Een politie of een trauma-heli?quote:Op zondag 22 december 2019 22:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik word nu afgeleid door een helicopter die met z'n kerstlichtjes boven mijn flat rondcirkelt
Hebben ze de COS gesloten terwijl ze er nog zat misschien?quote:Op zondag 22 december 2019 22:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zag ik vorige week nog veel in de Cos posten
Kweenie, maar hoef nu toch maar 4 km.quote:Op zondag 22 december 2019 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal dat op 1e of 2e kerstdag niet meevallen?
quote:Op zondag 22 december 2019 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bood het zelf aan
Alhoewel nu mag ik in de avond werken en niet zo veel te doen. Anders had ik er vroeg in de ochtend moeten zijn en daadwerkelijk iets doen.
Ik vermoed een trauma, als ik op Drimble kijk.quote:
Bij ons net zo hoor, en ik vind het ook niet zo erg om op die dagen te werken, het is altijd wel een fijne sfeer en vaak wel iets eerder naar huis.quote:Op zondag 22 december 2019 22:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen mijn werkgever...er moet een 60% aanwezigheid zijn en vorig jaar ben ik al vrij geweest
nah ja zeg...gewoon oude zooi wat lekker zit en er niet uitziet waarmee je lalieda door het huis kan huppelenquote:
Ik moest googelen. Handige site wel.quote:Op zondag 22 december 2019 22:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vermoed een trauma, als ik op Drimble kijk.
Met Jezus aan je kruis...quote:Op zondag 22 december 2019 22:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah ja zeg...gewoon oude zooi wat lekker zit en er niet uitziet waarmee je lalieda door het huis kan huppelen![]()
Ik heb geen kerstpakket gehad ookquote:Op zondag 22 december 2019 22:00 schreef TillyB het volgende:
Straus je kan ook gezellig meeposten ipv iedereen tegen je in harnas jagen met die passief-agressieve posts
Kan je op de fietsquote:Op zondag 22 december 2019 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kweenie, maar hoef nu toch maar 4 km.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Misschien al besproken, maar allemaal samen met de fam om de boom en gourmetten?
dat zou het kersttintje kunnen zijnquote:
Hahaquote:Op zondag 22 december 2019 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Misschien al besproken, maar allemaal samen met de fam om de boom en gourmetten?
Gourmetten. Dat je huis 3 dagen naar een frietkot ruiktquote:Op zondag 22 december 2019 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond ladieda-kerst-outfit ook wat lastig begrijpbaar...quote:Op zondag 22 december 2019 22:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat zou het kersttintje kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |