Potjequote:Op maandag 23 december 2019 18:00 schreef WcPot het volgende:
Avondpraadje bedankt voor het posten namens mij
quote:Op maandag 23 december 2019 06:23 schreef JayHovah het volgende:
Goedemorgen allen!
@:praadje succes vandaag bij de ziekenhuisslagers!
Ben weer door de keuring.quote:Op maandag 23 december 2019 06:56 schreef Oscar. het volgende:
[..]
lekker hoor. Hopelijk sla je er eentje aan de haak!
Avond schatje van mequote:Op maandag 23 december 2019 18:00 schreef WcPot het volgende:
Avondpraadje bedankt voor het posten namens mij
Avond lief Kreetjequote:
ik mag morgen voor de keuring!quote:
Avond Oleetjequote:
Enige denk jaquote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Chateau Meiland en Bureau Burgwallen hier.
hier ook. nu ERquote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Chateau Meiland en Bureau Burgwallen hier.
Dankjewel lief Jay'tjequote:Op maandag 23 december 2019 20:55 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Congrats praadje! Prima afsluiter van het jaar!
quote:Op maandag 23 december 2019 21:28 schreef Oostblokkert het volgende:
Avond.
Hoe ging je date @:praadje ?
De nieren mag ik drie maanden voor wegblijven (met tussentijds bloedprikken) de longen mag ik zelfs een heel jaar wegblijvenquote:Op maandag 23 december 2019 18:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik moet over 3 maanden terugkomen en ondertussen de buikspieren trainen en dan word ik voor de zomer geopereerd![]()
![]()
Was het een echte date of een afspraak? Ik snap hem nietquote:Op maandag 23 december 2019 21:31 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
De nieren mag ik drie maanden voor wegblijven (met tussentijds bloedprikken) de longen mag ik zelfs een heel jaar wegblijven![]()
Avond trouwens lief Oostjequote:Op maandag 23 december 2019 21:28 schreef Oostblokkert het volgende:
Avond.
Hoe ging je date @:praadje ?
Consultaties artsen en een scan.quote:Op maandag 23 december 2019 21:31 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Was het een echte date of een afspraak? Ik snap hem niet
Aaaah, mijn indruk is dat het goed gegaan is. Super om te horen.quote:
Goeie tip, ik ga het terug kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |