Goed vlezig wel, echte slagersdochterquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:50 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een keer op rechts helemaal !![]()
![]()
Ze mag er zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed vlezig wel, echte slagersdochter
Voortaan voor goed vlees maar naar Zwolle, wossie.quote:
Jij gaat ook vol vandaag.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat zei ik ook over je zusje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
M'n darmen beginnen goed in werking te treden na nog een koffie
ZAG JE HOE SNEL DAT GINGquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker wijffie idd wel, ja!
Wel jammer van die stoppelbaard alleen.
Heeft je vrouw geen last van daaronder iigquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker wijffie idd wel, ja!
Wel jammer van die stoppelbaard alleen.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heeft je vrouw geen last van daaronder iig![]()
![]()
![]()
De visboerdochter is juist kleiner en wat breder maar niet mollig of dik.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed vlezig wel, echte slagersdochter
quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BABY SHARK TUTUDUDUDUUUU
Gaat opzich wel goed. Met jou?quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:32 schreef stokj het volgende:
Ha die @:limoentjuh en @:kopjechino hoe gaat het ermee? Nog een fijne feestdagen en zet hem op!
Kopjequote:Op dinsdag 24 december 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat opzich wel goed. Met jou?
Hee kopjequote:Op dinsdag 24 december 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vrolijk kerstfeestquote:
Ja, heb vrij tot 6 februariquote:Op dinsdag 24 december 2019 23:39 schreef engine het volgende:
[..]
Vrolijk kerstfeest
Ook vakantie nu?
Dat is een flinke vakantiequote:
Dobre utro motorblokjequote:Op dinsdag 24 december 2019 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is een flinke vakantiega je nog weg?
Gaat wel, net alle dagelijkse informatie gelezen en de dossiers komen om 10:00 uur binnen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Prima pakje, maar sommige katten staat een kerstoutfit beter.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro motorblokje![]()
Vrolijk kerstfeest
[ afbeelding ]
Je bent er ook nog! Hoe is het met je?quote:Op woensdag 25 december 2019 09:45 schreef Limoentjuh het volgende:
En fijne kerst voor de rest hier ook![]()
@:haags_kwartiertje
Waarom rennen voor de trein dat heb ik nooit begrepen..dan wacht je toch op de volgende, langs de appie halve liters halen en een hemarookworstquote:Op woensdag 25 december 2019 11:47 schreef hemarookworst het volgende:
Rennen doe ik alleen als ik de trein moet halen of de popo achter me aan zit
Omdat de trein geen metrofrequentie rijdtquote:Op woensdag 25 december 2019 11:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom rennen voor de trein dat heb ik nooit begrepen..dan wacht je toch op de volgende, langs de appie halve liters halen en een hemarookworst
Daarom mooi toch tijd om halve liters te klappenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat de trein geen metrofrequentie rijdt
Daarna weer gainenquote:Op woensdag 25 december 2019 12:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vrolijk kerstfeest bagger batties.
@:Geerd tuinstoeltokkie1love.
Rest van de makkersvreetuuhhhh geblazen.
Dobre utro moenquote:Op woensdag 25 december 2019 09:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro motorblokje![]()
Vrolijk kerstfeest
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 december 2019 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dobre utro moen![]()
Fijne kerst!
[ afbeelding ]
quote:
Vrolijk kerstfeest gibsquote:Op woensdag 25 december 2019 14:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
THE MOST WONDERFUL STOK OF STOKYEEEAAAAARRRRR
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook Gine !quote:Op woensdag 25 december 2019 14:36 schreef engine het volgende:
[..]
Fijne feestdagen stokj
[..]
Vrolijk kerstfeest gibs
Merry Christmas!quote:
Wat leuk!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Fijne kerst allemaal! Hier m'n eerste kerst met m'n vriendje![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
THE MOST WONDERFUL STOK OF STOKYEEEAAAAARRRRR
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:36 schreef engine het volgende:
[..]
Fijne feestdagen stokj
[..]
Vrolijk kerstfeest gibs
Ik las 'kerst met je eerste vriendje'.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Fijne kerst allemaal! Hier m'n eerste kerst met m'n vriendje![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 26 december 2019 10:38 schreef ToT het volgende:
Iedereen een beetje fatsoenlijk zitten schransen gisteren tijdens het internationale vreetfestijn?
[ afbeelding ]
Heeft mevrouw ToT dat voor jou gemaakt?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:38 schreef ToT het volgende:
Iedereen een beetje fatsoenlijk zitten schransen gisteren tijdens het internationale vreetfestijn?
[ afbeelding ]
Whehe neuh, dit was in een restaurant.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Heeft mevrouw ToT dat voor jou gemaakt?
Hier heeft de chefkok zich bescheiden opgesteld met het kerstmenu, maar dat van jou is wel overdreven zuinig
Toe maar toe maar. Heb je nog fazant of konijn als nagerecht gehad?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe neuh, dit was in een restaurant.
Entrecot met ossenstaart, zoete ui en pommes fondant.
Whehehe neuh, de Jägermeister was het nagerecht.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Toe maar toe maar. Heb je nog fazant of konijn als nagerecht gehad?
Toch goed om te horen dat je het leuk hebt gehad!quote:Op donderdag 26 december 2019 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe neuh, de Jägermeister was het nagerecht.Ze zaten allebei behoorlijk vol na dit gerecht. (Ik had vooraf ook al een speciaalbiertje gedronken.
)
quote:Op donderdag 26 december 2019 17:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Toch goed om te horen dat je het leuk hebt gehad!
Er zijn sommigen onder ons die helemaal alleen zijn met deze dagen. @:Geerd @:Kluun1985 bijvoorbeeld. Of ikzelf maar dat hoort bij het ambt van HoS denk ik.
Boeit me geen reet, heerlijk de bbq aan gehadquote:Op donderdag 26 december 2019 17:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Toch goed om te horen dat je het leuk hebt gehad!
Er zijn sommigen onder ons die helemaal alleen zijn met deze dagen. @:Geerd @:Kluun1985 bijvoorbeeld. Of ikzelf maar dat hoort bij het ambt van HoS denk ik.
Bij mister Del gehaald?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:18 schreef Geerd het volgende:
Was wel even beetje prutsen...niet alles kon te gelijk natuurlijk..op de bbq
[ afbeelding ]
Nope..ik kan niet veel maar, ik kan wel beetje kokenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mister Del gehaald?
[ afbeelding ]
Zozo hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 21:18 schreef Geerd het volgende:
Was wel even beetje prutsen...niet alles kon te gelijk natuurlijk..op de bbq
[ afbeelding ]
We tellen toch echt 12 van die rolletjes, hetzelfde wat in zo een verpakking zitquote:Op donderdag 26 december 2019 21:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope..ik kan niet veel maar, ik kan wel beetje koken
Daar zit 360 gram inquote:Op donderdag 26 december 2019 21:33 schreef stokj het volgende:
[..]
We tellen toch echt 12 van die rolletjes, hetzelfde wat in zo een verpakking zit
Volgens mij meer reclame voor HAAGS DIKKE FAGOT!!!quote:Op donderdag 26 december 2019 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mister Del gehaald?
[ afbeelding ]
Haagsche worst?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij meer reclame voor HAAGS DIKKE FAGOT!!!
Zijn mensen al te lui om dit te maken?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mister Del gehaald?
[ afbeelding ]
Ik ben zo lui dat ik soms nietbwilnreagerenquote:Op vrijdag 27 december 2019 06:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zijn mensen al te lui om dit te maken?
Hey bikkelquote:Op vrijdag 27 december 2019 06:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zijn mensen al te lui om dit te maken?
Hahahaquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Stokj!!
Ik moest aan je denken!
Heb heb je het filmpje hiervan voorbij zien komen?![]()
https://imgur.com/a/Z7zIl0T
Ja kloptquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:57 schreef stokj het volgende:
[..]
@:Tot is toch je vriend? Van vrouwen van vrienden moet je afblijven
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Tenzij de vriendschap dermate is dat delen van vrouwen en mannen is toegestaan (swing).
Teleurgesteld dat het schip niet gezonken is, of wat?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Murp is terug op zijn thuishaven
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Teleurgesteld dat het schip niet gezonken is, of wat?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]Correct!
Interspecies homo-erotic behavior!
Helaas niet. Jij wel?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je vrij tussen kerst en oud en nieuw?
Yes maar alleen morgen en maandag nogquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Moet je lange diensten/reizen doen?
Dat scheelt op zicht. Ik ga gelukkig ook niet ver. Gewoon rondje werkpaleis en werkbezoek in de stad zelf.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yes maar alleen morgen en maandag nog
Da's balenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat scheelt op zicht. Ik ga gelukkig ook niet ver. Gewoon rondje werkpaleis en werkbezoek in de stad zelf.
Voor morgenavond is er een leuke verjaardagsfeest van een kleine niffa. Maar die moet ik skippen omdat ik dan elders ben.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ach ja. Nu gaan anderen in mijn plek dan maar.
Het enige huisdier dat ik de afgelopen jaren heb gehad was Muffin, een hamster die ik ooit van iemand had gekregen. Ik had een heel topic over hem gemaakt, maar alle foto's daarvan zijn verdwenen!quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:42 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeft jouw huisdier weleens iets van achter gepakt (of is zelf gepakt)?
En de poes van de vrouw natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het enige huisdier dat ik de afgelopen jaren heb gehad was Muffin, een hamster die ik ooit van iemand had gekregen. Ik had een heel topic over hem gemaakt, maar alle foto's daarvan zijn verdwenen!
Jeetjequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:00 schreef ToT het volgende:
Jaren voordat ik die hamster kreeg, had ik een vriendin die nog bij d'r ouders woonde en die wilde een konijn hebben maar mocht dat thuis niet, dus gaf ze mij er eentje voor mijn verjaardag!Ik moest zelf wel een kooi er voor kopen en dat soort dingen.
Het grappige is dat het konijn dol op mij was, maar de pest aan haar had!
Ik was lief voor het beestje, maar ik had er verder niks mee. Toen de relatie met die vriendin uit ging, gaf ik het konijn ook aan haar mee. (Ze ging op kamers wonen.)
Later hoorde ik dat het beest de hele tijd super opstandig tegen haar was, en het is ook een vroege dood gestorven. (Ik hoop niet met kerst!)
Nee, op mijn verjaardag wordt er al vuurwerk afgestoken en op de dag dat ik HoS werd.quote:
Waarschijnlijk waren de foto's zo stoot aangevend dat ze verwijderd moesten worden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het enige huisdier dat ik de afgelopen jaren heb gehad was Muffin, een hamster die ik ooit van iemand had gekregen. Ik had een heel topic over hem gemaakt, maar alle foto's daarvan zijn verdwenen!
Vertel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja aan het "werk" anders had ik ff screenshot gemaakt
Gelukkig heb ik ze nog wel op mijn pc.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren de foto's zo stoot aangevend dat ze verwijderd moesten worden.
Van Leesr ofzo, "wedden dat ToT niet kan schrijven met hoofdletters en een kleine o?quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Van Leesr ofzo, "wedden dat ToT niet kan schrijven met hoofdletters en een kleine o?
Dit is waar mijn naam (en UI) vandaan komt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit je nieuwe hobbyquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ze nog wel op mijn pc.
[ afbeelding ]Klotebeest vereerde satan!
Sneu voor @Geerd dat zelfs een androïde meer pussy heeft gehad dan hij!quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEE @:YVONNE![]()
Nu ik er zo over nadenkt klopt het wat je zegtquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Sneu voor @:Geerd dat zelfs een androïde meer pussy heeft gehad dan hij!
En deze heeft zelfs nog veel meer poontang gehad als Data!
[ afbeelding ]
(Andere franchise, dat dan weer wel!)
quote:
Volgens mij gebeurt dat grotendeels automatisch; je laat het programma in die filmpjes zoeken naar bepaalde woorden en dan kun je (denk ik) zelf selecteren welke je op die momenten het meest geschikt vindt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:14 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Diegene die dit in elkaar heeft gezet moet veel tijd hebben gehad.
Interessant algoritme die al dat werk doet! Zo zie je maar dat de algoritmiek ons gaat inhalenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat grotendeels automatisch; je laat het programma in die filmpjes zoeken naar bepaalde woorden en dan kun je (denk ik) zelf selecteren welke je op die momenten het meest geschikt vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opeten natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow !![]()
![]()
Wat doe ik hier nou weer?![]()
Hardop om gelachen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Hahaha![]()
![]()
baraat moet altijd met veel aanziens binnenkomen
Je bedoelt die nigiri met de vis boven op de rijst?quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar dat is vis.. en iets van kelp dingen?
Bij sommige van die baraats steken ze vuurwerk (bombel) af naast de trommels om te laten merken dat de bruidegom is gearriveerd.quote:
Geen idee wat nigiri is maar kelp dingen ,zeewier ,die shit bedoelde ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 08:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Je bedoelt die nigiri met de vis boven op de rijst?
Ooh, ik dacht dat je die vis op de rijst bedoelde.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee wat nigiri is maar kelp dingen ,zeewier ,die shit bedoelde ik
Van ons allemaal!quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:54 schreef stokj het volgende:
[..]
@:murp van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal dat je tante van @:Tot bent!![]()
![]()
En hij is ook nog eens een Japans automerk!quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat je die vis op de rijst bedoelde.
Ken je yoda? Die is ook kelpisch
Yoda?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat je die vis op de rijst bedoelde.
Ken je yoda? Die is ook kelpisch
Een ex-vriendin van me is daar aan geopereerd. De helft ervan is verwijderd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yoda?![]()
Ik dacht dat je een geintje maakte![]()
Ik ken wel jodium en dat zit in kelp shit, en dat is slecht voor mij, net als tafelzout(zit ook jodium in) Is heeeeel slecht voor mijn schildkier, dus als ik die wil houden moet ik zo min mogelijk van dat soort producten eten
Ik wist niet dat @murp mijn tante was. Voordat ik daarmee instem: hoe is zij als tantequote:
Ik wil mijn SK niet kwijt , het verwijderen kan er ook voor zorgen dat er iets beschadigd aan je stembanden.Ik en ik zing graag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex-vriendin van me is daar aan geopereerd. De helft ervan is verwijderd.
Viel allemaal hartstikke mee, maar ze was zo onverstandig geweest om vlak voor de operatie op foto's te gaan googlen van hoe de operatie in z'n werk ging!![]()
Dikke paniek meteen uiteraard!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij is ook nog eens een Japans automerk!Zo, die vrouw is er best serieus over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, snap ik. Yoda is die kleine groene opa van Star Wars. Iedereen onderschat hem maar hij heeft een grote kracht. Jammer dat hij die niet slim gebruikt in de laatste twee films waarin hij speelt. Anders zou hij het einde wel hebben gehaald.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yoda?![]()
Ik dacht dat je een geintje maakte![]()
Ik ken wel jodium en dat zit in kelp shit, en dat is slecht voor mij, net als tafelzout(zit ook jodium in) Is heeeeel slecht voor mijn schildkier, dus als ik die wil houden moet ik zo min mogelijk van dat soort producten eten
Hopelijk valt het allemaal mee en heb je het onder controle!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil mijn SK niet kwijt , het verwijderen kan er ook voor zorgen dat er iets beschadigd aan je stembanden.Ik en ik zing graag.
Ik ben nu niet meer in paniek , maar toen ik kreeg te horen dat ik ziek ben wel. Ze hadden het al over een slok(radio actief jodium) operatief verwijderen . Maar hij blijft mooi waar hij zit zolang als dat mogelijk is
Ja die Yoda bedoelde ik !!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, snap ik. Yoda is die kleine groene opa van Star Wars. Iedereen onderschat hem maar hij heeft een grote kracht. Jammer dat hij die niet slim gebruikt in de laatste twee films waarin hij speelt. Anders zou hij het einde wel hebben gehaald.
Verder lijkt hij me een prima huisdier![]()
Hij is er zo eentje met een schort, krulspelden en stinkende kusjes!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:murp mijn tante was. Voordat ik daarmee instem: hoe is zij als tante![]()
Krijg je zakgeld bij haar?![]()
![]()
En hij kan makkelijk z'n eigen voer vinden!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, snap ik. Yoda is die kleine groene opa van Star Wars. Iedereen onderschat hem maar hij heeft een grote kracht. Jammer dat hij die niet slim gebruikt in de laatste twee films waarin hij speelt. Anders zou hij het einde wel hebben gehaald.
Verder lijkt hij me een prima huisdier![]()
Nou .... ik weet iig wat ik heb , en heb gekozen voor een andere behandeling en dat bevalt me op zich goed. Zo nu en dan schommelen de bloedwaarden en dat is klote. maar nog altijd beter dan de reguliere behandeling tegen een te snelle schildklier. Ik heb me helemaal ingelezen in de ziekte , en hij gaat er niet uitquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Hopelijk valt het allemaal mee en heb je het onder controle!
Dus je zult altijd behandelingen moeten blijven volgen en bloedonderzoeken moeten laten doen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou .... ik weet iig wat ik heb , en heb gekozen voor een andere behandeling en dat bevalt me op zich goed. Zo nu en dan schommelen de bloedwaarden en dat is klote. maar nog altijd beter dan de reguliere behandeling tegen een te snelle schildklier. Ik heb me helemaal ingelezen in de ziekte , en hij gaat er niet uit![]()
Wat een heerlijk maaltje werkt hij naar binnenquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:14 schreef ToT het volgende:
Hoewel hij het niet altijd binnen kan houden.
[ afbeelding ]
Kikkerbilletjes vallen goed te eten. Een goed bereide pad ook wel (in Cambodja gegeten), maar ik zou niet zomaar een levende kikker naar binnen werken!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een heerlijk maaltje werkt hij naar binnen
Ik hebGraves, en ik heb gekozen om titratie te doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je zult altijd behandelingen moeten blijven volgen en bloedonderzoeken moeten laten doen?
Lijkt op kip heb ik me laten vertellen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Kikkerbilletjes vallen goed te eten. Een goed bereide pad ook wel (in Cambodja gegeten), maar ik zou niet zomaar een levende kikker naar binnen werken!
Ahhh okee, scheelt weer!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hebGraves, en ik heb gekozen om titratie te doen
Reguliere behandeling is dat je schildklier plat wordt gelegd met een schildklier remmer , en vervolgens slik je (een soort van) thyrax om aan te vullen .
Ik slik nu al 2 jaar steeds minder remmers , met 30 mg wordt de schildklier platgelegd. Ik slik nu per dag ongeveer 1,25 mg
Toevallig gisteren weer naar de internist geweest en mijn waarden zin weer wat aan de hoge kant. Maar dat is beter dan aan de lage kant
Klopt!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lijkt op kip heb ik me laten vertellen?
Ik denk niet dat ik dat ooit ga etenquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh okee, scheelt weer!
[..]
Klopt!Krokodil en schorpioen smaken ook naar kip; de eerste alleen veel vetter, de tweede veel droger.
Wat ik heb gegeten:quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat ooit ga eten![]()
![]()
Wel grappig dat beiden naar kip smaken
OMGquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat ik heb gegeten:
sprinkhanen
meelwormen
struisvogel
springbok
slang
krokodil
schorpioen
kwal
hert
wild zwijn
zeekomkommer.
Dat laatste heeft er voor gezorgd dat ik een heel stuk minder avontuurlijk ben geworden qua vreemde soorten voedsel!(Hoewel kwal ook niet bepaald geweldig was.)
Haha ja op vakantie in Azië is het leuk om af en toe dingen uit te proberen, hoewel ik echt nooit van z'n leven balut zal aan proberen, ook al is mijn vrouw er dol op!quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
Wel stoer dat je dat hebt geprobeerd![]()
Zwijn en hert is wel lekker vind ik
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja op vakantie in Azië is het leuk om af en toe dingen uit te proberen, hoewel ik echt nooit van z'n leven balut zal aan proberen, ook al is mijn vrouw er dol op!![]()
Ook houtwormen die in haar land een delicatesse zijn sla ik met alle liefde over!
Nicequote:Op zaterdag 28 december 2019 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat ik heb gegeten:
sprinkhanen
meelwormen
struisvogel
springbok
slang
krokodil
schorpioen
kwal
hert
wild zwijn
zeekomkommer.
Dat laatste heeft er voor gezorgd dat ik een heel stuk minder avontuurlijk ben geworden qua vreemde soorten voedsel!(Hoewel kwal ook niet bepaald geweldig was.)
Haha ja over mieren heb ik het wel vaker gehoord.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]Oude buren van mij zaten voor een half jaar in een of ander Zuid-Amerikaans land voor stage. Zij vertelde me dat zij heel vaak een bepaalde mier die in bomen zat aten . Achterlijfje zaten veel eiwitten in. Ik was toen een jaar of 13 maar ben dat verhaal nooit vergeten
![]()
Balut moest ik ff googelen
Een aantal dingen hiervan zijn best wel lekker!quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nicezou ik ook wel willen proberen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja over mieren heb ik het wel vaker gehoord.
Ook van mieren die door hun soortgenoten als "fles" worden gebruikt voor opslag van honing.
Beetje hoe foie gras gemaakt wordt, maar dan met honing.
Die honing-bommetjes worden met name in Australië vaak uitgegraven om opgegeten te worden.
Whaha!quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]Het is ook vooral het idee , bij mij iig
![]()
Ik ben al bang voor een spinLaat staan dat ik zo'n ding ga eten
Oh echt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!
Ja ik kon ook spin eten en allerlei andere rare beesten, maar dat heb ik ff overgeslagen.
Ik heb overigens ook gehoord dat spin (vogelspin in ieder geval) gewoon ranzig smaakt, en dat mensen het alleen eten voor het idee en dat ze het aan hun vrienden kunnen vertellen enzo.
Ja precies.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Stoere babbels vooral dus ..![]()
Ik heb wel eens gelezen over gefrituurde spinnen . of het om vogelspinnen ging weet ik niet , maar alleen het idee al geeft me nu al kippenvel
Ik snap wel dat je daar dan op dat moment heel erg op gaat letten: zal ook vast wel in hun gezicht te zien zijn als het smerig is of juist heel erg lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja precies.Ik denk dat ik het ook niet zo snel zal proberen, tenzij ik samen met mensen ben die het eerst proberen en ik merk dat ze het niet extreem ranzig vinden.
Welke zijn je favo's?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Een aantal dingen hiervan zijn best wel lekker!
Slang is trouwens ongelooflijk taai. Smaakt best redelijk, maar ik heb er geen kaakkrampen meer voor over om het te eten. En dan had ik nog echt flinterdunne schijfjes!
Goede volle smaak.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hert heb ik weleens op, best lekker idd
Niet zo heel gek dat slang taai is. Dat is een en al spier dat constant gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Een aantal dingen hiervan zijn best wel lekker!
Slang is trouwens ongelooflijk taai. Smaakt best redelijk, maar ik heb er geen kaakkrampen meer voor over om het te eten. En dan had ik nog echt flinterdunne schijfjes!
Klopt @ spieren idd!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo heel gek dat slang taai is. Dat is een en al spier dat constant gebruikt wordt.
Wilde gans is ook een stuk steviger dan tamme gans bijvoorbeeld
Kun je die slang niet gewoon stoven dan ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt @ spieren idd!Zeker met wurgslangen.
Vast wel, maar ik was niet degene die het bereid heeft!quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je die slang niet gewoon stoven dan ?
HOLD THE LINEquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik was niet degene die het bereid heeft!
Oh dacht dat @murp een vrouw was. In dat geval is ze je oomquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is er zo eentje met een schort, krulspelden en stinkende kusjes!
Deze baby Yoda eet gewoon een kikker van driekwart zijn lengte opquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij kan makkelijk z'n eigen voer vinden!
[ afbeelding ]
Spijtig, de stinkende mossel had ook last van haar schildklier, ze slikte er tabletjes voor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou .... ik weet iig wat ik heb , en heb gekozen voor een andere behandeling en dat bevalt me op zich goed. Zo nu en dan schommelen de bloedwaarden en dat is klote. maar nog altijd beter dan de reguliere behandeling tegen een te snelle schildklier. Ik heb me helemaal ingelezen in de ziekte , en hij gaat er niet uit![]()
Dat is knap, blijkbaar werkt Yoda spijsvertering niet goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:14 schreef ToT het volgende:
Hoewel hij het niet altijd binnen kan houden.
[ afbeelding ]
Welke stinkende mossel bedoel jequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Spijtig, de stinkende mossel had ook last van haar schildklier, ze slikte er tabletjes voor.
Ja volgens mij kon hij hem gewoon niet doorslikken, of kreeg hij te horen dat het vies was of zo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is knap, blijkbaar werkt Yoda spijsvertering niet goed.
Zo een meid die hier in de buurt woonde en een bijbaantje had als financieel verantwoordelijke. Ze nam ook vitamine D ampullen. Maar ze had het onder controle.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Welke stinkende mossel bedoel je
OOH het is zelfs een serie, ik dacht dat die baby Yoda foto's gewoon een grap wasquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij kon hij hem gewoon niet doorslikken, of kreeg hij te horen dat het vies was of zo.
Ik moet nog aan de serie beginnen. Ik hoor er veel positieve reacties over, in tegenstelling tot de films!
Oh ik schrok alquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo een meid die hier in de buurt woonde en een bijbaantje had als financieel verantwoordelijke. Ze nam ook vitamine D ampullen. Maar ze had het onder controle.
The Mandalorian, op Disney Plus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:23 schreef stokj het volgende:
[..]
OOH het is zelfs een serie, ik dacht dat die baby Yoda foto's gewoon een grap was
Waar mensen zich druk om kunnen makenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
The Mandalorian, op Disney Plus.
Social Justic Warriors schijnen het echt te HATEN, omdat in plaats van een stoere feministische Mary Sue nu een baby-alien de hoofdrolspeler is.
Nee niet die mosselquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ik schrok aldacht ff dat je het over mijn mossel had
Dat denk ik altijd bij elke reactie van SJWquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar mensen zich druk om kunnen maken
Ik ben inderdaad nog niks van SJW's tegen gekomen waarbij ik ieta anders dacht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd bij elke reactie van SJW
Ja nou ik vind het wel kut als er geforceerde diversiteit in films of series zit en dat ten koste van de kwaliteit of verhaallijn gaat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar mensen zich druk om kunnen maken
Dampen is tegenwoordig toch juist hartstikke hip?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:31 schreef stokj het volgende:
Zoals elke zaterdag ga ik zelf boodschappen doen. Ik was in de lokale supermarkt bij de conserven. Ik moest heel nodig een damp laten en liet die ook gaan. Loopt er een oma voorbij, snuift en roept tegen haar man "nou, er zal wel een dooie rat in de schappen liggen, kom weg hier".![]()
![]()
Ow!quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Met andere woorden, dat een pop de voorkeur krijgt als hoofdrolspeler boven een mens![]()
Zeker, vooral in het openbaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dampen is tegenwoordig toch juist hartstikke hip?
Kan je met mini-ToT kijken, een pop is meestal kindvriendelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!
Ja veel fans schijnen het echt helemaal geweldig te vinden.
Ik zat er over te denken er met mijn vrouw naar te kijken, maar die is niet zo into sci-fi en zo in mijn eentje heb ik er ook weinig zin in.
Die kijkt het liefst naar dingen waar Haags van gaat gillen en aan Yvonne's rok gaat lopen trekken!quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan je met mini-ToT kijken, een pop is meestal kindvriendelijk.
Als het ten koste gaat van de kwaliteit gaat het idd een stap te ver.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou ik vind het wel kut als er geforceerde diversiteit in films of series zit en dat ten koste van de kwaliteit of verhaallijn gaat.
Dat is met Star Wars sowieso wel duidelijk gebeurd. In de originele films had je ook een sterke vrouwelijke hoofdrolspeelster enzo, maar tegenwoordig moet met name in sci-fi de blanke man echt naar de achtergrond gedrukt worden en/of afgeschilderd worden als dom, seksistisch, dominant enz.
Veel fans worden daar nogal moe van.
Opdat hij dan ook een mini-Haga wilt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kijkt het liefst naar dingen waar Haags van gaat gillen en aan Yvonne's rok gaat lopen trekken!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Opdat hij dan ook een mini-Haga wilt?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee niet die mossel![]()
Maar nu je er toch over begint: niet te veel roken en alcohol drinken, anders heb je geen frisse mossel
En dan moet je weer niet naar Scheveningen toe gaan, want de mosselman houdt alleen van verse mossels!quote:
Getver moet er niet aan denken hoe een vieze mossel ruiktquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan moet je weer niet naar Scheveningen toe gaan, want de mosselman houdt alleen van verse mossels!
Je zal het maar hebben, of getrouwd zijn met een vrouw die daar last van heeftquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Getver moet er niet aan denken hoe een vieze mossel ruikt![]()
Walgelijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zal het maar hebben, of getrouwd zijn met een vrouw die daar last van heeft![]()
Aww bijna pure poëziequote:Op zaterdag 28 december 2019 20:08 schreef stokj het volgende:
[..]
En als de mossel schoon is dan kom je de parel tegen
Gekomenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:08 schreef stokj het volgende:
[..]
En als de mossel schoon is dan kom je de parel tegen
Kut naar de buuf roepen!quote:
Als kunstenaar zijnde kijk je toch met een heel andere blik op zo'n ordinair stuk plasticquote:Op zondag 29 december 2019 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Elegant terwijl het ook nog eens functioneel is!Ontroerend wel, eigenlijk....
Fruit met ducttape tegen een muur aan kwakken is ook zoiets bijzonders!quote:Op zondag 29 december 2019 10:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als kunstenaar zijnde kijk je toch met een heel andere blik op zo'n ordinair stuk plastic
Kunst kent vele vormen blijkt wel weerquote:Op zondag 29 december 2019 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Fruit met ducttape tegen een muur aan kwakken is ook zoiets bijzonders!
Had je daar nog niet van gehoord?quote:Op zondag 29 december 2019 10:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kunst kent vele vormen blijkt wel weer
Jawelquote:Op zondag 29 december 2019 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Had je daar nog niet van gehoord?Dat banaantje was $120.000 waard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |