Goed vlezig wel, echte slagersdochterquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:50 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een keer op rechts helemaal !![]()
![]()
Ze mag er zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed vlezig wel, echte slagersdochter
Voortaan voor goed vlees maar naar Zwolle, wossie.quote:
Jij gaat ook vol vandaag.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat zei ik ook over je zusje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
M'n darmen beginnen goed in werking te treden na nog een koffie
ZAG JE HOE SNEL DAT GINGquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker wijffie idd wel, ja!
Wel jammer van die stoppelbaard alleen.
Heeft je vrouw geen last van daaronder iigquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker wijffie idd wel, ja!
Wel jammer van die stoppelbaard alleen.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heeft je vrouw geen last van daaronder iig![]()
![]()
![]()
De visboerdochter is juist kleiner en wat breder maar niet mollig of dik.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed vlezig wel, echte slagersdochter
quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BABY SHARK TUTUDUDUDUUUU
Gaat opzich wel goed. Met jou?quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:32 schreef stokj het volgende:
Ha die @:limoentjuh en @:kopjechino hoe gaat het ermee? Nog een fijne feestdagen en zet hem op!
Kopjequote:Op dinsdag 24 december 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat opzich wel goed. Met jou?
Hee kopjequote:Op dinsdag 24 december 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vrolijk kerstfeestquote:
Ja, heb vrij tot 6 februariquote:Op dinsdag 24 december 2019 23:39 schreef engine het volgende:
[..]
Vrolijk kerstfeest
Ook vakantie nu?
Dat is een flinke vakantiequote:
Dobre utro motorblokjequote:Op dinsdag 24 december 2019 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is een flinke vakantiega je nog weg?
Gaat wel, net alle dagelijkse informatie gelezen en de dossiers komen om 10:00 uur binnen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Prima pakje, maar sommige katten staat een kerstoutfit beter.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro motorblokje![]()
Vrolijk kerstfeest
[ afbeelding ]
Je bent er ook nog! Hoe is het met je?quote:Op woensdag 25 december 2019 09:45 schreef Limoentjuh het volgende:
En fijne kerst voor de rest hier ook![]()
@:haags_kwartiertje
Waarom rennen voor de trein dat heb ik nooit begrepen..dan wacht je toch op de volgende, langs de appie halve liters halen en een hemarookworstquote:Op woensdag 25 december 2019 11:47 schreef hemarookworst het volgende:
Rennen doe ik alleen als ik de trein moet halen of de popo achter me aan zit
Omdat de trein geen metrofrequentie rijdtquote:Op woensdag 25 december 2019 11:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom rennen voor de trein dat heb ik nooit begrepen..dan wacht je toch op de volgende, langs de appie halve liters halen en een hemarookworst
Daarom mooi toch tijd om halve liters te klappenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat de trein geen metrofrequentie rijdt
Daarna weer gainenquote:Op woensdag 25 december 2019 12:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vrolijk kerstfeest bagger batties.
@:Geerd tuinstoeltokkie1love.
Rest van de makkersvreetuuhhhh geblazen.
Dobre utro moenquote:Op woensdag 25 december 2019 09:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro motorblokje![]()
Vrolijk kerstfeest
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 december 2019 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dobre utro moen![]()
Fijne kerst!
[ afbeelding ]
quote:
Vrolijk kerstfeest gibsquote:Op woensdag 25 december 2019 14:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
THE MOST WONDERFUL STOK OF STOKYEEEAAAAARRRRR
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook Gine !quote:Op woensdag 25 december 2019 14:36 schreef engine het volgende:
[..]
Fijne feestdagen stokj
[..]
Vrolijk kerstfeest gibs
Merry Christmas!quote:
Wat leuk!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Fijne kerst allemaal! Hier m'n eerste kerst met m'n vriendje![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
THE MOST WONDERFUL STOK OF STOKYEEEAAAAARRRRR
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:36 schreef engine het volgende:
[..]
Fijne feestdagen stokj
[..]
Vrolijk kerstfeest gibs
Ik las 'kerst met je eerste vriendje'.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Fijne kerst allemaal! Hier m'n eerste kerst met m'n vriendje![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 26 december 2019 10:38 schreef ToT het volgende:
Iedereen een beetje fatsoenlijk zitten schransen gisteren tijdens het internationale vreetfestijn?
[ afbeelding ]
Heeft mevrouw ToT dat voor jou gemaakt?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:38 schreef ToT het volgende:
Iedereen een beetje fatsoenlijk zitten schransen gisteren tijdens het internationale vreetfestijn?
[ afbeelding ]
Whehe neuh, dit was in een restaurant.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Heeft mevrouw ToT dat voor jou gemaakt?
Hier heeft de chefkok zich bescheiden opgesteld met het kerstmenu, maar dat van jou is wel overdreven zuinig
Toe maar toe maar. Heb je nog fazant of konijn als nagerecht gehad?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe neuh, dit was in een restaurant.
Entrecot met ossenstaart, zoete ui en pommes fondant.
Whehehe neuh, de Jägermeister was het nagerecht.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Toe maar toe maar. Heb je nog fazant of konijn als nagerecht gehad?
Toch goed om te horen dat je het leuk hebt gehad!quote:Op donderdag 26 december 2019 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe neuh, de Jägermeister was het nagerecht.Ze zaten allebei behoorlijk vol na dit gerecht. (Ik had vooraf ook al een speciaalbiertje gedronken.
)
quote:Op donderdag 26 december 2019 17:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Toch goed om te horen dat je het leuk hebt gehad!
Er zijn sommigen onder ons die helemaal alleen zijn met deze dagen. @:Geerd @:Kluun1985 bijvoorbeeld. Of ikzelf maar dat hoort bij het ambt van HoS denk ik.
Boeit me geen reet, heerlijk de bbq aan gehadquote:Op donderdag 26 december 2019 17:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Toch goed om te horen dat je het leuk hebt gehad!
Er zijn sommigen onder ons die helemaal alleen zijn met deze dagen. @:Geerd @:Kluun1985 bijvoorbeeld. Of ikzelf maar dat hoort bij het ambt van HoS denk ik.
Bij mister Del gehaald?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:18 schreef Geerd het volgende:
Was wel even beetje prutsen...niet alles kon te gelijk natuurlijk..op de bbq
[ afbeelding ]
Nope..ik kan niet veel maar, ik kan wel beetje kokenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mister Del gehaald?
[ afbeelding ]
Zozo hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 21:18 schreef Geerd het volgende:
Was wel even beetje prutsen...niet alles kon te gelijk natuurlijk..op de bbq
[ afbeelding ]
We tellen toch echt 12 van die rolletjes, hetzelfde wat in zo een verpakking zitquote:Op donderdag 26 december 2019 21:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope..ik kan niet veel maar, ik kan wel beetje koken
Daar zit 360 gram inquote:Op donderdag 26 december 2019 21:33 schreef stokj het volgende:
[..]
We tellen toch echt 12 van die rolletjes, hetzelfde wat in zo een verpakking zit
Volgens mij meer reclame voor HAAGS DIKKE FAGOT!!!quote:Op donderdag 26 december 2019 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mister Del gehaald?
[ afbeelding ]
Haagsche worst?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij meer reclame voor HAAGS DIKKE FAGOT!!!
Zijn mensen al te lui om dit te maken?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mister Del gehaald?
[ afbeelding ]
Ik ben zo lui dat ik soms nietbwilnreagerenquote:Op vrijdag 27 december 2019 06:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zijn mensen al te lui om dit te maken?
Hey bikkelquote:Op vrijdag 27 december 2019 06:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zijn mensen al te lui om dit te maken?
Hahahaquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Stokj!!
Ik moest aan je denken!
Heb heb je het filmpje hiervan voorbij zien komen?![]()
https://imgur.com/a/Z7zIl0T
Ja kloptquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:57 schreef stokj het volgende:
[..]
@:Tot is toch je vriend? Van vrouwen van vrienden moet je afblijven
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Tenzij de vriendschap dermate is dat delen van vrouwen en mannen is toegestaan (swing).
Teleurgesteld dat het schip niet gezonken is, of wat?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Murp is terug op zijn thuishaven
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Teleurgesteld dat het schip niet gezonken is, of wat?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]Correct!
Interspecies homo-erotic behavior!
Helaas niet. Jij wel?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je vrij tussen kerst en oud en nieuw?
Yes maar alleen morgen en maandag nogquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Moet je lange diensten/reizen doen?
Dat scheelt op zicht. Ik ga gelukkig ook niet ver. Gewoon rondje werkpaleis en werkbezoek in de stad zelf.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yes maar alleen morgen en maandag nog
Da's balenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat scheelt op zicht. Ik ga gelukkig ook niet ver. Gewoon rondje werkpaleis en werkbezoek in de stad zelf.
Voor morgenavond is er een leuke verjaardagsfeest van een kleine niffa. Maar die moet ik skippen omdat ik dan elders ben.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ach ja. Nu gaan anderen in mijn plek dan maar.
Het enige huisdier dat ik de afgelopen jaren heb gehad was Muffin, een hamster die ik ooit van iemand had gekregen. Ik had een heel topic over hem gemaakt, maar alle foto's daarvan zijn verdwenen!quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:42 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeft jouw huisdier weleens iets van achter gepakt (of is zelf gepakt)?
En de poes van de vrouw natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het enige huisdier dat ik de afgelopen jaren heb gehad was Muffin, een hamster die ik ooit van iemand had gekregen. Ik had een heel topic over hem gemaakt, maar alle foto's daarvan zijn verdwenen!
Jeetjequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:00 schreef ToT het volgende:
Jaren voordat ik die hamster kreeg, had ik een vriendin die nog bij d'r ouders woonde en die wilde een konijn hebben maar mocht dat thuis niet, dus gaf ze mij er eentje voor mijn verjaardag!Ik moest zelf wel een kooi er voor kopen en dat soort dingen.
Het grappige is dat het konijn dol op mij was, maar de pest aan haar had!
Ik was lief voor het beestje, maar ik had er verder niks mee. Toen de relatie met die vriendin uit ging, gaf ik het konijn ook aan haar mee. (Ze ging op kamers wonen.)
Later hoorde ik dat het beest de hele tijd super opstandig tegen haar was, en het is ook een vroege dood gestorven. (Ik hoop niet met kerst!)
Nee, op mijn verjaardag wordt er al vuurwerk afgestoken en op de dag dat ik HoS werd.quote:
Waarschijnlijk waren de foto's zo stoot aangevend dat ze verwijderd moesten worden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het enige huisdier dat ik de afgelopen jaren heb gehad was Muffin, een hamster die ik ooit van iemand had gekregen. Ik had een heel topic over hem gemaakt, maar alle foto's daarvan zijn verdwenen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |