He, daar ben ik ook aan begonnen 😅quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:24 schreef Guppy het volgende:
Ik zou dat eerder bij lagere levels verwachten, want die hebben de XP nodig. Zijn het nog wel actieve spelers?
Ik ben zelf spelers die langer dan 2 weken uberhaubt niks doen uit m'n lijst aan het gooien. Ik ga er dan vanuit dat ze gestopt zijn
Dat schiet ook niet op. Ik had eergisteren dat de Pokémon steeds een aanval deed als ik mijn bal gooide.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:21 schreef spamaccount het volgende:
Win ik een grunt, kan ik de pokemon niet vangen omdat het scherm blijft hangen. Dat is nu al de derde keer dat dat gebeurt.
Omdat je bij raids en rocket stops een beperkt aantal ballen hebt wacht ik juist tot een aanval om de bal te gooien, dan is die altijd raak.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat schiet ook niet op. Ik had eergisteren dat de Pokémon steeds een aanval deed als ik mijn bal gooide.
Ik krijg de pokemon niet eens te zien, pogo blijft hangen bij een of ander vaag tussenscherm.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:28 schreef victorinox het volgende:
[..]
Omdat je bij raids en rocket stops een beperkt aantal ballen hebt wacht ik juist tot een aanval om de bal te gooien, dan is die altijd raak.
En bij de rocket stops werkt dat juist heel fijn omdat de Shadow pokemon veel aanvalt. Bij een raid moet je soms lang wachten voor een aanval.
Ik wachte, hij deed niks, ik gooi mijn bal, hij valt aan. ik wacht, hij doet aanval, ik gooi na aanval, doet hij nog een aanval.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:28 schreef victorinox het volgende:
[..]
Omdat je bij raids en rocket stops een beperkt aantal ballen hebt wacht ik juist tot een aanval om de bal te gooien, dan is die altijd raak.
En bij de rocket stops werkt dat juist heel fijn omdat de Shadow pokemon veel aanvalt. Bij een raid moet je soms lang wachten voor een aanval.
Oh, dat schiet helemaal niet op.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:32 schreef spamaccount het volgende:
[..]
Ik krijg de pokemon niet eens te zien, pogo blijft hangen bij een of ander vaag tussenscherm.
Sowiesoquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ok, dan zit ik nog goed.![]()
Gedaan, je hoeft mij geen gifts te sturen zolang je ze maar opent.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik probeer mijn 2e account te levelen om te kunnen gebruiken voor CD, dus als iemand die wil toevoegen? Ik zal vooral gifts openen daarop, weinig sturen. Maar volgend weekend als beloning wel Italiaanse gifts.
8031 5785 4862
Pokaholish
Ja zal ik doen! Thanks!quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:04 schreef victorinox het volgende:
[..]
Gedaan, je hoeft mij geen gifts te sturen zolang je ze maar opent.
Kun je hier wel aangeven wanneer je het kadootje opent voor Best/Ultra friend.
Wij komen binnenkort zeker wel in de buurt van iets of niet?quote:
Geen idee! Maar open gerust hoor, ik heb de XP niet meer nodigquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij komen binnenkort zeker wel in de buurt van iets of niet?
Datzelfde geldt voor mij.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:12 schreef Guppy het volgende:
[..]
Geen idee! Maar open gerust hoor, ik heb de XP niet meer nodig
Dat moet ook een hels karwei zijn om bij te houden dan?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:06 schreef Guppy het volgende:
[..]
Nee, echt niks gedaan. Dus geen veranderingen in XP
Valt mee, gewoon eenmalig de XP van die persoon overtypen als nickname. Dan na een paar dagen even kijken en vergelijken of de getallen nog hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat moet ook een hels karwei zijn om bij te houden dan?
Ik heb je ook toegevoegd. Ik stuur zoveel ik kanquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik probeer mijn 2e account te levelen om te kunnen gebruiken voor CD, dus als iemand die wil toevoegen? Ik zal vooral gifts openen daarop, weinig sturen. Maar volgend weekend als beloning wel Italiaanse gifts.
8031 5785 4862
Pokaholish
Dat is het idee ja, normaal ben ik daar niet zo van, maar zit nu alleen in Florence volgend weekend, dus wil wel CD optimaliseren. Plus op het 2e account, handmatig op mijn main en daarna flink traden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:25 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik heb je ook toegevoegd. Ik stuur zoveel ik kan.
Wel handig een tweede account, kun je lekker met jezelf traden en een lucky Pokemon leger maken :p
Redelijk intensiefquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is het idee ja, normaal ben ik daar niet zo van, maar zit nu alleen in Florence volgend weekend, dus wil wel CD optimaliseren. Plus op het 2e account, handmatig op mijn main en daarna flink traden.
Tsjaa, lijn der verwachting qua starters, misschien is februari leuker. Heb alleen nog geen goede dus wil wel even mijn best doen. Plus ben dan al 2 dagen aan het struinen geweest daar en eindelijk weer eens tijd om gefocust te spelenquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:28 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Redelijk intensief. Ik vind Piplup beetje teleurstellend, de spawnrates waren al aardig hoog. Heb volgens mij al 3 Empoleon's (eentje van 98 iv) en nog iets van 500 candy op voorraad.
Enfin, deze was te verwachten en ik zal wel proberen een shiny te krijgen maar ga er niet speciaal de straat voor op. Ik wacht Gible liever af.
Doe je het ook nog met anderen samen? Dat maakt CD nog leuker imo. Vorige CD lekker door de stad gelopen 2 uur lang en alles gevangen wat los en vast zatquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, lijn der verwachting qua starters, misschien is februari leuker. Heb alleen nog geen goede dus wil wel even mijn best doen. Plus ben dan al 2 dagen aan het struinen geweest daar en eindelijk weer eens tijd om gefocust te spelen. Daar heb ik wel echt zin in.
Exact wat Vermecelli zegt. Ik doe de datum en dan de XP en dan na 2 weken kijken. En ik doe het steeds per 5 of 6 of zo, niet allemaal tegelijkquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat moet ook een hels karwei zijn om bij te houden dan?
Normaal wel, maar zit nu dus in Florence. Als ik spelers tegenkom zal ik zeker aanhaken, maar ik ken daar niemand haha.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:32 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Doe je het ook nog met anderen samen? Dat maakt CD nog leuker imo. Vorige CD lekker door de stad gelopen 2 uur lang en alles gevangen wat los en vast zat.
Ik wil naar de 100 miljoen xp, dan vind ik het genoeg en houd ik op met nieuwe vrienden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:12 schreef Guppy het volgende:
[..]
Geen idee! Maar open gerust hoor, ik heb de XP niet meer nodig
Haha damn!quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:02 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik wil naar de 100 miljoen xp, dan vind ik het genoeg en houd ik op met nieuwe vrienden.
Zit nu op 96,3 miljoen.
Ik ga binnenkort ook weer opschonen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
He, daar ben ik ook aan begonnen 😅
Iedereen die sinds november geen cadeaus heeft gestuurd of geopend flikker ik er uit
In mijn geval zijn het spelers die elke dag gifts openen/sturen tot er nog een week te gaan is tot ultra Friends en nu al een paar weken/maanden niksquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:24 schreef Guppy het volgende:
Ik zou dat eerder bij lagere levels verwachten, want die hebben de XP nodig. Zijn het nog wel actieve spelers?
Ik ben zelf spelers die langer dan 2 weken uberhaubt niks doen uit m'n lijst aan het gooien. Ik ga er dan vanuit dat ze gestopt zijn
Gevonden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:31 schreef spamaccount het volgende:
Die ik zoek, ultbr, heeft gisteren nog gespeeld, en is level 33. Die zou de XP wel kunnen gebruiken lijkt me.
Als ik je nog eens probeer toe te voegen krijg ik de melding dat we al vrienden zijn. Maar ik zie je niet in mijn lijstquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Normaal wel, maar zit nu dus in Florence. Als ik spelers tegenkom zal ik zeker aanhaken, maar ik ken daar niemand haha.
Je verzoek is trouwens niet goed gegaan denk ik...
Toegevoegd.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:46 schreef Debsterr het volgende:
8031 5785 4862
Pokaholish
Oh haha, we zijn al vrienden. Nooit opgevallen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:16 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Als ik je nog eens probeer toe te voegen krijg ik de melding dat we al vrienden zijn. Maar ik zie je niet in mijn lijst. Bug?
Ik vind het al meer dan genoeg moeite om de datum bij mensen te zetten waarvan ik het idee heb dat ze niks doen. Als ik dan na een maand ofzo nog steeds geen kadotje kan sturen (of krijg), dan gaat ie er uit.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:24 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon eenmalig de XP van die persoon overtypen als nickname. Dan na een paar dagen even kijken en vergelijken of de getallen nog hetzelfde zijn.
Ik heb het ook een tijdje gedaan en zo'n 30 mensen uit mijn lijst weggehaald. Wel zonde, met 2 was ik op een paar dagen na bijna best friends.
2 zelfsquote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:45 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Oh haha, we zijn al vrienden. Nooit opgevallen.
Jullie al een shiny Heatran geregeld?
quote:
Ja, bij de 2e raid had ik een shiny op mijn 2e account... nu nog een keer ruilen naar mijn hoofdaccountquote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:45 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Nog niet, ook nog geen tijd gehad om er achteraan te gaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:45 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Had woensdagavond veel gelukquote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Ik heb er nog 0. Niemand trouwens nog een shiny in mijn raid groepje.
Ja, gisteren. 2de raid die ik deedquote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:45 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Die heb ik ook gemist, heel weinig animo hier helaas. Komt wel weer terug, dus maak me er niet druk over.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet de vorige nog steeds hebben.
Hier was er ook heel weinig animo. Ja, wachten tot ie shiny terugkomt, dan zal er wel meer animo zijn hopelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:26 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Die heb ik ook gemist, heel weinig animo hier helaas. Komt wel weer terug, dus maak me er niet druk over.
Haha, sorry! Maar normaliter duurt het minstens 40/50 raids bij mij dus mag ik ook een keerquote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:08 schreef Vermecelli het volgende:
[..].
Mijn Heatran gisteravond was IV 78. Kut ding.
Het is je gegund hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, sorry! Maar normaliter duurt het minstens 40/50 raids bij mij dus mag ik ook een keer?
Gedaan!quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:46 schreef Debsterr het volgende:
8031 5785 4862
Pokaholish
Hier ook toegevoegd.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:46 schreef Debsterr het volgende:
8031 5785 4862
Pokaholish
Mooi toch? We gaan het wel zien. Leuk voor de heb, stiekem vind ik een hoge IV belangrijker.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had woensdagavond veel geluksommige in onze groep hadden een shiny, en een 100IV. Niet gecombineerd though
.
Uitnodiging verstuurdquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hier ook toegevoegd.
Mochten er mensen nog behoefte hebben aan vrienden:
2428 6657 0809
ik stuur niet dagelijks kadootjes (want daarvoor staan er gewoon teveel mensen in m'n lijst), maar ik doe m'n best het een beetje te verdelen
Als je in de regio Den Haag zit en we zijn lucky friends, wil ik er best eentje ruilen hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet de vorige nog steeds hebben.
Gedaan!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hier ook toegevoegd.
2428 6657 0809
ik stuur niet dagelijks kadootjes (want daarvoor staan er gewoon teveel mensen in m'n lijst), maar ik doe m'n best het een beetje te verdelen
Nee, daar zit ik niet. Zijn wij überhaupt al vriendjes dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je in de regio Den Haag zit en we zijn lucky friends, wil ik er best eentje ruilen hoor.
Geen idee.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, daar zit ik niet. Zijn wij überhaupt al vriendjes dan?
Ik zal vanavond even kijken en toevoegen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee.Mijn trainer code is 5565 0680 0300
Toegevoegd, met de zelfde belofte wat betreft kadootjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hier ook toegevoegd.
2428 6657 0809
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je in de regio Den Haag zit en we zijn lucky friends, wil ik er best eentje ruilen hoor.
Ja. En volgens mij zie ik jou af en toe wel eens voorbij komen in een gym, kan dat?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]nog steeds actief er mee bezig?
Heel heel heel af en toequote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja. En volgens mij zie ik jou af en toe wel eens voorbij komen in een gym, kan dat?
Verzamelen is ook leuk natuurlijk. Weet ik in elk geval dat ik niet gek ben als ik denk dat jij het bent.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heel heel heel af en toeenkel om verzameling compleet te krijgen, hp/cp boeit me niet en raiden doe ik ook niet
verzondenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee.Mijn trainer code is 5565 0680 0300
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:46 schreef spamaccount het volgende:
[..]
Toegevoegd, met de zelfde belofte wat betreft kadootjes.
Die hoor ik vaker. Mensen die tijden niks doen, en als ze dan eens met een raid mee doen, is het meteen de eerste keer shinyquote:Op maandag 13 januari 2020 12:07 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Deed zaterdag voor het eerst in meer dan een maand een legendary raid. Direct een shiny Heatran. Mooi, ook weer klaar mee.
Nee als je m niets geeft doet hij 'gewoon' wat de oude buddies altijd deden.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:55 schreef Funzel het volgende:
Is het nu zo dat je buddy pas candies krijgt als je 'm te eten hebt gegeven?
als je hem wel eten geeft ook hoorquote:Op maandag 13 januari 2020 12:57 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Nee als je m niets geeft doet hij 'gewoon' wat de oude buddies altijd deden.
Niet helemaal waar. Als 'ie excited is, krijg je dubbele candyquote:Op maandag 13 januari 2020 14:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
als je hem wel eten geeft ook hoor
Het "tamagotchi systeem" staat compleet los van het verdienen van candy.
Maar wanneer is ie dan excited?quote:Op maandag 13 januari 2020 14:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Als 'ie excited is, krijg je dubbele candy.
Ja ik ook...en toen ik nog erg fanatiek was, kon ik daar flink op foeteren. Nu is het door omstandigheden zo dat ik niet vaker kon raiden….en nu overkomt het mij hahaquote:Op maandag 13 januari 2020 12:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die hoor ik vaker. Mensen die tijden niks doen, en als ze dan eens met een raid mee doen, is het meteen de eerste keer shiny
Ja, dat is dus best een gedoetje om 'm zover te krijgen. Makkelijkste manier is een poffin kopen en voeren, verder kun je deze tabel aanhouden:quote:
Ow, dat wist ik niet (van die dubbele candy). Maar dat is wel heel veel werk om hem excited te krijgen. En als ie Excited is, moet je nog eens de kilometers gaan maken... dat zie ik mezelf dus niet doenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat is dus best een gedoetje om 'm zover te krijgen. Makkelijkste manier is een poffin kopen en voeren, verder kun je deze tabel aanhouden:
[ afbeelding ]
En dat moet... elke dag? Elke week?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat is dus best een gedoetje om 'm zover te krijgen. Makkelijkste manier is een poffin kopen en voeren, verder kun je deze tabel aanhouden:
[ afbeelding ]
Dat kun je elke dag doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:28 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
En dat moet... elke dag? Elke week?
Ja, fucking veel werk, dus ik koop alleen een poffin met Community Day want dan loop je sowieso veel.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet (van die dubbele candy). Maar dat is wel heel veel werk om hem excited te krijgen. En als ie Excited is, moet je nog eens de kilometers gaan maken... dat zie ik mezelf dus niet doen
ik sta vooral veel stil op CD'squote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kun je elke dag doen.
[..]
Ja, fucking veel werk, dus ik koop alleen een poffin met Community Day want dan loop je sowieso veel.
Quick catchquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik sta vooral veel stil op CD's![]()
Wachten tot iedereen alles weer gevangen heeft, en door naar de volgende plek
Zo behendig ben ik niet.quote:
Met zijn allen oefenen danquote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zo behendig ben ik niet.
En als ik dat doe sta ik nog langer niks te doen terwijl de rest nog aan het vangen is.
Gotcha aan na de eerste 3 shinies ofzo
Stuk of 50 gevangen, geen shiny helaas. Ik deed ook niet echt moeite, zat vanuit huis te wachten tot er een nieuwe zou spawnen. Had geen zin om de deur uit te gaanquote:Op maandag 20 januari 2020 08:58 schreef Debsterr het volgende:
En, iedereen genoeg shiny Piplup? Mijn score was mager, 4 stuks maar.
Ik had er 5 stuks in 45 minuten. Toen had ik ook geen tijd meer, dus daar is het bij gebleven. Andere spelers in de buurt zaten daar in een uur ook al ruim overheen.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:58 schreef Debsterr het volgende:
En, iedereen genoeg shiny Piplup? Mijn score was mager, 4 stuks maar.
Kom maar terug naar 105 raids (klink was 106) 356 raids voor 3 shiny klink. 1e shinx nummer 96, 3 shinies op 324e raid. Mawile 96, Kyogre 87, Groudon 64quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:50 schreef Vermecelli het volgende:
15 Heatran raids later, nog geen shiny
Geen verklaring voor. Een vriend kreeg 3 shiny Heatrans op rij, niet normaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:01 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Kom maar terug naar 105 raids (klink was 106) 356 raids voor 3 shiny klink. 1e shinx nummer 96, 3 shinies op 324e raid. Mawile 96, Kyogre 87, Groudon 64.
Ook nog nooit een shiny gehad met de weekly box. Die ik elke week al braaf open sinds hij in het spel zit.
76 wurmple met hoed gehatched (432 eieren) en geen shiny..
Spel mag mij niet zo.
Die waren toen toch ook in Duitsland? Dan gaat het hard.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand in de whatsapp van mijn stad heeft al 11 Roselia's shiny
Hmm klink 0 uit 10,quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:01 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Kom maar terug naar 105 raids (klink was 106) 356 raids voor 3 shiny klink. 1e shinx nummer 96, 3 shinies op 324e raid. Mawile 96, Kyogre 87, Groudon 64.
Ook nog nooit een shiny gehad met de weekly box. Die ik elke week al braaf open sinds hij in het spel zit.
76 wurmple met hoed gehatched (432 eieren) en geen shiny..
Spel mag mij niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |