Prima devies. En met hem kan ik tenminste meezingenquote:Op maandag 23 december 2019 12:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht is Marco's devies.
Geen Italiaans meeblérenquote:Op maandag 23 december 2019 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Prima devies. En met hem kan ik tenminste meezingen
Gvd wat een matige reactie, dacht dat dit zo'n scherp trollaccount wasquote:
Ik ben nog niet helemaal wakker. De Wajong wordt morgen pas gestort en ik moet nog eerst eten van jullie belastinggeld.quote:Op maandag 23 december 2019 13:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Gvd wat een matige reactie, dacht dat dit zo'n scherp trollaccount was
SIEEEMPREEEEEEquote:
Dat is Spaans hermanoquote:Op maandag 23 december 2019 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
SIEEEMPREEEEEE
Die kan ik nog
Ik testte je scherpte. Je bent geslaagdquote:
Hier trapt niemand in natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2019 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik testte je scherpte. Je bent geslaagd
Mijne ook, lekker man. Zeker nu met die verhoging omdat ik een kind heb en je anders onder het sociaal minimum zit.quote:Op maandag 23 december 2019 13:01 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal wakker. De Wajong wordt morgen pas gestort en ik moet nog eerst eten van jullie belastinggeld.
Godverdimme!quote:Op maandag 23 december 2019 13:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier trapt niemand in natuurlijk
Samenwonen?quote:Op maandag 23 december 2019 12:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Myrr lijkt mij prima op weg naar zelfstandigheid.
Maar erg snel verveeld ook. Moet gewoon gezellig samen gaan wonen.
Ik studeer lieverd en heb geen rijke tattafamilie waar ik een hypotheekje mee kan afsluiten. Maar ja, ik heb me wel een paar jaar terug ingeschreven en maak soms enigszins kans. Nog even geduld hebben.quote:
Gewoon wajong aanvragen en geld van anderen vangen. Waarom zoveel moeite doen met werken?quote:Op maandag 23 december 2019 13:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik studeer lieverd en heb geen rijke tattafamilie waar ik een hypotheekje mee kan afsluiten. Maar ja, ik heb me wel een paar jaar terug ingeschreven en maak soms enigszins kans. Nog even geduld hebben.
Ja er mankeert mij behalve wat verleden niet echt iets en met een Wajong kan ik me geen sos en suites permitteren duh.quote:Op maandag 23 december 2019 13:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Gewoon wajong aanvragen en geld van anderen vangen. Waarom zoveel moeite doen met werken?
(lol)quote:
Tuurlijk wel. Gewoon zwart wat bij verdienen. Handje contantje, UWV en Belastingdienst weten niets.quote:Op maandag 23 december 2019 13:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja er mankeert mij behalve wat verleden niet echt iets en met een Wajong kan ik me geen sos en suites permitteren duh.
Voor de oude WAjong hoef je ook niks te mankeren. Je moet alleen lui zijn en dat zit wel snor geloof ikquote:Op maandag 23 december 2019 13:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja er mankeert mij behalve wat verleden niet echt iets en met een Wajong kan ik me geen sos en suites permitteren duh.
Ja als ik ergens al een hele tijd klaar mee ben is het samenwonen. Zelfs als de relatie wel gewoon goed loopt. Heb mijn eigen space nodig zonder zo’n kutvent continu om me heen.quote:
Oh dat ben ik wel.quote:Op maandag 23 december 2019 13:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor de oude WAjong hoef je ook niks te mankeren. Je moet alleen lui zijn en dat zit wel snor geloof ik
Oh lolololol zie m nu pas jezus Myrr gaat ie ff. Heb lekker adhd oversharing aanvalletje nu dus ik ga maar even mijn energie naar elders verplaatsen.quote:
Huh maar niet elke man is een kutvent. Kijk maar naar mij.quote:Op maandag 23 december 2019 13:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja als ik ergens al een hele tijd klaar mee ben is het samenwonen. Zelfs als de relatie wel gewoon goed loopt. Heb mijn eigen space nodig zonder zo’n kutvent continu om me heen.
Ja, een eigen ruimte in een eigen huis met je eigen wasmachine en je eigen troep. Perfect perfect.quote:Op maandag 23 december 2019 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh maar niet elke man is een kutvent. Kijk maar naar mij.
Belangrijk is dat je allebei een eigen ruimte hebt.
Of je hebt gewoon een slechte manier van partners kiezen.quote:Op maandag 23 december 2019 13:49 schreef 00wildchild het volgende:
Heb ook al gezien hoeveel handdoeken deze man erdoorheen kan jagen in 1 nacht dussssss daarmee samenwonen is geen strak plan dan blijf ik wassen.
Hij is geen partner. Een partner moet aan hele andere dingen voldoen dan een fwb.quote:Op maandag 23 december 2019 13:49 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon een slechte manier van partners kiezen.
Zou er ook niet van willen rondkomen man. Enige pleziertje is dan een beetje livedriven in een twingo en twee keer per week kleffe pizza bestellenquote:
sowwwwwwwquote:Op maandag 23 december 2019 14:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Enige pleziertje is dan een beetje livedriven in een twingo en twee keer per week kleffe pizza bestellen
Ik zou ervoor tekenen. Dan leef je tenminste je leven ipv in een hok van 2 bij 2 met een computer voor je neusquote:Op maandag 23 december 2019 14:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zou er ook niet van willen rondkomen man. Enige pleziertje is dan een beetje livedriven in een twingo en twee keer per week kleffe pizza bestellen
Zelfde als met minimum inkomen, moet je toch niet willen
Oh ja ik werk 3.5 dag dus heb niet het idee dat mijn hele leven aan werk opgaatquote:Op maandag 23 december 2019 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou ervoor tekenen. Dan leef je tenminste je leven ipv in een hok van 2 bij 2 met een computer voor je neus
Dank je en hallo.quote:
Volgens mij voor het eerst een keer droog sinds twee maanden of zo.quote:Op maandag 23 december 2019 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je en hallo.
Een best weertje, nietwaar?
En strakblauwe luchtquote:Op maandag 23 december 2019 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij voor het eerst een keer droog sinds twee maanden of zo.
Ik lekker 5quote:Op maandag 23 december 2019 14:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oh ja ik werk 3.5 dag dus heb niet het idee dat mijn hele leven aan werk opgaat
Alsof je vuur ziet branden zelfsquote:Op maandag 23 december 2019 13:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Samenwonen?![]()
![]()
![]()
Alsof ik vuur zie branden. Over mijn lijk dat ik weer ga samenwonen voorlopig en zelfstandigheid op ga geven als ik die eenmaal heb. Hij wordt graag verzorgd en ik heb geen zin om moeke de huisvrouw te spelen en een man te dienen. Leuk en aandoenlijk als fantasietje af en toe, niet als dagelijks leven.
Dat verliefd zijn is gewoon even leuk als afleiding en avontuurtjes beleven. Dit is geen forever happy after, de dopamine voelt gewoon lekker. En dat dopaminejagen is wel een beetje een ding voor mij kom ik langzaamaan achter.
Itt tot leven in een hok van 3 bij 4 met een keyboard voor je neusquote:Op maandag 23 december 2019 14:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou ervoor tekenen. Dan leef je tenminste je leven ipv in een hok van 2 bij 2 met een computer voor je neus
Haha Badrquote:Op maandag 23 december 2019 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdimme lig ik op koers m’n record in de Ferrari 488 GTB op de Nürburgring te verbreken, vlieg ik in het laatste gedeelte van de baan
[ afbeelding ]
Ik ben geen sleur ritme regelmaatmens. Ik heb spanning en kicks nodig af en toe anders verveel ik me dood en heb ik het gevoel dat ik mijn leven vergooi aan saai en burgerlijk zijn terwijl er zoveel leuks te doen is in het leven.quote:Op maandag 23 december 2019 15:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alsof je vuur ziet branden zelfs
Je lijkt mij een fijne moeke de huisvrouw.
Ja waarom jaag je zo?
Neem dit verhaal maar mee naar de psycholoog.quote:Op maandag 23 december 2019 15:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ben geen sleur ritme regelmaatmens. Ik heb spanning en kicks nodig af en toe anders verveel ik me dood en heb ik het gevoel dat ik mijn leven vergooi aan saai en burgerlijk zijn terwijl er zoveel leuks te doen is in het leven.
Afgunst omdat je zelf geen succesvolle youtuber zal wordenquote:Op maandag 23 december 2019 15:09 schreef TTSS het volgende:
[..]
Itt tot leven in een hok van 3 bij 4 met een keyboard voor je neus
En dan?quote:Op maandag 23 december 2019 15:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Neem dit verhaal maar mee naar de psycholoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |