Ik had nou niet een ongewenste stijve.
Want ik dacht aan mijn sexvriendin, die later op die avond, langs zou komen.
Alleen had ik op dat moment niet verwacht, dat die lieve vrouwelijke collega ineens spontaan op schoot kwam zitten, tijdens die kerstborrel jaren terug.
Dat had ze weleens een keertje eerder gedaan, zo onverwacht ff kort op schoot komen zitten om me te begroeten.
Toen dus ook, maar ik had al een knoertharde in de broek zitten.
Uiteraard reageerden collega's vrij adrem met de opmerking:
Hee, jij gaat ineens 22 of 25cm omhoog, zoiets zeiden ze tegen haar.
Daar kon je op wachten uiteraard, op zulke dergelijke opmerkingen.
En dit terwijl mijn lul nog harder werd, en klopte en steigerde tegen haar voluptueze warme billen.
Nee, ik kon me niet meer inhouden uiteraard, ze kon mijn harde echt niet missen waar ze op was gaan zitten.
Erop voorbereid was ik totaal niet, en in haar eerlijkheid maakte ze het voor zichzelf nog moeilijker.
"Ja nou, hij is keihard, zei ze in haar naïviteit, toen collega's opmerkingen maakten.
Dit was zoals ze nou eenmaal was, een open boek.
Hierna werd het kort stil, keek zij me aan met een rood-paars hoofd en brak er ineens toch een gebulder van het lachen los vd aanwezige collega's.
Nou hoorde ze absoluut bij de meest prachtige voluptueze vrouwen die er rondlopen, dus de meeste mannen vonden het prachtig.
Andere vrouwelijke collega's gierden het ook uit van het lachen.
Haar eerlijkheid konden ze wel, zelfs op dat moment.
Als ik van tijd tot tijd, collega's uit dat voormalige bedrijf tegen kom, word ik nog steeds aan dit voorval herinnerd, zelfs jaren later.
Vergeten ze uiteraard nooit.