Alleen dat ze het incassobureau zouden bellen om te annulerenquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Balen zeg. Ook niets meer over gehoord?
quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:16 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Alleen dat ze het incassobureau zouden bellen om te annuleren
Avondquote:
Heerlijk maar wel weer een beetje jammer dat je het dan nog druk hebt. Wel op tijd ontspannen hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:44 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Avond![]()
2 weken vakantie numaar nog wel ff druk
Ja hoor maar wil gewoon nog wat dingen klaar hebben voor oud en nieuw en op de een of andere manier vliegen deze dagen voorbijquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Heerlijk maar wel weer een beetje jammer dat je het dan nog druk hebt. Wel op tijd ontspannen hoor.
Ja het gaat zeker heel snel deze dagen. Ik raak er helemaal van in de war. Zeker als je thuis,werkt en soms een paar dagen niemand ziet moet ik echt mijn agenda goed bijhouden en iedere dag even inkijken of ik geen afspraken heb staan.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:50 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja hoor maar wil gewoon nog wat dingen klaar hebben voor oud en nieuw en op de een of andere manier vliegen deze dagen voorbij
Ja wil wel maar ik weet niet of ik het red ivm moeheid.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:52 schreef Snowsquall het volgende:
Gaan we allemaal samen naar de laatste Pauw kijken?
Nou kijk maar hoelang je het volhoudtquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja wil wel maar ik weet niet of ik het red ivm moeheid.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:55 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nou kijk maar hoelang je het volhoudt
Ik niet ik mag het hele weekend loonslavenquote:
Same, weggedompeld uiteindelijk, net terug gekeken, beetje lange zit wel.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja wil wel maar ik weet niet of ik het red ivm moeheid.
Succesquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik niet ik mag het hele weekend loonslaven![]()
Ik heb het volgehoudenquote:Op zaterdag 21 december 2019 10:02 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Same, weggedompeld uiteindelijk, net terug gekeken, beetje lange zit wel.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik niet ik mag het hele weekend loonslaven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |