abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190591154
Ik denk eerder dat er nogal wat mensen zijn die gewoon niks meemaken in het leven.

Dat zoiets simpels zoveel reacties uitlokt.
  zondag 22 december 2019 @ 10:43:28 #52
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_190591230
OT: Op de middelbare school tijdens presentaties enzo ;(
pi_190591277
Waarom zit ik opeens met “Sweet Home Alabama” in mijn hoofd ?
pi_190591691
Opruimslotje.
pi_190591868
Opgeschoond.

@TheoddDutchGuy, gedraag je alsjeblieft; als je geen rotte reacties wil ontvangen, moet je zelf vooral geen rotte reacties plaatsen. In het vervolg graag een topicreport.

Aan de rest: graag een bijdrage op een nette manier, zonder het persoonlijk te maken.

Graag weer on-topic verder, zonder elkaar aan te vallen en rottigheid te posten.
pi_190592390
Op de basisschool tijdens het dansen met een meisje. Geen idee of het opviel :')

Tijdens het zwemmen, een meisje die eigenlijk wat te jong was (14/15, ik 25), maar ze droeg een witte bikini.. Tja als je die natte schelp op een heerlijke wijze ziet doorschijnen, dan zegt je penis geen nee.
pi_190606220
In de bus... En dan met die stijve tampeloeres bij mijn station moeten uitstappen.
pi_190606332
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 12:35 schreef Cockwhale het volgende:
Op de basisschool tijdens het dansen met een meisje. Geen idee of het opviel :')

Tijdens het zwemmen, een meisje die eigenlijk wat te jong was (14/15, ik 25), maar ze droeg een witte bikini.. Tja als je die natte schelp op een heerlijke wijze ziet doorschijnen, dan zegt je penis geen nee.
Witte bikini's zijn wel boner magneten inderdaad.
pi_190617401
Meest awkward boner? Die heb ik nu, na het lezen van TheoddDutchGuy’s posts. Op /r/gonewild zit ook zo’n geil afgetraind ding te posten. Wat een heerlijkheid.
  zaterdag 28 december 2019 @ 17:23:45 #60
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_190711639
Ik had nou niet een ongewenste stijve.
Want ik dacht aan mijn sexvriendin, die later op die avond, langs zou komen.
Alleen had ik op dat moment niet verwacht, dat die lieve vrouwelijke collega ineens spontaan op schoot kwam zitten, tijdens die kerstborrel jaren terug.
Dat had ze weleens een keertje eerder gedaan, zo onverwacht ff kort op schoot komen zitten om me te begroeten.
Toen dus ook, maar ik had al een knoertharde in de broek zitten.
Uiteraard reageerden collega's vrij adrem met de opmerking:
Hee, jij gaat ineens 22 of 25cm omhoog, zoiets zeiden ze tegen haar.
Daar kon je op wachten uiteraard, op zulke dergelijke opmerkingen.
En dit terwijl mijn lul nog harder werd, en klopte en steigerde tegen haar voluptueze warme billen.
Nee, ik kon me niet meer inhouden uiteraard, ze kon mijn harde echt niet missen waar ze op was gaan zitten.
Erop voorbereid was ik totaal niet, en in haar eerlijkheid maakte ze het voor zichzelf nog moeilijker.
"Ja nou, hij is keihard, zei ze in haar naïviteit, toen collega's opmerkingen maakten.
Dit was zoals ze nou eenmaal was, een open boek.
Hierna werd het kort stil, keek zij me aan met een rood-paars hoofd en brak er ineens toch een gebulder van het lachen los vd aanwezige collega's.
Nou hoorde ze absoluut bij de meest prachtige voluptueze vrouwen die er rondlopen, dus de meeste mannen vonden het prachtig.
Andere vrouwelijke collega's gierden het ook uit van het lachen.
Haar eerlijkheid konden ze wel, zelfs op dat moment.
Als ik van tijd tot tijd, collega's uit dat voormalige bedrijf tegen kom, word ik nog steeds aan dit voorval herinnerd, zelfs jaren later.
Vergeten ze uiteraard nooit.
  maandag 30 december 2019 @ 11:10:35 #61
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_190765641
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 11:30 schreef zarGon het volgende:
Opruimslotje.
Complimenten van deze kant, dat jij ingrijpt bij belediging cq vervelend gedrag.
Mag wel gezegd worden, anders werd het een zooitje, wat sommigen ervan zouden maken.
pi_202428345
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 10:27 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Gelukkig! Je blijft hoog in aanzien bij mij niffo!
Gr gr
Het is groen en het plakt?
pi_202428349
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 10:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik denk eerder dat er nogal wat mensen zijn die gewoon niks meemaken in het leven.

Dat zoiets simpels zoveel reacties uitlokt.
Een stijve krijgen van een kind simpel noemen
Het is groen en het plakt?
  donderdag 2 december 2021 @ 01:06:51 #64
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_202428631
Vroeger toen ik in de bus naar mijn stage reed. Altijd op dezelfde plek. Puur mentaal iets, altijd op dezelfde plak waar de bus de rotonde nam. Heel bizar.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_202428775
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:56 schreef Madretheresa het volgende:

[..]
Een stijve krijgen van een kind simpel noemen
Welk kind? Achterlijke mongool.

Juridische stappen gaan ondernomen worden.
pi_202434155
Serieus???
Dit topic gaat op slot en stop met anderen te beschuldigen!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')