Mooi.quote:
Zou leuk zijn.quote:Op maandag 23 december 2019 21:46 schreef aeque het volgende:
Ik moet eigenlijk wel naar die meet omdat het 10 minuten van mijn huis is.
Wordt het net zo leuk als Vondelpark?quote:Op maandag 23 december 2019 21:46 schreef aeque het volgende:
Ik moet eigenlijk wel naar die meet omdat het 10 minuten van mijn huis is.
Geen idee, heb je die gemist?quote:Op maandag 23 december 2019 21:55 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Wordt het net zo leuk als Vondelpark?
Helaas zonder roze keuken.quote:Op maandag 23 december 2019 22:04 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Van wat ik er van gehoord heb was het gezellig. Zelfs pluff was er als ik me niet vergis.
Ik ook.quote:
Ik kon volgens mij gewoon niet. Of ik vond het te verquote:Op maandag 23 december 2019 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Weet niet meer waarom ik zo was, maar wilde niet meer naar meets doen.
Loka was er welquote:Op maandag 23 december 2019 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Weet niet meer waarom ik zo was, maar wilde niet meer naar meets doen.
Ik weet het. Was geloof ik die meet dat Hosti in de trein al lazarus was.quote:
Oh ja, die viel om terwijl hij gewoon op zijn reet in het gras zat.quote:Op maandag 23 december 2019 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Was geloof ik die meet dat Hosti in de trein al lazarus was.
Heb de verhalen wel eens gehoord.
quote:Op maandag 23 december 2019 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja, die viel om terwijl hij gewoon op zijn reet in het gras zat.
Recht in de mayo.quote:Op maandag 23 december 2019 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja, die viel om terwijl hij gewoon op zijn reet in het gras zat.
Misschien zijn moeder.quote:Op maandag 23 december 2019 23:18 schreef Elvi het volgende:
Heeft iemand hem ooit nuchter gezien dan?
Die kwam met bier en al te wereld, kan niet anders.quote:
Jij slaapt nooit he Haagsquote:Op dinsdag 24 december 2019 05:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
Jawel hoorquote:Op dinsdag 24 december 2019 05:39 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Jij slaapt nooit he Haagsuwe almachtige
quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
De katten hebben zo'n dikke hoop stront neergelegd dat ik zelfs op 15 m nog misselijk wordt
Ik dacht dat het faxie's liefdesleven was.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht dat het faxie's liefdesleven was.
Wijnen, cadeautjes geven, chillen en dan weer slapenquote:
Katten niet vergeten hè! Schoteltje kattenwijn. Extra snoepjes. Knuffel met catnip voor een krolse nacht.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wijnen, cadeautjes geven, chillen en dan weer slapen
De katten worden sowieso al goed verwend, vanavond wat extra snoepjes en aandacht, zijn ze al helemaal tevredenquote:Op dinsdag 24 december 2019 09:59 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Katten niet vergeten hè! Schoteltje kattenwijn. Extra snoepjes. Knuffel met catnip voor een krolse nacht.
Ik hoop voor je dat het niet zo'n drukte is als gisteren. Gisteren was het bij ons echt drama, zo drukquote:Op dinsdag 24 december 2019 09:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet nog naar de winkel straks voor de boodschappen.
Geen zin in.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht dat het faxie's liefdesleven was.
Gezellig!quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zitten we op hetzelfde kantoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |