Hij staat op op joeptoep. Dan kan je hem embeddenquote:Op maandag 23 december 2019 13:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kersttweet met filmpje van RBR: https://mobile.twitter.co(...)/1209081276424212480
![]()
kroonprins is hij toch wel, benieuwd hoe Vettel hiermee om zal gaanquote:Op maandag 23 december 2019 13:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoop voor Leclerc zelf dat hij zich niet reeds de koning van Maranello waant, want dat kan hem nog lelijk gaan opbreken.
Dank voor de tip en het embedden!quote:Op maandag 23 december 2019 13:26 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hij staat op op joeptoep. Dan kan je hem embedden
Ik ben vooral erg benieuwd hoe hij er zelf mee om zal gaan.quote:Op maandag 23 december 2019 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
kroonprins is hij toch wel, benieuwd hoe Vettel hiermee om zal gaan
Denk dat bij Vettel toch langzaamaan wel acceptatie komt. Verslagen worden door Ricciardo was nog een schok, maar bij een tweede keer zal hij er iets meer aan gewend zijn en doorhebben dat Leclerc gewoon superieur is. Geen schande.quote:Op maandag 23 december 2019 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
kroonprins is hij toch wel, benieuwd hoe Vettel hiermee om zal gaan
Nuchtere jongen, die gaat gewoon gestaag verder met de beste worden (is nu nog Hamilton).quote:Op maandag 23 december 2019 13:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben vooral erg benieuwd hoe hij er zelf mee om zal gaan.
hij is wel beter geworden gedurende het jaar en Vettel niet en sneller over 1 rondje was hij toch al.quote:Op maandag 23 december 2019 13:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben vooral erg benieuwd hoe hij er zelf mee om zal gaan.
Alonso was de vorige toch? Ook vijfjarig contract bij Ferrari.quote:Op maandag 23 december 2019 14:27 schreef Sjemmert het volgende:
Damn he Leclerc contract tot en met 2024. Dat is wel lang zeg. Wat is eigenlijk het langste contract ooit afgesloten voor een coureur in de F1 ?
Die still aan de rechterkant is toch wel vragen om wat photosoepsquote:Op maandag 23 december 2019 13:26 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hij staat op op joeptoep. Dan kan je hem embedden
^Dit dus.quote:Op maandag 23 december 2019 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Wellicht heeft Vettel wel aangegeven dat hij na 2020 vertrekt en leggen ze daarom Leclerc nu voor lange tijd vast. Het is wel duidelijk dat hij de toekomst van Ferrari is, daar zetten ze straks gewoon een tweede rijder/viool naast.
Dat moet natuurlijk een Italiaan worden, hoe goed of slecht die ook is (Gio)
Ricciardo klinkt Italiaans genoegquote:Op maandag 23 december 2019 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
^Dit dus.
Al ben ik niet overtuigd van "het moet natuurlijk een Italiaan worden", daar heeft Ferrari in het verleden ook nooit prioriteit aan gegeven.
Nouja, Schumacher gaan ze nog niet in een Ferrari stoppen al zou dat ook een prima tweede viool zijn. Goed voor de marketing en slecht genoeg om geen enkel gevaar voor Leclerc te vormen. Gio mag nog een jaartje in de Sauber rondtuffen en als hij Kimi de baas is mag hij een jaartje stoelvulling spelen bij Ferrari.quote:Op maandag 23 december 2019 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
^Dit dus.
Al ben ik niet overtuigd van "het moet natuurlijk een Italiaan worden", daar heeft Ferrari in het verleden ook nooit prioriteit aan gegeven.
Jawel. Die gast die al heel lang voor Ferrari wilde rijden en tijden hun testcoureur is geweest (naam kwijt) Toen ze hem races lieten rijden ging het heel snel gruwelijk mis. Budeire oidquote:Op maandag 23 december 2019 15:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
^Dit dus.
Luca Badoer... Hoe kan je hem nou niet herinneren?!?quote:Op maandag 30 december 2019 02:44 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Jawel. Die gast die al heel lang voor Ferrari wilde rijden en tijden hun testcoureur is geweest (naam kwijt) Toen ze hem races lieten rijden ging het heel snel gruwelijk mis. Budeire oid
Bottas - Vandoorne = 5x RAL6018quote:
Ja maar het is alweer januari, volgende maand weer tests dus het komt dichterbijquote:
nee man max is nu al veel beter maar heeft gewoon een kut autoquote:Op maandag 23 december 2019 13:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nuchtere jongen, die gaat gewoon gestaag verder met de beste worden (is nu nog Hamilton).
Ik denk het wel.quote:
11 februari Ferrariquote:Op maandag 6 januari 2020 22:05 schreef Dazalbest het volgende:
Wanneer komen de presentaties van de waggies?
Alpha Tauri ook de 14e.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
11 februari Ferrari
14 februari McLaren
De rest is nog niet bekend.
Ouwe doosquote:Op maandag 6 januari 2020 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
In het jaar / f1 seizoen dat ik grotendeels 33 ben lijkt me dat wel tof
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:19 schreef JayHovah het volgende:
Ik moest wel m’n zwemspullen meenemen maar hij zei niet wat we gingen doen...
twitter:redbullracing twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 11:28:46Want some news that'll get you like... ??#YesBoys https://t.co/UCqpHqhRZ6 reageer retweet
twitter:redbullracing twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 11:30:28Pushing to the MAX to 2023 🦁🔥@Max33Verstappen signs an extended multi-year deal with the Team! 😁#YesBoys reageer retweet
twitter:Max33Verstappen twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 11:30:37Very proud and happy that @redbullracing will stay my home until 2023. We started this journey together and they have supported me from day 1. I want to win with @redbull and @HondaRacingF1, our goal is to fight for a World Championship together. The best is yet to come! #YesBoys https://t.co/gal9QVTEFO reageer retweet
Het moment is toch wel enigszins verrassend. Maar met de onzekerheid naar 2021 die voor alle teams geldt wel een verstandige keuze lijkt me.quote:
Achteraf kijk je een koe in zijn kontquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat moeten we nog afwachten, als hij in die tijd geen WK is geworden dus niet
Leclerc had ook al bijgetekend bij Ferrari toch? En Hamilton zal wel gewoon bij Mercedes blijven.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:53 schreef Mothzor het volgende:
Goed besluit!
Silly season is wel meteen zo goed als weg
Dat denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Verwacht nu ook wel dat de Japanners zich langer gaan binden.
uiteraard maar vooraf kan je dus niet bepalen of het juiste keuze is geweest even los van het feit of hij wel keuze hadquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Achteraf kijk je een koe in zijn kont
Ik denk dat hij geen keuze had, buiten nog even afwachten dan. Zoals gezegd bij Ferrari gingen ze hem echt niet naast Leclerc zetten en bij Mercedes durfde ze het niet eens aan om Ocon naast Lewis te zetten, dus Max is daar sowieso geen optie zolang Lewis nog rijdt en ik gok zomaar dat ie net zo lang blijft rijden als hij daar de kans krijgt om die 7de titel minimaal te kunnen pakken.quote:
wat begrijp je nou niet aan:" ik denk?"quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of het een kwestie van durf is/was met Ocon, die wordt ook omhoog geschreven, laat die eerst maar eens Ricciardo naar huis rijdenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat hij geen keuze had, buiten nog even afwachten dan. Zoals gezegd bij Ferrari gingen ze hem echt niet naast Leclerc zetten en bij Mercedes durfde ze het niet eens aan om Ocon naast Lewis te zetten, dus Max is daar sowieso geen optie zolang Lewis nog rijdt en ik gok zomaar dat ie net zo lang blijft rijden als hij daar de kans krijgt om die 7de titel minimaal te kunnen pakken.
En als Lewis vertrekt is het ook nog maar de vraag wat Mercedes doet; die zouden over 3 jaar ook zomaar de stekker eruit kunnen trekken om zich volledig op de Formule E te richten.
Dus afwachten of bijtekenen; dat waren imo de opties die hij had.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
wat begrijp je nou niet aan:" ik denk?"
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of het een kwestie van durf is/was met Ocon,
https://f1i.com/news/3654(...)gainst-hamilton.htmlquote:Wolff: "So, I don't want to risk his career and I don't want to risk him trying to do something to win against Lewis. That was the tipping point."
Daar wens ik hem alvast veel succes mee inderdaad. Ik denk dat ie op zn best gelijkwaardig aan Ricciardo gaat zijn, maar zeker niet beter/sneller.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:11 schreef Tarado het volgende:
laat die eerst maar eens Ricciardo naar huis rijden
Ik verwacht dat er hiervoor wel clausules zijn ingebouwd in het contractquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen WK voor 2021 is dus komend jaar WKquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er hiervoor wel clausules zijn ingebouwd in het contract. Geen WK voor 2021, dan exit oid.
ja en, allemaal om Ocon een afgang te besparen, niet omdat ze bang zijn dat hij het Hamilton moeilijk zou makenquote:
Dat is wel hetgeen Wolff zegt. Exact dat zelfs.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja en, allemaal om Ocon een afgang te besparen, niet omdat ze bang zijn dat hij het Hamilton moeilijk zou maken
dan lees ik het niet goed zekerquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is wel hetgeen Wolff zegt. Exact dat zelfs.
Ocon is geen Bottas.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja en, allemaal om Ocon een afgang te besparen, niet omdat ze bang zijn dat hij het Hamilton moeilijk zou maken
Eerder om te zorgen dat die brokkenpiloot ook niet Lewis van de baan ging rijden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar volgens Tarado moeten we dat nog even afwachten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er hiervoor wel clausules zijn ingebouwd in het contract.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar volgens Tarado moeten we dat nog even afwachten.
Red Bull heeft met Max een prima keuze gemaakt en als hij het inderdaad niet waarmaakt kunnen ze altijd nog overstappen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:35 schreef ondeugend het volgende:
Maar... is het nu 3 of 4 jaar?
Max zelf heeft het over untill 2023 en F1 zelf zegt 4 more years
De een is tot en de ander tot en met.
Niet dat het heel veel uitmaakt maar toch.
https://redbullracing.redbull.com/article/max-attack-2023quote:The Team is pleased to announce a contract extension with Max to race with us until the end of the 2023 season
Ah bedankt!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
https://redbullracing.redbull.com/article/max-attack-2023
wordt ook interessant om te zien hoe Vettel het dit jaar gaat doen, ik kan me niet voorstellen dat hij in dienst van Leclerc gaat rijdenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ah bedankt!
Nu is het eigenlijk aan Mercedes om Lewis ook vast te plakken aangezien Ferrari Karel voor langere tijd heeft gelijmd.
Wat mij betreft rijdt hij komend seizoen nog en gaat hij daarna van het gezinsleven genieten. Wellicht denkt hij daar zelf anders over.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
wordt ook interessant om te zien hoe Vettel het dit jaar gaat doen, ik kan me niet voorstellen dat hij in dienst van Leclerc gaat rijden
contract met 3 jaar verlengd, want dat was 1 jaar. Maakt die vier jaar dat de samenwerking nu gaat wordenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:35 schreef ondeugend het volgende:
Maar... is het nu 3 of 4 jaar?
Max zelf heeft het over untill 2023 en F1 zelf zegt 4 more years
De een is tot en de ander tot en met.
Niet dat het heel veel uitmaakt maar toch.
maar mocht het hem lukken om met een Red Bull Honda Hamilton en Mercedes te verslaan is het wel een historische titelquote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Had Max toch liever op het stoeltje van Hamilton gezien
Eensquote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar mocht het hem lukken om met een Red Bull Honda Hamilton en Mercedes te verslaan is het wel een historische titel
Ja, dat heb ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Had Max toch liever op het stoeltje van Hamilton gezien
Same here, beetje dubbel gevoel. Denk dat hij overigens wel clausules heeft op laten nemen dat hij kan vertrekken bij ondermaatse prestaties van de auto.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ookIk snap wel dat door een langere commitment met RedBull aan te gaan, de kans groter wordt dat ze verder kunnen doorontwikkelen met Honda en daarmee de kans op een titel ook groter is. Maar ik had eigenlijk gehoopt dat Max de nieuwe regels even zou afwachten en dan sneller naar een winnend team kon overstappen. Niet dat er op dit moment ergens plek is, maar in 4 jaar kan een hoop veranderen.
Nu is het maar hopen dat Red Bull een WK-waardige auto weet te leveren, maar dat wordt nog een aardige opgave.
Dat zal vast. Of als Honda doet besluiten om weg te gaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Same here, beetje dubbel gevoel. Denk dat hij overigens wel clausules heeft op laten nemen dat hij kan vertrekken bij ondermaatse prestaties van de auto.
Je bent een beetje van huis...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:14 schreef Mothzor het volgende:
Zijn geruchten, niemand kent de ins en outs. Maar naar verluid zou de deal 40 miljoen per jaar opleveren voor Max
Niet slecht op je 21e, jezelf doodwerken op een saaie kantoorbaan kan altijd nog.... oh waitquote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je bent een beetje van huis...
Maar hebt wel de mooiste baan van de wereld, reist de hele wereld rond en kan de grootste lol maken die er bestaat.
En neemt er gewoon ¤40mln mee naar huis.
Je kan ook nog voor het minimum loon moeten werken op je 22ste.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet slecht op je 21e, jezelf doodwerken op een saaie kantoorbaan kan altijd nog.... oh wait
Ja en nee. De vorige verlenging kwam ook "onverwacht" vroeg (in oktober 2017) en nog voordat het toemalige silly season van 2018 kon beginnen. Misschien houdt Max niet van onzekerheid of continue discussies tijdens het seizoen. Hij kan nu tenminste ver vooruit kijken en zijn energie volledig besteden aan racen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het moment is toch wel enigszins verrassend.
En hoe zou dat zitten met een reiskostenvergoeding, is dat in Monaco ook 19 cent? Tikt wel aan met het vliegen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:16 schreef ShaoliN het volgende:
Zou hij een inflatiecorrectie ontvangen?
Als zelfs Christijan Albers teambaas kan worden, zie ik die doorgroeimogelijkheden nog niet zo somber inquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En hoe zou dat zitten met een reiskostenvergoeding, is dat in Monaco ook 19 cent? Tikt wel aan met het vliegen.
Kerstpakket zal die wel geen zorgen over maken, maar de doorgroei mogelijkheden zijn beperkt...
https://www.nu.nl/formule(...)-ons-onder-druk.htmlquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja en nee. De vorige verlenging kwam ook "onverwacht" vroeg (in oktober 2017) en nog voordat het toemalige silly season van 2018 kon beginnen. Misschien houdt Max niet van onzekerheid of continue discussies tijdens het seizoen. Hij kan nu tenminste ver vooruit kijken en zijn energie volledig besteden aan racen.
Ruim een ton per dag dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Naar verluidt zou het basissalaris van Max meer dan ¤ 40 miljoen per jaar worden in het nieuwe contractEn dat zonder een wereldtitel op zak
https://it.motorsport.com(...)-top-driver/4634630/
https://www.gpblog.com/nl(...)-magische-grens.html
EDIT: spuit elf
Ik zie een ruil met Hamilton nog wel gebeuren. Zeker als Max dit jaar kampioen wordt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat mij betreft rijdt hij komend seizoen nog en gaat hij daarna van het gezinsleven genieten. Wellicht denkt hij daar zelf anders over.
Maar inderdaad... zou hij daarna stoppen of net als Kimi in een afkickkliniek terecht komen?
Dit jaar gaat vast een moeilijk seizoen worden voor hem.
Het is een gerucht. En een wel erg flinke salarisverhoging. Niet echt des Red Bull's.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:21 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ruim een ton per dag dus.![]()
Of een modaal jaarsalaris per 8 uur.
Natuurlijk. Contract is opengebroken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:50 schreef opreis het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Max heeft getekend zonder dat hij dit jaar ook al datzelfde salaris ontvangt. Waarom anders nu al vastleggen voordat 2020 seizoen is begonnen.
Dat is 15 miljoen per jaar (basissalaris?). Dat scheelt weinig met de geruchten over zijn (basis)salaris voor 2019. Sterker het zit in de range van die geruchten. Terwijl in hetzelfde artikel staat dat het nieuwe contract "zeker niet goedkoop was".quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:30 schreef Starflyer het volgende:
Auto Bild heeft het over minstens ¤ 60 miljoen voor vier jaar.
En over één ontsnappingsclausule, namelijk dat ze hem een competitieve motor moeten garanderen.
https://www.autobild.de/a(...)ertrag-16246181.html
meer variabel geld?quote:Op woensdag 8 januari 2020 09:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is 15 miljoen per jaar (basissalaris?). Dat scheelt weinig met de geruchten over zijn (basis)salaris voor 2019. Sterker het zit in de range van die geruchten. Terwijl in hetzelfde artikel staat dat het nieuwe contract "zeker niet goedkoop was".
quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:27 schreef ondeugend het volgende:
Ik lees 40 miljoen per jaar
https://www.autoblog.nl/n(...)ax-verstappen-135459
Ik denk dat hij het wel waard zou kunnen zijn. Maar volgens Tarado moeten we dat eerst afwachten
16 lijkt me echt teweinigquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:42 schreef Starflyer het volgende:
Ik lees verschillende bedragen. De één (vnl Italiaanse Motorsport.com) heeft het over 40 miljoen euro, de ander over 60 miljoen voor vier jaar of 16 miljoen dollar per jaar.
https://www.grandprix247.(...)eal-was-hassle-free/
60 miljoen voor 4 jaar is nog minderquote:
Vettel heeft WK-titels om mee te schermen, Max niet.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:27 schreef beantherio het volgende:
Vettel zou momenteel 40 a 45 miljoen per jaar verdienen: die zou voor 16 miljoen nog niet eens zijn bed uit komen. Dan denk ik niet dat een coureur die het afgelopen jaar meer races heeft gewonnen, meer poles heeft gepakt en boven hem is geëindigd zoveel minder zou verdienen.
Ik denk trouwens niet dat Vettel zijn huidige salaris bij een verlenging zal kunnen handhaven.
Dat is inmiddels al weer lang geleden en in zijn tijd bij Ferrari heeft Vettel bewezen dat het geen garantie is voor succes in het heden. Op een gegeven moment hebben die titels dan weinig effect meer in de onderhandelingen: vraag maar aan Alonso.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vettel heeft WK-titels om mee te schermen, Max niet.
o ja had ik niet eens gezien maar verdiende hij met z'n oude contract toch al? Dus 40 lijkt me aannemelijkerquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
60 miljoen voor 4 jaar is nog minder
Meer zelfs. 15 miljoen euro is 16,6 miljoen dollar.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
60 miljoen voor 4 jaar is nog minder
40 lijkt me wat veel, maar 12 miljoen pond, 15 miljoen euro of 16 miljoen dollar wat weinig. Zoals ik hier al eerder postte valt dat in de range van de geruchten over zijn salaris in 2019.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
o ja had ik niet eens gezien maar verdiende hij met z'n oude contract toch al? Dus 40 lijkt me aannemelijker
Over de valuta heengelezen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Meer zelfs. 15 miljoen euro is 16,6 miljoen dollar.
Die 40 miljoen euro per jaar schijnt volgens thejudge13 inclusief bonussen te zijn. 15 miljoen euro per jaar (60 miljoen in 4 jaar) zou zijn basissalaris zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
o ja had ik niet eens gezien maar verdiende hij met z'n oude contract toch al? Dus 40 lijkt me aannemelijker
Ja, dat is sowieso variabel. Een winst levert wat extra op enzo.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die 40 miljoen euro per jaar schijnt volgens thejudge13 inclusief bonussen te zijn. 15 miljoen euro per jaar (60 miljoen in 4 jaar) zou zijn basissalaris zijn.
ik vind het in zijn geval wel leuk om te weten/zien hoeveel ze hem waard vinden ook tov de andere coureursquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:16 schreef Gezicht het volgende:
Waarom is iedereen toch altijd zo gefascineerd over wat mensen verdienen
Ondertussen op de FP:quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het in zijn geval wel leuk om te weten/zien hoeveel ze hem waard vinden ook tov de andere coureurs
quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ondertussen op de FP:
"Die Max rijdt ook alleen maar bij RB vanwege de centen van z'n pa".
FP.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ondertussen op de FP:
Naja, klopt opzich wel een beetje.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ondertussen op de FP:
Vergeet de auto van de zaak niet!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En hoe zou dat zitten met een reiskostenvergoeding, is dat in Monaco ook 19 cent? Tikt wel aan met het vliegen.
Kerstpakket zal die wel geen zorgen over maken, maar de doorgroei mogelijkheden zijn beperkt...
Onzin.quote:Op donderdag 9 januari 2020 04:50 schreef SiGNe het volgende:
Maar alle rijders hebben rijke ouders, anders is 't gewoon niet te betalen.
Dus hij komt uit een racefamilie? Dat is wat anders.quote:Vader van Leclerc was manager bij een circuit en heeft ook professioneel in F3 gereden,
Etc. wat? Etc. betekent dat je er nog meer zou kunnen noemen. De pa van Vettel is/was timmerman, Hamilton claimt opgegroeid te zijn in de sloppenwijken van Stevenage.quote:vader van Norris staat in de top 500 rijkste Britten, Stroll z'n vader is miljardair, etc.
Nou je woont niet zomaar in Monaco zeg maar..quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Onzin.
[..]
Dus hij komt uit een racefamilie? Dat is wat anders
Hoe bedoel je? Er zijn geen geboren Monegasken? Het zijn allemaal multimiljonairs die daar naartoe verhuizen om vervolgens schoonmaker en loodgieter te worden voor andere multimiljonairs?quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nou je woont niet zomaar in Monaco zeg maar..
Die loodgieters zullen voornamelijk forenzen uit Frankrijk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Er zijn geen geboren Monegasken? Het zijn allemaal multimiljonairs die daar naartoe verhuizen om vervolgens schoonmaker en loodgieter te worden voor andere multimiljonairs?
En wat doen die Monegasken zelf dan allemaal? Er wordt goed verdiend aan al die belastingvluchtelingen en het toerisme, maar daar moet natuurlijk wel voor gewerkt worden. Het is niet zo dat de Monegaskische staat alle burger maar eventjes een paar miljoen cadeau doet, want daarvoor zou het veel belasting moeten heffen, en dan komen er niet zoveel mensen om aan te verdienen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:32 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die loodgieters zullen voornamelijk forenzen uit Frankrijk.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En wat doen die Monegasken zelf dan allemaal? Er wordt goed verdiend aan al die belastingvluchtelingen en het toerisme, maar daar moet natuurlijk wel voor gewerkt worden. Het is niet zo dat de Monegaskische staat alle burger maar eventjes een paar miljoen cadeau doet, want daarvoor zou het veel belasting moeten heffen, en dan komen er niet zoveel mensen om aan te verdienen.
Dan moet je aardig door-loodgieteren....quote:Monaco is the most expensive property market in the world, according to a recent report by the international real estate company Savills: In 2016, the average resale price was $45,360 (or 41,400 euros) per square meter.
Ik gok (Hihi) dat vooral de casino's een behoorlijke inkomstenbron zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En wat doen die Monegasken zelf dan allemaal? Er wordt goed verdiend aan al die belastingvluchtelingen en het toerisme, maar daar moet natuurlijk wel voor gewerkt worden. Het is niet zo dat de Monegaskische staat alle burger maar eventjes een paar miljoen cadeau doet, want daarvoor zou het veel belasting moeten heffen, en dan komen er niet zoveel mensen om aan te verdienen.
Dan zou ik voor ons huis ¤6.582.600,- neer moeten tellenquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:14 schreef habitue het volgende:
In 2016, the average resale price was $45,360 (or 41,400 euros) per square meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |