Weet niet wat je wel of niet bent, maar als je er echt geld aan wil uitgeven zou ik voor een mooie robuuste gaan.quote:
Pan's waren de wat dat Daytona's van nu zijn, 10-15 jaar geleden. Nu zijn ze helemaal doodquote:Op zondag 22 december 2019 21:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Weet niet wat je wel of niet bent, maar als je er echt geld aan wil uitgeven zou ik voor een mooie robuuste gaan.
Een Panerai is mooier naar mijn mening. Maar deze zakken wel steeds in waarde Rolex houdt juist waarde. Dus eigenlijk kun je met Rolex niet misgaan....
Die worstenvingertjes wil je daar toch niet hebben manquote:Op zondag 22 december 2019 21:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die zit nu niet mijn nek te masseren of wel?
O jawel hoor.quote:Op zondag 22 december 2019 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die worstenvingertjes wil je daar toch niet hebben man
Ik vind Panerai nog steeds wel tof maja om daar zoveel geld aan uit te geven.quote:Op zondag 22 december 2019 21:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pan's waren de wat dat Daytona's van nu zijn, 10-15 jaar geleden. Nu zijn ze helemaal dood
Slaap lekker vriendquote:Op zondag 22 december 2019 21:59 schreef scrupuleus het volgende:
Ik duik mijn bed in.
Ajuus.
Enjoy this amazing rolextime.
Seadweller/Sub ook nice, alleen verschrikkelijk overpriced tegenwoordig.quote:Op zondag 22 december 2019 21:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik vind Panerai nog steeds wel tof maja om daar zoveel geld aan uit te geven.
En een mooie duiker? 50 fathoms van Blacnpain vind ik wel tof.
Een mooi B-Uhr is ook wel tof.
Tja horloges lastig wereldje ik heb gewoon een Seiko duiker en daar ben ik wel blij mee! Helaas geen Oranje monster!quote:Op zondag 22 december 2019 22:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Seadweller/Sub ook nice, alleen verschrikkelijk overpriced tegenwoordig.
Ik heb ook een Seiko. De SARB035 om precies te zijn. Welke duiker heb jij?quote:Op zondag 22 december 2019 22:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Tja horloges lastig wereldje ik heb gewoon een Seiko duiker en daar ben ik wel blij mee! Helaas geen Oranje monster!
Seiko Prospex Turtle SRPC25quote:Op zondag 22 december 2019 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb ook een Seiko. De SARB035 om precies te zijn. Welke duiker heb jij?
Chevy moet het niet van zijn kop hebben dus dan maar een horloge zie jequote:Op zondag 22 december 2019 22:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Tja horloges lastig wereldje ik heb gewoon een Seiko duiker en daar ben ik wel blij mee! Helaas geen Oranje monster!
Mooie kleur blauwquote:
Ach laat de jongen lekker plezier maken met een stukje mechanica.quote:Op zondag 22 december 2019 22:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Chevy moet het niet van zijn kop hebben dus dan maar een horloge zie je
Waarom? Ik ga nooit de deur uit zonder. Mokerhandig.quote:Op zondag 22 december 2019 22:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Thanks draag hem wel veel te weinig.
Horloge zit me altijd in de weg... Zit niet lekker om mijn pols...quote:Op zondag 22 december 2019 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom? Ik ga nooit de deur uit zonder. Mokerhandig.
Is dat de kerel die keihard shitter roept? En altijd man on the fucking moon aanraadt als horloge?quote:
Jaquote:Op zondag 22 december 2019 22:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Is dat de kerel die keihard shitter roept? En altijd man on the fucking moon aanraadt als horloge?
Ik weer wel dus draag nooit een horloge. Verschrikkelijk irritantquote:Op zondag 22 december 2019 22:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Chevy moet het niet van zijn kop hebben dus dan maar een horloge zie je
Jij hebt dat niet nodigquote:Op zondag 22 december 2019 23:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weer wel dus draag nooit een horloge. Verschrikkelijk irritant
Verstandige man.quote:Op zondag 22 december 2019 23:45 schreef TTSS het volgende:
Ik draag een mooi horloge maar ik ga niet met meer dan 10k aan mijn pols lopen.
Soy yoquote:
Vertel maatquote:
ik draag een mooi horloge het kostte 22 euro op bol.comquote:Op zondag 22 december 2019 23:45 schreef TTSS het volgende:
Ik draag een mooi horloge maar ik ga niet met meer dan 10k aan mijn pols lopen.
Jaquote:Op zondag 22 december 2019 23:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hebben jullie goede voornemens
sexquote:Op zondag 22 december 2019 23:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Mocht tijd worden jaquote:
Meer seks.quote:Op zondag 22 december 2019 23:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Waarom praat jij Duits?quote:
Vast bang dat ik ‘m uitlach. (lol)quote:
Ja echt doodsbang voor jouw meningquote:Op zondag 22 december 2019 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vast bang dat ik ‘m uitlach. (lol)
Ja. Jij?quote:Op zondag 22 december 2019 23:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Kijk uit hoor hij heeft bijna een rolexquote:
Wat wil je escaleren?quote:
Ik ook maar dan wel in hun reetquote:Op maandag 23 december 2019 00:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
zin om sos te snuiven en poten te rammen met jimmy
Oh primaquote:
Daar doe ik niet aan.quote:Op maandag 23 december 2019 00:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
zin om sos te snuiven en poten te rammen met jimmy
Ik heb geen idee waar je het over hebt meisjequote:
quote:Op maandag 23 december 2019 00:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ook maar dan wel in hun reet
Beiden slimpiequote:
Kom we gaan whisky drinken en dieren redden.quote:Op maandag 23 december 2019 00:05 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt meisje
Hoe kleed hij zich?quote:Op maandag 23 december 2019 00:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
jimmy kleed jij je zoals ben shapiro? dat beeld heb ik toch een beetje kweenie of het klopt
Klinkt goedquote:Op maandag 23 december 2019 00:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kom we gaan whisky drinken en dieren redden.
Lol nee, wat een slechte stijl.quote:
Neequote:
Zo kleed ik me dus totaal niet. Zie die schoenen man.quote:
Dit was wel een beledigingquote:
sws jeans met een colbert lolquote:Op maandag 23 december 2019 00:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zo kleed ik me dus totaal niet. Zie die schoenen man.
Ik draag sowieso geen spijkerbroekenquote:Op maandag 23 december 2019 00:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
sws jeans met een colbert lol
ook geen zwarte?quote:Op maandag 23 december 2019 00:22 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik draag sowieso geen spijkerbroeken
Ik heb wel een zwarte broek wat er op lijkt maar dat is geen jeans, en ik heb een donkere jeans maar die is netjes en een stuk dunner dan normale jeans.quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 00:23 schreef 00wildchild het volgende:
Jimmy loopt rond in generalenpakken jongens kom op denk even na.
ja je bedoelt wat er zo egaal uitziet toch? vind 'traditionele' jeans ook maar lillikquote:Op maandag 23 december 2019 00:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwarte broek wat er op lijkt maar dat is geen jeans, en ik heb een donkere jeans maar die is netjes en een stuk dunner dan normale jeans.
Ja, met spijkerbroeken bedoel ik dit:quote:Op maandag 23 december 2019 00:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja je bedoelt wat er zo egaal uitziet toch? vind 'traditionele' jeans ook maar lillik
Matig figuur ja, wel toffe uniformenquote:Op maandag 23 december 2019 00:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
lekker vluchten tijdens de revolutie lmao wat een mietje
ja same, bij sommige mannen werkt dat wel maar dan moet je al wat gespierder zijn ofzoquote:Op maandag 23 december 2019 00:30 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja, met spijkerbroeken bedoel ik dit:
[ afbeelding ]
Ik heb wel gewoon broeken van vergelijkbare stof die gewoon mooi zijn en netjes, maar ik vind jeans echt voor cowboys, ik heb wel een paar maar die draag ik alleen in het weekend thuis of op vakantie soms.
Ja dat is prima, zo'n broek heb ik wel.quote:Op maandag 23 december 2019 00:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja same, bij sommige mannen werkt dat wel maar dan moet je al wat gespierder zijn ofzo
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=source[/18/ee/18ee26ca19e505dfb892fd1afaf085a9d1b15676.jpg],origin[dam],category[ladies_jeans_shaping],type[DESCRIPTIVESTILLLIFE],res[x],hmver[1]&call=url[file:/product/fullscreen]]afbeelding[/url] ]
bedoel zoiets
Dit is gewoon een wijvenbroek hè.quote:Op maandag 23 december 2019 00:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja same, bij sommige mannen werkt dat wel maar dan moet je al wat gespierder zijn ofzo
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=source[/18/ee/18ee26ca19e505dfb892fd1afaf085a9d1b15676.jpg],origin[dam],category[ladies_jeans_shaping],type[DESCRIPTIVESTILLLIFE],res[x],hmver[1]&call=url[file:/product/fullscreen]]afbeelding[/url] ]
bedoel zoiets
volgens mij hebben broeken geen geslachtquote:Op maandag 23 december 2019 00:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dit is gewoon een wijvenbroek hè.
Er staat shaping in.........quote:Op maandag 23 december 2019 00:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
volgens mij hebben broeken geen geslacht
ja lmao heb 'zwarte jeans' gegoogled en het eerste plaatje dat ik vond van google getrokken, janken zegquote:
Nou mannenjeans hebben knopen en vrouwenjeans een rits dus ja het is wel fucking belangrijk maat.quote:Op maandag 23 december 2019 00:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja lmao heb 'zwarte jeans' gegoogled en het eerste plaatje dat ik vond van google getrokken, janken zeg
in 2005 droegen alle emoboys vrouwenbroeken zodat bedrijven tegenwoordig skinny jeans voor mannen maken, dikke fucking care voor wie een broek gemaakt is
Mooie Nazi-uniformen... liefst met bijpassende dueling scar <3quote:Op maandag 23 december 2019 00:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hmm val toch meer op groen of zwart. AT zwart.
Vinkgor wil gewoon mannen die beetje in het veld hebben gelegen en uit vliegtuigen zijn gesprongen en wapens binnen no time uit en in elkaar kunnen halen niet die stomme hommotjes die een beetje vanuit een kamertje cool lopen te doen.quote:Op maandag 23 december 2019 00:40 schreef TTSS het volgende:
[..]
Mooie Nazi-uniformen... liefst met bijpassende dueling scar <3
[ afbeelding ]
meh militaire uniformen zijn te larpy, beter van die ss-jassenquote:Op maandag 23 december 2019 00:40 schreef TTSS het volgende:
[..]
Mooie Nazi-uniformen... liefst met bijpassende dueling scar <3
[ afbeelding ]
De reden dat die gasten in het veld moeten liggen en uit vliegtuigen springen is omdat ze niet de hersenen hebben of het tactisch inzicht om een oorlog echt te bepalen, en daarom zijn ze slechts pionnetjes die al naar gelang worden ingezet zonder dat ze daar zelf iets over te zeggen hebben.quote:Op maandag 23 december 2019 00:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vinkgor wil gewoon mannen die beetje in het veld hebben gelegen en uit vliegtuigen zijn gesprongen en wapens binnen no time uit en in elkaar kunnen halen niet die stomme hommotjes die een beetje vanuit een kamertje cool lopen te doen.
denk dat jij wel moffenhoer zou zijn geweest in de oorlog, no offensequote:Op maandag 23 december 2019 00:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vinkgor wil gewoon mannen die beetje in het veld hebben gelegen en uit vliegtuigen zijn gesprongen en wapens binnen no time uit en in elkaar kunnen halen niet die stomme hommotjes die een beetje vanuit een kamertje cool lopen te doen.
Nee ik val niet zo op Duitsers maar een paar knillers had wel gekund.quote:Op maandag 23 december 2019 00:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk dat jij wel moffenhoer zou zijn geweest in de oorlog, no offense
Al dat goed en fout in de oorlog gelul moet je helemaal niet aan beginnen.quote:Op maandag 23 december 2019 00:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk uitfilteren he. Ook daar zitten pareltjes tussen die de businessleef gewoon dodelijk saai vinden.quote:Op maandag 23 december 2019 00:44 schreef TTSS het volgende:
[..]
De reden dat die gasten in het veld moeten liggen en uit vliegtuigen springen is omdat ze niet de hersenen hebben of het tactisch inzicht om een oorlog echt te bepalen, en daarom zijn ze slechts pionnetjes die al naar gelang worden ingezet zonder dat ze daar zelf iets over te zeggen hebben.
Dat is een motivatie om een pion te worden ja.quote:Op maandag 23 december 2019 00:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk uitfilteren he. Ook daar zitten pareltjes tussen die de businessleef gewoon dodelijk saai vinden.
quote:Op maandag 23 december 2019 00:53 schreef TTSS het volgende:
Half miljoen burgers naar de tyfus bombarderen - expres - is ook een oorlogsmisdaad zonder precedent, maar denk maar niet dat daar ooit iemand voor een internationaal tribunaal voor terecht heeft moeten staan.
Waarom is het per se fout om samen te werken met de Duitsers om te voorkomen dat er meer Nederlanders omkomen of om je familie in leven te houden? Zo makkelijk het om "fout in de oorlog" te zeggen.quote:Op maandag 23 december 2019 00:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ging over moffenhoeren, die zijn fout in de oorlog geweest ja. net als nsb'ers en collaborateurs, zo moeilijk is het allemaal niet. nationaal gedrag is een hele andere discussie
daar heb je wel een punt in het geval van bureaucraten enzo, maar niemand dwong je om duitsers te neuken of lid van de nsb te wordenquote:Op maandag 23 december 2019 01:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Waarom is het per se fout om samen te werken met de Duitsers om te voorkomen dat er meer Nederlanders omkomen of om je familie in leven te houden? Zo makkelijk het om "fout in de oorlog" te zeggen.
Omstandigheden kunnen je daar zeker toe dwingen. Als jij je familie te eten kan geven en veilig kan leven door de plaatselijke Gruepenfuehrer te neuken zou je het misschien ook doen. Indertijd wist ook niemand dat de bezetting 5 jaar zou duren...quote:Op maandag 23 december 2019 01:02 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt in het geval van bureaucraten enzo, maar niemand dwong je om duitsers te neuken of lid van de nsb te worden
Als dat nooit was gebeurd dan had Activision nooit inspiratie voor Call of Duty. Dus we mogen wel een beetje dankbaarheid tonenquote:Op maandag 23 december 2019 00:53 schreef TTSS het volgende:
Half miljoen burgers naar de tyfus bombarderen - expres - is ook een oorlogsmisdaad zonder precedent, maar denk maar niet dat daar ooit iemand voor een internationaal tribunaal voor terecht heeft moeten staan.
Ik zou dit zeer zeker zonder enige twijfel doen ja in die periode. Zelfs nuquote:Op maandag 23 december 2019 01:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
Omstandigheden kunnen je daar zeker toe dwingen. Als jij je familie te eten kan geven en veilig kan leven door de plaatselijke Gruepenfuehrer te neuken zou je het misschien ook doen. Indertijd wist ook niemand dat de bezetting 5 jaar zou duren...
quote:Op maandag 23 december 2019 01:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
Omstandigheden kunnen je daar zeker toe dwingen. Als jij je familie te eten kan geven en veilig kan leven door de plaatselijke Gruepenfuehrer te neuken zou je het misschien ook doen. Indertijd wist ook niemand dat de bezetting 5 jaar zou duren...
vind dit altijd zo'n bijzondere stroman in discussies over dit onderwerp. alsof de gehele SS met walters tegen de hoofden van je geliefden stonden en zeiden "word nu lid van de nsb anders sterven ze"quote:Op maandag 23 december 2019 01:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik zou dit zeer zeker zonder enige twijfel doen ja in die periode. Zelfs nueigenwaarde is geen fuck meer waard als de prijs je familie is. Zou de fuhrer himself nog pijpen terwijl ik knor als een varkentje als daarmee de mensen waar ik van hou overleven.
De chicks in die vroege jaren veertig vonden die Duitsers interessant, tuurlijk, zij hadden de macht. Daarom heb ik nu ook zoveel aandacht.quote:Op maandag 23 december 2019 01:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
[..]
vind dit altijd zo'n bijzondere stroman in discussies over dit onderwerp. alsof de gehele SS met walters tegen de hoofden van je geliefden stonden en zeiden "word nu lid van de nsb anders sterven ze"als je niet in levensgevaar verkeerde en je baan je niet dwong tot collaboratie, ben je in mijn ogen gewoon verwerpelijk en fout.
vergeet trouwens niet dat er genoeg mensen die de ontwikkelingen in duitsland toejuichten, niet per se de oorlog maar wel het nazisme
Had ff geen zin om de “u” langer ingedrukt te houden om te trema-U te selecteren.quote:Op maandag 23 december 2019 01:24 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
geen zin over om führer te leren spellen?
Even.quote:Op maandag 23 december 2019 01:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had ff geen zin om de “u” langer ingedrukt te houden om te trema-U te selecteren.
Dat vonden ze een beetje moeilijk.quote:Op maandag 23 december 2019 01:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
kunnen die kutwijve niet hun muil houwe
<3quote:Op maandag 23 december 2019 01:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat vonden ze een beetje moeilijk.
Maar leuk dat je hem aanklikt vriend
En ik?quote:Op maandag 23 december 2019 00:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Moet hem nog eens kijken. Inderdaad ja lang niet gekeken naar die vent.quote:Op zondag 22 december 2019 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja![]()
Soort van Australische Braddie. Echt genot.
Nederland was wel vol met nietjes. In een Oostblok land haalde ze alle straatborden weg etc. Nederlanders hielden lekker goeie administratie bij probeerde die niet eens te manipuleren etc.quote:Op maandag 23 december 2019 01:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Waarom is het per se fout om samen te werken met de Duitsers om te voorkomen dat er meer Nederlanders omkomen of om je familie in leven te houden? Zo makkelijk het om "fout in de oorlog" te zeggen.
Gers je boy Noel is KLB modquote:Op maandag 23 december 2019 11:11 schreef gers het volgende:
Mensen die panerai een goed horloge vinden
serieus , tijden veranderenquote:
Ja dat ook. Wel veel sneeuw dan, en lang. Dan paar dagen dooi zodat al die gore zooi even verdwijnt en dan weer een nieuw vers pak.quote:
En dan naakt op zo'n berenvel je geliefde in de ogen kijken.quote:Op maandag 23 december 2019 11:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja dat ook. Wel veel sneeuw dan, en lang. Dan paar dagen dooi zodat al die gore zooi even verdwijnt en dan weer een nieuw vers pak.
Ja if only. Het zou het wel afmaken maar geen tijd dusja. 🤦🏻♀quote:Op maandag 23 december 2019 11:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En dan naakt op zo'n berenvel je geliefde in de ogen kijken.
O jammer danquote:Op maandag 23 december 2019 11:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja if only. Het zou het wel afmaken maar geen tijd dusja. 🤦🏻♀
Ik vind het vreselijk. Alles verlangt naar hem zelfs de lucht om me heen echt walgelijk.quote:Op maandag 23 december 2019 11:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Even bijkomen.
Elkaar niet zien hoeft niet vervelend te zijn.
Is je gezin niet meerquote:Op maandag 23 december 2019 11:49 schreef 00wildchild het volgende:
O&N was ook een optie maar dat voelt een beetje naaierig naar m’n gezin.
Lekker toch...quote:Op maandag 23 december 2019 11:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk. Alles verlangt naar hem zelfs de lucht om me heen echt walgelijk.
nee, denk dat jij je charmes zou gebruiken om duitse officieren te verleiden en ze vermoordde als ze hun kleren uittrokkenquote:
Mijn kind is voor altijd mijn gezin. Mijn ex ben ik wel aardig aan het lossnijden uit mijn leven ja en dat voelt ‘ie. Vind beetje sneu.quote:Op maandag 23 december 2019 11:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is je gezin niet meer
[..]
Lekker toch...
quote:Op maandag 23 december 2019 12:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mijn kind is voor altijd mijn gezin. Mijn ex ben ik wel aardig aan het lossnijden uit mijn leven ja en dat voelt ‘ie. Vind beetje sneu.
Laatste kerstavond samenvolgend jaar hopelijk in mijn eigen woning.
Harde leef jaquote:Op maandag 23 december 2019 12:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mijn kind is voor altijd mijn gezin. Mijn ex ben ik wel aardig aan het lossnijden uit mijn leven ja en dat voelt ‘ie. Vind beetje sneu.
Laatste kerstavond samenvolgend jaar hopelijk in mijn eigen woning.
Okquote:Op maandag 23 december 2019 12:07 schreef Solotovski het volgende:
Gvd word hele tijd gestoord terwijl ik film kijk
Hey vriend hoe is hetquote:Op maandag 23 december 2019 12:07 schreef Solotovski het volgende:
Gvd word hele tijd gestoord terwijl ik film kijk
Lekker en met jou, collegaquote:
Ja prima lekker vakantie dus uitslapen en genieten de komende weekjes hahaquote:
Beter kopenquote:Op maandag 23 december 2019 12:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]![]()
Sta je ergens ingeschreven ofzo?
Maar dan is ze weer financieel afhankelijkquote:Op maandag 23 december 2019 12:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Over een jaartje of wat koopt ze iets met D.
Als single mom moet je gewoon de overheid uitmelkenquote:
Je doet het samen of niet.quote:Op maandag 23 december 2019 12:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Maar dan is ze weer financieel afhankelijk
Dat ligt maar net aan je inkomen natuurlijkquote:
Myrr lijkt mij prima op weg naar zelfstandigheid.quote:Op maandag 23 december 2019 12:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan je inkomen natuurlijk
Mss eerst eens een stabiele basis voor de kiddoquote:Op maandag 23 december 2019 12:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Myrr lijkt mij prima op weg naar zelfstandigheid.
Maar erg snel verveeld ook. Moet gewoon gezellig samen gaan wonen.
Dat natuurlijk op 1.quote:Op maandag 23 december 2019 12:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Mss eerst eens een stabiele basis voor de kiddo
Ja is denk ik ook met het oog op haar verleden geen slecht ideequote:Op maandag 23 december 2019 12:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat natuurlijk op 1.
Gesprekken met een psycholoog zullen haar erg gaan helpen.
Dan kan ze de juiste inschattingen leren maken over wat goed voor haar zal zijn.
Het is geen slecht mens idd. Gun haar alle wijsheid om haar leven en dat van kiddo weer op de rit te krijgenquote:
Dat is niet moeilijk als je maar graag genoeg wilquote:
Waarom zijn we het dan niet?quote:Op maandag 23 december 2019 12:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk als je maar graag genoeg wil
Heb je het over werken of hulpverlening?quote:Op maandag 23 december 2019 12:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk als je maar graag genoeg wil
Ik denk dat beide niet onbereikbaar zijnquote:Op maandag 23 december 2019 12:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Heb je het over werken of hulpverlening?
Daar word je toch niet blij vanquote:
Heel mooiquote:Op maandag 23 december 2019 12:46 schreef Treinhoer het volgende:
Elke dag de onzekerheid, hoe zal het morgen zijn
Welke gemoedstoestand, een diep dal of juist fijn
De onzekerheid, zorgen, wanneer sla ik om
De grote frustratie, niemand begrijpt waarom
“hoe is het met je?” zo’n moeilijke vraag
Morgen is het antwoord anders dan vandaag
Pillen slikken, therapie en vooral accepteren
Het lukt mij wel, de buitenwereld moet dat nog leren
Ik vind het een prima plaat.quote:Op maandag 23 december 2019 12:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Daar word je toch niet blij van
Peppillen zeker HAHAHAquote:Op maandag 23 december 2019 12:46 schreef Treinhoer het volgende:
Niet gekliktquote:Op maandag 23 december 2019 12:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind het een prima plaat.
Het is nog praktisch zomer, kijk naar buiten naar die zon wtf is dezequote:
Ga je anders aanstellenquote:Op maandag 23 december 2019 12:46 schreef Treinhoer het volgende:
quote:
Prima devies. En met hem kan ik tenminste meezingenquote:Op maandag 23 december 2019 12:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht is Marco's devies.
Geen Italiaans meeblérenquote:Op maandag 23 december 2019 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Prima devies. En met hem kan ik tenminste meezingen
Gvd wat een matige reactie, dacht dat dit zo'n scherp trollaccount wasquote:
Ik ben nog niet helemaal wakker. De Wajong wordt morgen pas gestort en ik moet nog eerst eten van jullie belastinggeld.quote:Op maandag 23 december 2019 13:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Gvd wat een matige reactie, dacht dat dit zo'n scherp trollaccount was
SIEEEMPREEEEEEquote:
Dat is Spaans hermanoquote:Op maandag 23 december 2019 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
SIEEEMPREEEEEE
Die kan ik nog
Ik testte je scherpte. Je bent geslaagdquote:
Hier trapt niemand in natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2019 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik testte je scherpte. Je bent geslaagd
Mijne ook, lekker man. Zeker nu met die verhoging omdat ik een kind heb en je anders onder het sociaal minimum zit.quote:Op maandag 23 december 2019 13:01 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal wakker. De Wajong wordt morgen pas gestort en ik moet nog eerst eten van jullie belastinggeld.
Godverdimme!quote:Op maandag 23 december 2019 13:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier trapt niemand in natuurlijk
Samenwonen?quote:Op maandag 23 december 2019 12:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Myrr lijkt mij prima op weg naar zelfstandigheid.
Maar erg snel verveeld ook. Moet gewoon gezellig samen gaan wonen.
Ik studeer lieverd en heb geen rijke tattafamilie waar ik een hypotheekje mee kan afsluiten. Maar ja, ik heb me wel een paar jaar terug ingeschreven en maak soms enigszins kans. Nog even geduld hebben.quote:
Gewoon wajong aanvragen en geld van anderen vangen. Waarom zoveel moeite doen met werken?quote:Op maandag 23 december 2019 13:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik studeer lieverd en heb geen rijke tattafamilie waar ik een hypotheekje mee kan afsluiten. Maar ja, ik heb me wel een paar jaar terug ingeschreven en maak soms enigszins kans. Nog even geduld hebben.
Ja er mankeert mij behalve wat verleden niet echt iets en met een Wajong kan ik me geen sos en suites permitteren duh.quote:Op maandag 23 december 2019 13:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Gewoon wajong aanvragen en geld van anderen vangen. Waarom zoveel moeite doen met werken?
(lol)quote:
Tuurlijk wel. Gewoon zwart wat bij verdienen. Handje contantje, UWV en Belastingdienst weten niets.quote:Op maandag 23 december 2019 13:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja er mankeert mij behalve wat verleden niet echt iets en met een Wajong kan ik me geen sos en suites permitteren duh.
Voor de oude WAjong hoef je ook niks te mankeren. Je moet alleen lui zijn en dat zit wel snor geloof ikquote:Op maandag 23 december 2019 13:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja er mankeert mij behalve wat verleden niet echt iets en met een Wajong kan ik me geen sos en suites permitteren duh.
Ja als ik ergens al een hele tijd klaar mee ben is het samenwonen. Zelfs als de relatie wel gewoon goed loopt. Heb mijn eigen space nodig zonder zo’n kutvent continu om me heen.quote:
Oh dat ben ik wel.quote:Op maandag 23 december 2019 13:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor de oude WAjong hoef je ook niks te mankeren. Je moet alleen lui zijn en dat zit wel snor geloof ik
Oh lolololol zie m nu pas jezus Myrr gaat ie ff. Heb lekker adhd oversharing aanvalletje nu dus ik ga maar even mijn energie naar elders verplaatsen.quote:
Huh maar niet elke man is een kutvent. Kijk maar naar mij.quote:Op maandag 23 december 2019 13:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja als ik ergens al een hele tijd klaar mee ben is het samenwonen. Zelfs als de relatie wel gewoon goed loopt. Heb mijn eigen space nodig zonder zo’n kutvent continu om me heen.
Ja, een eigen ruimte in een eigen huis met je eigen wasmachine en je eigen troep. Perfect perfect.quote:Op maandag 23 december 2019 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh maar niet elke man is een kutvent. Kijk maar naar mij.
Belangrijk is dat je allebei een eigen ruimte hebt.
Of je hebt gewoon een slechte manier van partners kiezen.quote:Op maandag 23 december 2019 13:49 schreef 00wildchild het volgende:
Heb ook al gezien hoeveel handdoeken deze man erdoorheen kan jagen in 1 nacht dussssss daarmee samenwonen is geen strak plan dan blijf ik wassen.
Hij is geen partner. Een partner moet aan hele andere dingen voldoen dan een fwb.quote:Op maandag 23 december 2019 13:49 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon een slechte manier van partners kiezen.
Zou er ook niet van willen rondkomen man. Enige pleziertje is dan een beetje livedriven in een twingo en twee keer per week kleffe pizza bestellenquote:
sowwwwwwwquote:Op maandag 23 december 2019 14:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Enige pleziertje is dan een beetje livedriven in een twingo en twee keer per week kleffe pizza bestellen
Ik zou ervoor tekenen. Dan leef je tenminste je leven ipv in een hok van 2 bij 2 met een computer voor je neusquote:Op maandag 23 december 2019 14:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zou er ook niet van willen rondkomen man. Enige pleziertje is dan een beetje livedriven in een twingo en twee keer per week kleffe pizza bestellen
Zelfde als met minimum inkomen, moet je toch niet willen
Oh ja ik werk 3.5 dag dus heb niet het idee dat mijn hele leven aan werk opgaatquote:Op maandag 23 december 2019 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou ervoor tekenen. Dan leef je tenminste je leven ipv in een hok van 2 bij 2 met een computer voor je neus
Dank je en hallo.quote:
Volgens mij voor het eerst een keer droog sinds twee maanden of zo.quote:Op maandag 23 december 2019 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je en hallo.
Een best weertje, nietwaar?
En strakblauwe luchtquote:Op maandag 23 december 2019 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij voor het eerst een keer droog sinds twee maanden of zo.
Ik lekker 5quote:Op maandag 23 december 2019 14:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oh ja ik werk 3.5 dag dus heb niet het idee dat mijn hele leven aan werk opgaat
Alsof je vuur ziet branden zelfsquote:Op maandag 23 december 2019 13:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Samenwonen?![]()
![]()
![]()
Alsof ik vuur zie branden. Over mijn lijk dat ik weer ga samenwonen voorlopig en zelfstandigheid op ga geven als ik die eenmaal heb. Hij wordt graag verzorgd en ik heb geen zin om moeke de huisvrouw te spelen en een man te dienen. Leuk en aandoenlijk als fantasietje af en toe, niet als dagelijks leven.
Dat verliefd zijn is gewoon even leuk als afleiding en avontuurtjes beleven. Dit is geen forever happy after, de dopamine voelt gewoon lekker. En dat dopaminejagen is wel een beetje een ding voor mij kom ik langzaamaan achter.
Itt tot leven in een hok van 3 bij 4 met een keyboard voor je neusquote:Op maandag 23 december 2019 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou ervoor tekenen. Dan leef je tenminste je leven ipv in een hok van 2 bij 2 met een computer voor je neus
Haha Badrquote:Op maandag 23 december 2019 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdimme lig ik op koers m’n record in de Ferrari 488 GTB op de Nürburgring te verbreken, vlieg ik in het laatste gedeelte van de baan
[ afbeelding ]
Ik ben geen sleur ritme regelmaatmens. Ik heb spanning en kicks nodig af en toe anders verveel ik me dood en heb ik het gevoel dat ik mijn leven vergooi aan saai en burgerlijk zijn terwijl er zoveel leuks te doen is in het leven.quote:Op maandag 23 december 2019 15:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alsof je vuur ziet branden zelfs
Je lijkt mij een fijne moeke de huisvrouw.
Ja waarom jaag je zo?
Neem dit verhaal maar mee naar de psycholoog.quote:Op maandag 23 december 2019 15:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ben geen sleur ritme regelmaatmens. Ik heb spanning en kicks nodig af en toe anders verveel ik me dood en heb ik het gevoel dat ik mijn leven vergooi aan saai en burgerlijk zijn terwijl er zoveel leuks te doen is in het leven.
Afgunst omdat je zelf geen succesvolle youtuber zal wordenquote:Op maandag 23 december 2019 15:09 schreef TTSS het volgende:
[..]
Itt tot leven in een hok van 3 bij 4 met een keyboard voor je neus
En dan?quote:Op maandag 23 december 2019 15:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Neem dit verhaal maar mee naar de psycholoog.
Kijken waar de zucht vandaan komt.quote:Op maandag 23 december 2019 15:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
En dan?Alsof er iets mis mee is.
Zeker de frikandellenkerststoltulband van omroep Brabant dikke flikkerquote:Op maandag 23 december 2019 14:59 schreef Pensylvania het volgende:
ohh hoe krijg je een kerststol uitgepoept... buikpijn
Klinkt goedquote:Op maandag 23 december 2019 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeker de frikandellenkerststoltulband van omroep Brabant dikke flikker
Der_Mann zei dat ons mam hem bakt op eerste en tweede kerstdag, jij bent ook welkom.quote:
Zijn jullie broersquote:Op maandag 23 december 2019 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Der_Mann zei dat ons mam hem bakt op eerste en tweede kerstdag, jij bent ook welkom.
Nee zo praat dat rare volk daar nou eenmaal.quote:
Ik zocht als klein kind al wel de extremen op. Het hoort gewoon bij me.quote:Op maandag 23 december 2019 15:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kijken waar de zucht vandaan komt.
Wellicht adhdremmers
Wellicht handvatten om de uitspattingen en het moeke spelen te kunnen combineren.
Zoveel opties 😍
Ja en daarna ging ze het aan iedereen vertellen op boktquote:Op maandag 23 december 2019 15:40 schreef Catkiller het volgende:
Wow Myrr speelde met zand buiten de zandbak jongens
Lekkel lekkel zegt Zoskquote:Op maandag 23 december 2019 15:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Herman zegt ja maar zonder kaas en ook wat stukjes mexicano
Hoe kan je rondkomen van 3.5 dag werken gvdquote:Op maandag 23 december 2019 14:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oh ja ik werk 3.5 dag dus heb niet het idee dat mijn hele leven aan werk opgaat
Wij willen uit de kooi zeggen zijn hondenquote:
Hoe kan jij daar niet van rondkomen vraagt je moeder huur ofzoquote:Op maandag 23 december 2019 15:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe kan je rondkomen van 3.5 dag werken gvd
En een egelquote:Op maandag 23 december 2019 15:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wij willen uit de kooi zeggen zijn honden
Genoeg verdienenquote:Op maandag 23 december 2019 15:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe kan je rondkomen van 3.5 dag werken gvd
Uiteindelijk nog in 7:39 kunnen doen. Wereldrecord ligt op 7:20 dus ik kom dichterbijquote:
Echte goals manquote:Op maandag 23 december 2019 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Uiteindelijk nog in 7:39 kunnen doen. Wereldrecord ligt op 7:20 dus ik kom dichterbij
Als je in Zimbabwe een huis koopt kan je terug naar 3 dagen.quote:Op maandag 23 december 2019 15:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wil 2020 wel een huis kopen dus mss ga ik een tijdje 4 dagen werken
Waar niet aan?quote:
Potentie was op een gegeven moment 7:33 zag ik op m'n delta, dus als ik een goeie aan elkaar rijg dan ligt ik echt op koers.quote:
Hoezo hebben ze daar kinderbijslagquote:Op maandag 23 december 2019 15:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je in Zimbabwe een huis koopt kan je terug naar 3 dagen.
Keep us updated!quote:Op maandag 23 december 2019 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik match me toch een lekker wijf op tinder.
Flex je Rolex.quote:Op maandag 23 december 2019 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fotoquote:Op maandag 23 december 2019 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb een muisduim gekregen van al dat naar links swipen.quote:Op maandag 23 december 2019 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja dat was de vorige keer ook zo'n succes hahaahquote:
Ja soms kom je Omega fans tegen, dan houdt het op... Kom door James Bond denk ik.quote:Op maandag 23 december 2019 15:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja dat was de vorige keer ook zo'n succes hahaah
Jawel hoor maar hij heeft zogenaamd geen tijd voor de leukste gamers die FOK! ooit gekend heeft.quote:
Zal ik doen. Eerst even kijken wat ik ga zeggen.quote:
Laatste keer dat ik dat deed werd ik binnen enkele minuten ontmatcht.quote:
Ik swipe de meeste juist naar rechts.quote:Op maandag 23 december 2019 15:58 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Heb een muisduim gekregen van al dat naar links swipen.
Gouden tijden waren datquote:Op maandag 23 december 2019 15:09 schreef TTSS het volgende:
[..]
Itt tot leven in een hok van 3 bij 4 met een keyboard voor je neus
Dude ik wou dat ik dat kon doen. Maar moet helaas het goede voorbeeld geven hier.quote:
Zij waarschijnlijk ookquote:Op maandag 23 december 2019 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal ik doen. Eerst even kijken wat ik ga zeggen.
[..]
Laatste keer dat ik dat deed werd ik binnen enkele minuten ontmatcht.
[..]
Ik swipe de meeste juist naar rechts.
Ik zeg het je! Omega fans... Die kijken James Bond en zien jou met een Rolex...quote:Op maandag 23 december 2019 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laatste keer dat ik dat deed werd ik binnen enkele minuten ontmatcht.
Dat betwijfel ik.quote:
Goed is relatief.quote:Op maandag 23 december 2019 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dude ik wou dat ik dat kon doen. Maar moet helaas het goede voorbeeld geven hier.
Denk eerder dat het gewoon een socialist was die van kapitalisme geen kaas heeft gegeten.quote:Op maandag 23 december 2019 16:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik zeg het je! Omega fans... Die kijken James Bond en zien jou met een Rolex...
Ik flash bitches met mijn Fifa 2k20 recordquote:Op maandag 23 december 2019 16:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik zeg het je! Omega fans... Die kijken James Bond en zien jou met een Rolex...
Persoonlijk ben ik best wel een rode rakker, iemand met een Rolex maakt mij niet boos of zo. Vond het wel grappig toen mensen over de Sub van Geert Wilders vielen.quote:Op maandag 23 december 2019 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk eerder dat het gewoon een socialist was die van kapitalisme geen kaas heeft gegeten.
Laatste keer dat ik een bitch flashte kreeg ik een gebiedsverbod.quote:Op maandag 23 december 2019 16:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik flash bitches met mijn Fifa 2k20 record
Zit nou eenmaal in zn aardquote:Op maandag 23 december 2019 16:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jawel hoor maar hij heeft zogenaamd geen tijd voor de leukste gamers die FOK! ooit gekend heeft.
Kan gebeurenquote:Op maandag 23 december 2019 16:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een bitch flashte kreeg ik een gebiedsverbod.
Slaat ook nergens op. Laat iemand van iets mechanisch perfects genieten.quote:Op maandag 23 december 2019 16:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik best wel een rode rakker, iemand met een Rolex maakt mij niet boos of zo. Vond het wel grappig toen mensen over de Sub van Geert Wilders vielen.
Ja dat of dacht dat je een neppert was... Mensen zien het verschil tussen echt en nep niet zo gauw en sommige repo's uit China zijn echt goed.quote:Op maandag 23 december 2019 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. Laat iemand van iets mechanisch perfects genieten.
Dan was het gewoon iemand die een hekel aan patsers heeft.
Ja ach ja, ik zat eraan te denken weer wat te gamen maar weet niet welke game...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |