Haha a, ok voor paarden moet je bij mijn zusje zijn, maar zit hier niet hopelijk lol.quote:Op dinsdag 17 december 2019 23:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jip goede vlogger/ uithangbord van de Politie. Heeft ook een item dat die in Leiden was tijdens 3 oktober en een oefening van DSI bij LUMC
Over Youtube gesproken. Lid geworden van paardenpraattv. Alles voor Britt en George.
Avond
Thans Kree. Niet nodig hoor. Kijk alleen voor updates voor Britt en George. Ben geen diehard paardenfan.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
Haha a, ok voor paarden moet je bij mijn zusje zijn, maar zit hier niet hopelijk lol.
Btw die hebben er een hoop video over mocht je serieus zijn, maar DM maar Ff dan.
Ha ok npquote:Op woensdag 18 december 2019 08:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Thans Kree. Niet nodig hoor. Kijk alleen voor updates voor Britt en George. Ben geen diehard paardenfan.
Al is het wel leuk en heb ik toch weer wat geleerd
Met oma en moederquote:
Maandag had ik hem opgehaald zat goed volquote:
Idd. Denk zat wel een beetje chips en snoep dingen zijn of zo. Is het ook wel, maar ook fles wijn(wat ik niet drink) wat ik niet had verwacht. Een mooie tas. Dikke primaquote:Op donderdag 19 december 2019 18:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Maandag had ik hem opgehaald zat goed vol
En mijn vakantie van laatst was na vier dagen alweer voorbij ze hadden mij weer nodigquote:Op donderdag 19 december 2019 18:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Idd. Denk zat wel een beetje chips en snoep dingen zijn of zo. Is het ook wel, maar ook fles wijn(wat ik niet drink) wat ik niet had verwacht. Een mooie tas. Dikke prima![]()
Zo maar aan de popcorn
Nou valt nog mee. Mooi aantal dagen vrij geweest dan. Hier is het nog steeds crisis. Van het weekend weer een dienst uitgevallen.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
En mijn vakantie van laatst was na vier dagen alweer voorbij ze hadden mij weer nodig
Goede timing Potjequote:
Handhavers en Meester Frank Visserquote:Op donderdag 19 december 2019 18:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nou valt nog mee. Mooi aantal dagen vrij geweest dan. Hier is het nog steeds crisis. Van het
Vanavond weer tv kijken. Weet alleen nog niet wat.
quote:Op donderdag 19 december 2019 18:58 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
[..]
Goede timing Potje
[..]
Handhavers en Meester Frank Visser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |