quote:Op donderdag 19 december 2019 18:58 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
[..]
Goede timing Potje
[..]
Handhavers en Meester Frank Visser
Oh ja, darten komt ook.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:03 schreef StephanL het volgende:
[..]![]()
Twijfel nog tussen handhavers en Mr Visser of darten.
Ja, en de programma's op SBS6 kan ik makkelijker terug kijken. Dus denk darten. Kijk ik morgen wel handhavers en Mr Visser terugquote:
Haha en ik kan juist alles terugkijken behalve de programma's van SBS6.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, en de programma's op SBS6 kan ik makkelijker terug kijken. Dus denk darten. Kijk ik morgen wel handhavers en Mr Visser terug
Heb T-mobile. Kan nu wel RTL zenders terug kijken, maar dan kan je weer niet vooruit spoelen. Kut RTLquote:Op donderdag 19 december 2019 19:22 schreef kree het volgende:
Probleem ja met ziggo alles terug te zien, behalve rtl enzo. Moet je Videoland weer voor hebben enzo. Dat naziet nog niet bekeken, maar allemaal extra abo..
Ik heb Canal Digitaal, kijk via de schotel vanuit Belgie.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb T-mobile. Kan nu wel RTL zenders terug kijken, maar dan kan je weer niet vooruit spoelen. Kut RTL
Beste voor mij is nog opnemen. Kan ik tenminste wel doorspoelen
Ja dit doe ik dus ook, maar kan maar met twee tegelijk omdat trwee tuners. Dus 1 opnemenden en andere live kijken.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb T-mobile. Kan nu wel RTL zenders terug kijken, maar dan kan je weer niet vooruit spoelen. Kut RTL
Beste voor mij is nog opnemen. Kan ik tenminste wel doorspoelen
Ja maar niet met alle zenders. Ik heb dat, rtl kan ik daarop niet vinden.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:32 schreef WcPot het volgende:
Ziggo werkt ook goed kan je ook goed terug kijken een vooruit spoelen
Ik dacht keuringsdienst nog Ff. Maargoed die is wel terug te kijken. Beetje zelfde dacht ik jaquote:Op donderdag 19 december 2019 19:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Handhavers en Meester Frank Visser.
Avond Oostjequote:Op donderdag 19 december 2019 19:53 schreef Oostblokkert het volgende:
Avond.
Rip Jules![]()
Had een aantal jaar terug een van m'n mooiste dates bij Ari. Dat tentje koppelde ik hem altijd mee.
quote:Op donderdag 19 december 2019 19:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond Oostje. Ja, een icoon minder.
quote:
Avond.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:07 schreef kree het volgende:
Is er een ander topic over dienders brtw @:NPO3 ?
Wat heb je besteld? En sowieso hoeft thuusbezorgd niet ongezond of slecht te zijn toch?quote:Op donderdag 19 december 2019 22:40 schreef kree het volgende:
Ik heb net nog heel slecht Ff gewoon eten besteld, lol. Echt geen zin om zelf wat te koken nog lol
wat heb je besteld?quote:Op donderdag 19 december 2019 22:40 schreef kree het volgende:
Ik heb net nog heel slecht Ff gewoon eten besteld, lol. Echt geen zin om zelf wat te koken nog lol
??? ken ik niet...maar smakelijk iigquote:
Nou ik kon niet echt kiezen, teveel keuze enzo. Dus maar wat gegokt. Lolquote:Op donderdag 19 december 2019 22:51 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
??? ken ik niet...maar smakelijk iig
Project Hardenberg inmiddels al afgerond?quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Project Hardenberg inmiddels al afgerond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |