quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:34 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ik kon er tot een paar jaar geleden wel goed tegen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik doe mee, we mogen vast wel tentje opzetten daarquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie gaat er mee naar de Fok! meet in chateau Meiland
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:45 schreef Blues het volgende:
Ik zou best meewillen om iig die honden daar weg te halenEn dan met giieeeeiiiieeerende banden meteen naar huis te rijden
Nee dus.quote:Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef Snowsquall het volgende:
Kijkt niemand naar 'the best of' nu op sbs6?
Ach ik kwam het toevallig tegen, er zijn er zat die er geen genoeg van kunnen krijgenquote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee dus.
Wij ook niet. Je kunt ook iets te ver uitmelken.
quote:Op maandag 3 februari 2020 20:45 schreef 18.32 het volgende:
Mensen gaan massaal hun boeking annuleren zodra ze weg zijn.
Dit gun ik ze ookquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:22 schreef Noek het volgende:
Ik snap het echt zo. Al die Annie's en Henken die je maar moet zien te enterainen in dat koude kot. Inmiddels ook nog een soort zorgboerderij zijn met mensen zoals Nadeche in dienst. Die mensen hebben volgens mij zo ontzettend gebuffeld en ze zien er ook niet heel gezond uit. Beter gaan ze even chillen.
quote:Op maandag 23 maart 2020 10:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Op vakantie dus
Het nieuwe seizoen begint ontspannend voor de Meilandjes. Ze laten het kasteel even voor wat het is en genieten van een welverdiende vakantie op Tenerife. Terug in Frankrijk steken ze de handen weer uit de mouwen.
Bij de start van het nieuwe seizoen van Chateau Meiland maakt het Franse kasteel even plaats voor een Spaans resort. De familie gaat gezellig 'wijnen' tijdens een luxe vakantie op Tenerife. Dat hebben de Meilandjes wel verdiend na al dat verbouwen en bikkelen. Huishouder Nadge gaat ook mee op reis. Martien noemde de Franaise al eerder een 'engel', die 'vanuit de hemel in het chateau is gevallen'. Na de vakantie moet iedereen weer de mouwen opstropen, want er staan gasten voor de deur en er moet nog heel wat gebeuren aan het kasteel. Het logeeradres is tot 2022 volgeboekt, terwijl de familie dit jaar ook aanstalten maakt om terug te keren naar Nederland. Het flamboyante gezin heeft in de Achterhoek alvast een gigantische villa op de kop getikt.
Kookkunsten
Sinds begin maart hoeven de kasteelgasten geen avondmaaltijden meer te verwachten van de familie. Martien en Erica hebben besloten geen diners meer te serveren, omdat het hen simpelweg te veel werk kost. Om hun logeerders niet met teleurgestelde gezichten naar huis te sturen, hebben de Meilandjes wel iets anders bedacht. In de namiddag trekken ze een of meerdere flessen wijn open om die samen met hun gasten te nuttigen. Martien en Erica hoeven dus niet meer gebruik te maken van hun kookkunsten, die steeds beter werden. Martien had zelfs al een specialiteit, namelijk gekaramelliseerde kalkoen.
https://www.tvgids.nl/uitgelicht/op-vakantie-met-de-meilandjes
We gaan weer beginnen![]()
serie 3 aflevering 1 van 11
Maar dat weet je toch pas als je kijkt.....quote:
Ik heb het nu opstaan. Vandaar.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:07 schreef Snowsquall het volgende:
Maar dat weet je toch pas als je kijkt.....
Vuile debiel is het ook.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:52 schreef Schuimpjes het volgende:
Hij mist de beurzen in China: Guangzhou en Delhi
Ja inderdaad, dat huis hebben ze in november gekocht en dan in februari of zo lekker hysterisch doen want kijkcijfers.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het nog steeds leuk, maar, het is (wordt?) wel steeds nepper heb ik het idee.
Ze deden in de vorige aflevering of ze voor het eerst die boerderij in Hengelo tegenkwamen op Funda (aan het eind van de winter/begin lente), terwijl ik her en der lees dat ze die al in november 2019 hebben gekocht.
Dan zitten ze dus puur voor de camera dat hele gebeuren te re-enacten? Tja.
Ja hij doet steeds nichteriger. Heel irritant, ook bij Cash or Trash, de manier waarop hij een hand geeft, de steeds uitgesprokener kledingstijl. Zo over de top.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat huis hebben ze in november gekocht en dan in februari of zo lekker hysterisch doen want kijkcijfers.
Je moet voor de grap die oudere afleveringen van ik vertrek maar eens kijken, Martien was toen veel rustiger. Nu loopt hij als een Amsterdamse leernicht om elk wissewasje te krijsen.
Maar, toen was hij ook nog niet uit de kast, toch?quote:Op woensdag 8 april 2020 10:59 schreef Elan het volgende:
Je moet voor de grap die oudere afleveringen van ik vertrek maar eens kijken, Martien was toen veel rustiger. Nu loopt hij als een Amsterdamse leernicht om elk wissewasje te krijsen.
Jawel hoor, sinds 2001 al.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:43 schreef J83 het volgende:
[..]
Maar, toen was hij ook nog niet uit de kast, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |