een ander. Ben het helemaal met haar eens.

Te hopen is dat de nieuwe eigenaar van het chateau iets voor haar kunnen doen/haar 'overnemen'.
Hoop het voor haar! Is haar gegund
pi_192618488
Vanavond om 23:25 op NPO3 wordt de Ik Vertrek-aflevering over de Meilandjes uitgezonden.
  woensdag 15 april 2020 @ 10:31:36 #113
3542 Gia
User under construction
pi_192627663
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 21:25 schreef StephanL het volgende:
Wtf, kasteel in brand, kan er ook nog wel bij.
Misschien voor de verzekering???
Zie dat oude barrel maar eens te verkopen.

Denk dat ze er beter een huurder in kunnen zetten die de B&B voortzet, met voldoende mensen.

Maar ja, hebben ze dan die 975.000 voor Hengeloooo wel.

Vind het trouwens nog steeds zeer vermakelijk om naar te kijken. Heerlijk overdreven.

Montana en haar vriend zijn in elk geval wel normaal. Is ook wat voor die jongen als je in zo'n schoonfamilie terecht komt.

Sterkte voor hem.
pi_192629275
Want die krijgen geen cent voor hun programma? Geloof er niks van.
  woensdag 15 april 2020 @ 13:54:22 #116
3542 Gia
User under construction
pi_192630441
quote:
Dus, aangestookt? Verzekering dekt de schade.
  woensdag 15 april 2020 @ 16:49:15 #117
-1 #ANONIEM
I has may a drain bamage...
pi_192632883
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus, aangestookt? Verzekering dekt de schade.
Hoog verzekeren, laag aansteken.
I hope I didn't brain my damage
pi_192721594
Gaan we weer
  Tettenkoning maandag 20 april 2020 @ 20:34:40 #119
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192721617
Pyromane Maxime.
pi_192721723
Haha wat een stel, hij met die vrouw :D

Nadege wordt helemaal gek daar volgens mij _O-
pi_192721888
De fik is toch nog niet geweest?
pi_192721906
Iemand?
pi_192721908
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 20:44 schreef Chia het volgende:
Nee nog niet. Kan misschien wel even duren, cliffhanger natuurlijk
pi_192721926
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:45 schreef StephanL het volgende:

[..]

Nee nog niet. Kan misschien wel even duren, cliffhanger natuurlijk
Ja leek mij ook, maar nu zag ik die kachel met allemaal roet aanslag waardoor ik begon te twijfelen
  Tettenkoning maandag 20 april 2020 @ 20:47:00 #125
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192721947
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2020 20:44 schreef Chia het volgende:
Nog niet.

Edit: Grr FOK! reageert weer lekker snel. :')
pi_192722221
Toeteren mag alleen op eigen terrein, maar Claire zit gewoon voorin zonder zitje terwijl ze daar volgens mij nog te jong voor is.
pi_192722318
Lol dan komt er lucht bij _O-
pi_192722418
Fik *O*
pi_192722471
:o
Twiddel
pi_192722492
Ze zijn lekker op de hoogte van 112
  maandag 20 april 2020 @ 21:11:23 #134
459912 FlippingCoin
pi_192722519
Oei :o
  maandag 20 april 2020 @ 21:11:37 #135
459912 FlippingCoin
pi_192722528
Kon die geen zand in die haard flikkeren?
pi_192722608
Als je een goede Franse binnenpijp hebt, maakt dat een angstaanjagend lawaai, maar brandt de schoorsteen schoon. Bij mij zouden ze volgende week bij mijn tweede kachel zo’n pijp plaatsen. Kan ik nu wel vergeten, ik kom het land niet meer in. Pech voor le ramonneur.
Maar ik heb het al een keer bij iemand meegemaakt, alsof er een straaljager in de schoorsteen zit, angstaanjagend!
  † In Memoriam † maandag 20 april 2020 @ 21:15:26 #137
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192722627
Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandddddd :')

Avond :W
pi_192722664
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:15 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

18 in Frankrijk voor les pompiers.
Kan je geen 112 bellen in Frankrijk? Ik dacht dat 112 een Europees noodnummer was.
  Tettenkoning maandag 20 april 2020 @ 21:19:54 #140
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192722737
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:17 schreef StephanL het volgende:
Kan je geen 112 bellen in Frankrijk? Ik dacht dat 112 een Europees noodnummer was.

Klopt, maar Frankrijk heeft idd wel extra nummers.

France (alongside 15 for Ambulance, 17 for Police and 18 for Fire)
  † In Memoriam † maandag 20 april 2020 @ 21:20:34 #141
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192722757
De brandweer komt als het seizoen is afgelopen...... :P
pi_192722843
Ik wil graag familie meiland in een vluchtelingenkamp zien :')
Twiddel
  † In Memoriam † maandag 20 april 2020 @ 21:23:36 #143
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192722850
28min aanrijtijd _O- _O-
pi_192722861
:D
pi_192722885
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:23 schreef Snowsquall het volgende:
28min aanrijtijd _O- _O-
En dan denk dat je het hier soms erg is. Echt een franse slag.
  † In Memoriam † maandag 20 april 2020 @ 21:25:31 #146
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192722906
En nu ladderzat terug naar de kazerne :P
  Tettenkoning maandag 20 april 2020 @ 21:25:57 #147
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192722922
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:23 schreef Snowsquall het volgende:
28min aanrijtijd _O- _O-
Time to burn dekt de lading beter. :D
pi_192722939
Ohhh wat erg. Wimpers weg :o
  † In Memoriam † maandag 20 april 2020 @ 21:26:54 #149
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192722950
Wat een relnicht is die Martien ook zeg }:|
  † In Memoriam † maandag 20 april 2020 @ 21:27:50 #150
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192722980
Brabanders *O*
pi_192723005
Ik kijk 5 minuten en hij is al 2 keer bijna dood geweest.
pi_192723006
Ohh het is afgelopen, weer een week wachten. -O-
  maandag 20 april 2020 @ 23:31:58 #153
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_192725507
Het is briljante tv punt
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 21 april 2020 @ 09:10:38 #154
311340 J83
New kid, be nice
pi_192727816
1.490.000 kijkers :Y
pi_192728985
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 09:10 schreef J83 het volgende:
1.490.000 kijkers :Y
Persoonlijk record *O* https://www.shownieuws.nl(...)en-kijkcijferrecord/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2020 10:25:37 ]
pi_192790077
https://www.ad.nl/show/ge(...)aliexpress~a2a4b980/

Maxime doet volgens mij een zelfde truc zoals Nikkie Plessen ooit ook is begonnen 8-)

https://www.ad.nl/show/ni(...)pen-shirts~ac7bf138/
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 25 april 2020 @ 09:59:13 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192796329
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 22:41 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/show/ge(...)aliexpress~a2a4b980/

Maxime doet volgens mij een zelfde truc zoals Nikkie Plessen ooit ook is begonnen 8-)

https://www.ad.nl/show/ni(...)pen-shirts~ac7bf138/
Wat sléééééécht
pi_192796488
Ik zat het ook net te lezen
https://www.tvgids.nl/nie(...)-webwinkel-te-komen/

Afgelopen week zag een vriendin van mij een leuke jumpsuit voorbij komen bij een online winkel voor 44.95. Ze vroeg of ik iets vergelijkkbaars op Ali kon vinden voor haar.
Kwam ik exaxt dezelfde tegen (zelfs alle jumpsuits die de online winkel incl. de plaatjes aanbood) op Ali voor 7.95.
  zondag 26 april 2020 @ 15:02:43 #159
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192814279
Voormalig huisvriendin van de Meilandjes zoekt familie niet op in Hengelo

Caroline van Eeden, de voormalig huisvriendin van de televisiefamilie Meiland, heeft geen plannen de Meilandjes op te zoeken als ze eenmaal zijn verhuisd naar het Gelderse Hengelo. Wel zegt ze de beslissing van haar vrienden om Frankrijk achter zich te laten ‘fantastisch’ te vinden.

Caroline emigreerde vorig jaar met Martien en Erica, hun dochter Maxime en kleindochter Claire mee naar Frankrijk om daar in kasteel Marillaux gasten te ontvangen. Vlak voordat de Meilandjes voor de SBS 6-serie Chateau Meiland de Gouden Televizier-Ring in ontvangst namen, kondigde Caroline aan tijd voor zichzelf te nemen. Een maand daarvoor hakte ze de knoop door om terug naar Nederland te gaan. Het harde werken en de fysieke ongemakken die ze ervoer, hakten erin.

Afgelopen november ging Carolines droom in vervulling met de opening van haar eigen modeboetiek in de Amsterdamse Negen Straatjes. Ze heeft weinig contact meer met de familie Meiland. ,,Ik heb begrepen dat het hartstikke goed met ze gaat’’, zegt ze tegen Shownieuws. ,,Ik hoop ook echt dat ze goed door de corona-tijd komen, voor hen is het moeilijk omdat in Frankrijk alles dicht is.’’

Dat Martien en consorten een landgoedje in Hengelo hebben gekocht, noemt ze ‘fantastisch’, maar ze zal ze daar niet opzoeken. ,,Nee, het krijgt ook zo'n baard, dat verhaal. We hebben iets heel moois meegemaakt, ieder gaat zijn eigen weg. Met wederzijds respect.’’

Wanneer de familie Meiland (zonder huishoudster Nadège) terugkomt naar Nederland, is nog niet bekend. Naar de laatste Franse regelgeving worden op 11 mei de basisscholen weer deels geopend en wordt eind mei besloten hoe het verder moet met de toeristische sector. Voor het gigantische pand wordt nog naar een nieuwe eigenaar gezocht.

https://www.ad.nl/show/vo(...)in-hengelo~a6b7f927/

Gezellig :+
pi_192816083
Caroline vind ik een meelifter. Niks mis mee, maar meer is het ook niet. Succes met haar modeboetiek, zou ik zeggen. Ik kom er niet.
pi_192816991
quote:
6s.gif Op zondag 26 april 2020 15:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Voormalig huisvriendin van de Meilandjes zoekt familie niet op in Hengelo

Caroline van Eeden, de voormalig huisvriendin van de televisiefamilie Meiland, heeft geen plannen de Meilandjes op te zoeken als ze eenmaal zijn verhuisd naar het Gelderse Hengelo. Wel zegt ze de beslissing van haar vrienden om Frankrijk achter zich te laten ‘fantastisch’ te vinden.

Caroline emigreerde vorig jaar met Martien en Erica, hun dochter Maxime en kleindochter Claire mee naar Frankrijk om daar in kasteel Marillaux gasten te ontvangen. Vlak voordat de Meilandjes voor de SBS 6-serie Chateau Meiland de Gouden Televizier-Ring in ontvangst namen, kondigde Caroline aan tijd voor zichzelf te nemen. Een maand daarvoor hakte ze de knoop door om terug naar Nederland te gaan. Het harde werken en de fysieke ongemakken die ze ervoer, hakten erin.

Afgelopen november ging Carolines droom in vervulling met de opening van haar eigen modeboetiek in de Amsterdamse Negen Straatjes. Ze heeft weinig contact meer met de familie Meiland. ,,Ik heb begrepen dat het hartstikke goed met ze gaat’’, zegt ze tegen Shownieuws. ,,Ik hoop ook echt dat ze goed door de corona-tijd komen, voor hen is het moeilijk omdat in Frankrijk alles dicht is.’’

Dat Martien en consorten een landgoedje in Hengelo hebben gekocht, noemt ze ‘fantastisch’, maar ze zal ze daar niet opzoeken. ,,Nee, het krijgt ook zo'n baard, dat verhaal. We hebben iets heel moois meegemaakt, ieder gaat zijn eigen weg. Met wederzijds respect.’’

Wanneer de familie Meiland (zonder huishoudster Nadège) terugkomt naar Nederland, is nog niet bekend. Naar de laatste Franse regelgeving worden op 11 mei de basisscholen weer deels geopend en wordt eind mei besloten hoe het verder moet met de toeristische sector. Voor het gigantische pand wordt nog naar een nieuwe eigenaar gezocht.

https://www.ad.nl/show/vo(...)in-hengelo~a6b7f927/

Gezellig :+
Daar is echt wel meer gebeurd dan naar buiten is gebracht. Het was zo'n hechte vriendschap en daar is niets meer van over...
  Moderator / Miss SHO zondag 26 april 2020 @ 19:12:23 #162
22592 crew  Ole
pi_192817128
Het zit wel diep. Wellicht dat ook meespeelt nu dat ze Nadege (?) wel de hemel inprijzen en haar als meubilair behandelden
pi_192818871
Vond ook in de aflevering van vorig jaar toen ze afscheid namen, Erica en Maxime ook enorm koeltjes. Die waren blij dat ze weg ging.

Heb de afleveringen nog weleens terug bekeken en dan zie je al heel snel irritaties bij Erica naar Caroline toe.
  zondag 3 mei 2020 @ 21:01:39 #164
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192930969
Kijker start doneeractie voor Chateau Meiland-Nadège *O*

Nu de familie Meiland weer een huis in Nederland heeft gekocht, zullen ze hun Franse chateau binnenkort vaarwel zeggen. Dat betekent dat hun huishoudster Nadège afscheid moet nemen van de familie. Nu is een kijker een doneeractie gestart zodat Nadège, die het er heel moeilijk mee heeft, alsnog in het kasteel kan blijven.

Zo schrijft initiatiefneemster Astrid op haar Facebook: “Een kasteel voor Nadège. Het idee: alle fans/kijkers van Château Meiland doneren ¤ 1,00 et voilà: ¤ 1,5 miljoen euro. Die geven we aan Nadège zodat zij het Château kan kopen.”

En mocht er nou niet genoeg geld in worden gezameld, dan kan ze naar een betere wijk verhuizen. “Mocht deze actie onverhoopt iets minder opleveren dan kan die vrouw het geld goed gebruiken om naar een ander appartement te verhuizen. De buurt waar zij nu woont holt namelijk achteruit. Dit doet zij eigenlijk liever want ze vindt een eventuele aankoop van het Château erg spannend en ziet op tegen het onderhoud. Erica probeert haar nu te overtuigen dat het toch une bonne idée is, Nadège als echte patron van het Château”, schrijft Astrid op haar Facebook.

Astrid heeft hiervoor een rekening geopend waarop gedoneerd kan worden. Het initiatief kan rekenen op veel (gemengde) reacties. “Het lijkt mij dat eenzaamheid voor Nadège meer op de loer ligt dan geldgebrek. En alhoewel ik Nadège een super lieve en praktische vrouw vindt, is de vraag of ze hiermee geholpen is”, “Waarom start je geen crowdfunding, is wat meer transperant dan op je eigen rekening” en “Super leuk, ik ga wat overmaken. Geen internetbankieren dus duurt wel een weekje. Mooie actie” wordt er onder andere geschreven.

Het management van de familie Meiland laat aan Shownieuws het volgende weten: “De actie klopt; Nadège weet ervan en Martien en Erica hebben het initiatief van Astrid gedeeld. Het gaat om donaties van 1 euro. Ze hopen hiermee een aanbetaling op een appartement te kunnen doen. Het is gewoon een eerlijke en spontane actie.” De hele actie is hier terug te zien.

https://www.shownieuws.nl(...)nd-nadege-te-helpen/
  zondag 3 mei 2020 @ 21:05:15 #165
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192931047
Dit vindt Nadège van de doneeractie

Nadège, de huishoudster van de familie Meiland, heeft gereageerd op de doneeractie die is gestart is door een kijker van Chateau Meiland. De kijker, Astrid, wil met de actie het kasteel van de familie kopen voor Nadège.

De familie-vriendin ziet het niet zitten om het kasteel van de Meilandjes te kopen. “Een kasteel kopen is niet verstandig! Je moet het kunnen onderhouden en dat is niks voor mij”, vertelt Nadège aan Shownieuws. “Ik vind het lief dat er geld wordt ingezameld maar ik onderhoud mezelf met mijn salaris, waarvoor ik de familie Meiland bedank. Ik hou erg van de Meiland familie en ik zal er altijd voor ze zijn.”

De familie Meiland heeft zelf ook gereageerd op de actie. “Een betrouwbare fan van onze serie Chateau Meiland heeft mij benaderd met het idee om de vele fans van Nadège te vragen ieder 1 euro te storten zodat zij het chateau kan kopen”, vertelt Erica aan Shownieuws. “Dit hebben we met Nadège besproken maar zij zou het runnen van een chateau met alles wat daarbij komt kijken, doodeng vinden.”

Erica denkt alsnog dat Nadège het geld goed zou kunnen gebruiken. “Ze zou het gelukkigst worden van het verhuizen naar een appartementje in een betere buurt van Limoges dan waar ze nu al dertig jaar woont. Hoe leuk zou het zijn als we een mooi bedrag ophalen zodat dit gerealiseerd kan worden onder het mom van MY HOME IS MY CASTLE!” vertelt een enthousiaste Erica.

https://www.shownieuws.nl(...)-van-de-doneeractie/

^O^
  maandag 11 mei 2020 @ 20:33:35 #166
459912 FlippingCoin
pi_193071492
kick
pi_193071599
Wat een figuur blijft Martien _O-
  maandag 11 mei 2020 @ 20:40:36 #168
459912 FlippingCoin
pi_193071635
Corona :'(
pi_193071664
Lol eten gaat voor, gekke fransen
  maandag 11 mei 2020 @ 20:44:55 #170
459912 FlippingCoin
pi_193071729
patiënt in de aanhanger :D
  Tettenkoning maandag 11 mei 2020 @ 20:46:15 #171
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193071775
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 20:42 schreef StephanL het volgende:
Lol eten gaat voor, gekke fransen
Is in wel meer mediterane landen zo.
pi_193071861
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2020 20:46 schreef Nine. het volgende:

[..]

Is in wel meer mediterane landen zo.
Ja weet ik. Maar blijft een wel raar voor ons Nederlanders dat je niks kan doen op bepaalde tijden. Zou er niet aan moeten denken, al hou ik nog zoveel van eten.
  maandag 11 mei 2020 @ 20:55:46 #173
459912 FlippingCoin
pi_193072007
lekker geregeld weer allemaal
  maandag 11 mei 2020 @ 20:59:00 #174
459912 FlippingCoin
pi_193072063
lekker met 4 man het hele dorp rond ook als je denkt dat je een caronalijer in je chateau hebt liggen :D
pi_193072537
Haha gewoon gooien _O-
pi_193072969
Ik zag het vandaag voor het eerst en vond het best leuk. Op het laatst zei een voice over "Wil je een aflevering vooruit kijken, kijk dan op Kijk.nl.
Maar is geen nieuwe aflevering te vinden. -O-

Edit inmiddels gevonden via Google.

[ Bericht 7% gewijzigd door nomina op 11-05-2020 21:52:20 (alsnog gevonden) ]
pi_193073259
Wat gaat het er allemaal inefficiënt aan toe. Heb bijna met ze te doen.
pi_193073354
Hebben ze nog een beetje zitten wijnen?
pi_193073414
Ja, de wijn kwam ook al in beeld.
pi_193090436
Erica: "er staat Rappel 70, dan moet je wel 70!"
dag
  donderdag 14 mei 2020 @ 09:01:45 #181
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193116206
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 20:49 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ja weet ik. Maar blijft een wel raar voor ons Nederlanders dat je niks kan doen op bepaalde tijden. Zou er niet aan moeten denken, al hou ik nog zoveel van eten.
Om 7 uur kan jij ook niet terecht bij de reguliere huisarts
  donderdag 14 mei 2020 @ 09:02:42 #182
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193116224
quote:
16s.gif Op maandag 11 mei 2020 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
lekker met 4 man het hele dorp rond ook als je denkt dat je een caronalijer in je chateau hebt liggen :D
Toen was de impact nog niet duidelijk lijkt mij
pi_193116311
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:35 schreef Peter het volgende:
Erica: "er staat Rappel 70, dan moet je wel 70!"
Ik dacht steeds dat Martien en Maxime overdreven als ze bij Erica in de auto zaten, met hun hysterische gedrag, maar blijkbaar rijdt ze echt pittig door.
  donderdag 14 mei 2020 @ 09:09:34 #184
459912 FlippingCoin
pi_193116384
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 09:02 schreef amaranta het volgende:

[..]

Toen was de impact nog niet duidelijk lijkt mij
Gezien de paniek hadden ze wel beter moeten weten hoorrrrrrrrrr.
  donderdag 14 mei 2020 @ 09:13:36 #185
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193116470
quote:
16s.gif Op donderdag 14 mei 2020 09:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Gezien de paniek hadden ze wel beter moeten weten hoorrrrrrrrrr.
Mja, pas totdat de regering ingreep (ook daar) deed (volgens mij) iedereen gewoon wat hij/zij gewend was.
  donderdag 14 mei 2020 @ 09:15:36 #186
459912 FlippingCoin
pi_193116515
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 09:13 schreef amaranta het volgende:

[..]

Mja, pas totdat de regering ingreep (ook daar) deed (volgens mij) iedereen gewoon wat hij/zij gewend was.
Nee want ze mochten ook niet naar binnen bij die apotheek met zijn allen. :P En ze hadden al goed door dat het Chateau wel eens dicht kon.
  donderdag 14 mei 2020 @ 09:16:06 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193116525
quote:
16s.gif Op donderdag 14 mei 2020 09:15 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee want ze mochten ook niet naar binnen bij die apotheek met zijn allen. :P En ze hadden al goed door dat het Chateau wel eens dicht kon.
Oké. Wat jij wil. :+
  donderdag 14 mei 2020 @ 09:19:48 #188
459912 FlippingCoin
pi_193116608
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 09:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Oké. Wat jij wil. :+
^O^
  maandag 18 mei 2020 @ 20:39:35 #189
459912 FlippingCoin
pi_193197121
Die vrouw is echt raar
  Tettenkoning maandag 25 mei 2020 @ 20:34:31 #190
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193309971

Martien :')
pi_193310018
Ahhhhhh! Martien op zijn best

Halve keuken verbouwd _O-
pi_193312812
Even een bakje koffie drinken ja :+
pi_193312829
Die kunnen toch niet anders dan failliet gaan, dat chateau krijg je niet zo snel verkocht, geen inkomsten, gasten terug betalen, belastingenveloppen binnen + een megaduurhuis gekocht....
  maandag 25 mei 2020 @ 23:29:42 #194
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193313114
Fans van Martien Meiland, opgelet! De populaire kasteelheer kan binnenkort namelijk zomaar jouw voicemail inspreken.

Bij een online veiling die vanaf vandaag loopt kan je bieden op een voicemail van je grote held. En je kan ook nog eens ongeveer zelf bepalen of je hem ‘wijnen, wijnen, wijnen’ of iets anders laat zeggen!

In de video bovenaan deze pagina zie je veel meer over deze bijzondere actie.

https://www.shownieuws.nl(...)ien-meiland-dat-kan/
pi_193318043
Ben ik de enige die Maxime steeds vervelender vindt worden? Mikken ze zelf allemaal vage rotzooi achter het aanrecht, achterlijk gemaakt zo, verwijt ze Nadège dat die het niet opruimt want daar wordt ze toch voor betaald?!
  dinsdag 26 mei 2020 @ 11:14:19 #196
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193318083
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 11:12 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ben ik de enige die Maxime steeds vervelender vindt worden? Mikken ze zelf allemaal vage rotzooi achter het aanrecht, achterlijk gemaakt zo, verwijt ze Nadège dat die het niet opruimt want daar wordt ze toch voor betaald?!
+1
Want Nadege kan het niet eens zien, klein en rond van stuk
Kan er zeker niet bij want klein en rond van stuk en korte armpjes
Maxime krijgt diva gedrag :Y
pi_193318378
Trouwens, die 'mieren' achter de koelkast waren toch echt muizenkeutels. :r
pi_193318512
Ik ben zo ook wel zat ja.
Ze zullen ook best vaak in rustig vaarwater zitten, maar voor de camera is het steeds maar catastrofe.
En ze zijn ook wat vals naar Nadege toe.
pi_193318568
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2020 23:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Fans van Martien Meiland, opgelet! De populaire kasteelheer kan binnenkort namelijk zomaar jouw voicemail inspreken.

Bij een online veiling die vanaf vandaag loopt kan je bieden op een voicemail van je grote held. En je kan ook nog eens ongeveer zelf bepalen of je hem ‘wijnen, wijnen, wijnen’ of iets anders laat zeggen!

Er wordt al flink geboden

https://www.vakantieveili(...)martien-meiland.html
  dinsdag 26 mei 2020 @ 12:50:21 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_193319466
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 11:12 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ik vind dat ze zo raar praat. ‘Neejùh, dat kun je niet doenùh.’ Steeds dat ùùùh achtr een woord. Is dat een bepaalde streekgebonden tongval of zo?

Verder valt me op dat het toch een weinig liefdevol gezin is. Ik snap wel dat er geknipt wordt hoor en het gekibbel wordt uitgelicht. Maar er is nooit eens een hand op een rug of een aai over een bol. Ook niet als iemand valt/pijn heeft/er even doorheen zit.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_193320407
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 12:50 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik vind dat ze zo raar praat. ‘Neejùh, dat kun je niet doenùh.’ Steeds dat ùùùh achtr een woord. Is dat een bepaalde streekgebonden tongval of zo?

Verder valt me op dat het toch een weinig liefdevol gezin is. Ik snap wel dat er geknipt wordt hoor en het gekibbel wordt uitgelicht. Maar er is nooit eens een hand op een rug of een aai over een bol. Ook niet als iemand valt/pijn heeft/er even doorheen zit.
Eens. Hoe ze ook over Erica praten: 'Waar is die vrouw nou weer?'
Het komt zo onpersoonlijk over.
Dat accent hebben vooral Maxime en Martien. Of het streekgebonden is of dat ze hun eigen taaltje hebben ontwikkeld, weet ik niet.
pi_193320474
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 11:36 schreef Blues het volgende:
Ik ben zo ook wel zat ja.
Ze zullen ook best vaak in rustig vaarwater zitten, maar voor de camera is het steeds maar catastrofe.
En ze zijn ook wat vals naar Nadege toe.
Het zijn keiharde zakenmensen :) Martien heeft geld genoeg :) Had die al voor dat hij bekend werd. Is namelijk een uitstekend zakenman. Heeft/had meerdere BV's in Nederland en is aandeelhouder van een grote meubeltrendzaak etc.
  Tettenkoning dinsdag 26 mei 2020 @ 14:00:47 #203
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193320511
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 13:55 schreef Snoopyfrl het volgende:
Dat accent hebben vooral Maxime en Martien. Of het streekgebonden is of dat ze hun eigen taaltje hebben ontwikkeld, weet ik niet.
Voorheen was dat lang niet zo erg / overdreven. Kijk "Ik vertrek" maar eens terug.

En Maxime is Martien steeds meer gaan nadoen. Zowel in maniertjes als in stem.
pi_193320582
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 14:00 schreef Nine. het volgende:

[..]

Voorheen was dat lang niet zo erg / overdreven. Kijk "Ik vertrek" maar eens terug.

En Maxime is Martien steeds meer gaan nadoen. Zowel in maniertjes als in stem.
Ja dat valt mij ook op. Zelfs vorig jaar was het een stuk minder storend en vond ik Maxime wel leuk. Ze kwam toen spontaner over. Dit seizoen irriteert ze me met haar kopieergedrag en divagedrag. Steeds opmerkingen over anderen (vorige keer over de taken van Martien, nu over Nadège) en zelf zie je haar nooit iets anders doen dan achter de laptop zitten. Zal wel geknipt zijn, maar toch, het komt niet leuk over.
Ook ongezond dat ze ook in NL weer bij haar ouders wil blijven wonen i.m.o.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 14:35:07 #205
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193321066
quote:
Voicemail ingesproken door Martien Meiland

Is je voicemail verouderd en ben je toe aan een nieuwe? Geen probleem. Martien Meiland zal jouw voicemail inspreken en jouw vrienden laten weten dat je even geen tijd hebt om op te nemen. Jij bent namelijk lekker aan het wijnen. Wat goeeed!

Wat wordt er geveild?

Voicemailbericht met jouw naam ingesproken door Martien Meiland
Duur bericht: max. 15 sec.
Het bericht wordt digitaal verstuurd
Plus- en minpunten

Unieke voicemail ingesproken door Martien Meiland
Het bericht wordt digitaal verzonden
Je hebt geen invloed op de inhoud van het bericht

Data
Jouw naam wordt op dinsdag 2 juni 2020 doorgegeven aan Martien Meiland. Uiterlijk 12 juni 2020 ontvang je jouw voicemailbericht.

Verplichte kosten

Administratiekosten
¤ 5,50 :')

Voorwaarden & bijzonderheden
Het voicemailbericht zal deels gepersonaliseerd zijn. Alleen je naam wordt vermeld in het bericht
De inhoud van het bericht wordt bepaald door Martien Meiland. Hier heb je dus geen invloed op
Het bericht zal geen grof taalgebruik bevatten
Je krijgt het voicemailbericht digitaal toegestuurd

Bieden terwijl je niet zelf mag bepalen wat erin komt 8)7
  dinsdag 26 mei 2020 @ 14:57:19 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193321436
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 14:35 schreef ikweethetookniet het volgende:

Voicemail ingesproken door Martien Meiland

Is je voicemail verouderd en ben je toe aan een nieuwe? Geen probleem. Martien Meiland zal jouw voicemail inspreken en jouw vrienden laten weten dat je even geen tijd hebt om op te nemen. Jij bent namelijk lekker aan het wijnen. Wat goeeed!

Wat wordt er geveild?

Voicemailbericht met jouw naam ingesproken door Martien Meiland
Duur bericht: max. 15 sec.
Het bericht wordt digitaal verstuurd
Plus- en minpunten

Unieke voicemail ingesproken door Martien Meiland
Het bericht wordt digitaal verzonden
Je hebt geen invloed op de inhoud van het bericht

Data
Jouw naam wordt op dinsdag 2 juni 2020 doorgegeven aan Martien Meiland. Uiterlijk 12 juni 2020 ontvang je jouw voicemailbericht.

Verplichte kosten

Administratiekosten
¤ 5,50 :')

Voorwaarden & bijzonderheden
Het voicemailbericht zal deels gepersonaliseerd zijn. Alleen je naam wordt vermeld in het bericht
De inhoud van het bericht wordt bepaald door Martien Meiland. Hier heb je dus geen invloed op
Het bericht zal geen grof taalgebruik bevatten
Je krijgt het voicemailbericht digitaal toegestuurd

Bieden terwijl je niet zelf mag bepalen wat erin komt 8)7
Dat bericht stond er gisteren al:
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2020 23:29 schreef ikweethetookniet het volgende:

Poef.....gone! ©golfer
pi_193321639
Ik hoor het wel meer hier in NH, en vooral op mijn werk waar veel mensen uit West Friesland of rondom Alkmaar enzo vandaan komen.
  woensdag 27 mei 2020 @ 22:02:40 #208
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193344472
Leeg chateau voor Meilandjes: ‘Was corona vorig jaar gebeurd, waren wij nooit op tv’

Het regent corona-annuleringen bij Chateau Marillaux, de Franse bed and breakfast van de realityfamilie Meiland. :o Het doet vader Martien beseffen dat alles anders was geweest als het virus vorig jaar was uitgebroken. ,,Dan hadden wij niet eens een leuk programma op tv gekregen.’’

,,Het zijn alleen maar annuleringen’’, zegt Martien tegen Shownieuws. ,,Want de grenzen zijn nog steeds dicht. Alleen voor zakelijk verkeer mag je de grens over. Dan moet je allerlei formulieren bij de overheid aanvragen.’’

De flamboyante hotelheer kijkt met angst en beven naar de toekomst van zijn bedrijf. ,,Wij hebben van onze accountant in het dorp gehoord dat je héle lijsten met regels krijgt als het straks weer opengaat’’, aldus Martien. ,,Dat er allemaal plakkers op de vloer moeten. Wij hebben natuurlijk een eetkamer met één hele lange tafel. Nou, dat kan niet. Want die mensen kunnen helemaal niet naast elkaar zitten.’’

https://www.ad.nl/show/le(...)ooit-op-tv~aaafa3e9/

Catastrofe dus :D
pi_193344674
quote:
6s.gif Op woensdag 27 mei 2020 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Leeg chateau voor Meilandjes: ‘Was corona vorig jaar gebeurd, waren wij nooit op tv’

Het regent corona-annuleringen bij Chateau Marillaux, de Franse bed and breakfast van de realityfamilie Meiland. :o Het doet vader Martien beseffen dat alles anders was geweest als het virus vorig jaar was uitgebroken. ,,Dan hadden wij niet eens een leuk programma op tv gekregen.’’

,,Het zijn alleen maar annuleringen’’, zegt Martien tegen Shownieuws. ,,Want de grenzen zijn nog steeds dicht. Alleen voor zakelijk verkeer mag je de grens over. Dan moet je allerlei formulieren bij de overheid aanvragen.’’

De flamboyante hotelheer kijkt met angst en beven naar de toekomst van zijn bedrijf. ,,Wij hebben van onze accountant in het dorp gehoord dat je héle lijsten met regels krijgt als het straks weer opengaat’’, aldus Martien. ,,Dat er allemaal plakkers op de vloer moeten. Wij hebben natuurlijk een eetkamer met één hele lange tafel. Nou, dat kan niet. Want die mensen kunnen helemaal niet naast elkaar zitten.’’

https://www.ad.nl/show/le(...)ooit-op-tv~aaafa3e9/

Catastrofe dus :D
Is die toko nog steeds niet verkocht dan? Ze hadden toch al iets in Oost-Nederland aangeschaft?
pi_193350362
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 22:11 schreef Bluedisplay het volgende:

[..]

Is die toko nog steeds niet verkocht dan? Ze hadden toch al iets in Oost-Nederland aangeschaft?
Het lijkt me niet een simpel iets om te verkopen...
https://www.superguide.nl(...)van-de-meilandjes-tv
  zondag 31 mei 2020 @ 19:56:09 #211
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193406427
Familie Meiland annuleert alle reserveringen :D

https://www.telegraaf.nl/(...)t-alle-reserveringen

Daar gaan de centjesde deur uit :D
  maandag 1 juni 2020 @ 20:45:38 #212
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_193424667
Maxime he-le-maal kapot van twaalf (!) minuten hardlopen :o :D
pi_193424715
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 20:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ja, al 8500 euro, en Maxime heel nuchter: “Dan moet er iemand de prostitutie in.”
:9

Haha hoe kan dat nou ? :P

[ Bericht 9% gewijzigd door StephanL op 01-06-2020 20:57:42 ]
  maandag 1 juni 2020 @ 20:53:21 #215
354103 Magica
gna gna
pi_193424770
Wat is er met Maxime haar haar :?
pi_193424903
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 20:53 schreef Magica het volgende:
Wat is er met Maxime haar haar :?
Zie niks bijzonders
pi_193425146
Weet je wat vies is aan chateau Meiland? Je ziet regelmatig die kat over het aanrecht lopen. Zooooo onhygienisch! :{w
pi_193425155
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:09 schreef quirina het volgende:
Weet je wat vies is aan chateau Meiland? Je ziet regelmatig die kat over het aanrecht lopen. Zooooo onhygienisch! :{w
Leuke tv, maar erg smerig idd
Moeten zij weten
pi_193425201
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:10 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Leuke tv, maar erg smerig idd
Ja niemand zegt het verder of zo...
Maar je kan je kat toch wel uit de keuken laten?
Helemaal als ze gasten ontvangen :r
  maandag 1 juni 2020 @ 21:12:32 #220
354103 Magica
gna gna
pi_193425209
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 20:59 schreef StephanL het volgende:

[..]

Zie niks bijzonders
Ineens heel kort :?
  maandag 1 juni 2020 @ 21:13:19 #221
354103 Magica
gna gna
pi_193425229
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:12 schreef quirina het volgende:

[..]

Komen toch geen gasten :P
pi_193425254
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:13 schreef Magica het volgende:

[..]

Komen toch geen gasten :P
Beter dan eten ze zelf maar kattenhaar :D
pi_193425344
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:12 schreef Magica het volgende:

[..]

Ineens heel kort :?
Valt toch wel mee. Voornamelijk in een staart denk, maar heb er geen verstand van.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:21:25 #224
354103 Magica
gna gna
pi_193425418
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:18 schreef StephanL het volgende:

[..]

Valt toch wel mee. Voornamelijk in een staart denk, maar heb er geen verstand van.
Is ook heel oninteressant eigenlijk :')
pi_193426439
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:12 schreef quirina het volgende:

[..]

Denk dat die kat juist alleen in hun privé ruimtes mag komen. Heb die kat alleen in die keuken zien lopen eigenlijk :P
Moeten zij weten
pi_193432696
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:09 schreef quirina het volgende:
Die zit ook geregeld aan het vlees en zo, al meerdere smerige shots van gezien. Ik denk dat het er helemaal niet zo schoon is, zie ook de muizenkorrels achter de koelkast. (Werd gezegd dat het mieren waren, nou echt niet!)
Het lijkt ook alsof de kattenbak helemaal rechts op het aanrecht staat, naast een soort hutje van de kat.
  zaterdag 6 juni 2020 @ 15:14:54 #227
-1 #ANONIEM
pi_193504948
pi_193505119
quote:
En daar mag je nog wel ruim 1 miljoen in steken om alles goed te maken. Niet op de meiland manier met de Franse slag.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  zaterdag 6 juni 2020 @ 15:41:28 #229
-1 #ANONIEM
pi_193505156
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 15:36 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]

En daar mag je nog wel ruim 1 miljoen in steken om alles goed te maken. Niet op de meiland manier met de Franse slag.
Minimaal denk ik. Ze hebben er zelf 4 ton voor betaald en voornamelijk de boel cosmetisch opgeknapt.
Mocht b.v. de fundering eronder rot zijn, dan gaat het over serieuze bedragen. Verder is alles nog enkel glas, niks geïsoleerd, etc.
pi_193505475
“ Oliegestookte verwarmingsketel (2019) welke de gastenkamers op de eerste verdieping verwarmd en vier van de slaapkamers op de tweede verdieping”.

Ik heb gasten in de winter alleen maar met mutsen en zelfs winterjassen aan gezien.
  zaterdag 6 juni 2020 @ 16:35:36 #231
-1 #ANONIEM
pi_193505641
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 16:18 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
“ Oliegestookte verwarmingsketel (2019) welke de gastenkamers op de eerste verdieping verwarmd en vier van de slaapkamers op de tweede verdieping”.

Ik heb gasten in de winter alleen maar met mutsen en zelfs winterjassen aan gezien.
Die hebben ze waarschijnlijk pas na de opnames aan de praat gekregen, omdat er ook qua leidingwerk nog het e.e.a. moest gebeuren.
Of gewoon lekker zuinig alleen de houtkachel laten branden :P
  † In Memoriam † maandag 8 juni 2020 @ 20:58:04 #232
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_193542989
Wat een animo weer hier }:|
pi_193543117
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 20:58 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een animo weer hier }:|
Ik kijk wel :D

Wat een gezelligheid daar w/
  † In Memoriam † maandag 8 juni 2020 @ 21:06:37 #234
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_193543139
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 21:05 schreef StephanL het volgende:
Wat een gezelligheid daar
Man man, die Martien krijgt echt een keer een hartaanval :Y
pi_193543175
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 21:06 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Man man, die Martien krijgt echt een keer een hartaanval :Y
Coronastress :P
  † In Memoriam † maandag 8 juni 2020 @ 21:10:18 #236
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_193543205
De DELA maar vast bellen *O*
  maandag 8 juni 2020 @ 21:12:23 #237
354103 Magica
gna gna
pi_193543244
Het was al dubieus maar nu is echt niks meer echt hè :')
  † In Memoriam † maandag 8 juni 2020 @ 21:21:10 #238
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_193543403
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 21:12 schreef Magica het volgende:
Het was al dubieus maar nu is echt niks meer echt hè :')
Vooral Martien is een beetje over the top...
  † In Memoriam † maandag 8 juni 2020 @ 21:22:09 #239
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_193543420
Een weekje wachten met hartproblemen :') :')
  maandag 8 juni 2020 @ 21:25:09 #240
354103 Magica
gna gna
pi_193543471
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 21:21 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Vooral Martien is een beetje over the top...
Ja en Maxime wat eerder in het topic ook werd gezegd. Ze is heel anders dan vorig jaar :')
pi_193543517
Lol hij is al bijna dood verklaard _O-
  Tettenkoning maandag 8 juni 2020 @ 21:28:53 #242
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193543541
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 21:25 schreef Magica het volgende:
Ja en Maxime wat eerder in het topic ook werd gezegd. Ze is heel anders dan vorig jaar :')
Dat had ik idd al vermeld :')
pi_193545568
De uitvaart is al geregeld :B
  maandag 8 juni 2020 @ 23:56:51 #244
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193545663
Ik heb al een zwarte voile gekocht voor zijn uitvaart. >:)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 9 juni 2020 @ 00:10:34 #245
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_193545746
Eindelijk enige teken van sympathie voor Erica, toen ze kwijt was en nog in bed lag. Ik dacht even dat Maxime haar zelfs even wilde omhelzen toen bleek dat er niets aan de hand was, maar dat was kennelijk toch iets té liefdevol.

De enige die nog enig respect toont voor anderen in het gezin is Montana, die haar moeder gewoon zonder te zaniken helpt. Zij was ook degene die op het idee kwam de zo lang gewenste hogedrukspuit voor Erica te kopen, zodat dat schrobben van het bordes wat minder zwaar zou zijn.

Echt, wat een gezin. 8)7
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 9 juni 2020 @ 00:42:17 #246
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193545909
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 23:45 schreef Blues het volgende:
De uitvaart is al geregeld :B
En Maxime heeft de centen al uitgegeven :o
pi_193547384
https://www.msn.com/nl-nl(...)e3Yk?ocid=spartandhp

Er zijn er meer die niet meer kijken... verslagen door de vakantieman. Ik kijk nog wel maar man wat een gezeur, er is niets leuks meer aan.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 22:26:57 #248
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193607833
Wat góéd! Vierde seizoen Chateau Meiland officieel bevestigd

Chateau Meiland-fans opgelet! De realityserie van de Meilandjes krijgt er officieel nog een seizoen bij. Shownieuws meldde 20 mei al dat er een nieuw seizoen zat aan te komen, maar dat is door een woordvoerder van Talpa Network nu officieel bevestigd.

Momenteel is het derde seizoen elke maandag te zien op SBS6, maar dat is (gelukkig) dus niet het laatste seizoen. Wekelijks zitten er ruim 1.200.000 mensen voor de buis om te kijken naar het populaire programma.

Overigens is er nog genoeg te filmen. Begin februari werd bekend dat de Meilandjes na het derde seizoen weggaan uit Frankrijk en terug verhuizen naar Nederland. Martien en Erica zullen gaan wonen op het platteland bij Hengelo waar ze alle ruimte hebben.

Het gaat om een woonboerderij met een vrijstaande dubbele garage, een luxe gastenverblijf en een paardenstal. Het huis is verder van alle luxe voorzien: het heeft maar liefst drie badkamers en een sauna. Ook is de boerderij omgeven door veel bosgebied. Het lijkt er dus op dat ze definitief vaarwel zeggen tegen hun bed & breakfast-avonturen…

https://www.shownieuws.nl(...)u-meiland-bevestigd/

*O* *O*
pi_193607925
*O*
  dinsdag 16 juni 2020 @ 21:38:40 #250
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_193662089
Niemand?
Op 't randje en erover.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 21:57:00 #251
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193662414
Vergeten
pi_193663206
Gekeken :Y
pi_193771054
Familie Meiland zet huishoudster Nadège aan de kant

De familie Meiland heeft afscheid genomen van hun vaste huishoudster Nadège. Volgens Nadège, die in het Franse chateau van het gezin werkte, is er afscheid van haar genomen omdat ze ’niets deed’, schrijft ze op Facebook.

De huishoudster, die ook te zien was in de populaire SBS6-realityserie Chateau Meiland, beweert daarnaast dat haar nu oud-werkgevers ongevoelig zijn en dat het er achter de schermen minder gezellig aan toe ging dan op televisie.

De familie Meiland begrijpt de teleurstelling van Nadège, maar laat aan Shownieuws weten dat er een simpele reden is voor het gesprek: er is gewoon geen werk meer voor haar. Nu er geen gasten zijn kan de familie het heel makkelijk zelf doen. Ze betalen haar wel door tot het contract is afgelopen en dat is eind augustus.
  woensdag 24 juni 2020 @ 18:06:21 #254
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_193771065
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 18:05 schreef RipCity het volgende:

De familie Meiland heeft afscheid genomen van hun vaste huishoudster Nadège. Volgens Nadège, die in het Franse chateau van het gezin werkte, is er afscheid van haar genomen omdat ze ’niets deed’, schrijft ze op Facebook.

De huishoudster, die ook te zien was in de populaire SBS6-realityserie Chateau Meiland, beweert daarnaast dat haar nu oud-werkgevers ongevoelig zijn en dat het er achter de schermen minder gezellig aan toe ging dan op televisie.

De familie Meiland begrijpt de teleurstelling van Nadège, maar laat aan Shownieuws weten dat er een simpele reden is voor het gesprek: er is gewoon geen werk meer voor haar. Nu er geen gasten zijn kan de familie het heel makkelijk zelf doen. Ze betalen haar wel door tot het contract is afgelopen en dat is eind augustus.
Mooi, was een heel irritant vrouwtje vond ik
#KICKOUTZP
  woensdag 24 juni 2020 @ 18:06:31 #255
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193771067
Geen verrassing toch?
SOONY
pi_193771085
Misschien iets misgegaan in communicatie. Dat zij denkt dat ze zeiden dat ze niets deed maar dat ze bedoelde dat er geen werk meer is.

Alhoewel ze dit post (auto translation):

Thank you for all your messages the family no longer needs me the only positive thing is that I am given my salary at the end of August!! it was not necessary to offer me so much of things it was just a parade for television and making it look good!!! it's people who have no feelings unlike what they say!!!

Today, June 24th I'm very excited more work I got to go home and blame myself that I was not doing anything!!! so what is said I was part of their family!!!

I really like your reviews!!! indeed you don't all know what's going on behind the upside of the woolpack!!!
pi_193771418
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 18:05 schreef RipCity het volgende:

GeCaroliend
pi_193771454
Ik kijk hier niet van op getuige de manier waarop ze alleen al met elkaar omgaan. Wat @Duderinnetje hierboven ook al schreef.
  woensdag 24 juni 2020 @ 18:43:28 #259
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193771554
“Het zijn mensen zonder gevoel....”
SOONY
pi_193771572
Martien vind het jammer hoe ze reageert. Hij heeft haar ook een parketvloer gegeven blablabla (boulevard).
  woensdag 24 juni 2020 @ 19:11:52 #261
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193772041
Ze wou anders maar wat graag mee op (gratis) vakantie Dus zo verschrikkelijk zullen ze niet zijn geweest
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_193772124
Ik geloof nadege :P
  Tettenkoning woensdag 24 juni 2020 @ 19:19:50 #263
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193772236
Alles voor de aandacht. Zowel de Meilandjes als Nadege :')
  woensdag 24 juni 2020 @ 19:42:04 #264
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_193772682
Hoewel ik dat programma heerlijk vind om naar te kijken, geloof ik Nadege. Arm mens, de zoveelste sociale teleurstelling in haar leven.

Typisch ook dat Carolien ook wegging en er geen contact meer was sindsdien, ondanks ze zogenaamd Martiens bestie was. Zegt veel over de familie.
With love :*
pi_193778124
En nu is mevrouw Jansen ook nog dood.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)au-meiland-overleden

Ik vind dat ze op een nare manier met elkaar - en waarschijnlijk ook met anderen - omgaan. Kil en respectloos. Ik heb ook altijd het gevoel gehad dat er bij Carolien meer achter zat dan een burn out. Dat werd ook wel duidelijk toen ze zei dat ze totaal geen contact meer hadden. Zo'n lekker stel lijkt het me niet. Wie gaat Carolien even uithoren?
pi_193778407
Ach Nadege is er natuurlijk helemaal in 'geschreven' door de productie op het moment dat bleek dat het leuke fragmenten opleverde. Ik geloof er niets van dat ze zonder camera's Nadege hadden meegenomen op vakantie. Wat natuurlijk helemaal niet bijzonder is want zo werkt het in de televisiewereld zeker als je kijkt naar Amerikaanse 'reality'series.
pi_193778690
Ik denk dat de familie Meiland keiharde ondernemers zijn maar dat Nadege nu gewoon gekwetst en boos is.
In principe heeft ze gewoon een betaalde vakantie tot en met augustus. Er zijn geen gasten in het chateau. Ik snap de Meilandjes wel.
  donderdag 25 juni 2020 @ 09:37:17 #268
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_193778915
Nadège liet zich nog wel ontvallen dat de Meilandjes een appartement voor haar wilden kopen. Maar daarvoor had ze bedankt. Dat is toch best een genereus gebaar, als dat kllopt. Jammer dat ze er niet op in gingen in het item.

Vermoed dat Nadège vooral teleurgesteld is dat de vriendschap geen vriendschap bleek, maar een zakenrelatie.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_193780047
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 09:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Nadège liet zich nog wel ontvallen dat de Meilandjes een appartement voor haar wilden kopen. Maar daarvoor had ze bedankt. Dat is toch best een genereus gebaar, als dat kllopt. Jammer dat ze er niet op in gingen in het item.

Vermoed dat Nadège vooral teleurgesteld is dat de vriendschap geen vriendschap bleek, maar een zakenrelatie.
Dat denk ik ook, ze deden alsof ze een deel was van de familie. Bij Carolien niet anders trouwens...
pi_193785994
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 11:11 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, ze deden alsof ze een deel was van de familie. Bij Carolien niet anders trouwens...
Welnee, Nadege is nooit een vriendin van de familie geweest. Gewoon een hulp in de huishouding, die, vanwege de taalbarriere, soms voor aardige scenes zorgde. Niets meer, niets minder.
pi_193796229
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2020 17:24 schreef DavidTwente het volgende:

[..]

Welnee, Nadege is nooit een vriendin van de familie geweest. Gewoon een hulp in de huishouding, die, vanwege de taalbarriere, soms voor aardige scenes zorgde. Niets meer, niets minder.
Nog nooit eerder gezien dat de huishoudster mee werd genomen op vakantie...
  Tettenkoning vrijdag 26 juni 2020 @ 08:59:52 #272
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193796278
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 08:55 schreef Snoopyfrl het volgende:
Op vakantie heb je toch ook een huishoudster nodig? O-)
pi_193796288
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 08:59 schreef Nine. het volgende:

[..]

Op vakantie heb je toch ook een huishoudster nodig? O-)
Ach ja natuurlijk, zij kon mooi de koffers inpakken.
pi_193796348
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 09:12 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk dat de familie Meiland keiharde ondernemers zijn maar dat Nadege nu gewoon gekwetst en boos is.
In principe heeft ze gewoon een betaalde vakantie tot en met augustus. Er zijn geen gasten in het chateau. Ik snap de Meilandjes wel.
Je kan ook een keiharde ondernemer zijn en wel fatsoenlijk afscheid nemen van mensen. Het een sluit het ander niet uit.
pi_193796668
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:07 schreef Chia het volgende:

[..]

Je kan ook een keiharde ondernemer zijn en wel fatsoenlijk afscheid nemen van mensen. Het een sluit het ander niet uit.
Wie zegt dat zij dat niet hebben gedaan?
Ik geloof heus wel dat ze begaan waren met Nadege. Dat ze nu met modder gooit wil niet zeggen dat het ook waar is.
pi_193796682
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:39 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]

Ik geloof heus wel dat ze begaan waren met Nadege. Dat ze nu met modder gooit wil niet zeggen dat het ook waar is.
Aangezien het al eerder is gebeurd denk ik dat ze gecaroliend is én dat ze gekwetst is.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 10:08:46 #277
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_193797068
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:39 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]

Ja, ik denk ook dat het gewoon een beetje van twee kanten misgegaan is hoor. Ook iets te hoge verwachtingen van Nadège. Ze kan er ook niets aan doen waarschijnlijk dat ze wat naief is, en het is ook wel erg sneu voor haar, maar hoe gekwetst iemand zich voelt, zegt niet altijd iets over hoe kwetsend de betreffende actie daadwerkelijk was.

Het is wel allemaal behoorlijk onhandig.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_193799452
Modelijn Maxime Meiland komt regelrecht van AliExpress

https://www.ad.nl/show/mo(...)liexpress~ac56fb16d/

Beetje dom na eerdere kritiek gewoon doorzetten...
pi_193799565
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 08:55 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Dat iemand mee gaat op vakantie, betekent niet meteen vriendschap. Het blijft een gescripte reality-serie.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 13:23:23 #280
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193799922
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 12:50 schreef RipCity het volgende:
Modelijn Maxime Meiland komt regelrecht van AliExpress

https://www.ad.nl/show/mo(...)liexpress~ac56fb16d/

Beetje dom na eerdere kritiek gewoon doorzetten...
Best wel ja. Maar het is niet hetzelfde want zij zet er een andere knoop op :P
pi_193800478
https://www.monciel.nl/?page=2&sort=newest
Spelletje, vind het item op Ali (buiten de items van het AD artikel om). De hartjessweater staat er trouwens al niet meer op. Waarschijnlijk was daar stiekem toch geen kleine aanpassing gedaan.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 14:06:30 #282
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193800632
http://www.meilandjes.nl

Is ook al in de lucht :P

Benieuwd wat ze daar mee gaan doen
pi_193844861
Ben ik de enige die inmiddels wel een beetje klaar is met deze familie? Eerst die ruzie met Carolien, die nota bene de hartsvriendin was van Martien, toen dat veranderende geacteerde gedrag van met name Martien en Maxime, die opeens veel meer overdreven deden dan met name Martien al deed, en ook nog veel gebeurtenissen die duidelijk in scene werden gezet en mijn opa tijdens het samen kijken zelfs doorheen prikte, toen dat conflict met Jean Luc de klusjesman nog die van het een op het andere moment weg was gewerkt, nu weer de ruzie met Nadege en tot slot nog de oplichtingspraktijken van Maxime met haar kledinglijn die direct afkomstig blijkt van Ali Express en voor het driedubbele aan tienermeisjes door probeert te verkopen, wat overigens nooit bekend zou worden als er niet toevallig iemand achter was gekomen...ik gun ze inmiddels een roemloze aftocht eerlijk gezegd.
Overigens 1.2 miljoen euro voor die bouwval vragen waar je nog geen jaar eerder 4 ton voor hebt betaald...dat zegt ook al genoeg over de familie.
  maandag 29 juni 2020 @ 15:04:51 #284
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_193845102
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 14:42 schreef Eagles89 het volgende:
Ben ik de enige die inmiddels wel een beetje klaar is met deze familie? Eerst die ruzie met Carolien, die nota bene de hartsvriendin was van Martien, toen dat veranderende geacteerde gedrag van met name Martien en Maxime, die opeens veel meer overdreven deden dan met name Martien al deed, en ook nog veel gebeurtenissen die duidelijk in scene werden gezet en mijn opa tijdens het samen kijken zelfs doorheen prikte, toen dat conflict met Jean Luc de klusjesman nog die van het een op het andere moment weg was gewerkt, nu weer de ruzie met Nadege en tot slot nog de oplichtingspraktijken van Maxime met haar kledinglijn die direct afkomstig blijkt van Ali Express en voor het driedubbele aan tienermeisjes door probeert te verkopen, wat overigens nooit bekend zou worden als er niet toevallig iemand achter was gekomen...ik gun ze inmiddels een roemloze aftocht eerlijk gezegd.
Overigens 1.2 miljoen euro voor die bouwval vragen waar je nog geen jaar eerder 4 ton voor hebt betaald...dat zegt ook al genoeg over de familie.
Zet eens een punt hier en daar man. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_193845345
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 15:04 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zet eens een punt hier en daar man. :D
Ik heb het even teruggelezen en het zou iets anders genoteerd kunnen worden ja :) maar ik vind het eigenlijk nog wel meevallen :) Maar, het gaat natuurlijk om de inhoud :)
  maandag 29 juni 2020 @ 20:47:44 #286
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_193849721
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 15:24 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

Ik heb het even teruggelezen en het zou iets anders genoteerd kunnen worden ja :) maar ik vind het eigenlijk nog wel meevallen :) Maar, het gaat natuurlijk om de inhoud :)
Als het je om de inhoud gaat, moet je júíst zorgen dat je die toegankelijk verpakt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 20:55:34 #287
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_193849836
quote:
Joe. Snap t wel. Ben ook wat meilandmoe
  maandag 29 juni 2020 @ 21:12:45 #288
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_193850071
Ik ook ja.
Al moet ik er toch nog steeds ook wel om lachen.

Ik vind vooral Maxime vervelend. Die oudste dochter lijkt me trouwens heel lief.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 22:38:01 #289
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_193851590
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 21:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ook ja.
Al moet ik er toch nog steeds ook wel om lachen.

Ik vind vooral Maxime vervelend. Die oudste dochter lijkt me trouwens heel lief.
Die maxime is een verschrikkelijk asociaal schreeuwend aandachtstekort hebbend mens. Zonder persoonlijkheid want die kopieert ze.
pi_193851755
Maxime probeert inderdaad te hard haar vader na te doen

Verder vind ik het nog steeds erg vermakelijk en denk ik dat het meerendeel gewoon echt is

Dit denk ik vooral doordat in de leader duidelijk wordt hoe slecht ze kunnen acteren

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2020 22:48:13 ]
pi_193854585
quote:
Je slaat de spijker op zijn kop. Ik vond afgelopen seizoen eerder ergerlijk dan amusant, door het irritante gedrag van Martien en Maxime. Hoe ze onderling met elkaar omgaan, vind ik niet grappig: 'Waar is die vrouw nou weer?' Het irritante toontje ook steeds. Ik ben ze een stuk minder leuk gaan vinden en betwijfel of ik een volgend seizoen weer ga kijken.
pi_193854605
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 22:38 schreef Rene het volgende:

[..]

Die maxime is een verschrikkelijk asociaal schreeuwend aandachtstekort hebbend mens. Zonder persoonlijkheid want die kopieert ze.
Wij snapten nu wel dat de vader van kleine Claire afgehaakt is, wat een onmogelijk mens.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 10:47:39 #293
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_193856060
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 08:16 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Wij snapten nu wel dat de vader van kleine Claire afgehaakt is, wat een onmogelijk mens.
Dit dus, Maxime begint me steeds meer tegen te staan. Wat een zeur/ijskonijn is dat zeg. Lijkt me onmogelijk om mee samen te leven. Torenhoge eisen en totaal geen warmte is het gevoel wat ik bij haar krijg. Geen wonder dat ze een spermadonor zoekt want ze heeft nog net genoeg zelfreflectie om te weten dat geen man het met haar uithoudt. Montana is wat dat betreft compleet anders, dat lijkt me een hele lieve meid. Dat die wel gewoon een leuke vriend heeft zegt wat dat betreft ook wel wat.
pi_193857095
Wordt hun gedrag misschien versterkt door de camera's?
Zouden ze afspreken hoe te doen áls ze weten dat de camera's er zijn?

"We gaan dat lampje ophangen met camera erbij en ik doe een paar extra gilletjes en we maken lekker veel ruzie en schreeuwen net ff harder dan normaal als morgen de cameraploeg komt"
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 12:05:16 #295
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_193857136
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 12:01 schreef Blues het volgende:
Wordt hun gedrag misschien versterkt door de camera's?
Zouden ze afspreken hoe te doen áls ze weten dat de camera's er zijn?

"We gaan dat lampje ophangen met camera erbij en ik doe een paar extra gilletjes en we maken lekker veel ruzie en schreeuwen net ff harder dan normaal als morgen de cameraploeg komt"
Lijkt me wel toch...
pi_193857143
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 10:47 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Dit dus, Maxime begint me steeds meer tegen te staan. Wat een zeur/ijskonijn is dat zeg. Lijkt me onmogelijk om mee samen te leven. Torenhoge eisen en totaal geen warmte is het gevoel wat ik bij haar krijg. Geen wonder dat ze een spermadonor zoekt want ze heeft nog net genoeg zelfreflectie om te weten dat geen man het met haar uithoudt. Montana is wat dat betreft compleet anders, dat lijkt me een hele lieve meid. Dat die wel gewoon een leuke vriend heeft zegt wat dat betreft ook wel wat.
Ik denk dat ze als jongste dochter vroeger gewoon heel erg verwend is. Heb zelf ervaring met vriendinnen die enigst kind waren of de jongste met een leuk gezichtje, ongetwijfeld zullen ze niet allemaal zo zijn, maar die ik had...nou daar viel het echt zeer slecht mee uit te houden kan ik je vertellen, en ik herken alles van hun in Maxime. Inmiddels nu ik wat ouder ben gelukkig ook wat wijzer en zou ik iedereen voor zulke dames willen waarschuwen, want ze zien er misschien leuk uit, dat weten ze zelf ook en zodra ze merken dat ze ergens anders misschien net nog iets meer aandacht kunnen krijgen zijn ze vertrokken naar hun naïeve volgende slachtoffer. Heb nu 10x liever iemand die er niet perfect uit ziet, want echt waar 99% van de keren is hun karakter een miljoen keer fijner en je hoeft je niet bij ieder uitstapje dat ze heeft zorgen te maken dat er weer 10 testosteron bommen als vliegen op stront verzameld staan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Eagles89 op 30-06-2020 12:18:08 ]
pi_193857303

[ Bericht 100% gewijzigd door Eagles89 op 30-06-2020 12:15:35 (Dubbel post) ]
  dinsdag 30 juni 2020 @ 12:31:22 #298
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_193857629
quote:

Er is wel wat verbouwd aan het chateau, da's een eerste waardevermeerdering, maar niet echt noemenswaardig
.
Daarnaast hebben ze ook wel een drukke B&B opgebouwd met veel boekingen, want het was volgeboekt tot 2023 ofzo. Op papier heb je dan een goed lopend bedrijf dat zo'n waardevermeerdering wel kan rechtvaardigen.
Wat de boekhouding niet toont is dat die boekingen er zijn omdat ze hysterisch staan te krijsen op tv en mensen toch de aapjes in het echie willen zien, duidelijk dat de waarde van het bedrijf keldert als de Meilandjes er niet meer zijn. Hoeveel het B&B bedrijf dan waard is....
Mensen die een B&B zoeken, hen niet kennen komen wel voor een verrassing te staan.
pi_193862905
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 10:47 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Montana heeft een veel lievere, warmere uitstraling vind ik, inderdaad gewone leuke meid.
pi_193863926
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:13 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Montana heeft een veel lievere, warmere uitstraling vind ik, inderdaad gewone leuke meid.
Met een eigen leven.
Wanneer gaat die weer terug, zij had toch die zaak die eerst van Martien was? en een echtgenoot?

Wat zal die laatste voor mening hebben over het programma en zijn schoonfamilie |:)
pi_193868420
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 20:18 schreef Blues het volgende:

[..]

Met een eigen leven.
Wanneer gaat die weer terug, zij had toch die zaak die eerst van Martien was? en een echtgenoot?

Wat zal die laatste voor mening hebben over het programma en zijn schoonfamilie |:)
Dat vroegen wij ons ook af, maar televisie is natuurlijk verraderlijk. Een hele serie afleveringen kan wel in een paar weken opgenomen zijn, ik vermoed dat Montana daar niet maanden heeft gezeten. Ja zij runt die zaak in Noordwijk volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')