Potjequote:Op maandag 23 december 2019 18:00 schreef WcPot het volgende:
Avondpraadje bedankt voor het posten namens mij
quote:Op maandag 23 december 2019 06:23 schreef JayHovah het volgende:
Goedemorgen allen!
@:praadje succes vandaag bij de ziekenhuisslagers!
Ben weer door de keuring.quote:Op maandag 23 december 2019 06:56 schreef Oscar. het volgende:
[..]
lekker hoor. Hopelijk sla je er eentje aan de haak!
Avond schatje van mequote:Op maandag 23 december 2019 18:00 schreef WcPot het volgende:
Avondpraadje bedankt voor het posten namens mij
Avond lief Kreetjequote:
ik mag morgen voor de keuring!quote:
Avond Oleetjequote:
Enige denk jaquote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Chateau Meiland en Bureau Burgwallen hier.
hier ook. nu ERquote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Chateau Meiland en Bureau Burgwallen hier.
Dankjewel lief Jay'tjequote:Op maandag 23 december 2019 20:55 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Congrats praadje! Prima afsluiter van het jaar!
quote:Op maandag 23 december 2019 21:28 schreef Oostblokkert het volgende:
Avond.
Hoe ging je date @:praadje ?
De nieren mag ik drie maanden voor wegblijven (met tussentijds bloedprikken) de longen mag ik zelfs een heel jaar wegblijvenquote:Op maandag 23 december 2019 18:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik moet over 3 maanden terugkomen en ondertussen de buikspieren trainen en dan word ik voor de zomer geopereerd![]()
![]()
Was het een echte date of een afspraak? Ik snap hem nietquote:Op maandag 23 december 2019 21:31 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
De nieren mag ik drie maanden voor wegblijven (met tussentijds bloedprikken) de longen mag ik zelfs een heel jaar wegblijven![]()
Avond trouwens lief Oostjequote:Op maandag 23 december 2019 21:28 schreef Oostblokkert het volgende:
Avond.
Hoe ging je date @:praadje ?
Consultaties artsen en een scan.quote:Op maandag 23 december 2019 21:31 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Was het een echte date of een afspraak? Ik snap hem niet
Aaaah, mijn indruk is dat het goed gegaan is. Super om te horen.quote:
Goeie tip, ik ga het terug kijken.quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 21:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Aaaah, mijn indruk is dat het goed gegaan is. Super om te horen.
Ik wou m al posten iddquote:Op maandag 23 december 2019 22:08 schreef monkyyy het volgende:
Nieuwe achter de schermen bij Wegmisbruikers.Een Koosje maken
Welke Lieke?quote:
Seconde te vroegquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond Liefste Potje, we staan quite.
Als ik precies op 18:00:00 post is het vaak 18:00:01 post ik een seconde eerder op 17:59:59. Komt erg geen seconde bij. Zwaar leven heb ikquote:
Nou je hebt toch al een paar keer. 18.00.00 gescoord hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als ik precies op 18:00:00 post is het vaak 18:00:01 post ik een seconde eerder op 17:59:59. Komt erg geen seconde bij. Zwaar leven heb ik![]()
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou je hebt toch al een paar keer. 18.00.00 gescoord hoor.
Ja ik mag weer loonslavenquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen met de kerstdagen?
Ahhh wat sneu.quote:
Is niet erg ik heb eigenlijk helemaal niks met kerstquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahhh wat sneu.
Ik ben alleen met de kerst. Ik vind het heerlijk, heb wat etentjes en borrels afgeslagen want ik ben al die opgedirkte toestanden zo beu. Vorig jaar ook gedaan en ik wil niet anders meer. Oud en nieuw doe ik het ook. Cadeautjes voor mezelf gekocht, daarnet Chinees gehaald en die eet ik morgen ook en dan is het al gedaan hier. Donderdag naar mijn pleegdochter want die is jarig maar die woont hier in de straat dus dat is gewoon een paar meter de hoek om. Die gaat lekker tajine met kip voor me maken en ik ga heerlijk met mijn kleindochter knuffelen en mijn schoonzoon lastig vallenNee hoor, schat van een man.
Haha wat lijken we toch op elkaar. Ik werkte vroeger ook graag met zulke dagen in het ziekenhuis. Ik werkte toen in Brabant, net over de grens hier en met carnaval waren alle collega's superlief tegen me in de hoop dat ik hun diensten wilde ruilen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is niet erg ik heb eigenlijk helemaal niks met kerst
Ik mag nieuwjaarsdag ook.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha wat lijken we toch op elkaar. Ik werkte vroeger ook graag met zulke dagen in het ziekenhuis. Ik werkte toen in Brabant, net over de grens hier en met carnaval waren alle collega's superlief tegen me in de hoop dat ik hun diensten wilde ruilen.
Klopt helemaal. Het moet wel leuk en lekker blijvenquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:31 schreef praadje het volgende:
Ik heb trouwens wel lekkere hapjes in huis gehaald voor vanavond en morgen. Maar na 6 toastjes zit ik al bomvol haha en mijn harde broodje met zalm vanmorgen kreeg ik ook maar voor de helft op. Maar het gaat om het idee, toch?
Dat dus. Ah nieuwjaarsdag, dan is iedereen lekker brak. Behalve wijquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik mag nieuwjaarsdag ook.
[..]
Klopt helemaal. Het moet wel leuk en lekker blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |