Pics?quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:13 schreef vosss het volgende:
Het is al 30 jaar geen 1989 meer; welke idioot loopt er nog jn een speedo?
Bijna elke gast in Italië tijdens vakantie.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:13 schreef vosss het volgende:
met een speedo komt je gummi knuppelquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:13 schreef vosss het volgende:
En je vriendin vond het allemaal wel oké?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Toen het nichtje van mijn vriendin op echt ieder feestje en verjaardag letterlijk urenlang op m’n schoot er boven op bleef zitten en draaien.
Believe me I tried, niks aan te doen als iemand zo heen en weer blijft bewegen die ook nog eens jong, mooi en zwaar afgetraind lichaam heeft. (Turnster met al wat prijzen op dr naam)
Gelukkig konden dr ouders er wel om lachen, ikzelf niet zo lol.
Heb goeie controle normaal gesproken.
Jawel, die snapte het wel, kon er ook wel om lachen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:41 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
En je vriendin vond het allemaal wel oké?
Wat snapte ze precies? Dat jij het geil vond om uren met haar nichtje op je pik te zitten?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Jawel, die snapte het wel, kon er ook wel om lachen.
Niet iedereen gaat meteen moeilijk doen.
Nee, dat het gebeurde simpelweg.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:44 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Wat snapte ze precies? Dat jij het geil vond om uren met haar nichtje op je pik te zitten?
Wat is dat voor rare familie waar dit soort dingen normaal worden gevonden?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee, dat het gebeurde simpelweg.
Het was meer de wrijving zeg maar, niet dat ik het geil vond met 20 mensen om me heen hè.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:46 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Wat is dat voor rare familie waar dit soort dingen normaal worden gevonden?
Dat in de familie van je vriendin dit soort ongepast gedrag normaal wordt gevonden is niet mijn schuld.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]![]()
Dit is geen r&p, commentaar mag je verder voor je houden.
Waarom zat haar nichtje op jouw schoot? Questions, questions...quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Toen het nichtje van mijn vriendin op echt ieder feestje en verjaardag letterlijk urenlang op m’n schoot er boven op bleef zitten en draaien.
Believe me I tried, niks aan te doen als iemand zo heen en weer blijft bewegen die ook nog eens jong, mooi en zwaar afgetraind lichaam heeft. (Turnster met al wat prijzen op dr naam)
Gelukkig konden dr ouders er wel om lachen, ikzelf niet zo lol.
Heb goeie controle normaal gesproken.
Zat heel lang bij iedereen op schoot maar koos na verloop van tijd steeds mij uit.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Waarom zat haar nichtje op jouw schoot? Questions, questions...
poesje mauw heeft wel gelijk. In wat voor disfunctioneel gezin zit jij dan dat dit normaal gevonden is?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]![]()
Dit is geen r&p, commentaar mag je verder voor je houden.
Mensen die wel empathie hebben en ook wel inzagen dat zij het wel erg bont maakte bij mij en echt letterlijk van middag tot avond bij mij zat.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
poesje mauw heeft wel gelijk. In wat voor disfunctioneel gezin zit jij dan dat dit normaal gevonden is?
Was ze jonger dan 16?quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mensen die wel empathie hebben en ook wel inzagen dat zij het wel erg bont maakte bij mij en echt letterlijk van middag tot avond bij mij zat.
Het is ook maar 1 keer gebeurt, puur per ongeluk en dat was ook de vraag van dit topic, ongewenste boner moment.
Verder ga ik nergens meer op in.
En nee het is totaal ongepast gedrag en ik mag toch hopen dat het nichtje iig wel meerderjarig is.quote:
Of heeft ze een of andere beperking ofzo? Een normale vrouw doet zoiets niet lijkt mij.quote:
Wat was haar leeftijd? En ze vonden je stijve lul grappig? Dat ze snappen dat het een natuurlijk "reflex" kan zijn en het stilzwijgend accepteren, tot daar aan toe, maar er gezellig met z'n allen om lachen... dat is redelijk bizar.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee, dat het gebeurde simpelweg.
Het was meer de wrijving zeg maar, niet dat ik het geil vond met 20 mensen om me heen hè.
Het mag misschien niet gezegd worden, maar ook kinderen ervaren al vormen van fysieke, seksuele gevoelens/intimteit. Je denkt dat ze die harde staaf niet voelde?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Zat heel lang bij iedereen op schoot maar koos na verloop van tijd steeds mij uit.
Verder geen speciale reden, neem ik aan tenminste.
Ze was niet jonger dan 16? Dus 16,17,18? Hoe dan?quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Fuck sake, wat staat daar als laatste zin? Maar om je zorgen weg te nemen, nee.
Dat het nichtje meerderjarig was maakt het verhaal niet minder bizar. Eerder nog vreemder dan dat het al was.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:05 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ze was al gek voor ik haar vond.
En nee het is totaal ongepast gedrag en ik mag toch hopen dat het nichtje iig wel meerderjarig is.
Het meest vreemde vind ik eerlijk gezegd de vriendinquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:56 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat het nichtje meerderjarig was maakt het verhaal niet minder bizar. Eerder nog vreemder dan dat het al was.
Dit ja, wtfquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:54 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ze was niet jonger dan 16? Dus 16,17,18? Hoe dan?
Geen normale meid, adolescent, gaat urenlang bij de vriend van haar nicht op schoot zitten schuren... Echt gestoord verhaal dit. Heeft ze een geestelijk beperking oid?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:36 schreef Marsenal het volgende:
Mooi dat we ook allemaal een voorstelling hebben van een kring van ooms en neven die omstebeurt in een soort incestueze stoelendans een strakke turnster op hun schoot krijgen totdat er eentje z’n lul niet meer kan verbergen
Zij moet dan later gaan vertellen dat haar eerste seksuele ervaring er een was met de vriend van haar nicht. Dat ze een kloppende roede voelde toen ze bij hem op schoot zat.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:51 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Het mag misschien niet gezegd worden, maar ook kinderen ervaren al vormen van fysieke, seksuele gevoelens/intimteit. Je denkt dat ze die harde staaf niet voelde?
Is weer eens wat anders dan een kringverjaardag.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:36 schreef Marsenal het volgende:
Mooi dat we ook allemaal een voorstelling hebben van een kring van ooms en neven die omstebeurt in een soort incestueze stoelendans een strakke turnster op hun schoot krijgen totdat er eentje z’n lul niet meer kan verbergen
Dit maakt het nog vreemder. Tokkiefamilie ofzo?quote:Op zondag 22 december 2019 06:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik zie dat, zo vroeg op zondag, enige nuance nodig is voor het verhaal.
Op de feestjes in hun familie, daar komt iedereen op af, vaak er is te weinig zitplek.
Dat meisje was het type, dan zit ik wel op schoot bij iemand.
Eerst deed ze dat inderdaad bij andere oom(s) of bij haar vader.
Later, naar mate we beter konden opschieten met elkaar (nee niet op een rare manier, om dat alvast voor te zijn), ging ze vaker en ook steeds langer bij mij op schoot zitten tot het ook wel awkward werd.
Mensen viel dat op, zelfs haar oma van 80 ging dan grappen maken van die twee gaan trouwen later.
Ikzelf voelde me juist ongemakkelijk erdoor, die boner hielp niet, dat gebeurde nou eenmaal door wrijving en aanraking, niet door opgewonden zijn.
Ik zei toen van hey je zit op mn riem, om maar iets te zeggen, wat zij dan ook nog eens hard ging herhalen.
Daardoor keek men, moet de ongemakkelijkheid op mijn gezicht af te lezen zijn geweest en moest men wat lachen.
Of ze de boner doorhadden, misschien ook niet, dat is wat ik zelf dacht op dat moment.
Het is daarna ook niet meer voor gekomen.
Verder is er niks mis met haar, misschien beetje te verwend en soort van kinderachtig aka vmbo type (geadopteerd, enig kind, geen kleine tieten overigens voor die ene fokker) zoals ik dat zou omschrijven.
Anyway, waarom doe ik moeite lol.
Nee, eerder erg ouderwets zelfs.quote:Op zondag 22 december 2019 10:18 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Dit maakt het nog vreemder. Tokkiefamilie ofzo?
Mwuahahahaquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:36 schreef Marsenal het volgende:
Soort Whack-A-Mole, Lannister edition.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:36 schreef Marsenal het volgende:
Juist in een ouderwetse familie zou ik niet verwachten dat een volwassen vrouw bij een kerel die niet van haar is op schoot kruipt, zou eerder denken dat daar schande van wordt gesproken in een familie met ouderwetse instelling. Snap eerlijk gezegd ook niet dat je dan niet zelf opstaat en haar je plaats aanbiedquote:Op zondag 22 december 2019 10:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee, eerder erg ouderwets zelfs.
Beetje boers of plattelands of hoe je het ook wil noemen.
Nee protocol laat dat niet toe. Wel een niffo en een niffa gezien die zoals in het verhaal van @TheoddDutchGuy met elkaar omgingen. Gelukkig niks ernstigs gebeurd verder.quote:Op zondag 22 december 2019 10:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
@:stokj doe jij ook wel eens paaldansen met de familie?
Gelukkig! Je blijft hoog in aanzien bij mij niffo!quote:Op zondag 22 december 2019 10:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee protocol laat dat niet toe. Wel een niffo en een niffa gezien die zoals in het verhaal van @:TheoddDutchGuy met elkaar omgingen. Gelukkig niks ernstigs gebeurd verder.
quote:Op zondag 22 december 2019 10:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee, eerder erg ouderwets zelfs.
Beetje boers of plattelands of hoe je het ook wil noemen.
Witte bikini's zijn wel boner magneten inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2019 12:35 schreef Cockwhale het volgende:
Op de basisschool tijdens het dansen met een meisje. Geen idee of het opviel
Tijdens het zwemmen, een meisje die eigenlijk wat te jong was (14/15, ik 25), maar ze droeg een witte bikini.. Tja als je die natte schelp op een heerlijke wijze ziet doorschijnen, dan zegt je penis geen nee.
Complimenten van deze kant, dat jij ingrijpt bij belediging cq vervelend gedrag.quote:
Gr grquote:Op zondag 22 december 2019 10:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Gelukkig! Je blijft hoog in aanzien bij mij niffo!
Een stijve krijgen van een kind simpel noemenquote:Op zondag 22 december 2019 10:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik denk eerder dat er nogal wat mensen zijn die gewoon niks meemaken in het leven.
Dat zoiets simpels zoveel reacties uitlokt.
Welk kind? Achterlijke mongool.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:56 schreef Madretheresa het volgende:
[..]
Een stijve krijgen van een kind simpel noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |