Thanks nou tune ook weer in, restje knippen en plakken geluid morgenquote:Op zondag 22 december 2019 18:02 schreef praadje het volgende:
Avond lief Kreetje.Wat leuk dat je met die kindjes op de piano hebt gespeeld en nog geld verdient ook haha. Hier wordt het Keessie.
Avondquote:
Hallo Praadje,én Potjequote:
Haha ok im ga ook Stegeman kijken zoquote:Op zondag 22 december 2019 21:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik, haal ze altijd door elkaar.
[..]
Ik ook 6. Heftig net met die metro
Jaaa, doe maar 1 bord minder aan tafelquote:Op zondag 22 december 2019 21:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik, haal ze altijd door elkaar.
[..]
Ik ook 6. Heftig net met die metro
en ik hoorde ook iets blaffen...Alles vooraf betalen, ook zo slimquote:Op zondag 22 december 2019 21:32 schreef kree het volgende:
5 kinderen uhu...... ook niet echt nagedacht ofzo
Nee, hij moet kindjes makenquote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef kree het volgende:
Matige confro.... kan die gast niet zelf werken ook?
Het moet ik ook eens kijken of ik zo’n blokhut kan krijgen? Vast goedkoper als nuquote:
Slachtoffers kunnen er toch weinig aan doenquote:Op zondag 22 december 2019 22:13 schreef Snowsquall het volgende:
Domme mensen weer.......het land zit er vol mee.
Tuurlijk wel, je gaat toch niet zomaar een auto op jouw naam zetten, daar kleven nogal wat verantwoordelijkheden aan.....boetes, apk, verzekering, belasting.. NO GOquote:Op zondag 22 december 2019 22:13 schreef Isane het volgende:
[..]
Slachtoffers kunnen er toch weinig aan doen?
ja oke, in dat geval welquote:Op zondag 22 december 2019 22:15 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je gaat toch niet zomaar een auto op jouw naam zetten, daar kleven nogal wat verantwoordelijkheden aan.....boetes, apk, verzekering, belasting.. NO GO
is dat nou nog niet afgelopenquote:
Dat is geen tv vervuiling. Tot en met 1 januari.quote:Op zondag 22 december 2019 22:40 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
is dat nou nog niet afgelopenHoelang duurt die tv vervuiling nog?
Succes lieverd en trustequote:Op zondag 22 december 2019 22:58 schreef praadje het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken. Morgen twee dates met artsen en een met een radioloog. Hiep hoi![]()
Slaap lekker schatjes en tot morgen![]()
Samenvatting: Elvis zong alles beter. Maar wel leuk om te zien.quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 18:00 schreef praadje het volgende:
Namens Potje en mij, een hele goedenavond schatjes![]()
quote:
lekker hoor. Hopelijk sla je er eentje aan de haak!quote:Op zondag 22 december 2019 22:58 schreef praadje het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken. Morgen twee dates met artsen en een met een radioloog. Hiep hoi![]()
Slaap lekker schatjes en tot morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |