Mooi.quote:
Zou leuk zijn.quote:Op maandag 23 december 2019 21:46 schreef aeque het volgende:
Ik moet eigenlijk wel naar die meet omdat het 10 minuten van mijn huis is.
Wordt het net zo leuk als Vondelpark?quote:Op maandag 23 december 2019 21:46 schreef aeque het volgende:
Ik moet eigenlijk wel naar die meet omdat het 10 minuten van mijn huis is.
Geen idee, heb je die gemist?quote:Op maandag 23 december 2019 21:55 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Wordt het net zo leuk als Vondelpark?
Helaas zonder roze keuken.quote:Op maandag 23 december 2019 22:04 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Van wat ik er van gehoord heb was het gezellig. Zelfs pluff was er als ik me niet vergis.
Ik ook.quote:
Ik kon volgens mij gewoon niet. Of ik vond het te verquote:Op maandag 23 december 2019 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Weet niet meer waarom ik zo was, maar wilde niet meer naar meets doen.
Loka was er welquote:Op maandag 23 december 2019 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Weet niet meer waarom ik zo was, maar wilde niet meer naar meets doen.
Ik weet het. Was geloof ik die meet dat Hosti in de trein al lazarus was.quote:
Oh ja, die viel om terwijl hij gewoon op zijn reet in het gras zat.quote:Op maandag 23 december 2019 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Was geloof ik die meet dat Hosti in de trein al lazarus was.
Heb de verhalen wel eens gehoord.
quote:Op maandag 23 december 2019 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja, die viel om terwijl hij gewoon op zijn reet in het gras zat.
Recht in de mayo.quote:Op maandag 23 december 2019 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja, die viel om terwijl hij gewoon op zijn reet in het gras zat.
Misschien zijn moeder.quote:Op maandag 23 december 2019 23:18 schreef Elvi het volgende:
Heeft iemand hem ooit nuchter gezien dan?
Die kwam met bier en al te wereld, kan niet anders.quote:
Jij slaapt nooit he Haagsquote:Op dinsdag 24 december 2019 05:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
Jawel hoorquote:Op dinsdag 24 december 2019 05:39 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Jij slaapt nooit he Haagsuwe almachtige
quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
De katten hebben zo'n dikke hoop stront neergelegd dat ik zelfs op 15 m nog misselijk wordt
Ik dacht dat het faxie's liefdesleven was.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht dat het faxie's liefdesleven was.
Wijnen, cadeautjes geven, chillen en dan weer slapenquote:
Katten niet vergeten hè! Schoteltje kattenwijn. Extra snoepjes. Knuffel met catnip voor een krolse nacht.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wijnen, cadeautjes geven, chillen en dan weer slapen
De katten worden sowieso al goed verwend, vanavond wat extra snoepjes en aandacht, zijn ze al helemaal tevredenquote:Op dinsdag 24 december 2019 09:59 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Katten niet vergeten hè! Schoteltje kattenwijn. Extra snoepjes. Knuffel met catnip voor een krolse nacht.
Ik hoop voor je dat het niet zo'n drukte is als gisteren. Gisteren was het bij ons echt drama, zo drukquote:Op dinsdag 24 december 2019 09:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet nog naar de winkel straks voor de boodschappen.
Geen zin in.
[..]
Gezellig!quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zitten we op hetzelfde kantoor?
Ja, dat zal wel weer straks.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet zo'n drukte is als gisteren. Gisteren was het bij ons echt drama, zo drukWinkelwagentjes allemaal in gebruik, kon je kont niet keren
Welk spelletje speel je?quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel weer straks.
Maar goed, even spelletje afmaken voordat ik de stad in ga.
Het was echt een hel gisteren.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet zo'n drukte is als gisteren. Gisteren was het bij ons echt drama, zo drukWinkelwagentjes allemaal in gebruik, kon je kont niet keren
Hier was het zowaar gisteren niet bizar druk, dat was zaterdag wel het geval.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar echtquote:
Had je geluk gisteren!quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier was het zowaar gisteren niet bizar druk, dat was zaterdag wel het geval.
Of ze komen een bekende tegen en gaan dan midden in het gangpad staan kletsen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar echtEn dan allemaal van die mensen die hun gigantische boodschappenlijst nog even uitgebreid gaan staan bekijken voor het schap waar je bij moet, en als je dan vriendelijk vraagt of je er even bij mag, een zure blik krijgen van heb ik jou daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
de albert heijn had verkeersregelaars op de parkeerplaats.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier was het zowaar gisteren niet bizar druk, dat was zaterdag wel het geval.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:17 schreef aeque het volgende:
Dat is het voordeel van kerst alleen vieren, amper boodschappen dus ben je zo klaar bij de mandjeskassa hier.Ik heb 10 minuten voor de zelfscan in de rij gestaan gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Echt hè?quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar echtEn dan allemaal van die mensen die hun gigantische boodschappenlijst nog even uitgebreid gaan staan bekijken voor het schap waar je bij moet, en als je dan vriendelijk vraagt of je er even bij mag, een zure blik krijgen van heb ik jou daar
Same :’) hoe kutquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb 10 minuten voor de zelfscan in de rij gestaan gisteren.
Ja dat is sowieso kut. Vlak voor de ene deur bij de koeling die ik moet hebben.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Of ze komen een bekende tegen en gaan dan midden in het gangpad staan kletsen.
Snel iets afspreken!!!!!quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:24 schreef CherryLips het volgende:
God dit is mijn eerste doordeweekse dag vrij waarop ik ook niks heb afgesproken in vijf jaar ofzo.
Verkapte "kijk-mij-vrienden-hebben"post.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:24 schreef CherryLips het volgende:
God dit is mijn eerste doordeweekse dag vrij waarop ik ook niks heb afgesproken in vijf jaar ofzo.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte "kijk-mij-vrienden-hebben"post.
Omdat de kaaswinkel gisteren niet open was, en ik eergisteren bezoek had.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:26 schreef Elvi het volgende:
Vandaag je boodschappen doenwaarom? Hoe?
Omdat je dat elke dag doet?quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:26 schreef Elvi het volgende:
Ken het niet, even een snelle google gedaan, ziet er wel nice uitquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Everybody's gone to the rapture.
gewoon om mensen nog een beetje extra te irriteren.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:26 schreef Elvi het volgende:
ik denk dat ik gewoon niet meer ga.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben gisteren nog iets vergeten, dus ik moet straks ook nog even snel![]()
'Even'. 'snel'..![]()
Als je niet meer echt iets nodig hebt zou ik het proberen te vermijden jaquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon niet meer ga.
Gisteravond was zo kutquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
'Even'. 'snel'..![]()
mijn vader zij dat hij misschien te weinig wijn in huis had voor morgen. Het is wel een risico..quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je niet meer echt iets nodig hebt zou ik het proberen te vermijden ja
Hier opzich ook wel, maar niemand wil toch op de kerstdagen zelf nog naar de winkelquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:38 schreef aeque het volgende:
Hier zijn de supermarkten morgen en overmorgen ook open, misschien dat het daarom wat rustiger was.
Te weinig wijn... dat is wel een moetje hoorquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn vader zij dat hij misschien te weinig wijn in huis had voor morgen. Het is wel een risico..
i knowquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Te weinig wijn... dat is wel een moetje hoor
Ik woon er boven dus zou voor mij een kleine moeite zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier opzich ook wel, maar niemand wil toch op de kerstdagen zelf nog naar de winkel
Oh, dat is enerzijds wel chill, anderzijds lijkt me dat kut omdat veel lawaaiquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik woon er boven dus zou voor mij een kleine moeite zijn.
Valt wel mee, hoor eigenlijk alleen in de ochtend en avond de rolluiken en heel af en toe karren.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat is enerzijds wel chill, anderzijds lijkt me dat kut omdat veel lawaaiOf valt dat wel mee?
Ook niet met laden en lossen veel lawaai? Daar krijg ik hier weleens klachten over namelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor eigenlijk alleen in de ochtend en avond de rolluiken en heel af en toe karren.
Het ergste is het winkelcentrum zelf op dit soort dagen. Dan vinden ze het 'leuk' om een of andere slechte artiest/band in te huren.
Wel erg traag.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ken het niet, even een snelle google gedaan, ziet er wel nice uit
Laden en lossen krijg ik eigenlijk vrij weinig van mee. Je hoort af en toe een vrachtwagen maar niks extreems. Het meeste last had ik van de Zeeman (al is die inmiddels weg) die waren altijd aan het lossen om 2 uur 's nachts.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook niet met laden en lossen veel lawaai? Daar krijg ik hier weleens klachten over namelijk.
Stom van die artiest/bandAls ze nou gewoon even iets leuks neerzetten
Is met veel spellen wel zo toch, dat je het na 1 keer spelen wel weetquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel erg traag.
Ik haal de platina maar vandaag, zodat ik hem kan verwijderen. Na 1 keer spelen weet je het wel.
Wel zeer mooi gemaakt, dat wel.
Oh, dat scheelt dan weerquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Laden en lossen krijg ik eigenlijk vrij weinig van mee. Je hoort af en toe een vrachtwagen maar niks extreems. Het meeste last had ik van de Zeeman (al is die inmiddels weg) die waren altijd aan het lossen om 2 uur 's nachts.
Vergeet niet tegen iedereen met een chagrijnig gezicht te zeggen hoe blij en gelukkig je bent met de feestdagen en dat deze meneer/mevrouw dat ook uitstraalt.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo maar even live streamen incident supermarkt. Zal wel weer hels worden.
Vooral mannen die met een vrouw daar zijn; of vrouwen met kinderen die op dat moment lastig aan het doen zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet niet tegen iedereen met een chagrijnig gezicht te zeggen hoe blij en gelukkig je bent met de feestdagen en dat deze meneer/mevrouw dat ook uitstraalt.
Complimenteren met hun engeltjes en niet vergeten de kwinkslag te maken dat het nu Kerstengeltjes zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral mannen die met een vrouw daar zijn; of vrouwen met kinderen die op dat moment lastig aan het doen zijn.
Ik snap niet waarom vrouwen hun man altijd maar mee moeten slepenquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral mannen die met een vrouw daar zijn; of vrouwen met kinderen die op dat moment lastig aan het doen zijn.
Hangt van het soort spel af.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is met veel spellen wel zo toch, dat je het na 1 keer spelen wel weetHeb ik in ieder geval.
Ik ben nog op zoek naar een soort Sims voor de switch. Want ze maken niet de Sims gewoon available voor de switch, mofo's
Kutnijd, kijken wie de leukste/meest behulpzame man heeft.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom vrouwen hun man altijd maar mee moeten slepenIk ga echt veel liever gewoon alleen. Veel sneller en geen gedoe
Precies. Vrouwen die gewoon hun man willen showen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kutnijd, kijken wie de leukste/meest behulpzame man heeft.
Om die reden word je aanwezigheid hier ook op prijs gesteld. Al die chickies die je hier naartoe lokt.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Vrouwen die gewoon hun man willen showen.
Daarom moest ik vroeger ook altijd mee
Showpony!quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Vrouwen die gewoon hun man willen showen.
Daarom moest ik vroeger ook altijd mee
Is ook weer zoquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van het soort spel af.
Minecraft of iets is gemaakt voor meer spelen.
Oei, zou ik niet weten. Speel geen sims.
Vrouwen met geldquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:08 schreef Debsterr het volgende:
Salaris binnen. Spaarrekening weer gespekt.
En dan thuis schreeuwen dat 'die andere man zoveel liever was voor die ene vrouw'quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kutnijd, kijken wie de leukste/meest behulpzame man heeft.
Ik zat in de eerste jaren dat ik hier boven de winkels woonde elke ochtend om zeven uur rechtop in bed vanwege die klotekarrenquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook niet met laden en lossen veel lawaai? Daar krijg ik hier weleens klachten over namelijk.
Stom van die artiest/bandAls ze nou gewoon even iets leuks neerzetten
Hier de 27ste pas; kan nog net eten kopen voor de kerstdagenquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:08 schreef Debsterr het volgende:
Salaris binnen. Spaarrekening weer gespekt.
Hahaha, bluf! Tevens foto van C.E in pak graagquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik zo mijn pak maar eens aan ga trekken en daarmee naar de AH toe ga. Allemaal ingewikkelde dingen kopen om indruk te maken. Lang bij het wijnschap staan en mensen beetje advies geven die zoekende zijn.
Vergeet geen telefoonnummers te scoren van gewillige milf'jes.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik zo mijn pak maar eens aan ga trekken en daarmee naar de AH toe ga. Allemaal ingewikkelde dingen kopen om indruk te maken. Lang bij het wijnschap staan en mensen beetje advies geven die zoekende zijn.
Dus dat. Nooit uitslapenquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat in de eerste jaren dat ik hier boven de winkels woonde elke ochtend om zeven uur rechtop in bed vanwege die klotekarrenGalmt ook zo lekker op zo'n binnenplaatsje. Nu hoor ik ze soms. En dan om negen uur weer en rond elf uur weer.
Ja maar jijquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan thuis schreeuwen dat 'die andere man zoveel liever was voor die ene vrouw'![]()
Not my cup of tea
Ikquote:
Waarom heb je eigenlijk een sip poppetje met een sippe ballon als UI?quote:
Niet meer elke ochtend. Godzijdank. Ik heb rolluiken genomen maar die houden niet echt veel geluid tegenquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus dat. Nooit uitslapenMaar nu dus geen last meer van?
Wel beter dat je er niet meer elke ochtend last van hebtquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet meer elke ochtend. Godzijdank. Ik heb rolluiken genomen maar die houden niet echt veel geluid tegenMisschien gebruiken ze andere karren of de andere deur aan de zijkant. Het is ook gewoon kutgeluid dat soms tien minuten aanhoudt. Ben al blij dat ze nooit 's nachts bezig zijn.
Anders was ik echt verhuisd denk ikquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel beter dat je er niet meer elke ochtend last van hebt
Heeft zo zijn voordelenquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Of ik ben echt echt hartstikke doof
Moet maar eens een foto opzoeken van de bruiloft van mijn broer.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha, bluf! Tevens foto van C.E in pak graag.
Ik moet alleen nog even naar de markt straks. Even stukje kaas en wat droge worst enzo halen. Ga maar wel met de fiets., want kerstmiddag, dus tyfusdruk in de stadquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
'Even'. 'snel'..![]()
De stad vermijd ik met dit soort dagen sowieso, inderdaadquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog even naar de markt straks. Even stukje kaas en wat droge worst enzo halen. Ga maar wel met de fiets., want kerstmiddag, dus tyfusdruk in de stad
Zo mijn bed nog even in.quote:
Om R&P'ers niet af te schrikken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk een sip poppetje met een sippe ballon als UI?
Hoe laat had je je wekker gezet?quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was nog voor de wekker wakker
Nog jaloerserquote:
Zoveel lekker eten daar ookquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:20 schreef Debsterr het volgende:
Alvast museumticket voor Florence geboekt
Baan opzeggen, kun je elke middag een dutje doen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe laat had je je wekker gezet?En waarvoor nog je wekker zetten?
[..]
Nog jaloerser![]()
Ik wil ook weer naar mijn bed
Maar dan moet ik op een gegeven moment op straat slapenquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Baan opzeggen, kun je elke middag een dutje doen.
11 uur. Werd zondag om 13:15 wakker en aangezien ik nog even de stad in moet, moet ik niet te laat wakker zijnquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe laat had je je wekker gezet?En waarvoor nog je wekker zetten?
[..]
Je hebt toch een vent.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan moet ik op een gegeven moment op straat slapen
quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
11 uur. Werd zondag om 13:15 wakker en aangezien ik nog even de stad in moet, moet ik niet te laat wakker zijnWas kwart voor 11 wakker, maar nog geen zin om naar beneden te gaan.
Ja hoor. Geen probleem.quote:
#zininquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel lekker eten daar ook
Zondag gewoon vooral enorm moe zijn, toen 11,5 uur geslapen. Laat naar bed gaan helpt ook wel meequote:Op dinsdag 24 december 2019 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Hoe doe je dat, zo lang uitslapen?
Dat enorm moe zijn is hier geen probleem. Ik ben tegenwoordig chronisch moequote:Op dinsdag 24 december 2019 11:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zondag gewoon vooral enorm moe zijn, toen 11,5 uur geslapen. Laat naar bed gaan helpt ook wel mee
ben je aan het werk?quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zo maar naar huis denk ik. Nog 3 uur voor me uit zitten staren zie ik ook niet zitten
Ja. Ik ben niet iemand die op Fok zit als ik vrij benquote:
Toch een gemisquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Ik ben niet iemand die op Fok zit als ik vrij benAlthans, al jaren niet meer
ik wel blijkbaarquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Ik ben niet iemand die op Fok zit als ik vrij benAlthans, al jaren niet meer
Alleen als je aan het 'werk' bent.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mogen bejaarden toch altijd?quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Viel reuze mee in de supermarkt. Zonder karretje ging het vrij vlot en ik mocht ook nog vooraan parkeren.
Wees blij. Dat ik soms kan Fokken, als ik een werkplek heb met m'n rug naar de muur, vind ik alleen maar een nadeelquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan niet fokken tijdens het werken.
Ben dan daadwerkelijk aan het werk.
Vroeger, toen we nog 's avonds op TC gingen enzoquote:
Ieder zo zijn dingquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel blijkbaar
maar goed, ik ben tegelijkertijd het hele seizoen van the Witcher aan het kijken
Als ik op werk aanwezig ben, inderdaadquote:
Gisteren voor een groot deel gebingedquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel blijkbaar
maar goed, ik ben tegelijkertijd het hele seizoen van the Witcher aan het kijken
quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:20 schreef STING het volgende:
[..]
Wees blij. Dat ik soms kan Fokken, als ik een werkplek heb met m'n rug naar de muur, vind ik alleen maar een nadeel
Dat kon ik met mijn werk hiervoor inderdaad ook nietquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan niet fokken tijdens het werken.
Ben dan daadwerkelijk aan het werk.
Gister laatste aflevering gezien. Nu wachten tot 2021.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel blijkbaar
kan ik niet zeggen, aangezien ik GoT niet gekeken heb.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:22 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren voor een groot deel gebinged
10x keer beter dan GoT.
Meh vond het niet per se beter, maar wel een goede serie. Een dezer dagen maar weer even witcher 3 opstarten.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:22 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren voor een groot deel gebinged
10x keer beter dan GoT.
Zo, dat is echt al lang geleden. Nog eens doen?quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vroeger, toen we nog 's avonds op TC gingen enzo
Misschien komt het doordat ik een beetje klaar was met GoT de laatste paar seizoenen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Meh bond het niet per se beter, maar wel een goede serie. Een dezer dagen maar weer even witcher 3 opstarten.
Dat overweeg ik ook. Ik vind het alleen zo'n moeizaam om in het spel te komen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Meh vond het niet per se beter, maar wel een goede serie. Een dezer dagen maar weer even witcher 3 opstarten.
Bijna klaar mee, nog kwartiertje kijken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel blijkbaar
ik ben net aan het laatst half uur begonnenquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Bijna klaar mee, nog kwartiertje kijken.
Gisteren bijna in 1 keer gebinged, toch maar even gestopt bij afl.6, anders zo zondequote:Op dinsdag 24 december 2019 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Bijna klaar mee, nog kwartiertje kijken.
Geen blote tetten meerquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben net aan het laatst half uur begonnen
Ja, had ik ook.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:29 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren bijna in 1 keer gebinged, toch maar even gestopt bij afl.6, anders zo zonde
Volgende seizoen pas in 2021
het internet staat er vol mee..quote:
Dat weegt voor mij niet op tegen de crappy besturing en het verhaal dat zo traag op gang komt.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon veel Witcher 3 spelen. Levensecht.
Gelukkig welquote:
Lekker Geralt steeds tegen de muur op laten botsen omdat het zo'n fijn blok beton is.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weegt voor mij niet op tegen de crappy besturing en het verhaal dat zo traag op gang komt.
?quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker Geralt steeds tegen de muur op laten botsen omdat het zo'n fijn blok beton is.!
Blok beton als in onbestuurbaar.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
Het was lastig omdat iedere val van meer dan 2 meter je direct doodt en je niet over hekjes etc kan springen.
Anya Chalotra een paar keer, verder is er niet heel veel blootquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Welke actrices gaan nakend in de serie?
Misschien, ooitquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo, dat is echt al lang geleden. Nog eens doen?
Wat een nette manier om 'nee, die tijd ligt definitief aachter mij' te zeggen.quote:
Ik heb momenteel niet eens een laptop thuisquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een nette manier om 'nee, die tijd ligt definitief aachter mij' te zeggen.
hoe kun je zo spartaans overleven?quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb momenteel niet eens een laptop thuis
Alles op de mobiel tochquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe kun je zo spartaans overleven?
Gewoon via je telefoon doen dan.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb momenteel niet eens een laptop thuis
Een paar keer, godverdomme bijna 15 minuten lang in een aflevering.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Anya Chalotra een paar keer, verder is er niet heel veel bloot
Volgens mij is er zelfs een app voor.quote:
Smoothquote:
Nicequote:Op dinsdag 24 december 2019 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij is er zelfs een app voor.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice![]()
Misschien, ooit () dan maar eens uitzoeken
![]()
Nu ga ik naar huis. Fijne kerst allemaal
Fijne kerst!quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice![]()
Misschien, ooit () dan maar eens uitzoeken
![]()
Nu ga ik naar huis. Fijne kerst allemaal
Samzzquote:
Oh tof.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je bent de Beetlejuice van deze SC.
Als er 3 keer 'tetten' wordt geroepen kom je opduiken.
Barbiequote:
Dat was leukquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vroeger, toen we nog 's avonds op TC gingen enzo
Zou wel logischer zijn. Ik heb namelijk zelf tieten.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik had eigenlijk verwacht dat het Faxie zou zijn.
Wij doen vandaag balansdag voor morgen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Voor iedereen en z'n tante vreten gekocht, vergeet ik mezelfHonger.
Was mijn plan ook. Maar dat is mislukt toen een klant met taart aan kwam zetten.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij doen vandaag balansdag voor morgen.
Wel vriendelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was mijn plan ook. Maar dat is mislukt toen een klant met taart aan kwam zetten.
Ja, dat wel. En niks nemen is ook weer zo lullig.quote:
Ik ook, vandaag maar 20 bier.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij doen vandaag balansdag voor morgen.
Pak de Tarzan maar dan.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom echt niet door the Witcher heen mensen.
Dan kijk je niet?quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom echt niet door the Witcher heen mensen.
Niet hoogstaand, wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan kijk je niet?
Kan me niet voorstellen dat het goed is.
[..]
quote:
2e Kerst naar m'n zus, maar is geen verplichting ofzo. Ik ga meer omdat ik anders toch maar thuis zitquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je nog wat leuks met kerst?
Morgen naar ouders, waar zus ook is.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
2e Kerst naar m'n zus, maar is geen verplichting ofzo. Ik ga meer omdat ik anders toch maar thuis zit![]()
Jij?
Lekker rustdagje ertussenquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen naar ouders, waar zus ook is.
2de niks, samen kaasfonduen
Dag erna naar Amsterdam met schoonfamilie voor verjaardag.
Ja nu hoeft t niet meer!quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:35 schreef aeque het volgende:
Wie wil er zuurkoolstamppot? Heb teveel gemaakt.
Geen last vanquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker windjes laten morgen.
Moet een nieuw spel uitzoeken om te gaan spelen, maar geen idee welke. Zijn allemaal van die lange en of moeilijke spellenquote:
Ik heb tegenwoordig een visual novel guilty pleasurequote:Op dinsdag 24 december 2019 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet een nieuw spel uitzoeken om te gaan spelen, maar geen idee welke. Zijn allemaal van die lange en of moeilijke spellen
The fuck.quote:Zuurkool kan ook goed zijn voor de hersenen doordat het de opname verhoogt van mineralen die het humeur reguleren, waaronder magnesium en zink. Dat gezegd hebbende waarschuwen sommige onderzoekers dat stofjes in zuurkool kunnen samenwerken met monoamine oxidase remmers, medicatie die wordt voorgeschreven om depressie, angststoornissen en Parkinson te behandelen. Mensen met deze medicatie zouden eerst de huisarts moeten raadplegen alvorens zuurkool op te nemen in het dieet.
Zijn ook wel leuk, ja.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een visual novel guilty pleasure
wutquote:
Staat wel op mn hd volgens mij jaquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ook wel leuk, ja.
Heb je Hatoful Boyfriend al gespeeld?
[..]
wut
Zag er laatst nog een knuffel van. Heb ik helaas niet gekocht.quote:
Spyro 1 vond ik toendertijd wel leuk. Rest geen idee.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag er laatst nog een knuffel van. Heb ik helaas niet gekocht.
Ik twijfel tussen Spyro en Banner Saga.
Maar goed dat ik geen antidepressiva meer slik.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ook wel leuk, ja.
Heb je Hatoful Boyfriend al gespeeld?
[..]
wut
Heb eerste paar levels gespeeld, maar pakte me niet super.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Spyro 1 vond ik toendertijd wel leuk. Rest geen idee.
Wel kut dat AD zo veel bijwerkingen kunnen hebben.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen antidepressiva meer slik.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een zak drop en een pak koeken gekocht voor onder de boom. Vooral die koeken staren me aan.
Goed kerst kadoquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een zak drop en een pak koeken gekocht voor onder de boom. Vooral die koeken staren me aan.
Ik heb een kerstfilm gekeken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat hebben jullie vanavond voor leuke, relaxte of irritante dingen in je planning?
Neuken!quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat hebben jullie vanavond voor leuke, relaxte of irritante dingen in je planning?
Ik wil niet als oude zeiksnor overkomen (al ben ik het wel) maar dit was echt het jaar van de slechte films.quote:
Klaarkomen, in slaap vallen. Komt goed.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja okay, 3 min lekker en dan moet je de rest vd avond nog.
Ik zit even de lijst van biosfilms te kijken die ik dit jaar heb gezien en op een paar na waren er best wat tegenvallers.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wil niet als oude zeiksnor overkomen (al ben ik het wel) maar dit was echt het jaar van de slechte films.
Zeker als je niet zo gek bent op fictie en superhelden films.
Enige pareltje is cats natuurlijk.
The Joker vond ik wel grappig trouwens.
Wil wel graag iets in een klein doosje maar losse schroeven heb ik zat.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil je wel een doosje schroeven sturen.
Zit je op een ring te azenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wil wel graag iets in een klein doosje maar losse schroeven heb ik zat.
Dat ze haar handen nog kan optillen met die dertig ringen van allerlei fokkers.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]If you like it, then you shoulda put a ring on it
Beetje aasgieren om haar heen, maar meer dan dat is het niet.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Dat ze haar handen nog kan optillen met die dertig ringen van allerlei fokkers.
Zelfspot wel, grapjes maken over een ander waar je enkel die zelfspot herhaalt, mag niet.quote:
Oké. Gelukkig snap je het.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfspot wel, grapjes maken over een ander waar je enkel die zelfspot herhaalt, mag niet.
Niks mis met mijn verstandelijke vermogens en geheugen.quote:
Nee maar voor iemand met een neukavondje ben je aardig online.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met mijn verstandelijke vermogens en geheugen.
Ik?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Gun je wel natuurlijk, al lijk jij beter te floreren als vrije vrouw.
Is dit zelfspot?quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met mijn verstandelijke vermogens en geheugen.
YouTube trip down memory lane. Zie daar maar eens van weg te komen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee maar voor iemand met een neukavondje ben je aardig online.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |