quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:00 schreef praadje het volgende:
Gelukt Potje![]()
![]()
(niet op de ene seconde letten)
Mogguhquote:
Ik zag het. Net nog even terug gelezen. praadje is een toffe madamquote:Op zondag 22 december 2019 10:59 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Ja praadje heeft je goed vertegenwoordigd; iedereen welkom geheten en de groeten gedaan
Morgen allerliefste Snowtjequote:Op zondag 22 december 2019 10:59 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Ja praadje heeft je goed vertegenwoordigd; iedereen welkom geheten en de groeten gedaan
En natuurlijk morgen mijn allerliefste Potjequote:Op zondag 22 december 2019 11:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zag het. Net nog even terug gelezen. praadje is een toffe madam
Ik ben er vanavond weer niet dus post maar weer voor mijquote:
Komt goed schatje en anders doet de tt de restquote:Op zondag 22 december 2019 13:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond weer niet dus post maar weer voor mij
Ook namens @monkyyy en mij een guddenavund.quote:Op zondag 22 december 2019 18:00 schreef praadje het volgende:
Namens Potje en mij, een hele goedenavond schatjes![]()
quote:Op zondag 22 december 2019 17:07 schreef kree het volgende:
Avond. Nou ook weer terug, nog even fun op de vleugel op utrecht cs. Haha met wat kindjes muziek gemaakt en een gitarist. Kreeg vd`onwaar nog een euro van iemand lol.
Ok wat kijken we vanavond?
quote:Op zondag 22 december 2019 18:00 schreef praadje het volgende:
Namens Potje en mij, een hele goedenavond schatjes![]()
Avond allemaalquote:Op zondag 22 december 2019 18:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook namens @:monkyyy en mij een guddenavund.
Avond lieve Zip en lieve Monkkky, namens Potje en mijquote:Op zondag 22 december 2019 18:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook namens @:monkyyy en mij een guddenavund.
quote:Op zondag 22 december 2019 18:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefste SnowtjeEn namens Potje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |