Ow, dat wist ik niet (van die dubbele candy). Maar dat is wel heel veel werk om hem excited te krijgen. En als ie Excited is, moet je nog eens de kilometers gaan maken... dat zie ik mezelf dus niet doenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat is dus best een gedoetje om 'm zover te krijgen. Makkelijkste manier is een poffin kopen en voeren, verder kun je deze tabel aanhouden:
[ afbeelding ]
En dat moet... elke dag? Elke week?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat is dus best een gedoetje om 'm zover te krijgen. Makkelijkste manier is een poffin kopen en voeren, verder kun je deze tabel aanhouden:
[ afbeelding ]
Dat kun je elke dag doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:28 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
En dat moet... elke dag? Elke week?
Ja, fucking veel werk, dus ik koop alleen een poffin met Community Day want dan loop je sowieso veel.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet (van die dubbele candy). Maar dat is wel heel veel werk om hem excited te krijgen. En als ie Excited is, moet je nog eens de kilometers gaan maken... dat zie ik mezelf dus niet doen
ik sta vooral veel stil op CD'squote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kun je elke dag doen.
[..]
Ja, fucking veel werk, dus ik koop alleen een poffin met Community Day want dan loop je sowieso veel.
Quick catchquote:Op dinsdag 14 januari 2020 09:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik sta vooral veel stil op CD's![]()
Wachten tot iedereen alles weer gevangen heeft, en door naar de volgende plek
Zo behendig ben ik niet.quote:
Met zijn allen oefenen danquote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zo behendig ben ik niet.
En als ik dat doe sta ik nog langer niks te doen terwijl de rest nog aan het vangen is.
Gotcha aan na de eerste 3 shinies ofzo
Stuk of 50 gevangen, geen shiny helaas. Ik deed ook niet echt moeite, zat vanuit huis te wachten tot er een nieuwe zou spawnen. Had geen zin om de deur uit te gaanquote:Op maandag 20 januari 2020 08:58 schreef Debsterr het volgende:
En, iedereen genoeg shiny Piplup? Mijn score was mager, 4 stuks maar.
Ik had er 5 stuks in 45 minuten. Toen had ik ook geen tijd meer, dus daar is het bij gebleven. Andere spelers in de buurt zaten daar in een uur ook al ruim overheen.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:58 schreef Debsterr het volgende:
En, iedereen genoeg shiny Piplup? Mijn score was mager, 4 stuks maar.
Kom maar terug naar 105 raids (klink was 106) 356 raids voor 3 shiny klink. 1e shinx nummer 96, 3 shinies op 324e raid. Mawile 96, Kyogre 87, Groudon 64quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:50 schreef Vermecelli het volgende:
15 Heatran raids later, nog geen shiny
Geen verklaring voor. Een vriend kreeg 3 shiny Heatrans op rij, niet normaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:01 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Kom maar terug naar 105 raids (klink was 106) 356 raids voor 3 shiny klink. 1e shinx nummer 96, 3 shinies op 324e raid. Mawile 96, Kyogre 87, Groudon 64.
Ook nog nooit een shiny gehad met de weekly box. Die ik elke week al braaf open sinds hij in het spel zit.
76 wurmple met hoed gehatched (432 eieren) en geen shiny..
Spel mag mij niet zo.
Die waren toen toch ook in Duitsland? Dan gaat het hard.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand in de whatsapp van mijn stad heeft al 11 Roselia's shiny
Hmm klink 0 uit 10,quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:01 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Kom maar terug naar 105 raids (klink was 106) 356 raids voor 3 shiny klink. 1e shinx nummer 96, 3 shinies op 324e raid. Mawile 96, Kyogre 87, Groudon 64.
Ook nog nooit een shiny gehad met de weekly box. Die ik elke week al braaf open sinds hij in het spel zit.
76 wurmple met hoed gehatched (432 eieren) en geen shiny..
Spel mag mij niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |