Ik moet vandaag wel laat werken van 17:06uur tot 25:31uur zoals het zo mooi op papier staatquote:
Ga ik doen lieverd. Komt goed.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik moet vandaag wel laat werken van 17:06uur tot 25:31uur zoals het zo mooi op papier staatZou jij namens mij vanavond rond 18:00:00 uur een Avond
poging willen wagen en ook namens mij?
25.31 uur??quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik moet vandaag wel laat werken van 17:06uur tot 25:31uur zoals het zo mooi op papier staatZou jij namens mij vanavond rond 18:00:00 uur een Avond
poging willen wagen en ook namens mij?
Hopelijk vanavond geen gekke dingen het is nu binnen twee weken al twee keer raak in het weekend met een springer voor de treinquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha ik vermoedde al zoiets. Werkse en misschien nog tot vanavond.
Oh nee, wat vreselijk. Bij jou voor de trein of bij een collega?quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hopelijk vanavond geen gekke dingen het is nu binnen twee weken al twee keer raak in het weekend met een springer voor de trein
Collegaquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh nee, wat vreselijk. Bij jou voor de trein of bij een collega?
Heftig hoor. Zal ook met de kerst te maken hebben, eenzaamheid enzo. Rustige ritten gewenst in ieder geval.quote:
He bah, lijkt me vooral vreselijk voor de machinist. Opeens zo'n klap zien en horen... brrrquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hopelijk vanavond geen gekke dingen het is nu binnen twee weken al twee keer raak in het weekend met een springer voor de trein
Avond Kreetje, veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:29 schreef kree het volgende:
Avondgeen tv voor mij vanavond. Oefenavond met band
Praadjequote:Op zaterdag 21 december 2019 19:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lief Poppeltje![]()
Namens Potje: Poppelgod
![]()
Ik kijk RTL5. Nah, waar ligt de grens dan? Alcoholisten en rokers ook meer betalen? En als je een afwijkend gen in je DNA hebt zitten? Je erfelijk belast bent?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch logisch dat een ex-kankerpatiënt een hogere premie betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |