Goedemorgen livelink.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:20 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen en fijne Kerst allemaal![]()
De pijn is niet meer teruggekomen (gelukkig maar). Ik was inderdaad ook misselijk MadMaster, dus het zal wel een niersteen zijn geweest. Zo, nu weet ik ook hoe dat voelt. Het scheelt alleen dat ik nu weet dat ik bij een volgende keer niet ook nog in paniek hoef te raken, want dat was ik nu wel een beetje.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:28 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen....
Finne kerst allemaal
Nou, nee...quote:Op woensdag 25 december 2019 09:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat wordt dan de komende 3 dagen gourmetten bij schoonmoeders.
Goede morgen.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:55 schreef CindieY het volgende:
Goedemorgenna wat rennen en vliegen vanochtend zit ik rustig in de trein Top 2000 te luisteren. Fijne kerst allemaal
Gelukkig dat de pijn weggebleven is.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:20 schreef livelink het volgende:
De pijn is niet meer teruggekomen (gelukkig maar). Ik was inderdaad ook misselijk MadMaster, dus het zal wel een niersteen zijn geweest. Zo, nu weet ik ook hoe dat voelt. Het scheelt alleen dat ik nu weet dat ik bij een volgende keer niet ook nog in paniek hoef te raken, want dat was ik nu wel een beetje.
Wie gaat er dan ook pas om 4 uur naar bed.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:58 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanochtend om 6 uur wakker getoeterd met kerstliederen en ik lag er pas net 2 uurtjes in...
[..]
Gelukkig dat de pijn weggebleven is.
We hadden de dr. Denker nog niet afquote:Op woensdag 25 december 2019 10:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook pas om 4 uur naar bed.
Goedemorgen.
Precies on cuequote:Op woensdag 25 december 2019 11:05 schreef MadMaster het volgende:
Zo, nu is het dus kerstmis
En wat heb je bereikt
Weer een jaar voorbij
En een nieuw net weer begonnen
Ik hoop dat jullie plezier hebben
De naasten en de geliefden
De ouden en de jongen
Een heel gelukkig kerstfeest
en een gelukkig nieuwjaar
Laten we hopen dat het een goed jaar wordt
Zonder angst
En nu is het dus kerstmis
Voor de zwakken en de sterken
Voor de rijken en de armen
De wereld is zo oneerlijk verdeeld
En dus een vrolijk kerstfeest
Voor zwarten en voor blanken
Voor gelen en voor roden
Laten we al het vechten stoppen
Zonder angst
En wat heb je bereikt
Weer een jaar voorbij
En een nieuw net weer begonnen
We hopen dat jullie plezier hebben
De naasten en de geliefden
De ouden en de jongen
Zonder angst
Oorlog is voorbij, als men dat wil
Oorlog is nu voorbij
Vrolijk kerstfeest
Da’s dialectquote:Op woensdag 25 december 2019 09:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En finne kerst voor jullie ook.
Dat andere gaat me nu al te snel. Maar ik begrijp dat we een radio49 gourmetfeestje bij je schoonouders hebben binnenkort? Vroeger hadden we altijd derde kerstdag bij de schoonouders van mijn zusje, om de niet in te vriezen restjes op te etenquote:Op woensdag 25 december 2019 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon in het verkeerde topic gepost...
Selectief lezen/posten, het gaat nu nog wel...quote:Op woensdag 25 december 2019 11:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat andere gaat me nu al te snel. Maar ik begrijp dat we een radio49 gourmetfeestje bij je schoonouders hebben binnenkort? Vroeger hadden we altijd derde kerstdag bij de schoonouders van mijn zusje, om de niet in te vriezen restjes op te eten
Nee, hier wil ik die ellende ook niet, kaasfondue nog net, de rest (gourmet, fondue)vind ik ten eerste niet lekker, en ten tweede heb ik geen zin in die bendequote:Op woensdag 25 december 2019 11:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Selectief lezen/posten, het gaat nu nog wel...
Gourmetten bij mijn schoonouders mag, die vinden alles goed en gezellig.
Bij ons thuis komt die stankboel er niet meer in...
Gisteren kleding aangetrokken die gisterenavond meteen de kliko in kon...quote:Op woensdag 25 december 2019 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, hier wil ik die ellende ook niet, kaasfondue nog net, de rest (gourmet, fondue)vind ik ten eerste niet lekker, en ten tweede heb ik geen zin in die bende
Ook zo fijn dat die lucht ook zo heerlijk in je huis blijft hangen.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren kleding aangetrokken die gisterenavond meteen de kliko in kon...![]()
Die lucht!
Twee jaar geleden hebben we met kerst voor 1 avond/nacht een huisje in Twente gehuurd en hebben we daar met vrienden gegourmet...quote:Op woensdag 25 december 2019 11:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook zo fijn dat die lucht ook zo heerlijk in je huis blijft hangen.
Gourmetten en oliebollen bakken zijn beiden een absolute no go
Haha nee, laatst al gedaan.quote:
Hier worden het vandaag tapas/mezze en morgen kaasfonduequote:Op woensdag 25 december 2019 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee, laatst al gedaan.Ben er niet echt dol meer op.
We gaan vanavond naar een restaurantje toe.Verder een rustige dag.
En jullie?Ik moet nog een beetje teruglezen hier boven.
Ah, leuk en lekker!quote:Op woensdag 25 december 2019 11:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier worden het vandaag tapas/mezze en morgen kaasfondue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |