Oh primaquote:
Daar doe ik niet aan.quote:Op maandag 23 december 2019 00:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
zin om sos te snuiven en poten te rammen met jimmy
Ik heb geen idee waar je het over hebt meisjequote:
quote:Op maandag 23 december 2019 00:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ook maar dan wel in hun reet
Beiden slimpiequote:
Kom we gaan whisky drinken en dieren redden.quote:Op maandag 23 december 2019 00:05 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt meisje
Hoe kleed hij zich?quote:Op maandag 23 december 2019 00:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
jimmy kleed jij je zoals ben shapiro? dat beeld heb ik toch een beetje kweenie of het klopt
Klinkt goedquote:Op maandag 23 december 2019 00:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kom we gaan whisky drinken en dieren redden.
Lol nee, wat een slechte stijl.quote:
Neequote:
Zo kleed ik me dus totaal niet. Zie die schoenen man.quote:
Dit was wel een beledigingquote:
sws jeans met een colbert lolquote:Op maandag 23 december 2019 00:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zo kleed ik me dus totaal niet. Zie die schoenen man.
Ik draag sowieso geen spijkerbroekenquote:Op maandag 23 december 2019 00:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
sws jeans met een colbert lol
ook geen zwarte?quote:Op maandag 23 december 2019 00:22 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik draag sowieso geen spijkerbroeken
Ik heb wel een zwarte broek wat er op lijkt maar dat is geen jeans, en ik heb een donkere jeans maar die is netjes en een stuk dunner dan normale jeans.quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 00:23 schreef 00wildchild het volgende:
Jimmy loopt rond in generalenpakken jongens kom op denk even na.
ja je bedoelt wat er zo egaal uitziet toch? vind 'traditionele' jeans ook maar lillikquote:Op maandag 23 december 2019 00:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwarte broek wat er op lijkt maar dat is geen jeans, en ik heb een donkere jeans maar die is netjes en een stuk dunner dan normale jeans.
Ja, met spijkerbroeken bedoel ik dit:quote:Op maandag 23 december 2019 00:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja je bedoelt wat er zo egaal uitziet toch? vind 'traditionele' jeans ook maar lillik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |