abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190674906
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 10:03 schreef Excavator het volgende:
Trump toont de weg, heel de wereld zal volgen.
Rip aan de nabestaanden van de wereld
pi_190674963
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 10:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Waarom niet, hij heeft geen nieuwe oorlogen gestart en wie weet wat hij nog gaat doen in zijn tweede termijn.
Drone campagne is meer dan verdubbeld onder Trump in vergelijking met Obama en zijn eerste daad was een aanval goedkeuren in Jemen, Trump heeft ook Amerikaanse grondtroepen Syrie ingestuurd.

Trump heeft de VS uit geen enkel conflict gebied teruggetrokken, wel heeft hij massa moordenaars volop gesteund maar goed, dat is usance voor Amerikaanse presidenten.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2019 10:33:35 ]
  vrijdag 27 december 2019 @ 10:37:24 #228
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190675041
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 01:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoe zou kerstmis met de Conways zijn denk je? O+
Hah, ja, dat vraag ik me ook wel eens af. Er is wel eens een interview geweest bij hen thuis en toen was er over en weer wat passieve agressiviteit. :D
pi_190675158
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 10:27 schreef Bernd.von.Galen het volgende:

[..]

Rip aan de nabestaanden van de wereld
ocharme
pi_190675170
Het is altijd Poetin nog die de weg toont.
pi_190675205
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 10:21 schreef cynicus het volgende:
Ik kan me de campagne van Trump nog goed heugen. Er is in de VS zelden (nooit?) iemand geweest die de verdeelheid zo heeft vergroot en uitgebuit dan Trump. Vervolgens moet ik hier lezen dat hij er niks aan kan doen dat het land zo verdeeld is? Totaal ontdaan van de realiteit, Chivaz is..
Vertel eens, wat kan hij er aan doen?
Roepen dat ik er naast zit doet iedereen hier maar met een verklaring komen hoe het realistisch gezien anders kan hoor ik niet.
pi_190675332
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 10:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Roepen dat ik er naast zit doet iedereen hier maar met een verklaring komen hoe het realistisch gezien anders kan hoor ik niet.
Misschien dat hij als president van alle Amerikanen iets meer kan oproepen tot eenheid ipv iedereen van de andere kant voor van alles en nog wat uit te maken. Voordat je roept dat de andere kant hetzelfde doet:Trump is de president en dient daar boven te staan. Obama deed dat bijvoorbeeld een stuk beter.
Цой жив
pi_190675336
Niet doen, bijvoorbeeld? Trump had ook een campagne op argumenten kunnen voeren in plaats van een extreme wij vs hun cultuur voeden... Moet je daar nou echt nog om vragen?
pi_190675344
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 10:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Stoppen met liegen en nodeloos mensen beledigen met onder andere sneue bijnamen zou een begin zijn.

Maar jij deed in je eerdere post voorkomen dat het aan de media ligt dat Trump de verdeling niet kan verminderen. Terwijl hij toch echt zichzelf een hoek in heeft gewerkt.
pi_190675368
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 10:56 schreef cynicus het volgende:
Niet doen, bijvoorbeeld? Trump had ook een campagne op argumenten kunnen voeren in plaats van een extreme wij vs hun cultuur voeden... Moet je daar nou echt nog om vragen?
Dus Trump moet een tijdmachine bouwen, helder.....
  vrijdag 27 december 2019 @ 11:00:13 #236
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190675390
Stel je eens voor dat je zo polariserend was dat je niet meer kunt depolariseren, omdat je dan het kleine beetje geloofwaardigheid wat je nog had bij een deel van het electoraat kwijtraakt.
pi_190675407
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 10:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Waarom niet, hij heeft geen nieuwe oorlogen gestart en wie weet wat hij nog gaat doen in zijn tweede termijn.
Jij denkt dat mensen in de toekomst positief terugkijken op een president die iedereen op Twitter de huid vol scheldt?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190675461
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 10:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus Trump moet een tijdmachine bouwen, helder.....
Weird, het is net alsof het niet Trump was die begon met beledigen, racistische uitspraken en haat opstoken. Althans, in jouw alternatieve universum.

"Als je die vent op zijn bek slaat betaal ik de boete wel"! Ja, inderdaad, als hij een tijdsmachine had dan had hij dat vast niet gezegd...oh...wacht.

Hou toch op met je flauwekul, man.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2019 11:04:25 ]
pi_190675472
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 10:57 schreef archito het volgende:

[..]

Stoppen met liegen en nodeloos mensen beledigen met onder andere sneue bijnamen zou een begin zijn.

Maar jij deed in je eerdere post voorkomen dat het aan de media ligt dat Trump de verdeling niet kan verminderen. Terwijl hij toch echt zichzelf een hoek in heeft gewerkt.
Je wilt dat een politicus stopt met liegen?
Dat is nogal een standaard die je daar vraagt. Maar stel dat hij stopt met liegen en politici beledigen.
Zou de media dan stoppen met de constante negatieve artikelen gericht naar Trump en soms ook naar zijn kiezers?
Of denk je dat de media die het moeten hebben van sensatie rustig doorgaan met de negativiteit die ze nu op dagelijkse basis de wereld in slingeren?
pi_190675503
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 11:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Weird, het is net alsof het niet Trump was die begon met beledigen, racistische uitspraken en haat opstoken. Althans, in jouw alternatieve universum.

"Als je die vent op zijn bek slaat betaal ik de boete wel"! Ja, inderdaad, als hij een tijdsmachine had dan had hij dat vast niet gezegd...oh...wacht.

Hou toch op met je flauwekul, man.

Joe Biden tegen zwarte Amerikanen over Mitt Romney.
He’s gonna put yall back in chains!!
pi_190675523
But ... but... mean media bad!

pfff. :')
  vrijdag 27 december 2019 @ 11:11:21 #242
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_190675573
Nou ja, eerlijkheidshalve moet je natuurlijk wel erkennen dat Trump gewoon handig gebruikt heeft gemaakt van een verdeeldheid die al veel langer aanwezig was. Als je dan toch naar de bron van het kwaad wil kijken, dan kom je toch echt uit bij de 'white evangelicals'. Niet geheel toevallig natuurlijk dat daar ook het leeuwendeel van z'n aanhang te vinden is.
pi_190675603
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 11:08 schreef cynicus het volgende:
But ... but... mean media bad!

pfff. :')
Je bent er dus zo een.....
pi_190675624
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 11:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En wat heeft Trump voor zwarte Amerikanen gedaan? OH ja, ik weet het weer, racisme en nazisme bon ton gemaakt. Biden had gelijk alleen was het de verkeerde kandidaat dus.
pi_190675632
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 11:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je wilt dat een politicus stopt met liegen?
Dat is nogal een standaard die je daar vraagt. Maar stel dat hij stopt met liegen en politici beledigen.
Zou de media dan stoppen met de constante negatieve artikelen gericht naar Trump en soms ook naar zijn kiezers?
Of denk je dat de media die het moeten hebben van sensatie rustig doorgaan met de negativiteit die ze nu op dagelijkse basis de wereld in slingeren?
Want Trump gedraagt zich als een doorsnee politicus? Totaal niet vergelijkbaar.

De media heeft een goede reden om negatief over de president te schrijven, hij liegt en beledigt namelijk bijna nonstop.
pi_190675645
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 11:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Leuk. ware het niet dat Trump letterlijk alles en iedereen verrot scheldt. Ik kan je verzekeren dit presidentschap door toekomstige generaties met de grond gelijk wordt gemaakt. Of denk je dat Trump een inspirerende persoonlijkheid is met z'n constante gejammer en gescheld?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190675693
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 11:11 schreef kladderadatsch het volgende:
Nou ja, eerlijkheidshalve moet je natuurlijk wel erkennen dat Trump gewoon handig gebruikt heeft gemaakt van een verdeeldheid die al veel langer aanwezig was. Als je dan toch naar de bron van het kwaad wil kijken, dan kom je toch echt uit bij de 'white evangelicals'. Niet geheel toevallig natuurlijk dat daar ook het leeuwendeel van z'n aanhang te vinden is.
Ik denk dat de bron zit in het feit dat de federale overheid daar te groot is.
One size fits all beleid over zoveel mensen met verschillende opvattingen is gedoemd om te mislukken.
Het was beter geweest als de Staten wat onafhankelijker waren geweest. Willen de blauwe staten bijvoorbeeld universele gezondheidszorg dan moet daar ruimte voor zijn. Willen bepaalde rode staten geen abortus dan moet dat ook kunnen.
Het komt erop neer dat democratie dan een stuk lokaler is en dat men dus veel meer invloed heeft op de eigen leefomgeving ipv elk 4 jaar hopen op een president die veranderingen komt brengen wat uiteindelijk het land verdeelt.
pi_190675713
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef archito het volgende:

[..]

Want Trump gedraagt zich als een doorsnee politicus? Totaal niet vergelijkbaar.

De media heeft een goede reden om negatief over de president te schrijven, hij liegt en beledigt namelijk bijna nonstop.
Dan blijft de loopgravenoorlog gewoon in stand, ongeacht welke president er nu ook naar voren komt.
pi_190675730
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 11:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En wat heeft Trump voor zwarte Amerikanen gedaan? OH ja, ik weet het weer, racisme en nazisme bon ton gemaakt. Biden had gelijk alleen was het de verkeerde kandidaat dus.
Het siert je dat je die uitspraken van Biden niet verdedigt.
pi_190675853
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 11:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dan blijft de loopgravenoorlog gewoon in stand, ongeacht welke president er nu ook naar voren komt.
Met de huidige president zie ik het inderdaad somber in. Een andere president zal er ook een zware kluif aan krijgen om mensen tot elkaar te brengen. Daarvoor is te veel kapot gemaakt door mensen als Gingrich, McConnel, Trump.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')