#teamtheequote:Op woensdag 25 december 2019 11:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kreeg een kerstkadootje https://shop.thegreenchap(...)on-box-bio-sel.pukka
Naar m'n ouders. Ik bevind me inmiddels in Groningen, de trein vertrekt net naar m'n eindbestemming.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede morgen.
Verre reis met de trein?
Jij ook fijne kerst.
Whehe, ach ik drink zowel thee als koffie, afhankelijk van waar ik op het moment zin in heb.quote:
Arm Flappyquote:Op woensdag 25 december 2019 11:59 schreef DJ11 het volgende:
Doordat ik gisteren mijn show vroegtijdig afbrak, heb ik niet het nummer gedraaid in een nogal ongebruikelijke taal, zoals ik aankondigde. Daarom nu alsnog, langs deze weg.
De taal is Dunglish....
Jij ook een fijne kerst, zorro. En niet te zat hè?quote:
Ow, ik zie ze op kijn Android telefoon wel.quote:
Ik zag het net op mijn Android telefoon.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik zie ze op kijn Android telefoon wel.
Koop een iPad...
Het zijn meneer en mevrouw Santa Claus.
Gelukkig! ☕🍵quote:Op donderdag 26 december 2019 08:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag het net op mijn Android telefoon.
Wat is wel leuk?quote:
Ik gok op een post in een verkeerd topic...quote:Op donderdag 26 december 2019 08:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is wel leuk?
De koffiekopjes van Mad?
Ah......quote:Op donderdag 26 december 2019 08:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok op een post in een verkeerd topic...
Goedemorgen.quote:
We hebben een ster in ons midden.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken je niet zo...![]()
Goedemorgen!
Dagoduck vond dat we onze kerst UI's tevoorschijn moesten halen. Dus dat heb ik dan maar gedaan.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken je niet zo...![]()
Goedemorgen!
Dat mag wel voor even, toch?quote:Op donderdag 26 december 2019 08:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Dagoduck vond dat we onze kerst UI's tevoorschijn moesten halen. Dus dat heb ik dan maar gedaan.
quote:Op donderdag 26 december 2019 08:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Dagoduck vond dat we onze kerst UI's tevoorschijn moesten halen. Dus dat heb ik dan maar gedaan.
Nee, ik haal nu ook alles door elkaar heen...quote:Op donderdag 26 december 2019 08:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik dacht dat ik het verkeerd had gezien.
Dat hoeft toch niet?quote:Op donderdag 26 december 2019 08:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Vanaf morgen weer voor een klein jaar weer in de kast...
Kan gebeurenquote:Op donderdag 26 december 2019 08:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik haal nu ook alles door elkaar heen...
Ik doe dat wel met mijn avatar maar inderdaad niet met de boom.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet?
Je ruimt de kerstboom ook niet de dag na kerst op?
hoezo ook?quote:Op donderdag 26 december 2019 08:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik haal nu ook alles door elkaar heen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |