abonnement Unibet Coolblue
pi_190636749
Martien Meiland. Een naam die je zo op het eerste gezicht niet direct zal herkennen.
Tot je de sleutelwoorden: Ik Vertek, kasteel, homo, dochters en hysterie hoort...



Hij is inmiddels voor de 3e keer met 'zijn Erica' getrouwd en ze hebben weer een kasteel gekocht om op te lappen.

De afleveringen van 'Chateau Meiland' zijn hier terug te kijken *O* _O-

Do what you love, love what you do!
pi_190636912
Wie gaat er mee naar de Fok! meet in chateau Meiland :?
pi_190636998
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 22:34 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

ik kon er tot een paar jaar geleden wel goed tegen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'( :*
  † In Memoriam † dinsdag 24 december 2019 @ 23:06:19 #4
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_190637137
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 22:58 schreef praadje het volgende:

[..]

:'( :*
Verder alles goed :*
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_190637390
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 23:06 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Verder alles goed :*
Gelukkig maar. :*
pi_190637431
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 december 2019 22:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie gaat er mee naar de Fok! meet in chateau Meiland :?
Ik doe mee, we mogen vast wel tentje opzetten daar :)
Do what you love, love what you do!
pi_190640643
Komt een derde seizoen zag ik, volgens mij de Telegraaf. Niet gelezen, had weinig tijd.
pi_190647557
16.35 begint de herhaling op SBS6 :7 *O*
pi_190662059
Ik ga niet mee - Martien & co vind ik leuk op tv, maar dan duurt het niet langer dan een paar uurtjes. In het echt zou ik er niet graag naar toe gaan. Zou hoorndol worden, niet mijn idee van een weekendje weg of een vakantie.
pi_190667965
Ik zou best meewillen om iig die honden daar weg te halen >:) En dan met giieeeeiiiieeerende banden meteen naar huis te rijden >:)
  Moderator / Miss SHO donderdag 26 december 2019 @ 21:55:00 #12
22592 crew  Ole
pi_190668149
quote:
10s.gif Op donderdag 26 december 2019 21:45 schreef Blues het volgende:
Ik zou best meewillen om iig die honden daar weg te halen >:) En dan met giieeeeiiiieeerende banden meteen naar huis te rijden >:)
:D neem ik de kad mee!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_190668945
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 21:55 schreef Ole het volgende:


:D neem ik de kad mee!
*O* wel een kraan in de buurt houden dan he w/
  vrijdag 27 december 2019 @ 19:00:24 #14
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  † In Memoriam † maandag 30 december 2019 @ 21:04:54 #15
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_190781489
Kijkt niemand naar 'the best of' nu op sbs6?
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  maandag 30 december 2019 @ 23:27:59 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190788348
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 21:04 schreef Snowsquall het volgende:
Kijkt niemand naar 'the best of' nu op sbs6?
Nee dus.
Wij ook niet. Je kunt ook iets te ver uitmelken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † dinsdag 31 december 2019 @ 00:08:57 #17
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_190790409
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee dus.
Wij ook niet. Je kunt ook iets te ver uitmelken.
Ach ik kwam het toevallig tegen, er zijn er zat die er geen genoeg van kunnen krijgen :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_190799059
Was een belachelijk programma
  woensdag 8 januari 2020 @ 01:51:27 #19
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 23:02:15 #20
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191287058
WAUW: Chateau Meiland-Nadège ondergaat metamorfose

Nadège, de huishoudster van de familie Meiland, heeft een metamorfose ondergaan en straalt nu met een geheel nieuwe coupe. Voorheen had de Française een zwarte bob, maar die is nu ingeruild voor iets compleet anders.

Op haar Facebook-pagina deelt Nadège een foto van haar nieuwe kapsel. Ze heeft haar haar bruin geverfd, met stekeltjes aan de achterkant en blonde, sticky plukjes voorop. “Vandaag naar de kapper geweest, dat was wel nodig!”, schrijft ze erbij.

Haar volgers vinden het kapsel prachtig en reageren vol lof. “Heel mooi, Nadège!”, “Wauw, wat staat dit je goed!”, “Wow, onherkenbaar!”, “Prachtig kapsel”, reageren ze. De Chateau Meiland-ster is blij met de lieve reacties en schrijft: ‘Thank you!’, met een hartje erbij in de reacties.

https://www.shownieuws.nl(...)dergaat-metamorfose/

Sow koekoek ^O^
pi_191291893
Ik had een heel ander beeld bij “stekels aan de achterkant”. Kapsel valt reuze mee.
  zondag 2 februari 2020 @ 00:10:05 #22
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191302495
Meilandjes proosten op bijzonder jubileum! :D

Het is een bijzondere dag voor de familie Meiland! Precies een jaar geleden startten zij hun chateau in Frankrijk en binnen de kortste keren stond hun leven op zijn kop.

De Meilandjes staan zaterdag op Instagram stil bij het begin van hun avontuur en nemen ze een momentje om hun fans te bedanken. “Vandaag precies 1 jaar geleden kwamen wij hier aan in de modder en de kou. Wat is er veel gebeurd het afgelopen jaar. Wij willen alle fans bedanken voor de vele enthousiaste en lieve berichten,” schrijft Maxime.

Tijdens de feestdagen heeft de familie kunnen bijkomen van alle drukte en hebben ze genoten van een welverdiende vakantie. Nu laten ze weten dat ze weer helemaal klaar zijn om te knallen tijdens een nieuw seizoen. “Alle gasten die we hebben kunnen verwelkomen in het chateau willen wij van harte bedanken voor hun gezelligheid. Dus wij zeggen proost op een nieuw seizoen ‘au chateau’!!”

https://www.shownieuws.nl(...)ug-op-een-goud-jaar/
pi_191332829
De familie Meiland gaat terug naar Nederland verhuizen en heeft haar kasteel in Frankrijk te koop gezet, zo bevestigt de familie maandag in een video.

"Hallo allemaal! We hebben zulk leuk nieuws: we gaan namelijk verhuizen! Maar niet hier in Frankrijk, maar we gaan terug naar Nederland", aldus Martien Meiland.

Zijn dochter Maxime voegt eraan toe dat het derde seizoen van de televisieserie Chateau Meiland wel gewoon wordt afgemaakt. Ook kunnen gasten die een reservering in de bed and breakfast van de familie hebben er nog terecht.

In de realityserie Chateau Meiland wordt de familie Meiland gevolgd bij het openen en runnen van een bed and breakfast in een kasteel bij het Franse dorpje Beynac. De serie won vorig jaar de Gouden Televizier-Ring.

Onlangs vierde de familie op Instagram dat ze een jaar in Frankrijk waren.

23 maart nieuw seizoen
pi_191333348
Mensen gaan massaal hun boeking annuleren zodra ze weg zijn.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 17:01:29 #25
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191347190
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:45 schreef 18.32 het volgende:
Mensen gaan massaal hun boeking annuleren zodra ze weg zijn.
:D :D :D :D :D

Meilandjes overspoeld met annuleringen na ‘verhuisbericht’ :D

Het lijkt erop dat het ‘verhuisbericht’ van de Meilandjes voor lichte paniek zorgt onder de gasten van Chateau Marillaux. Maxime Meiland vertelt vanochtend op Instagram dat ze ‘helaas heel veel’ mensen krijgt die willen annuleren.

En dat is niet nodig, probeert de dochter van Martien en Erica haar klanten gerust te stellen. ,,Voor alle duidelijkheid: we zijn heel het seizoen nog aanwezig en aan het draaien. Heb je voor dit jaar gereserveerd? Wij zijn er, dus kom gezellig langs”, zegt ze in een Instagram Story. Niet iedereen vertrouwt dat: op de website van de chambre d’hôtes, dat afgelopen november al was volgeboekt tot aan 2023 (!), staat dat er nog een paar kamers beschikbaar zijn vanwege een aantal annuleringen.

Gisteravond liet de familie Meiland, die met hun realitysoap afgelopen najaar de Gouden Televizier-Ring won, weten dat ze terugkeren naar Nederland. ,,We hebben zulk leuk nieuws! We gaan namelijk verhuizen. Niet hier in Frankrijk, maar we gaan terug naar Nederland!’’, aldus een uitgelaten kasteelheer Martien Meiland.

Verbouwen
De Meilandjes willen volgens hun manager verder niet ingaan op de nieuwe plannen. ,,Ze hebben een huis aangekocht in Nederland, maar voor de rest werken en wonen ze voorlopig nog in Frankrijk. Van een verhuizing is nog geen sprake.” Kasteelheer Martien wil nog een huis op het landgoed verbouwen en het kasteel moet bovendien nog worden verkocht.

Op de nieuwste beslommeringen van het gezin staan weer de camera’s van SBS 6. Dat kon haast niet anders na de eerste twee, zeer succesvolle, seizoenen van Chateau Meiland én vier goedbekeken kerstspecials.

https://www.ad.nl/show/me(...)uisbericht~aa2bd28a/

Sow koekoek :D
  dinsdag 4 februari 2020 @ 17:04:54 #26
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191347239
Martien Meiland op consumentendag De Woonindustrie :D

9 februari 2020 vindt de jaarlijkse consumentendag plaats tijdens de Voorjaarsvakbeurs in de Woonindustrie. Het (inkoop) interieurcentrum van Nederland op het gebied interieur heeft voor die dag een bijzondere special guest aangekondigd: niemand minder dan Martien Mieland. Bekend van de realityserie Chateau Meiland en tevens winnaar van de Gouden Televizierring.

De WoonindustrieZondag 9 februari 2020 vindt de jaarlijkse consumentendag plaats tijdens de Voorjaarsvakbeurs in de Woonindustrie. Het (inkoop) interieurcentrum van Nederland op het gebied interieur heeft voor die dag een bijzondere special guest aangekondigd: niemand minder dan Martien Mieland. Bekend van de realityserie Chateau Meiland en tevens winnaar van de Gouden Televizierring.

Martien zal driemaal een presentatie geven (op z’n Martiens!) met zijn visie op interieurs: wat maakt een interieur inspirerend? Hoe ga je om met kleurgebruik, met symmetrie? Hoe kun je oude en nieuwe items het beste combineren? Martien is interieurstilist van beroep en vanuit zijn praktijkervaring heeft hij veel bijzondere tips te delen.

Martien Meiland werkte bij groothandel Van Roon Living, had een eigen winkel in woonaccessoires en is vooral bekend van de tv-serie Chateau Meiland, waarin hij en zijn gezin wordt gevolgd tijdens hun dagelijkse werkzaamheden in hun kasteel in Frankrijk. Meiland zal tijdens de eerste dag van de voorjaarsbeurs (wanneer ook consumenten worden toegelaten) driemaal een korte lezing geven met tips over interieurstyling.

https://www.ad.nl/home/ma(...)nindustrie~a13ed40b/
Gezellig ^O^
  woensdag 5 februari 2020 @ 23:46:37 #27
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191370060
Ze komen écht: 'Meilandjes' bevestigen verhuizing naar Achterhoek

Grote vraag is natuurlijk: wanneer komen ze naar het nog geen 7000 zielen tellende dorp? Dat is nog niet helemaal duidelijk, maar het zal niet eerder zijn dan november dit jaar. 'Wij vertrekken hier pas na het seizoen', laat Erica weten.

Taferelen zoals op het wijngoed in Frankrijk, zullen zich in het nieuwe stulpje van de familie niet gaan afspelen. 'Nee, we gaan daar geen gasten ontvangen, dit is een privéwoning.'

Bijna een miljoen euro
Het is niet duidelijk wat ze voor de woonboerderij met lap grond hebben betaald. Maar eerder stond het huis voor bijna een miljoen euro te koop. Hun kasteel in Frankrijk is overigens nog niet verkocht.

Wil je weten hoe het nieuwe onderkomen eruit ziet? Bekijk de video:

https://www.omroepgelderl(...)zing-naar-Achterhoek
pi_191372041
Une catastrophe ;( arme Nadege
pi_191373118
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 06:29 schreef Mip1988 het volgende:
Une catastrophe ;( arme Nadege
Ja, heb met haar te doen.
  donderdag 6 februari 2020 @ 10:07:40 #31
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_191373675
Ik heb het tijden geleden al gezegd, het gros van de mensen komt puur voor de meilandjes daarheen. Als die er niet meer zijn zal 90% van de mensen hun boeking annuleren. Als ze het kasteel kunnen verkopen hoop ik wel dat de nieuwe eigenaar hier van op de hoogte is. Die denkt straks: Wauw, tot aan 2023 volgeboekt?! Dit is wel een hele populaire plek! Waarom verkopen ze dit eigenlijk? En dan het kasteel kopen en er achter komen dat 90% van de boekingen geannuleerd wordt. :D :')
pi_191385147
Die boerderij is afgelopen 12 november al verkocht aan de Meilandjes, flink stoer. Toen waren de opnames van serie 2 net afgelopen.

Ik gun het ze toch wel, maar ik denk niet dat ik ze ga volgen in een soort irl-soap serie van " hoe stap ik de sauna in?"

Helaas, het was leuk kijken voor een jaar, net zoals hun kasteel.
pi_191391119
Ik snap het echt zo. Al die Annie's en Henken die je maar moet zien te enterainen in dat koude kot. Inmiddels ook nog een soort zorgboerderij zijn met mensen zoals Nadeche in dienst. Die mensen hebben volgens mij zo ontzettend gebuffeld en ze zien er ook niet heel gezond uit. Beter gaan ze even chillen.
Go hard or go home
pi_191391854
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:22 schreef Noek het volgende:
Ik snap het echt zo. Al die Annie's en Henken die je maar moet zien te enterainen in dat koude kot. Inmiddels ook nog een soort zorgboerderij zijn met mensen zoals Nadeche in dienst. Die mensen hebben volgens mij zo ontzettend gebuffeld en ze zien er ook niet heel gezond uit. Beter gaan ze even chillen.
Dit gun ik ze ook :)
Maar het zijn geen stilzitters zonder plannen >:)
  maandag 2 maart 2020 @ 00:13:16 #35
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191786783
Wááát goed! Dimitri klinkt precies als Martien Meiland :D

Met het Instagramaccount Martienkantine kruipt de Dordtse Dimitri Doorn (22) in de huid van reality-ster Martien Meiland. Hij krijgt veel enthousiaste reacties op zijn haast perfecte imitaties. ,,Na een dag werd ik benaderd door Holland’s Got Talent.’’ :D

Wanneer de rij bij snackbar Bram Ladage in Dordrecht steeds langer wordt en de gezichten van het wachtende publiek betrekken, is er zo nu en dan een imitatie van Martien Meiland te horen. Nee, het is niet de kasteelheer zelf. Het is Dordtenaar Dimitri Doorn (22) die in de frietzaak achter de frituur staat.

,,Af en toe gooi ik een ‘Martientje’ tussen het patat bakken door om mensen te entertainen en zo een beetje sfeer mee te brengen’’, vertelt Doorn, doelend op tv-persoonlijkheid Martien Meiland. De flamboyante Meiland, bekend van de realityprogramma’s Ik vertrek en Chateau Meiland, runt met zijn gezin een bed & breakfast in Frankrijk. ‘Wijnen, wijnen, wijnen’ en ‘wat góed’ zijn gevleugelde uitspraken geworden.

https://www.ad.nl/dordrec(...)n-meiland~a9719880d/

_O_ _O- _O-
  maandag 2 maart 2020 @ 00:14:01 #36
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191786794
Snackbar-medewerker Dimitri Doorn wist niet wat hij mee maakte deze week. Met het Instagramaccount Martienkantine kruipt de Dordtse in de huid van reality-ster Martien Meiland. De stem van de imitator is niet van de echte te onderscheiden. Het begon als een grapje maar inmiddels wordt Dimitri zelfs op straat herkend.

Shownieuws zocht de imitator op en nam de afgelopen week met hem door. Bekijk hierboven het hele interview.

https://www.shownieuws.nl(...)imitator-gaat-viral/
  maandag 2 maart 2020 @ 00:14:45 #37
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191786803
Instagram account vinden we hier

https://www.instagram.com/martienkantine/?utm_source=ig_embed

met allemaal filmpjes ^O^ _O- _O-
pi_192188818
nieuw seizoen start a.s. maandag
  maandag 23 maart 2020 @ 10:22:44 #39
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192221056
Op vakantie dus

Het nieuwe seizoen begint ontspannend voor de Meilandjes. Ze laten het kasteel even voor wat het is en genieten van een welverdiende vakantie op Tenerife. Terug in Frankrijk steken ze de handen weer uit de mouwen.

Bij de start van het nieuwe seizoen van Chateau Meiland maakt het Franse kasteel even plaats voor een Spaans resort. De familie gaat gezellig 'wijnen' tijdens een luxe vakantie op Tenerife. Dat hebben de Meilandjes wel verdiend na al dat verbouwen en bikkelen. Huishouder Nadège gaat ook mee op reis. Martien noemde de Française al eerder een 'engel', die 'vanuit de hemel in het chateau is gevallen'. Na de vakantie moet iedereen weer de mouwen opstropen, want er staan gasten voor de deur en er moet nog heel wat gebeuren aan het kasteel. Het logeeradres is tot 2022 volgeboekt, terwijl de familie dit jaar ook aanstalten maakt om terug te keren naar Nederland. Het flamboyante gezin heeft in de Achterhoek alvast een gigantische villa op de kop getikt.

Kookkunsten
Sinds begin maart hoeven de kasteelgasten geen avondmaaltijden meer te verwachten van de familie. Martien en Erica hebben besloten geen diners meer te serveren, omdat het hen simpelweg te veel werk kost. Om hun logeerders niet met teleurgestelde gezichten naar huis te sturen, hebben de Meilandjes wel iets anders bedacht. In de namiddag trekken ze een of meerdere flessen wijn open om die samen met hun gasten te nuttigen. Martien en Erica hoeven dus niet meer gebruik te maken van hun kookkunsten, die steeds beter werden. Martien had zelfs al een specialiteit, namelijk gekaramelliseerde kalkoen.

https://www.tvgids.nl/uitgelicht/op-vakantie-met-de-meilandjes

We gaan weer beginnen *O*

serie 3 aflevering 1 van 11 ;)
pi_192230420
quote:
6s.gif Op maandag 23 maart 2020 10:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Op vakantie dus

Het nieuwe seizoen begint ontspannend voor de Meilandjes. Ze laten het kasteel even voor wat het is en genieten van een welverdiende vakantie op Tenerife. Terug in Frankrijk steken ze de handen weer uit de mouwen.

Bij de start van het nieuwe seizoen van Chateau Meiland maakt het Franse kasteel even plaats voor een Spaans resort. De familie gaat gezellig 'wijnen' tijdens een luxe vakantie op Tenerife. Dat hebben de Meilandjes wel verdiend na al dat verbouwen en bikkelen. Huishouder Nadège gaat ook mee op reis. Martien noemde de Française al eerder een 'engel', die 'vanuit de hemel in het chateau is gevallen'. Na de vakantie moet iedereen weer de mouwen opstropen, want er staan gasten voor de deur en er moet nog heel wat gebeuren aan het kasteel. Het logeeradres is tot 2022 volgeboekt, terwijl de familie dit jaar ook aanstalten maakt om terug te keren naar Nederland. Het flamboyante gezin heeft in de Achterhoek alvast een gigantische villa op de kop getikt.

Kookkunsten
Sinds begin maart hoeven de kasteelgasten geen avondmaaltijden meer te verwachten van de familie. Martien en Erica hebben besloten geen diners meer te serveren, omdat het hen simpelweg te veel werk kost. Om hun logeerders niet met teleurgestelde gezichten naar huis te sturen, hebben de Meilandjes wel iets anders bedacht. In de namiddag trekken ze een of meerdere flessen wijn open om die samen met hun gasten te nuttigen. Martien en Erica hoeven dus niet meer gebruik te maken van hun kookkunsten, die steeds beter werden. Martien had zelfs al een specialiteit, namelijk gekaramelliseerde kalkoen.

https://www.tvgids.nl/uitgelicht/op-vakantie-met-de-meilandjes

We gaan weer beginnen *O*

serie 3 aflevering 1 van 11 ;)
^O^
  Moderator / Miss SHO maandag 23 maart 2020 @ 20:15:54 #41
22592 crew  Ole
pi_192233295
Zo maar kijken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 23 maart 2020 @ 20:57:12 #42
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_192234288
Ik hoef Nadege echt niet in badpak te zien hoor :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_192234304
Omg zet dat kind vast :X
  † In Memoriam † maandag 23 maart 2020 @ 20:59:13 #44
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_192234335
Martin, de gespierde trapleuning :D
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_192234722
Wat is Maxime vervelend
pi_192234786
Dan heb je een mannenkat :D
  maandag 23 maart 2020 @ 21:28:56 #47
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_192234952
Poh die Maxime heeft wel een mooi lijf zeg :@
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_192235162
Vind dit een beetje een saaie aflevering. Komt vast de volgende aflevering wel goed :)
  zaterdag 28 maart 2020 @ 03:34:55 #49
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192314638
Aflevering 2 staat online en is GRATIS te bekijken

https://www.shownieuws.nl(...)-al-chateau-meiland/

En idd veel leuker *O*
pi_192353366
Nieuwe seizoen momenteel gefilmd
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')