Slachtoffers kunnen er toch weinig aan doenquote:Op zondag 22 december 2019 22:13 schreef Snowsquall het volgende:
Domme mensen weer.......het land zit er vol mee.
Tuurlijk wel, je gaat toch niet zomaar een auto op jouw naam zetten, daar kleven nogal wat verantwoordelijkheden aan.....boetes, apk, verzekering, belasting.. NO GOquote:Op zondag 22 december 2019 22:13 schreef Isane het volgende:
[..]
Slachtoffers kunnen er toch weinig aan doen?
ja oke, in dat geval welquote:Op zondag 22 december 2019 22:15 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je gaat toch niet zomaar een auto op jouw naam zetten, daar kleven nogal wat verantwoordelijkheden aan.....boetes, apk, verzekering, belasting.. NO GO
is dat nou nog niet afgelopenquote:
Dat is geen tv vervuiling. Tot en met 1 januari.quote:Op zondag 22 december 2019 22:40 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
is dat nou nog niet afgelopenHoelang duurt die tv vervuiling nog?
Succes lieverd en trustequote:Op zondag 22 december 2019 22:58 schreef praadje het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken. Morgen twee dates met artsen en een met een radioloog. Hiep hoi![]()
Slaap lekker schatjes en tot morgen![]()
Samenvatting: Elvis zong alles beter. Maar wel leuk om te zien.quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 18:00 schreef praadje het volgende:
Namens Potje en mij, een hele goedenavond schatjes![]()
quote:
lekker hoor. Hopelijk sla je er eentje aan de haak!quote:Op zondag 22 december 2019 22:58 schreef praadje het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken. Morgen twee dates met artsen en een met een radioloog. Hiep hoi![]()
Slaap lekker schatjes en tot morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |