quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:34 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ik kon er tot een paar jaar geleden wel goed tegen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik doe mee, we mogen vast wel tentje opzetten daarquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie gaat er mee naar de Fok! meet in chateau Meiland
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:45 schreef Blues het volgende:
Ik zou best meewillen om iig die honden daar weg te halenEn dan met giieeeeiiiieeerende banden meteen naar huis te rijden
Nee dus.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef Snowsquall het volgende:
Kijkt niemand naar 'the best of' nu op sbs6?
Ach ik kwam het toevallig tegen, er zijn er zat die er geen genoeg van kunnen krijgenquote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee dus.
Wij ook niet. Je kunt ook iets te ver uitmelken.
quote:Op maandag 3 februari 2020 20:45 schreef 18.32 het volgende:
Mensen gaan massaal hun boeking annuleren zodra ze weg zijn.
Dit gun ik ze ookquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:22 schreef Noek het volgende:
Ik snap het echt zo. Al die Annie's en Henken die je maar moet zien te enterainen in dat koude kot. Inmiddels ook nog een soort zorgboerderij zijn met mensen zoals Nadeche in dienst. Die mensen hebben volgens mij zo ontzettend gebuffeld en ze zien er ook niet heel gezond uit. Beter gaan ze even chillen.
quote:Op maandag 23 maart 2020 10:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Op vakantie dus
Het nieuwe seizoen begint ontspannend voor de Meilandjes. Ze laten het kasteel even voor wat het is en genieten van een welverdiende vakantie op Tenerife. Terug in Frankrijk steken ze de handen weer uit de mouwen.
Bij de start van het nieuwe seizoen van Chateau Meiland maakt het Franse kasteel even plaats voor een Spaans resort. De familie gaat gezellig 'wijnen' tijdens een luxe vakantie op Tenerife. Dat hebben de Meilandjes wel verdiend na al dat verbouwen en bikkelen. Huishouder Nadège gaat ook mee op reis. Martien noemde de Française al eerder een 'engel', die 'vanuit de hemel in het chateau is gevallen'. Na de vakantie moet iedereen weer de mouwen opstropen, want er staan gasten voor de deur en er moet nog heel wat gebeuren aan het kasteel. Het logeeradres is tot 2022 volgeboekt, terwijl de familie dit jaar ook aanstalten maakt om terug te keren naar Nederland. Het flamboyante gezin heeft in de Achterhoek alvast een gigantische villa op de kop getikt.
Kookkunsten
Sinds begin maart hoeven de kasteelgasten geen avondmaaltijden meer te verwachten van de familie. Martien en Erica hebben besloten geen diners meer te serveren, omdat het hen simpelweg te veel werk kost. Om hun logeerders niet met teleurgestelde gezichten naar huis te sturen, hebben de Meilandjes wel iets anders bedacht. In de namiddag trekken ze een of meerdere flessen wijn open om die samen met hun gasten te nuttigen. Martien en Erica hoeven dus niet meer gebruik te maken van hun kookkunsten, die steeds beter werden. Martien had zelfs al een specialiteit, namelijk gekaramelliseerde kalkoen.
https://www.tvgids.nl/uitgelicht/op-vakantie-met-de-meilandjes
We gaan weer beginnen![]()
serie 3 aflevering 1 van 11
Maar dat weet je toch pas als je kijkt.....quote:
Ik heb het nu opstaan. Vandaar.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:07 schreef Snowsquall het volgende:
Maar dat weet je toch pas als je kijkt.....
Vuile debiel is het ook.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:52 schreef Schuimpjes het volgende:
Hij mist de beurzen in China: Guangzhou en Delhi
Ja inderdaad, dat huis hebben ze in november gekocht en dan in februari of zo lekker hysterisch doen want kijkcijfers.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het nog steeds leuk, maar, het is (wordt?) wel steeds nepper heb ik het idee.
Ze deden in de vorige aflevering of ze voor het eerst die boerderij in Hengelo tegenkwamen op Funda (aan het eind van de winter/begin lente), terwijl ik her en der lees dat ze die al in november 2019 hebben gekocht.
Dan zitten ze dus puur voor de camera dat hele gebeuren te re-enacten? Tja.
Ja hij doet steeds nichteriger. Heel irritant, ook bij Cash or Trash, de manier waarop hij een hand geeft, de steeds uitgesprokener kledingstijl. Zo over de top.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat huis hebben ze in november gekocht en dan in februari of zo lekker hysterisch doen want kijkcijfers.
Je moet voor de grap die oudere afleveringen van ik vertrek maar eens kijken, Martien was toen veel rustiger. Nu loopt hij als een Amsterdamse leernicht om elk wissewasje te krijsen.
Maar, toen was hij ook nog niet uit de kast, toch?quote:Op woensdag 8 april 2020 10:59 schreef Elan het volgende:
Je moet voor de grap die oudere afleveringen van ik vertrek maar eens kijken, Martien was toen veel rustiger. Nu loopt hij als een Amsterdamse leernicht om elk wissewasje te krijsen.
Jawel hoor, sinds 2001 al.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:43 schreef J83 het volgende:
[..]
Maar, toen was hij ook nog niet uit de kast, toch?
Hij is een beetje moody ja.....quote:Op maandag 13 april 2020 21:00 schreef Rene het volgende:
Vind het maar een chagrijnige vent geworden
Ja arme luiquote:
Dat moest er wel een keer van komen met al die kacheltjesquote:
entwitter:MaximaKoningin_ twitterde op maandag 13-04-2020 om 21:48:46We hebben even kort overlegd, maar wij gaan die lieve Nadège als hofdame in dienst nemen hoor.
#chateaumeiland https://t.co/8s1rZV3zPW reageer retweet
twitter:BeatrixPrinses twitterde op maandag 13-04-2020 om 21:25:43Lekkende daken, instortende plafonds, ontploffende gasbranders, ijskoude kamers, onbegrijpelijke wasmachines, afgrijselijke autoritten, uitslaande branden op het dak: het was voor Nadège nooit een probleem.
Maar nu moet ze toch wel heel erg pleuré...
#chateaumeiland https://t.co/wfsePm8u2n reageer retweet
Check.quote:Op maandag 13 april 2020 21:25 schreef Chia het volgende:
Vond het telkens zo saai en kijk hooguit met een half oog
quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:58 schreef golfer het volgende:
entwitter:MaximaKoningin_ twitterde op maandag 13-04-2020 om 21:48:46We hebben even kort overlegd, maar wij gaan die lieve Nadège als hofdame in dienst nemen hoor.
#chateaumeiland https://t.co/8s1rZV3zPW reageer retweettwitter:BeatrixPrinses twitterde op maandag 13-04-2020 om 21:25:43Lekkende daken, instortende plafonds, ontploffende gasbranders, ijskoude kamers, onbegrijpelijke wasmachines, afgrijselijke autoritten, uitslaande branden op het dak: het was voor Nadège nooit een probleem.
Maar nu moet ze toch wel heel erg pleuré...
#chateaumeiland https://t.co/wfsePm8u2n reageer retweet
twitter:BeatrixPrinses twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 14:46:22KAARTENACTIE VOOR NADÈGE! Retweet is lief!
Om Nadège een hart onder de riem te steken en haar te laten weten dat we met haar meeleven heb ik een kaartenactie bedacht!
Stuur je kaart naar:
Nadège
a/s Chateau Marrilaux
La Côte
87700 Beynac
Frankrijk
#chateaumeiland reageer retweet
Dat was niet de bedoeling van de Meilands. Ze zien haar niet als liefdadigheidsproject.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:51 schreef Ole het volgende:
Komt ze niet mee naar Nederland? Heb niet de indruk dat ze veel familie heeft daar.
leek er anders wel op. En ze zullen hier toch ook iemand nodig hebben?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling van de Meilands. Ze zien haar niet als liefdadigheidsproject.
Ze spreekt geen NL, heeft niemand in NL naast de fam en Erica zei dat zij niet verantwoordelijk zijn voor het geluk van een ander. Ben het helemaal met haar eens.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:26 schreef Ole het volgende:
[..]
leek er anders wel op. En ze zullen hier toch ook iemand nodig hebben?
Hoop het voor haar! Is haar gegundquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze spreekt geen NL, heeft niemand in NL naast de fam en Erica zei dat zij niet verantwoordelijk zijn voor het geluk van een ander. Ben het helemaal met haar eens.
Te hopen is dat de nieuwe eigenaar van het chateau iets voor haar kunnen doen/haar 'overnemen'.
Misschien voor de verzekering???quote:Op maandag 13 april 2020 21:25 schreef StephanL het volgende:
Wtf, kasteel in brand, kan er ook nog wel bij.
Dus, aangestookt? Verzekering dekt de schade.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:37 schreef Inca het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)voor-familie-meiland
Ow jee
Hoog verzekeren, laag aansteken.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus, aangestookt? Verzekering dekt de schade.
Ja leek mij ook, maar nu zag ik die kachel met allemaal roet aanslag waardoor ik begon te twijfelenquote:Op maandag 20 april 2020 20:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee nog niet. Kan misschien wel even duren, cliffhanger natuurlijk
Kan je geen 112 bellen in Frankrijk? Ik dacht dat 112 een Europees noodnummer was.quote:Op maandag 20 april 2020 21:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
18 in Frankrijk voor les pompiers.
quote:Op maandag 20 april 2020 21:17 schreef StephanL het volgende:
Kan je geen 112 bellen in Frankrijk? Ik dacht dat 112 een Europees noodnummer was.
Persoonlijk recordquote:
Wat slééééééchtquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:41 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/show/ge(...)aliexpress~a2a4b980/
Maxime doet volgens mij een zelfde truc zoals Nikkie Plessen ooit ook is begonnen
https://www.ad.nl/show/ni(...)pen-shirts~ac7bf138/
Daar is echt wel meer gebeurd dan naar buiten is gebracht. Het was zo'n hechte vriendschap en daar is niets meer van over...quote:Op zondag 26 april 2020 15:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Voormalig huisvriendin van de Meilandjes zoekt familie niet op in Hengelo
Caroline van Eeden, de voormalig huisvriendin van de televisiefamilie Meiland, heeft geen plannen de Meilandjes op te zoeken als ze eenmaal zijn verhuisd naar het Gelderse Hengelo. Wel zegt ze de beslissing van haar vrienden om Frankrijk achter zich te laten ‘fantastisch’ te vinden.
Caroline emigreerde vorig jaar met Martien en Erica, hun dochter Maxime en kleindochter Claire mee naar Frankrijk om daar in kasteel Marillaux gasten te ontvangen. Vlak voordat de Meilandjes voor de SBS 6-serie Chateau Meiland de Gouden Televizier-Ring in ontvangst namen, kondigde Caroline aan tijd voor zichzelf te nemen. Een maand daarvoor hakte ze de knoop door om terug naar Nederland te gaan. Het harde werken en de fysieke ongemakken die ze ervoer, hakten erin.
Afgelopen november ging Carolines droom in vervulling met de opening van haar eigen modeboetiek in de Amsterdamse Negen Straatjes. Ze heeft weinig contact meer met de familie Meiland. ,,Ik heb begrepen dat het hartstikke goed met ze gaat’’, zegt ze tegen Shownieuws. ,,Ik hoop ook echt dat ze goed door de corona-tijd komen, voor hen is het moeilijk omdat in Frankrijk alles dicht is.’’
Dat Martien en consorten een landgoedje in Hengelo hebben gekocht, noemt ze ‘fantastisch’, maar ze zal ze daar niet opzoeken. ,,Nee, het krijgt ook zo'n baard, dat verhaal. We hebben iets heel moois meegemaakt, ieder gaat zijn eigen weg. Met wederzijds respect.’’
Wanneer de familie Meiland (zonder huishoudster Nadège) terugkomt naar Nederland, is nog niet bekend. Naar de laatste Franse regelgeving worden op 11 mei de basisscholen weer deels geopend en wordt eind mei besloten hoe het verder moet met de toeristische sector. Voor het gigantische pand wordt nog naar een nieuwe eigenaar gezocht.
https://www.ad.nl/show/vo(...)in-hengelo~a6b7f927/
Gezellig
Ja weet ik. Maar blijft een wel raar voor ons Nederlanders dat je niks kan doen op bepaalde tijden. Zou er niet aan moeten denken, al hou ik nog zoveel van eten.quote:
Om 7 uur kan jij ook niet terecht bij de reguliere huisartsquote:Op maandag 11 mei 2020 20:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar blijft een wel raar voor ons Nederlanders dat je niks kan doen op bepaalde tijden. Zou er niet aan moeten denken, al hou ik nog zoveel van eten.
Toen was de impact nog niet duidelijk lijkt mijquote:Op maandag 11 mei 2020 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
lekker met 4 man het hele dorp rond ook als je denkt dat je een caronalijer in je chateau hebt liggen
Ik dacht steeds dat Martien en Maxime overdreven als ze bij Erica in de auto zaten, met hun hysterische gedrag, maar blijkbaar rijdt ze echt pittig door.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:35 schreef Peter het volgende:
Erica: "er staat Rappel 70, dan moet je wel 70!"
Gezien de paniek hadden ze wel beter moeten weten hoorrrrrrrrrr.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Toen was de impact nog niet duidelijk lijkt mij
Mja, pas totdat de regering ingreep (ook daar) deed (volgens mij) iedereen gewoon wat hij/zij gewend was.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gezien de paniek hadden ze wel beter moeten weten hoorrrrrrrrrr.
Nee want ze mochten ook niet naar binnen bij die apotheek met zijn allen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja, pas totdat de regering ingreep (ook daar) deed (volgens mij) iedereen gewoon wat hij/zij gewend was.
Oké. Wat jij wil.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee want ze mochten ook niet naar binnen bij die apotheek met zijn allen.En ze hadden al goed door dat het Chateau wel eens dicht kon.
quote:
+1quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:12 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ben ik de enige die Maxime steeds vervelender vindt worden? Mikken ze zelf allemaal vage rotzooi achter het aanrecht, achterlijk gemaakt zo, verwijt ze Nadège dat die het niet opruimt want daar wordt ze toch voor betaald?!
Er wordt al flink gebodenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Fans van Martien Meiland, opgelet! De populaire kasteelheer kan binnenkort namelijk zomaar jouw voicemail inspreken.
Bij een online veiling die vanaf vandaag loopt kan je bieden op een voicemail van je grote held. En je kan ook nog eens ongeveer zelf bepalen of je hem ‘wijnen, wijnen, wijnen’ of iets anders laat zeggen!
In de video bovenaan deze pagina zie je veel meer over deze bijzondere actie.
https://www.shownieuws.nl(...)ien-meiland-dat-kan/
Ik vind dat ze zo raar praat. ‘Neejùh, dat kun je niet doenùh.’ Steeds dat ùùùh achtr een woord. Is dat een bepaalde streekgebonden tongval of zo?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:12 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ben ik de enige die Maxime steeds vervelender vindt worden? Mikken ze zelf allemaal vage rotzooi achter het aanrecht, achterlijk gemaakt zo, verwijt ze Nadège dat die het niet opruimt want daar wordt ze toch voor betaald?!
Eens. Hoe ze ook over Erica praten: 'Waar is die vrouw nou weer?'quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zo raar praat. ‘Neejùh, dat kun je niet doenùh.’ Steeds dat ùùùh achtr een woord. Is dat een bepaalde streekgebonden tongval of zo?
Verder valt me op dat het toch een weinig liefdevol gezin is. Ik snap wel dat er geknipt wordt hoor en het gekibbel wordt uitgelicht. Maar er is nooit eens een hand op een rug of een aai over een bol. Ook niet als iemand valt/pijn heeft/er even doorheen zit.
Het zijn keiharde zakenmensenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:36 schreef Blues het volgende:
Ik ben zo ook wel zat ja.
Ze zullen ook best vaak in rustig vaarwater zitten, maar voor de camera is het steeds maar catastrofe.
En ze zijn ook wat vals naar Nadege toe.
Voorheen was dat lang niet zo erg / overdreven. Kijk "Ik vertrek" maar eens terug.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:55 schreef Snoopyfrl het volgende:
Dat accent hebben vooral Maxime en Martien. Of het streekgebonden is of dat ze hun eigen taaltje hebben ontwikkeld, weet ik niet.
Ja dat valt mij ook op. Zelfs vorig jaar was het een stuk minder storend en vond ik Maxime wel leuk. Ze kwam toen spontaner over. Dit seizoen irriteert ze me met haar kopieergedrag en divagedrag. Steeds opmerkingen over anderen (vorige keer over de taken van Martien, nu over Nadège) en zelf zie je haar nooit iets anders doen dan achter de laptop zitten. Zal wel geknipt zijn, maar toch, het komt niet leuk over.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:00 schreef Nine. het volgende:
[..]
Voorheen was dat lang niet zo erg / overdreven. Kijk "Ik vertrek" maar eens terug.
En Maxime is Martien steeds meer gaan nadoen. Zowel in maniertjes als in stem.
Voicemail ingesproken door Martien Meilandquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:40 schreef Bluedisplay het volgende:
Er wordt al flink geboden
https://www.vakantieveili(...)martien-meiland.html
Dat bericht stond er gisteren al:quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Voicemail ingesproken door Martien Meiland
Is je voicemail verouderd en ben je toe aan een nieuwe? Geen probleem. Martien Meiland zal jouw voicemail inspreken en jouw vrienden laten weten dat je even geen tijd hebt om op te nemen. Jij bent namelijk lekker aan het wijnen. Wat goeeed!
Wat wordt er geveild?
Voicemailbericht met jouw naam ingesproken door Martien Meiland
Duur bericht: max. 15 sec.
Het bericht wordt digitaal verstuurd
Plus- en minpunten
Unieke voicemail ingesproken door Martien Meiland
Het bericht wordt digitaal verzonden
Je hebt geen invloed op de inhoud van het bericht
Data
Jouw naam wordt op dinsdag 2 juni 2020 doorgegeven aan Martien Meiland. Uiterlijk 12 juni 2020 ontvang je jouw voicemailbericht.
Verplichte kosten
Administratiekosten
¤ 5,50![]()
Voorwaarden & bijzonderheden
Het voicemailbericht zal deels gepersonaliseerd zijn. Alleen je naam wordt vermeld in het bericht
De inhoud van het bericht wordt bepaald door Martien Meiland. Hier heb je dus geen invloed op
Het bericht zal geen grof taalgebruik bevatten
Je krijgt het voicemailbericht digitaal toegestuurd
Bieden terwijl je niet zelf mag bepalen wat erin komt
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Fans van Martien Meiland, opgelet! De populaire kasteelheer kan binnenkort namelijk zomaar jouw voicemail inspreken.
Bij een online veiling die vanaf vandaag loopt kan je bieden op een voicemail van je grote held. En je kan ook nog eens ongeveer zelf bepalen of je hem ‘wijnen, wijnen, wijnen’ of iets anders laat zeggen!
In de video bovenaan deze pagina zie je veel meer over deze bijzondere actie.
https://www.shownieuws.nl(...)ien-meiland-dat-kan/
Is die toko nog steeds niet verkocht dan? Ze hadden toch al iets in Oost-Nederland aangeschaft?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Leeg chateau voor Meilandjes: ‘Was corona vorig jaar gebeurd, waren wij nooit op tv’
Het regent corona-annuleringen bij Chateau Marillaux, de Franse bed and breakfast van de realityfamilie Meiland.Het doet vader Martien beseffen dat alles anders was geweest als het virus vorig jaar was uitgebroken. ,,Dan hadden wij niet eens een leuk programma op tv gekregen.’’
,,Het zijn alleen maar annuleringen’’, zegt Martien tegen Shownieuws. ,,Want de grenzen zijn nog steeds dicht. Alleen voor zakelijk verkeer mag je de grens over. Dan moet je allerlei formulieren bij de overheid aanvragen.’’
De flamboyante hotelheer kijkt met angst en beven naar de toekomst van zijn bedrijf. ,,Wij hebben van onze accountant in het dorp gehoord dat je héle lijsten met regels krijgt als het straks weer opengaat’’, aldus Martien. ,,Dat er allemaal plakkers op de vloer moeten. Wij hebben natuurlijk een eetkamer met één hele lange tafel. Nou, dat kan niet. Want die mensen kunnen helemaal niet naast elkaar zitten.’’
https://www.ad.nl/show/le(...)ooit-op-tv~aaafa3e9/
Catastrofe dus
Het lijkt me niet een simpel iets om te verkopen...quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:11 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Is die toko nog steeds niet verkocht dan? Ze hadden toch al iets in Oost-Nederland aangeschaft?
quote:Op maandag 1 juni 2020 20:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ja, al 8500 euro, en Maxime heel nuchter: “Dan moet er iemand de prostitutie in.”
Leuke tv, maar erg smerig iddquote:Op maandag 1 juni 2020 21:09 schreef quirina het volgende:
Weet je wat vies is aan chateau Meiland? Je ziet regelmatig die kat over het aanrecht lopen. Zooooo onhygienisch!
Ja niemand zegt het verder of zo...quote:
Komen toch geen gastenquote:Op maandag 1 juni 2020 21:12 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja niemand zegt het verder of zo...
Maar je kan je kat toch wel uit de keuken laten?
Helemaal als ze gasten ontvangen
Is ook heel oninteressant eigenlijkquote:Op maandag 1 juni 2020 21:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Valt toch wel mee. Voornamelijk in een staart denk, maar heb er geen verstand van.
Denk dat die kat juist alleen in hun privé ruimtes mag komen. Heb die kat alleen in die keuken zien lopen eigenlijkquote:Op maandag 1 juni 2020 21:12 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja niemand zegt het verder of zo...
Maar je kan je kat toch wel uit de keuken laten?
Helemaal als ze gasten ontvangen
Die zit ook geregeld aan het vlees en zo, al meerdere smerige shots van gezien. Ik denk dat het er helemaal niet zo schoon is, zie ook de muizenkorrels achter de koelkast. (Werd gezegd dat het mieren waren, nou echt niet!)quote:Op maandag 1 juni 2020 21:09 schreef quirina het volgende:
Weet je wat vies is aan chateau Meiland? Je ziet regelmatig die kat over het aanrecht lopen. Zooooo onhygienisch!
En daar mag je nog wel ruim 1 miljoen in steken om alles goed te maken. Niet op de meiland manier met de Franse slag.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:14 schreef DrainBamage het volgende:
De toko staat nu te koop voor ¤ 1.250.000
https://www.ad.nl/wonen/m(...)ljoen-euro~ac83951f/
https://www.chateaumarillaux.com/for-sale
Minimaal denk ik. Ze hebben er zelf 4 ton voor betaald en voornamelijk de boel cosmetisch opgeknapt.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:36 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
En daar mag je nog wel ruim 1 miljoen in steken om alles goed te maken. Niet op de meiland manier met de Franse slag.
Die hebben ze waarschijnlijk pas na de opnames aan de praat gekregen, omdat er ook qua leidingwerk nog het e.e.a. moest gebeuren.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:18 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
“ Oliegestookte verwarmingsketel (2019) welke de gastenkamers op de eerste verdieping verwarmd en vier van de slaapkamers op de tweede verdieping”.
Ik heb gasten in de winter alleen maar met mutsen en zelfs winterjassen aan gezien.
Man man, die Martien krijgt echt een keer een hartaanvalquote:
Coronastressquote:Op maandag 8 juni 2020 21:06 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Man man, die Martien krijgt echt een keer een hartaanval
Vooral Martien is een beetje over the top...quote:Op maandag 8 juni 2020 21:12 schreef Magica het volgende:
Het was al dubieus maar nu is echt niks meer echt hè
Ja en Maxime wat eerder in het topic ook werd gezegd. Ze is heel anders dan vorig jaarquote:Op maandag 8 juni 2020 21:21 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Vooral Martien is een beetje over the top...
Dat had ik idd al vermeldquote:Op maandag 8 juni 2020 21:25 schreef Magica het volgende:
Ja en Maxime wat eerder in het topic ook werd gezegd. Ze is heel anders dan vorig jaar
Mooi, was een heel irritant vrouwtje vond ikquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:05 schreef RipCity het volgende:
Familie Meiland zet huishoudster Nadège aan de kant
De familie Meiland heeft afscheid genomen van hun vaste huishoudster Nadège. Volgens Nadège, die in het Franse chateau van het gezin werkte, is er afscheid van haar genomen omdat ze ’niets deed’, schrijft ze op Facebook.
De huishoudster, die ook te zien was in de populaire SBS6-realityserie Chateau Meiland, beweert daarnaast dat haar nu oud-werkgevers ongevoelig zijn en dat het er achter de schermen minder gezellig aan toe ging dan op televisie.
De familie Meiland begrijpt de teleurstelling van Nadège, maar laat aan Shownieuws weten dat er een simpele reden is voor het gesprek: er is gewoon geen werk meer voor haar. Nu er geen gasten zijn kan de familie het heel makkelijk zelf doen. Ze betalen haar wel door tot het contract is afgelopen en dat is eind augustus.
GeCaroliendquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:05 schreef RipCity het volgende:
Familie Meiland zet huishoudster Nadège aan de kant
De familie Meiland heeft afscheid genomen van hun vaste huishoudster Nadège. Volgens Nadège, die in het Franse chateau van het gezin werkte, is er afscheid van haar genomen omdat ze ’niets deed’, schrijft ze op Facebook.
De huishoudster, die ook te zien was in de populaire SBS6-realityserie Chateau Meiland, beweert daarnaast dat haar nu oud-werkgevers ongevoelig zijn en dat het er achter de schermen minder gezellig aan toe ging dan op televisie.
De familie Meiland begrijpt de teleurstelling van Nadège, maar laat aan Shownieuws weten dat er een simpele reden is voor het gesprek: er is gewoon geen werk meer voor haar. Nu er geen gasten zijn kan de familie het heel makkelijk zelf doen. Ze betalen haar wel door tot het contract is afgelopen en dat is eind augustus.
Dat denk ik ook, ze deden alsof ze een deel was van de familie. Bij Carolien niet anders trouwens...quote:Op donderdag 25 juni 2020 09:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Nadège liet zich nog wel ontvallen dat de Meilandjes een appartement voor haar wilden kopen. Maar daarvoor had ze bedankt. Dat is toch best een genereus gebaar, als dat kllopt. Jammer dat ze er niet op in gingen in het item.
Vermoed dat Nadège vooral teleurgesteld is dat de vriendschap geen vriendschap bleek, maar een zakenrelatie.
Welnee, Nadege is nooit een vriendin van de familie geweest. Gewoon een hulp in de huishouding, die, vanwege de taalbarriere, soms voor aardige scenes zorgde. Niets meer, niets minder.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ze deden alsof ze een deel was van de familie. Bij Carolien niet anders trouwens...
Nog nooit eerder gezien dat de huishoudster mee werd genomen op vakantie...quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:24 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Welnee, Nadege is nooit een vriendin van de familie geweest. Gewoon een hulp in de huishouding, die, vanwege de taalbarriere, soms voor aardige scenes zorgde. Niets meer, niets minder.
Op vakantie heb je toch ook een huishoudster nodig?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:55 schreef Snoopyfrl het volgende:
Nog nooit eerder gezien dat de huishoudster mee werd genomen op vakantie...
Ach ja natuurlijk, zij kon mooi de koffers inpakken.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
Op vakantie heb je toch ook een huishoudster nodig?
Je kan ook een keiharde ondernemer zijn en wel fatsoenlijk afscheid nemen van mensen. Het een sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 25 juni 2020 09:12 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk dat de familie Meiland keiharde ondernemers zijn maar dat Nadege nu gewoon gekwetst en boos is.
In principe heeft ze gewoon een betaalde vakantie tot en met augustus. Er zijn geen gasten in het chateau. Ik snap de Meilandjes wel.
Wie zegt dat zij dat niet hebben gedaan?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Je kan ook een keiharde ondernemer zijn en wel fatsoenlijk afscheid nemen van mensen. Het een sluit het ander niet uit.
Aangezien het al eerder is gebeurd denk ik dat ze gecaroliend is én dat ze gekwetst is.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:39 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij dat niet hebben gedaan?
Ik geloof heus wel dat ze begaan waren met Nadege. Dat ze nu met modder gooit wil niet zeggen dat het ook waar is.
Ja, ik denk ook dat het gewoon een beetje van twee kanten misgegaan is hoor. Ook iets te hoge verwachtingen van Nadège. Ze kan er ook niets aan doen waarschijnlijk dat ze wat naief is, en het is ook wel erg sneu voor haar, maar hoe gekwetst iemand zich voelt, zegt niet altijd iets over hoe kwetsend de betreffende actie daadwerkelijk was.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:39 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij dat niet hebben gedaan?
Ik geloof heus wel dat ze begaan waren met Nadege. Dat ze nu met modder gooit wil niet zeggen dat het ook waar is.
Dat iemand mee gaat op vakantie, betekent niet meteen vriendschap. Het blijft een gescripte reality-serie.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 08:55 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Nog nooit eerder gezien dat de huishoudster mee werd genomen op vakantie...
Best wel ja. Maar het is niet hetzelfde want zij zet er een andere knoop opquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:50 schreef RipCity het volgende:
Modelijn Maxime Meiland komt regelrecht van AliExpress
https://www.ad.nl/show/mo(...)liexpress~ac56fb16d/
Beetje dom na eerdere kritiek gewoon doorzetten...
Zet eens een punt hier en daar man.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:42 schreef Eagles89 het volgende:
Ben ik de enige die inmiddels wel een beetje klaar is met deze familie? Eerst die ruzie met Carolien, die nota bene de hartsvriendin was van Martien, toen dat veranderende geacteerde gedrag van met name Martien en Maxime, die opeens veel meer overdreven deden dan met name Martien al deed, en ook nog veel gebeurtenissen die duidelijk in scene werden gezet en mijn opa tijdens het samen kijken zelfs doorheen prikte, toen dat conflict met Jean Luc de klusjesman nog die van het een op het andere moment weg was gewerkt, nu weer de ruzie met Nadege en tot slot nog de oplichtingspraktijken van Maxime met haar kledinglijn die direct afkomstig blijkt van Ali Express en voor het driedubbele aan tienermeisjes door probeert te verkopen, wat overigens nooit bekend zou worden als er niet toevallig iemand achter was gekomen...ik gun ze inmiddels een roemloze aftocht eerlijk gezegd.
Overigens 1.2 miljoen euro voor die bouwval vragen waar je nog geen jaar eerder 4 ton voor hebt betaald...dat zegt ook al genoeg over de familie.
Ik heb het even teruggelezen en het zou iets anders genoteerd kunnen worden jaquote:Op maandag 29 juni 2020 15:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zet eens een punt hier en daar man.
Als het je om de inhoud gaat, moet je júíst zorgen dat je die toegankelijk verpakt.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb het even teruggelezen en het zou iets anders genoteerd kunnen worden jamaar ik vind het eigenlijk nog wel meevallen
Maar, het gaat natuurlijk om de inhoud
![]()
Joe. Snap t wel. Ben ook wat meilandmoequote:Op maandag 29 juni 2020 14:42 schreef Eagles89 het volgende:
Ben ik de enige die inmiddels wel een beetje klaar is met deze familie? Eerst die ruzie met Carolien, die nota bene de hartsvriendin was van Martien, toen dat veranderende geacteerde gedrag van met name Martien en Maxime, die opeens veel meer overdreven deden dan met name Martien al deed, en ook nog veel gebeurtenissen die duidelijk in scene werden gezet en mijn opa tijdens het samen kijken zelfs doorheen prikte, toen dat conflict met Jean Luc de klusjesman nog die van het een op het andere moment weg was gewerkt, nu weer de ruzie met Nadege en tot slot nog de oplichtingspraktijken van Maxime met haar kledinglijn die direct afkomstig blijkt van Ali Express en voor het driedubbele aan tienermeisjes door probeert te verkopen, wat overigens nooit bekend zou worden als er niet toevallig iemand achter was gekomen...ik gun ze inmiddels een roemloze aftocht eerlijk gezegd.
Overigens 1.2 miljoen euro voor die bouwval vragen waar je nog geen jaar eerder 4 ton voor hebt betaald...dat zegt ook al genoeg over de familie.
Die maxime is een verschrikkelijk asociaal schreeuwend aandachtstekort hebbend mens. Zonder persoonlijkheid want die kopieert ze.quote:Op maandag 29 juni 2020 21:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ook ja.
Al moet ik er toch nog steeds ook wel om lachen.
Ik vind vooral Maxime vervelend. Die oudste dochter lijkt me trouwens heel lief.
Je slaat de spijker op zijn kop. Ik vond afgelopen seizoen eerder ergerlijk dan amusant, door het irritante gedrag van Martien en Maxime. Hoe ze onderling met elkaar omgaan, vind ik niet grappig: 'Waar is die vrouw nou weer?' Het irritante toontje ook steeds. Ik ben ze een stuk minder leuk gaan vinden en betwijfel of ik een volgend seizoen weer ga kijken.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:42 schreef Eagles89 het volgende:
Wij snapten nu wel dat de vader van kleine Claire afgehaakt is, wat een onmogelijk mens.quote:Op maandag 29 juni 2020 22:38 schreef Rene het volgende:
[..]
Die maxime is een verschrikkelijk asociaal schreeuwend aandachtstekort hebbend mens. Zonder persoonlijkheid want die kopieert ze.
Dit dus, Maxime begint me steeds meer tegen te staan. Wat een zeur/ijskonijn is dat zeg. Lijkt me onmogelijk om mee samen te leven. Torenhoge eisen en totaal geen warmte is het gevoel wat ik bij haar krijg. Geen wonder dat ze een spermadonor zoekt want ze heeft nog net genoeg zelfreflectie om te weten dat geen man het met haar uithoudt. Montana is wat dat betreft compleet anders, dat lijkt me een hele lieve meid. Dat die wel gewoon een leuke vriend heeft zegt wat dat betreft ook wel wat.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:16 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Wij snapten nu wel dat de vader van kleine Claire afgehaakt is, wat een onmogelijk mens.
Lijkt me wel toch...quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:01 schreef Blues het volgende:
Wordt hun gedrag misschien versterkt door de camera's?
Zouden ze afspreken hoe te doen áls ze weten dat de camera's er zijn?
"We gaan dat lampje ophangen met camera erbij en ik doe een paar extra gilletjes en we maken lekker veel ruzie en schreeuwen net ff harder dan normaal als morgen de cameraploeg komt"
Ik denk dat ze als jongste dochter vroeger gewoon heel erg verwend is. Heb zelf ervaring met vriendinnen die enigst kind waren of de jongste met een leuk gezichtje, ongetwijfeld zullen ze niet allemaal zo zijn, maar die ik had...nou daar viel het echt zeer slecht mee uit te houden kan ik je vertellen, en ik herken alles van hun in Maxime. Inmiddels nu ik wat ouder ben gelukkig ook wat wijzer en zou ik iedereen voor zulke dames willen waarschuwen, want ze zien er misschien leuk uit, dat weten ze zelf ook en zodra ze merken dat ze ergens anders misschien net nog iets meer aandacht kunnen krijgen zijn ze vertrokken naar hun naïeve volgende slachtoffer. Heb nu 10x liever iemand die er niet perfect uit ziet, want echt waar 99% van de keren is hun karakter een miljoen keer fijner en je hoeft je niet bij ieder uitstapje dat ze heeft zorgen te maken dat er weer 10 testosteron bommen als vliegen op stront verzameld staan.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:47 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dit dus, Maxime begint me steeds meer tegen te staan. Wat een zeur/ijskonijn is dat zeg. Lijkt me onmogelijk om mee samen te leven. Torenhoge eisen en totaal geen warmte is het gevoel wat ik bij haar krijg. Geen wonder dat ze een spermadonor zoekt want ze heeft nog net genoeg zelfreflectie om te weten dat geen man het met haar uithoudt. Montana is wat dat betreft compleet anders, dat lijkt me een hele lieve meid. Dat die wel gewoon een leuke vriend heeft zegt wat dat betreft ook wel wat.
Er is wel wat verbouwd aan het chateau, da's een eerste waardevermeerdering, maar niet echt noemenswaardigquote:Op maandag 29 juni 2020 14:42 schreef Eagles89 het volgende:
Montana heeft een veel lievere, warmere uitstraling vind ik, inderdaad gewone leuke meid.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:47 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dit dus, Maxime begint me steeds meer tegen te staan. Wat een zeur/ijskonijn is dat zeg. Lijkt me onmogelijk om mee samen te leven. Torenhoge eisen en totaal geen warmte is het gevoel wat ik bij haar krijg. Geen wonder dat ze een spermadonor zoekt want ze heeft nog net genoeg zelfreflectie om te weten dat geen man het met haar uithoudt. Montana is wat dat betreft compleet anders, dat lijkt me een hele lieve meid. Dat die wel gewoon een leuke vriend heeft zegt wat dat betreft ook wel wat.
Met een eigen leven.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:13 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Montana heeft een veel lievere, warmere uitstraling vind ik, inderdaad gewone leuke meid.
Dat vroegen wij ons ook af, maar televisie is natuurlijk verraderlijk. Een hele serie afleveringen kan wel in een paar weken opgenomen zijn, ik vermoed dat Montana daar niet maanden heeft gezeten. Ja zij runt die zaak in Noordwijk volgens mij.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Met een eigen leven.
Wanneer gaat die weer terug, zij had toch die zaak die eerst van Martien was? en een echtgenoot?
Wat zal die laatste voor mening hebben over het programma en zijn schoonfamilie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |