Goed vlezig wel, echte slagersdochterquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:50 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een keer op rechts helemaal !![]()
![]()
Ze mag er zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed vlezig wel, echte slagersdochter
Voortaan voor goed vlees maar naar Zwolle, wossie.quote:
Jij gaat ook vol vandaag.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat zei ik ook over je zusje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
M'n darmen beginnen goed in werking te treden na nog een koffie
ZAG JE HOE SNEL DAT GINGquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker wijffie idd wel, ja!
Wel jammer van die stoppelbaard alleen.
Heeft je vrouw geen last van daaronder iigquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker wijffie idd wel, ja!
Wel jammer van die stoppelbaard alleen.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heeft je vrouw geen last van daaronder iig![]()
![]()
![]()
De visboerdochter is juist kleiner en wat breder maar niet mollig of dik.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed vlezig wel, echte slagersdochter
quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BABY SHARK TUTUDUDUDUUUU
Gaat opzich wel goed. Met jou?quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:32 schreef stokj het volgende:
Ha die @:limoentjuh en @:kopjechino hoe gaat het ermee? Nog een fijne feestdagen en zet hem op!
Kopjequote:Op dinsdag 24 december 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat opzich wel goed. Met jou?
Hee kopjequote:Op dinsdag 24 december 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vrolijk kerstfeestquote:
Ja, heb vrij tot 6 februariquote:Op dinsdag 24 december 2019 23:39 schreef engine het volgende:
[..]
Vrolijk kerstfeest
Ook vakantie nu?
Dat is een flinke vakantiequote:
Dobre utro motorblokjequote:Op dinsdag 24 december 2019 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is een flinke vakantiega je nog weg?
Gaat wel, net alle dagelijkse informatie gelezen en de dossiers komen om 10:00 uur binnen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Prima pakje, maar sommige katten staat een kerstoutfit beter.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro motorblokje![]()
Vrolijk kerstfeest
[ afbeelding ]
Je bent er ook nog! Hoe is het met je?quote:Op woensdag 25 december 2019 09:45 schreef Limoentjuh het volgende:
En fijne kerst voor de rest hier ook![]()
@:haags_kwartiertje
Waarom rennen voor de trein dat heb ik nooit begrepen..dan wacht je toch op de volgende, langs de appie halve liters halen en een hemarookworstquote:Op woensdag 25 december 2019 11:47 schreef hemarookworst het volgende:
Rennen doe ik alleen als ik de trein moet halen of de popo achter me aan zit
Omdat de trein geen metrofrequentie rijdtquote:Op woensdag 25 december 2019 11:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom rennen voor de trein dat heb ik nooit begrepen..dan wacht je toch op de volgende, langs de appie halve liters halen en een hemarookworst
Daarom mooi toch tijd om halve liters te klappenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat de trein geen metrofrequentie rijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |