abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190636749
Martien Meiland. Een naam die je zo op het eerste gezicht niet direct zal herkennen.
Tot je de sleutelwoorden: Ik Vertek, kasteel, homo, dochters en hysterie hoort...

Hij is inmiddels voor de 3e keer met 'zijn Erica' getrouwd en ze hebben weer een kasteel gekocht om op te lappen.

De afleveringen van 'Chateau Meiland' zijn hier terug te kijken *O* _O-

Do what you love, love what you do!
pi_190636912
Wie gaat er mee naar de Fok! meet in chateau Meiland :?
pi_190636998
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 22:34 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

ik kon er tot een paar jaar geleden wel goed tegen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'( :*
  † In Memoriam † dinsdag 24 december 2019 @ 23:06:19 #4
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_190637137
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 22:58 schreef praadje het volgende:

[..]

:'( :*
Verder alles goed :*
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_190637390
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 23:06 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Verder alles goed :*
Gelukkig maar. :*
pi_190637431
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 december 2019 22:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie gaat er mee naar de Fok! meet in chateau Meiland :?
Ik doe mee, we mogen vast wel tentje opzetten daar :)
Do what you love, love what you do!
pi_190640643
Komt een derde seizoen zag ik, volgens mij de Telegraaf. Niet gelezen, had weinig tijd.
pi_190647557
16.35 begint de herhaling op SBS6 :7 *O*
pi_190662059
Ik ga niet mee - Martien & co vind ik leuk op tv, maar dan duurt het niet langer dan een paar uurtjes. In het echt zou ik er niet graag naar toe gaan. Zou hoorndol worden, niet mijn idee van een weekendje weg of een vakantie.
pi_190667965
Ik zou best meewillen om iig die honden daar weg te halen >:) En dan met giieeeeiiiieeerende banden meteen naar huis te rijden >:)
  Moderator / Miss SHO donderdag 26 december 2019 @ 21:55:00 #12
22592 crew  Ole
pi_190668149
quote:
10s.gif Op donderdag 26 december 2019 21:45 schreef Blues het volgende:
Ik zou best meewillen om iig die honden daar weg te halen >:) En dan met giieeeeiiiieeerende banden meteen naar huis te rijden >:)
:D neem ik de kad mee!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_190668945
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 21:55 schreef Ole het volgende:

:D neem ik de kad mee!
*O* wel een kraan in de buurt houden dan he w/
  vrijdag 27 december 2019 @ 19:00:24 #14
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  † In Memoriam † maandag 30 december 2019 @ 21:04:54 #15
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_190781489
Kijkt niemand naar 'the best of' nu op sbs6?
  maandag 30 december 2019 @ 23:27:59 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190788348
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef Snowsquall het volgende:
Kijkt niemand naar 'the best of' nu op sbs6?
Nee dus.
Wij ook niet. Je kunt ook iets te ver uitmelken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † dinsdag 31 december 2019 @ 00:08:57 #17
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_190790409
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee dus.
Wij ook niet. Je kunt ook iets te ver uitmelken.
Ach ik kwam het toevallig tegen, er zijn er zat die er geen genoeg van kunnen krijgen :')
pi_190799059
Was een belachelijk programma
  woensdag 8 januari 2020 @ 01:51:27 #19
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 23:02:15 #20
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191287058
WAUW: Chateau Meiland-Nadège ondergaat metamorfose

Nadège, de huishoudster van de familie Meiland, heeft een metamorfose ondergaan en straalt nu met een geheel nieuwe coupe. Voorheen had de Française een zwarte bob, maar die is nu ingeruild voor iets compleet anders.

Op haar Facebook-pagina deelt Nadège een foto van haar nieuwe kapsel. Ze heeft haar haar bruin geverfd, met stekeltjes aan de achterkant en blonde, sticky plukjes voorop. “Vandaag naar de kapper geweest, dat was wel nodig!”, schrijft ze erbij.

Haar volgers vinden het kapsel prachtig en reageren vol lof. “Heel mooi, Nadège!”, “Wauw, wat staat dit je goed!”, “Wow, onherkenbaar!”, “Prachtig kapsel”, reageren ze. De Chateau Meiland-ster is blij met de lieve reacties en schrijft: ‘Thank you!’, met een hartje erbij in de reacties.

https://www.shownieuws.nl(...)dergaat-metamorfose/

Sow koekoek ^O^
pi_191291893
Ik had een heel ander beeld bij “stekels aan de achterkant”. Kapsel valt reuze mee.
  zondag 2 februari 2020 @ 00:10:05 #22
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191302495
Meilandjes proosten op bijzonder jubileum! :D

Het is een bijzondere dag voor de familie Meiland! Precies een jaar geleden startten zij hun chateau in Frankrijk en binnen de kortste keren stond hun leven op zijn kop.

De Meilandjes staan zaterdag op Instagram stil bij het begin van hun avontuur en nemen ze een momentje om hun fans te bedanken. “Vandaag precies 1 jaar geleden kwamen wij hier aan in de modder en de kou. Wat is er veel gebeurd het afgelopen jaar. Wij willen alle fans bedanken voor de vele enthousiaste en lieve berichten,” schrijft Maxime.

Tijdens de feestdagen heeft de familie kunnen bijkomen van alle drukte en hebben ze genoten van een welverdiende vakantie. Nu laten ze weten dat ze weer helemaal klaar zijn om te knallen tijdens een nieuw seizoen. “Alle gasten die we hebben kunnen verwelkomen in het chateau willen wij van harte bedanken voor hun gezelligheid. Dus wij zeggen proost op een nieuw seizoen ‘au chateau’!!”

https://www.shownieuws.nl(...)ug-op-een-goud-jaar/
pi_191332829
De familie Meiland gaat terug naar Nederland verhuizen en heeft haar kasteel in Frankrijk te koop gezet, zo bevestigt de familie maandag in een video.

"Hallo allemaal! We hebben zulk leuk nieuws: we gaan namelijk verhuizen! Maar niet hier in Frankrijk, maar we gaan terug naar Nederland", aldus Martien Meiland.

Zijn dochter Maxime voegt eraan toe dat het derde seizoen van de televisieserie Chateau Meiland wel gewoon wordt afgemaakt. Ook kunnen gasten die een reservering in de bed and breakfast van de familie hebben er nog terecht.

In de realityserie Chateau Meiland wordt de familie Meiland gevolgd bij het openen en runnen van een bed and breakfast in een kasteel bij het Franse dorpje Beynac. De serie won vorig jaar de Gouden Televizier-Ring.

Onlangs vierde de familie op Instagram dat ze een jaar in Frankrijk waren.

23 maart nieuw seizoen
pi_191333348
Mensen gaan massaal hun boeking annuleren zodra ze weg zijn.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 17:01:29 #25
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191347190
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:45 schreef 18.32 het volgende:
Mensen gaan massaal hun boeking annuleren zodra ze weg zijn.
:D :D :D :D :D

Meilandjes overspoeld met annuleringen na ‘verhuisbericht’ :D

Het lijkt erop dat het ‘verhuisbericht’ van de Meilandjes voor lichte paniek zorgt onder de gasten van Chateau Marillaux. Maxime Meiland vertelt vanochtend op Instagram dat ze ‘helaas heel veel’ mensen krijgt die willen annuleren.

En dat is niet nodig, probeert de dochter van Martien en Erica haar klanten gerust te stellen. ,,Voor alle duidelijkheid: we zijn heel het seizoen nog aanwezig en aan het draaien. Heb je voor dit jaar gereserveerd? Wij zijn er, dus kom gezellig langs”, zegt ze in een Instagram Story. Niet iedereen vertrouwt dat: op de website van de chambre d’hôtes, dat afgelopen november al was volgeboekt tot aan 2023 (!), staat dat er nog een paar kamers beschikbaar zijn vanwege een aantal annuleringen.

Gisteravond liet de familie Meiland, die met hun realitysoap afgelopen najaar de Gouden Televizier-Ring won, weten dat ze terugkeren naar Nederland. ,,We hebben zulk leuk nieuws! We gaan namelijk verhuizen. Niet hier in Frankrijk, maar we gaan terug naar Nederland!’’, aldus een uitgelaten kasteelheer Martien Meiland.

Verbouwen
De Meilandjes willen volgens hun manager verder niet ingaan op de nieuwe plannen. ,,Ze hebben een huis aangekocht in Nederland, maar voor de rest werken en wonen ze voorlopig nog in Frankrijk. Van een verhuizing is nog geen sprake.” Kasteelheer Martien wil nog een huis op het landgoed verbouwen en het kasteel moet bovendien nog worden verkocht.

Op de nieuwste beslommeringen van het gezin staan weer de camera’s van SBS 6. Dat kon haast niet anders na de eerste twee, zeer succesvolle, seizoenen van Chateau Meiland én vier goedbekeken kerstspecials.

https://www.ad.nl/show/me(...)uisbericht~aa2bd28a/

Sow koekoek :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')