SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
SOONY
6 november genot.quote:
Geen geld voor die geweldige gamequote:Op zaterdag 21 december 2019 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War is nog maar 5 euro op je muil
https://www.cdkeys.com/pl(...)es/god-of-war-ps4-us
(okay, en 19 cent)
Zou hem bijna nog een keer kopen voor dat geldquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War is nog maar 5 euro op je muil
https://www.cdkeys.com/pl(...)es/god-of-war-ps4-us
(okay, en 19 cent)
Ik heb mijn consoles via een receiver aangesloten, maar die dingen zijn daar voor gemaakt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft er iemand zijn PS4 (of eventuele andere console) op een receiver aangesloten? Hoe zit dat met lag/kwaliteitsverlies/ruis/etc.? Met 3HDMI-aansluitingen heb ik eigenlijk te weinig (drie consoles, chromecast) en nu zitten de twee cheap-ass consoles op een HDMI-splitter. Ik merk an sich weinig verschil maar dat komt mede doordat ze allebei max 1080p. doorgeven. Next-gen werkt dat niet meer.
Hopelijk minimaal die van de Red Baron mainquest.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:39 schreef Jimbo het volgende:
Vermakelijke serie the witcher. Zouden ze alle 400 sidequest van de dlc erin hebben zitten?
In het oog was het toch?quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die was toch met die sicke guy met zn lepel scene? Geweldig.
De enige die Geralt niet verslaan kanquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In het oog was het toch?
Gaunter O'Dimm
Days Gone en Resident Evil 2? Kopenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:58 schreef RickoKun het volgende:
Kut sales trouwens voor ps4. Al zit ik te twijfelen om die zombiegame te halen
De serie speelt zich af tijdens boek 1, dat is 6 boeken en 2 games voor The Witcher 3. De Witcher games gaan door na de boeken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hopelijk minimaal die van de Red Baron mainquest.
Keiharde baas.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In het oog was het toch?
Gaunter O'Dimm
Hearts of Stone was beter inderdaad, Blood and Wine is een soort van The Witcher 3.5 Epiloog.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Keiharde baas.
Gaunter + die gekke questlines maken Hearts of Stone beter dan Blood & Wine imo.
Ik vond B&W juist daarom beter. Het sloot de hele trilogie echt enorm goed af. Dat einde... Je eigen huis, een plek onder de zon, en altijd Yennefer in de buurt die van me houden kon.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hearts of Stone was beter inderdaad, Blood and Wine is een soort van The Witcher 3.5 Epiloog.
Voor mij zeker een top 3 game deze generatie.
Triss op de PS4 en Yennefer op de Switchquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond B&W juist daarom beter. Het sloot de hele trilogie echt enorm goed af. Dat einde... Je eigen huis, een plek onder de zon, en altijd Yennefer in de buurt die van me houden kon.
Switch > PS4quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Triss op de PS4 en Yennefer op de Switch
Hearts of Stone was tof,maar ondanks dat the Witcher 3 de beste PS4 game is was ik na 130 uur Witcher klaar ermee en ben ik gestopt bij blood and wine.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Keiharde baas.
Gaunter + die gekke questlines maken Hearts of Stone beter dan Blood & Wine imo.
Ook maar eens aanschaffen dan.quote:Op zondag 22 december 2019 03:28 schreef Gehrman het volgende:
Voor 15 euro Dark Souls remastered gehaald in de sale.
Had de trilogie via bol een tijdje terug. Misschien vandaag aan beginnen.quote:Op zondag 22 december 2019 03:28 schreef Gehrman het volgende:
Voor 15 euro Dark Souls remastered gehaald in de sale.
Doorzetten en niet opgeven.quote:Op zondag 22 december 2019 11:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Had de trilogie via bol een tijdje terug. Misschien vandaag aan beginnen.
Nog dingen die ik moet weten voor mijn 1e souls game of gewoon blind spelen?
Precies het tegenovergestelde van mijn leven dus lolquote:Op zondag 22 december 2019 12:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Doorzetten en niet opgeven.
En leer van je fouten.
En geniet ervan natuurlijk.
Klinkt walgelijk, dan ga ik wel sporten.quote:Op zondag 22 december 2019 12:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Doorzetten en niet opgeven.
En leer van je fouten.
En geniet ervan natuurlijk.
Als je echt een Souls beginner bent:quote:Op zondag 22 december 2019 11:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Had de trilogie via bol een tijdje terug. Misschien vandaag aan beginnen.
Nog dingen die ik moet weten voor mijn 1e souls game of gewoon blind spelen?
Oh, je kan rennen?quote:Op zondag 22 december 2019 17:12 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Als je echt een Souls beginner bent:
Deze postquote:Op zondag 22 december 2019 17:22 schreef DKUp het volgende:
Voor die ¤30,- had ik die Trilogy ook wel willen kopen nieuw fysiek.
Maar eigenlijk vind ik het maar verschrikkelijke games.
Humanity is, zeker als nieuweling, zeer zeldzaam en zéér belangrijk.quote:Op zondag 22 december 2019 17:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Oh, je kan rennen?
Veel had ik wel door. Maar inderdaad skills kiezen en zo is lastig als je geen kennis hebt. Ook geen idee wat Humanity is en of ik dat moet googlen of gewoon proberen.
De moeilijkheid bij mij zit er nu in dat je boss niet veel kan oefenen omdat je steeds een stuk moet lopen. Maar dat heeft ook wel iets want het gevecht wordt intenser.
Demon's Souls, de Dark Souls games en Bloodborne behoren allemaal tot mijn favoriete games aller tijdenquote:Op zondag 22 december 2019 17:22 schreef DKUp het volgende:
Voor die ¤30,- had ik die Trilogy ook wel willen kopen nieuw fysiek.
Maar eigenlijk vind ik het maar verschrikkelijke games.
Als je o ingedruikt houdt loop je harder, om te vluchten, maar dan kost het je stamina. Als je loopt zonder o in te drukken kost het je geen stamina en vul je je stamina balk zelfs aan. Rennen is dus een serieus onderdeel van je aanval en verdediging.quote:
Humanity speelt alleen bij Dark Souls 1 een echte grote rol. Als je dood gaat kom je in "Hollow" status. Je kunt bij een bonfire Humanity gebruiken om "Reverse Hollowing" te doen. Zo kom je van je hollow status af.quote:Veel had ik wel door. Maar inderdaad skills kiezen en zo is lastig als je geen kennis hebt. Ook geen idee wat Humanity is en of ik dat moet googlen of gewoon proberen.
Dit precies had ik ook bij mijn eerste Soulsborne game. Vond het slecht. Later zie je in dat het niet zo erg is.quote:De moeilijkheid bij mij zit er nu in dat je boss niet veel kan oefenen omdat je steeds een stuk moet lopen. Maar dat heeft ook wel iets want het gevecht wordt intenser.
Moeilijke games zijn prima maar tientallen keer doodgaan om iets te halen heb ik geen zin meer inquote:
Die post klinkt alsof je het dan alleen in je kast zou zetten.quote:Op zondag 22 december 2019 18:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Moeilijke games zijn prima maar tientallen keer doodgaan om iets te halen heb ik geen zin meer in
Dit gevoel.quote:Op zondag 22 december 2019 18:09 schreef StateOfMind het volgende:
Je allereerste playthrough is altijd de mooiste ervaring, als je voor het eerst in een nieuw gebied komt![]()
Heel voorzichtig en 'bang' (niet het juiste woord, maar ik kan het zo gauw niet anders beschrijven) met je schild paraat lopen, om continue op je hoede zijn op wat komen gaat, terwijl je niet weet wat er komen gaat.
Angstvallig je Health en Stamina en Estus in de gaten houden, verdwaald zijn en dan nét op tijd (of nét te laat) eindelijk een Bonfire, of Shortcut vinden
Toen eenmaal de geruchten bevestigd waren moest ik ook wel juichenquote:Op zondag 22 december 2019 18:09 schreef Ixnay het volgende:
Demon's Souls komt denk ik als remaster naar de PS5.
Reden voor mij om een PS5 aan te schaffen. Ja, voor een update van een PS3 game, je leest het goed.
Ik heb hem nooit gespeeld. Zeer benieuwd naar nu.quote:Op zondag 22 december 2019 18:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toen eenmaal de geruchten bevestigd waren moest ik ook wel juichen![]()
Een kleine niche game, die oorspronkelijk niet eens naar het Westen zou komen, en uiteindelijk de grondlegger van een eigen genre zou worden
Proberen doe ik wel zoals met Bloodborne, maar ik zal er snel klaar mee zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 18:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die post klinkt alsof je het dan alleen in je kast zou zetten.
Net als mensen die "de ontdekking van de hemel" in de boekenkast zetten maar niet lezen of zo
MicroLED is het volgende grote ding wat komtquote:Op zondag 22 december 2019 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
Wat gaan de ontwikkelingen op tv gebied toch ontzettend snel![]()
LED, OLED, QLED, en nu, volgens de TT, ook al een SALED
MicroLED was toch meer Samsungs eigen versie van/variant op OLED?quote:Op zondag 22 december 2019 19:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
MicroLED is het volgende grote ding wat komt![]()
Beter dan (Q)LED.
Meerdere merken zijn er mee bezig en Samsung promoot het inderdaad nu heel erg door OLED van de andere merken. Uiteindelijk ga je bijna ieder merk met MicroLED zien.quote:Op zondag 22 december 2019 19:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
MicroLED was toch meer Samsungs eigen versie van/variant op OLED?
Omdat LG schijnbaar het patent op OLED heeft.
Althans, zoiets las ik van de week op Tweakers.
Buiten de vlieglevels is het een prima game.quote:Op zondag 22 december 2019 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gisteren even Spyro gespeeld. Besturing is even wennen, vooral in de vlieglevels.
Hopelijk kan ik hem uitspelen.
Ik snap niet hoe ze dit afleveren en denken: Ja, die vlieglevels zijn primaquote:Op zondag 22 december 2019 19:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Buiten de vlieglevels is het een prima game.
Net nu ik een beetje begon te spelen om (misschien) volgend jaar een OLED te kopen.quote:Op zondag 22 december 2019 19:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meerdere merken zijn er mee bezig en Samsung promoot het inderdaad nu heel erg door OLED van de andere merken. Uiteindelijk ga je bijna ieder merk met MicroLED zien.
MicroLED is het antwoord op OLED omdat de pixels niet of nog minder kunnen inbranden dan OLED.
Eigenlijk heeft die technologie alle voordelen van LED en OLED.
(Q)LED is een oude technologie waar momenteel wel heel lang door alle merken wordt doorgegaan.
In het origineel was ook niet iedereen fan van de vlieglevels, maar ik vond het prima. In de remake niet.quote:Op zondag 22 december 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze dit afleveren en denken: Ja, die vlieglevels zijn prima
Ik heb ze lekker links laten liggen, helemaal kut vergeleken met de rest van de game.quote:Op zondag 22 december 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MicroLED moet nog op de markt komen hier, dus betaalbaar zal het voorlopig niet zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Net nu ik een beetje begon te spelen om (misschien) volgend jaar een OLED te kopen.
Wanneer wordt dat betaalbaar op de markt verwacht?
Nieuwe technologie is in de eerste paar jaren vaak peperduur.
Maar dan kun je geen platina halen toch?quote:Op zondag 22 december 2019 19:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb ze lekker links laten liggen, helemaal kut vergeleken met de rest van de game.
Ik kan niet eens 2 dingen pakken zonder neer te storten. Ik moet echt beter worden.quote:Op zondag 22 december 2019 19:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
In het origineel was ook niet iedereen fan van de vlieglevels, maar ik vond het prima. In de remake niet.
Maar ze zijn nog steeds makkelijk, alleen oneerlijk soms.
Klopt en daarom haal ik ook niet van alle platinum trophies.quote:Op zondag 22 december 2019 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan kun je geen platina halen toch?
[..]
Ik kan niet eens 2 dingen pakken zonder neer te storten. Ik moet echt beter worden.
Alleen zijn de zij-missies ontzettend Meh. Door het hoofdverhaal ben je ook zo doorheen.quote:Op zondag 22 december 2019 20:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben nog niet heel ver in de story, maar Spider-Man bevalt me echt uitstekend. Ook met een kleine map kun je een goede game maken (let je op Ubisoft).
Niet zo negatiefquote:Op zondag 22 december 2019 20:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen zijn de zij-missies ontzettend Meh. Door het hoofdverhaal ben je ook zo doorheen.
Misschien dat ik morgen weer even ga spelen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:12 schreef Drankster het volgende:
Door de Netflix serie krijg ik echt zin om The Witcher 3 weer te gaan spelen.
Dit idd jaquote:Op zondag 22 december 2019 21:12 schreef Drankster het volgende:
Door de Netflix serie krijg ik echt zin om The Witcher 3 weer te gaan spelen.
Zijn ze ook! Vlieglevels zijn het leukste deel van de game.quote:Op zondag 22 december 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima lengte voor mij. Eindelijk weer eens een game uitgespeeld (en tevens m'n eerste platinumquote:Op zondag 22 december 2019 20:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen zijn de zij-missies ontzettend Meh. Door het hoofdverhaal ben je ook zo doorheen.
Voor mij voelt Heavy Rain echt als een leer-project om tot een meesterwerk als Detroit: Become Human te komen. Best een geinig spel hoor, Heavy Rain. Maar het is zeker geen meesterwerkje.quote:Op zondag 22 december 2019 22:03 schreef KennyPowers het volgende:
Baby verschonen en melk geven tussen het oplossen van moorden
Heavy Rainecht heel saai afentoe
Weet niet echt wat de goede deals zijn nuquote:Op maandag 23 december 2019 09:03 schreef Dopekoe het volgende:
Eigenlijk wil ik vandaag een nieuwe game halen in de sale maar kan echt niet kiezen
Kan iemand een paar suggesties doen met een motivatie erbij ?
Ik ben op het werk als 1 van de weinige vandaag en bereid me al voor om flink wat reviews te gaan lezen
Ik verwacht dat er van de 1400 mensen maar een stuk of 200 aanwezig zijn hier op het werkt
De overall kwaliteit, het schrijfwerk, de wereld, het verhaal, de setting, de sfeer, de immersie, geweldige quests.quote:Op maandag 23 december 2019 11:59 schreef Dopekoe het volgende:
Ik denk dat ik voor The Witcher 3 en de DLC ga...
Is dat wat ?
Dwz ik weet dat het een goede game is, maar ben normaal gesproken niet zo van de fantsy games en de setting.
Wat zijn (op het feit dat het een goede game is na) de redenen om TW3 te halen ?
Ik heb teveel om te spelen. Vanochtend even alles weer in mapjes gezet. Man man man.quote:Op maandag 23 december 2019 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Everybody's gone to the rapture uitgespeeld net.
Het ziet er mooi uit, beetje spookachtig, hoe alles zo is achtergebleven. BBQ staat nog aan, sigaret brandt nog etc.
Je bent dan gedwongen om te achterhalen wat er gebeurd is aan de hand van radio's en telefoons. Dat gedeelte had beter gekund. Maar goed, niet al te lang spel. Morgen even proberen de laatste paar trofeeën te halen voor de platina.
Wat bedoel je met mapjes?quote:Op maandag 23 december 2019 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb teveel om te spelen. Vanochtend even alles weer in mapjes gezet. Man man man.![]()
Maar heb nu ook wat kleine games om met de kleine man te spelen of waar hij graag wil meekijken.
Je kan dingen jn je library onderverdelen toch?quote:
Nou dan die je options op een game in de xmb en dan kies je add to folder.quote:
Bloodstained: Ritual of the Night is momenteel in de sale, 35% korting dus nu ¤24,99.quote:Op maandag 23 december 2019 09:03 schreef Dopekoe het volgende:
Eigenlijk wil ik vandaag een nieuwe game halen in de sale maar kan echt niet kiezen
Kan iemand een paar suggesties doen met een motivatie erbij ?
Ik ben op het werk als 1 van de weinige vandaag en bereid me al voor om flink wat reviews te gaan lezen
Ik verwacht dat er van de 1400 mensen maar een stuk of 200 aanwezig zijn hier op het werkt
Zuur. Hopelijk heb je ze een stuk hout in de nek gelegdquote:Op maandag 23 december 2019 17:14 schreef KennyPowers het volgende:
Souls kwijt omdat de bel ging. Ziedend.
Bazengame, maar 25 euro is misschien nog wel wat prijzig.quote:Op maandag 23 december 2019 16:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bloodstained: Ritual of the Night is momenteel in de sale, 35% korting dus nu ¤24,99.
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 23 december 2019 17:14 schreef KennyPowers het volgende:
Souls kwijt omdat de bel ging. Ziedend.
quote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef MMaRsu het volgende:
https://twitter.com/sergioees/status/1208596913869578241
quote:Geen console vs pc en Xbox vs PS4 discussie hier. Dit topic gaat over de PS4 en alles wat daarmee te maken heeft.
Wat een baasquote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef MMaRsu het volgende:
https://twitter.com/sergioees/status/1208596913869578241
Wat een lelijk design had dat ding eigenlijkquote:Op maandag 23 december 2019 19:27 schreef MMaRsu het volgende:
https://twitter.com/tamamovicchi/status/1209022420318711808
[ afbeelding ]
Vond de Slim wel mooi, de Super Slim echter...quote:Op maandag 23 december 2019 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een lelijk design had dat ding eigenlijkDie generatie gaat de boeken in als lelijkste ooit wat mij betreft.
slim is nice maar geen ps2 bcquote:Op maandag 23 december 2019 19:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Vond de Slim wel mooi, de Super Slim echter...
Zo stijlvol als Series X wordt het nietquote:Op maandag 23 december 2019 20:54 schreef DKUp het volgende:
PS4 is wel een stuk mooier dan de PS3. PS5 zal wel weer lelijk worden maar wel een powerhouse.
Geil met Hellblade in 4K jaaaaaaaa. Godfall als eerste PS5-game tonenquote:Op maandag 23 december 2019 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo stijlvol als Series X wordt het niet
Lucky Ethan, Madison zit hem overal te betastenquote:Op maandag 23 december 2019 08:54 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Voor mij voelt Heavy Rain echt als een leer-project om tot een meesterwerk als Detroit: Become Human te komen. Best een geinig spel hoor, Heavy Rain. Maar het is zeker geen meesterwerkje.
falador massacre never forgetquote:Op maandag 23 december 2019 21:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt dit kan toch niet meer. Stop gewoon met deze game en ga echt voor een nieuwe engine. Dit is echt te erg voor woorden hoelang Bethesda hier nog mee doorgaat.
Fallout 76 Hackers Expose Bethesda Lies! Attack 532+ Players, Steal Their Inventory & F76 Collapses!
Zie de video. Ik moest wel even lachen hoe snel het gaat, maar eigenlijk is dit om te janken dat dit zo makkelijk gaat in een onlinegame. Stel je bent zo lang bezig geweest voor je spullen en hoppa binnen een paar seconden alles weg door een hacker. Echt wordt wakker Bethesda en stop gewoon met Fallout 76.
Jammer genoeg wel. Het is gewoon een kapot spel door die kutengine wat totaal niet geschikt is voor online. Daarbij hebben ze ook geeneens een anticheat of wat dan ook. Het is gewoon te belachelijk voor woorden.quote:Op maandag 23 december 2019 22:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Oh ja Witcher series op Netflix is awesome.
En natuurlijk stoppen ze niet met FO76, ik denk dat het best wel wat geld in het laatje brengt.
Complete edition staat in de US store voor $15.quote:Op maandag 23 december 2019 22:54 schreef Rijst het volgende:
Ik krijg zelf ook weer zin om The Witcher 3 te gaan spelen na het zien van de serie.
Maar die heb verkocht ik 4 jaar geleden verkocht na het uitspelen. Nu kost ie online gelukkig geen drol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn endingsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door KennyPowers op 24-12-2019 02:01:25 ]You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op dinsdag 24 december 2019 01:48 schreef KennyPowers het volgende:
Heavy Rain uit
Story spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn endingsIn 2010 was het echt wel een leuke gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
quote:Op dinsdag 24 december 2019 01:48 schreef KennyPowers het volgende:
Heavy Rain uit
Story spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn endingsOp naar de platina met alle 24 eindes ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Tijd voor de depressieve eindes playthroughquote:Op dinsdag 24 december 2019 07:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op naar de platina met alle 24 eindes ofzo
Traumatiserend om naar te kijken!!! Hoe durven ze!!!quote:Op maandag 23 december 2019 19:27 schreef MMaRsu het volgende:
https://twitter.com/tamamovicchi/status/1209022420318711808
[ afbeelding ]
Die ook ja.quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tijd voor de depressieve eindes playthrough![]()
JAAAAA
ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:19 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren voor het eerst sinds ik mijn Pro hem Skyrim weer eens geīnstalleerd, nadat ik gelezen had dat Skyrim op de Pro een 4K patch heeft gekregen ooit.
En verrek, het ziet er, met wat mods, niet eens zo verkeerd uit, voor een game uit 2011.
Awesomequote:Op dinsdag 24 december 2019 08:43 schreef StateOfMind het volgende:
Dynamic Theme van Ghost of Tsushima code (van SuckerPunch zelf):
38BE-G6N8-L93A
Code verloopt op 31 januari 2020
fixedquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rapture nu platina.
Was aardig, word wel steeds meer fan van die korte spelletjes. ez plats:)
Verhaal + challenge towers erbij heb je genoeg te doen in solo.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:58 schreef MMaRsu het volgende:
Wie hier heeft MK11 gespeeld en is t voor 2 tientjes de moeite waard als je alleen SP en af en toe op de bank vs gaat doen?
En zou je zeggen dat het 2 tientjes dan waard is? Anders koop ik die voor mezelf als kerstcadeau ^_^quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verhaal + challenge towers erbij heb je genoeg te doen in solo.
Ligt denk ik eerder aan het type game wat je speelt. Zelf heb ik de Gold headset van Sony die ook 7.1 heeft en dan hoor ik echt wel 'meer' dan zonder koptelefoon op. Geeft vaak ook net wat meer beleving dan zonder koptelefoon op.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:02 schreef Gehrman het volgende:
Ik zat te denken om zo'n 7.1 headset te halen. Voegt dat wat toe aan de game ervaring tov het normale tv geluid?
Ik heb de vorige 2 games ook, MKX en MK9quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En zou je zeggen dat het 2 tientjes dan waard is? Anders koop ik die voor mezelf als kerstcadeau ^_^
twitter:HIDEO_KOJIMA_EN twitterde op dinsdag 24-12-2019 om 04:04:03Maybe I was too tired I slept over this morning. I wanted to go see Last Christmas 1st thing in the morning but realized today was Christmas Eve. Me as an old man going to the theater by myself on this day? I changed my plan to stay in my office working on my next concept. https://t.co/6dleNPEJmJ reageer retweet
Welke knop is /\?quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:24 schreef Drankster het volgende:
Dat ‘Hold X to follow road’ en ‘Press /\ to go to waypoint’ in Odyssey is wel chill hoor.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:53 schreef Jimbo het volgende:
heeft iemand Wattam al gespeeld? Is het een beetje katamri 2.0 of kan ik hem beter overslaan?
Ik denk het driehoekje, waarbij het onderste streepje door vette chipsklauwen is weggevaagdquote:
Dat niet, maar misschien wel een goede space game. Al vond ik die andere gekke game ook tof. Maar de naam ervan weet ik niet meer. Hohokum?quote:
Hij ziet er wel spacey uit ja. Beetje zoals je als 2 jarige blokken in pasvormen mocht drukken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat niet, maar misschien wel een goede space game. Al vond ik die andere gekke game ook tof. Maar de naam ervan weet ik niet meer. Hohokum?
Ja Hohokum
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus wat ziet die eruit johquote:
is er geen tutorial/campaign?quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Probeer Cities: Skylines te spelen.
Ik druk op alle knoppen, maar er gebeurt geen hol
Ik zal ongetwijfeld wat fout doen, maar gebruikersvriendelijk is het niet.
Nee. Alleen optie voor nieuwe map, rest is gelocked.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Alleen optie voor nieuwe map, rest is gelocked.
Dan geven ze wat vage aanwijzingen, maar geen van de knoppen doet iets.
"Selecteer een soort weg en geef een start en eindpunt aan"
Nou, ik krijg nergens de optie om een weg te selecteren. Dit spel is niet gemaakt voor consoles voel ik al.
Probleem is dus dat het icoontje voor de weg niet selecteerbaar was.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit zal je wel helpen denk ik, je moet wel een paar wegen aanleggen dan kan je daarna gaan zonen ala Simcity
Hmm raar zal wel een gekke bug zijn. Ik moet het ook nog gaan spelen, heb het wel eens gedaan eventjes maar was niet heel erg geinteresseerd lol.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probleem is dus dat het icoontje voor de weg niet selecteerbaar was.
Nu random ineens wel. Geen flauw idee.
Ze zouden een spel moeten uitbrengen wat een combinatie van sim city en GTA is. Lekker je eigen stad bouwen en dan in je eigen gemaakte stad de baas uithangen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm raar zal wel een gekke bug zijn. Ik moet het ook nog gaan spelen, heb het wel eens gedaan eventjes maar was niet heel erg geinteresseerd lol.
Heb laatst wel weer SimCity 4 gekocht, misschien is die wat leuker. Helaas niet op de PS
Zeurende gasten verzuipen in RCT of de tijgers laten ontsnappen in Zoo Tycoonquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:45 schreef MMaRsu het volgende:
Ja dat was altijd een beetje de droom toch, dat je met The Sims in een soort van eigen leven kon leiden in je eigen gemaakte SimCity stad, maarja The Sims moet je ook maar net tof vinden, want je kan niet ff GTA gaan (al kan je wel kinderen opsluiten in een kamer zonder deuren en ze daar dood laten gaan)
Denk het wel, want nu lukt het me allemaal wel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm raar zal wel een gekke bug zijn. Ik moet het ook nog gaan spelen, heb het wel eens gedaan eventjes maar was niet heel erg geinteresseerd lol.
Heb laatst wel weer SimCity 4 gekocht, misschien is die wat leuker. Helaas niet op de PS
Breakpoint was toch bagger?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:50 schreef DKUp het volgende:
Death Stranding, Stars Wars Jedi Fallen Order, The Outer Worlds en Ghost Recon Breakpoint zijn binnen
Tropico 6 op de console is de moeite waard, leuke game is dat man. beetje dictatortje spelenquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:24 schreef DKUp het volgende:
Cities Skylines wil ik ook nog wel eens spelen en natuurlijk Planet Coaster.
Alleen bang voor de controls maar Rollercoaster Tycoon op de Xbox ook gespeeld
Ja, volgend jaar komen er veel verbeteringen dus het zal nu nog wel kut zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Breakpoint was toch bagger?
Snel alles installeren voordat weer een hoop kutkinderen morgen hun PS4 krijgen![]()
Tropico 5 volgens mij met PS Plus gekregen toen. Geen idee of ik dat leuk vind.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:30 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Tropico 6 op de console is de moeite waard, leuke game is dat man. beetje dictatortje spelen
Had je de controller wel aan?quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor dat geld kun je je geen buil vallen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb de vorige 2 games ook, MKX en MK9. Wel toffe games maar het online speel ik nooit en na de story ben ik er wel klaar mee
Wildlands is wel tof, en vaak al voor 10 euro te koop als ie in de sale is.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, volgend jaar komen er veel verbeteringen dus het zal nu nog wel kut zijn.
Wildlands wil ik ook weer eens kopen digitaal voor weinig, volgens mij niet eens 10% van de game toen gespeeld.
En begin maar met Death Stranding![]()
Ik ben bezig nu, maar morgen zal ik de rest wel moeten downloaden buiten Death Stranding.
Ik denk dat je van Death Stranding het meeste plezier gaat hebben. Have fun!quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:50 schreef DKUp het volgende:
Death Stranding, Stars Wars Jedi Fallen Order, The Outer Worlds en Ghost Recon Breakpoint zijn binnen
Die wacht ik dus weer afquote:Op woensdag 25 december 2019 08:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wildlands is wel tof, en vaak al voor 10 euro te koop als ie in de sale is.
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:03 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Ik denk dat je van Death Stranding het meeste plezier gaat hebben. Have fun!
Ik verwacht het meeste plezier met Death Stranding en Star Wars inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:08 schreef StateOfMind het volgende:
Star Wars is ook erg leuk, maar idd eerst Death Stranding
Net zoals vroeger met Simcity 2000 en Simcopterquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ze zouden een spel moeten uitbrengen wat een combinatie van sim city en GTA is. Lekker je eigen stad bouwen en dan in je eigen gemaakte stad de baas uithangen.
Oeffff. Ook wel weer eens zin in zo een spelletje. Hmmmm hopelijk niet zeer complex.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit zal je wel helpen denk ik, je moet wel een paar wegen aanleggen dan kan je daarna gaan zonen ala Simcity
Stardew Valleyquote:Op woensdag 25 december 2019 11:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oeffff. Ook wel weer eens zin in zo een spelletje. Hmmmm hopelijk niet zeer complex.
Echt zin in cozy relaxed games. Al moet ik death stranding ook nog uitspelen. En Resident evil 2 (![]()
Ik weet het, ik weet het)
Hmja die heb ik al helemaal doorgespeeldquote:
Volgende week in principe (eerste dinsdag van de maand te downloaden, week ervoor de announcement)quote:Op woensdag 25 december 2019 12:45 schreef StateOfMind het volgende:
Worden vandaag of volgende week de Plus games voor januari aangekondigd?
Stijfje gekregen van de mental imagequote:Op woensdag 25 december 2019 13:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lekkere geile mannentongzoen voor je, baby!
Mehhh die ga ik toch maar niet kopen. Vies veel DLC meuk. The Sims heeft nog minderquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2019 13:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lekkere geile mannentongzoen voor je, baby!
quote:
Hmmm nee dat betwijfel ikquote:Op woensdag 25 december 2019 14:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mehhh die ga ik toch maar niet kopen. Vies veel DLC meuk. The Sims heeft nog minder
grats broquote:Op woensdag 25 december 2019 14:53 schreef Drankster het volgende:
Platinum #41 binnen: Persona 5.
#4 van december.
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op woensdag 25 december 2019 18:15 schreef StateOfMind het volgende:
Kerst diner (diepvries pizza) ook weer achter de kiezen, nu de PS4 maar eens aanslingeren.
Sneu he, beter zet je een Xbox aan.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sneu he, beter zet je een Xbox aan.
quote:Geen console vs pc en Xbox vs PS4 discussie hier. Dit topic gaat over de PS4 en alles wat daarmee te maken heeft.
quote:Op woensdag 25 december 2019 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sneu he, beter zet je een Xbox aan.
quote:
quote:
You can check out any time you like, but you can never leave.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:53 schreef DKUp het volgende:
En altijd bij PlayStation natuurlijk!
4 The Payers!
Top 2000 genotquote:Op woensdag 25 december 2019 21:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
You can check out any time you like, but you can never leave.
Als ze nou met wat vette exclusives en een goedkopere Series X zonder disc drive komen dan heb ik wel interesse.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgend jaar hoor ik vast ook wel bij die club weer
Yep dit en wel een discdrive inderdaad. PS5 is bijna 100% zeker day one na al die games op de PS3 en PS4.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Als ze nou met wat vette exclusives en een goedkopere Series X zonder disc drive komen dan heb ik wel interesse.
Sowieso een Sony Playstation 5 op launchday.
Altijd gedoe dit ja. Dan weer woensdag, of ineens dinsdag. Had ook wel verwacht / gedacht het vandaag te weten, moeten we nu gaan wachten tot de 31ste of 1 Jan zelfs.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:45 schreef StateOfMind het volgende:
Worden vandaag of volgende week de Plus games voor januari aangekondigd?
Eerste dinsdag van de maand te downloaden, de woensdag ervoor de announcement.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Altijd gedoe dit ja. Dan weer woensdag, of ineens dinsdag. Had ook wel verwacht / gedacht het vandaag te weten, moeten we nu gaan wachten tot de 31ste of 1 Jan zelfs..
Zo jammer dat er nooit een volledige game van zal komen.quote:
Makkelijk te doen? Ik ben net begonnen ermeequote:
Een van de makkelijkste plats die ik kan bedenken. Alleen die crime scenes gaan op een gegeven moment behoorlijk vervelen.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Makkelijk te doen? Ik ben net begonnen ermee
Dat is vooral grinden en collecten toch? Ben ik wel gewend van Assassin's Creedquote:Op donderdag 26 december 2019 14:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een van de makkelijkste plats die ik kan bedenken. Alleen die crime scenes gaan op een gegeven moment behoorlijk vervelen.
Spiderman voor 15? Ik zeg doenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:22 schreef over_hedge het volgende:
Ik zag dat die in de aanbieding was voor 15 euro. Misschien ook maar kopen. Wel de moeite waard geloof ik?
Gewoon onderweg naar een missie alle crimes en collectables doen die je tegenkomt, dan hoef je op het einde niet te grinden. Alles staat toch op de mini-map aangegeven.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is vooral grinden en collecten toch? Ben ik wel gewend van Assassin's Creed
Hoever bende gij met Donkere Zielen?quote:
Kan meerdere kanten op die allemaal eindigen in een (mini)-boss of sterke enemies.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoever bende gij met Donkere Zielen?
easyplatquote:
Ja en ja. Ik probeer het nog wel een paar keer en anders weapons/stats upgraden zodat die eerste gargoyle sneller doodgaat.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:27 schreef StateOfMind het volgende:
Undead Parrish is dat geloof ik toch?
Die zijn wel lastig ja, die Gargoyles.
Andre The Blacksmith al gevonden?
Heb wat dingen gemist, maar heb saves in elk jaar. Vanavond platten.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:53 schreef Drankster het volgende:
Platinum #41 binnen: Persona 5.
#4 van december.
[ afbeelding ]
Oh dat zijn twee van mijn favoriete games van dit jaar en vorig jaar. Veel plezierquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:47 schreef Rijst het volgende:
Morgen RDR2 en Days Gone uit mn brievenbus vissen.
Speelt prima hoor. Hij's wel pittig, als je dat bedoelt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:27 schreef Tris het volgende:
Ik twijfel over Bloodborne. Hij schijnt lastig te spelen te zijn.
Iemand hier met een mening hierover?
Heb je psplus? Want daar zat die in. Voordat je overgaat tot aankoop terwijl je het gewoon hebt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:27 schreef Tris het volgende:
Ik twijfel over Bloodborne. Hij schijnt lastig te spelen te zijn.
Iemand hier met een mening hierover?
Hoe bedoel je dit? Ik heb wel plus maar kom niet verder dan 14,99 wat prijs betreft.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je psplus? Want daar zat die in. Voordat je overgaat tot aankoop terwijl je het gewoon hebt.
Dan had je geen plus toen die er in zat of je hebt 'm niet geclaimd toen die er in zat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:53 schreef Tris het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Ik heb wel plus maar kom niet verder dan 14,99 wat prijs betreft.
Dit jaar toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
Bloodborne was een paar jaar geleden PS Plus game. Het kan natuurlijk dat ze toen nog geen PS4 of PS Plus had.
GOTY heeft meer content natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:33 schreef Tris het volgende:
Toen had ik idd nog geen plus. Ik heb mijn ps in aug 2018 gekocht dus die heb ik gemist.
Elke maandelijkse plus-aanbieding zet ik in de bibliotheek.
Zit wel in dubio want ik zie goty als aanbieding voor 14,99 en de gewone game 19,99.
Nu weet ik niet wat de betere optie is.
Dat wordt genietenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:39 schreef Koffieplanter het volgende:
DLC van Spider-Man geklaard, tijd voor God of War.
Duidelijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:37 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
GOTY heeft meer content natuurlijk.
GOTY is de gewone game + DLC.
Hij is alleen goedkoper omdat hij on sale is en de normale editie niet.
Of je slingert de PS4 eerst aan, koopt hem, en zet de PS4 vervolgens in de rust modus en dan download hij de game vast terwijl je je dan met de verplichtingen bezig houdt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:44 schreef Tris het volgende:
[..]
DuidelijkDank je.
Nog even wat verplichtingen en dan slinger ik de ps aan.
QFTquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:01 schreef StateOfMind het volgende:
Overigens een van de beste games, Bloodborne
Goed verhaal welquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Christopher Nolan GOD SHAME ON YOU!
Memento was wel goedquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Christopher Nolan GOD SHAME ON YOU!
Iets meer dan drie uurtjes gespeeld en het is wel een enorme herhaling telkens. Ik kan dit inderdaad niet telkens achter elkaar spelenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
Afscheid genomen van Death Stranding.
Hoewel het verhaal tof is, en de game er schitterend uitziet (en dan helemaal die cutscenes), vond ik de gameplay echt heel erg vervelend worden.
Continue balanseren begon me echt de keel uit te hangen, en ik had er echt helemaal geen zin meer in.
Ik kon er nog een goede prijs voor krijgen via Marktplaats, dus verkocht.
Wellicht dat ik hem ooit voor een tientje weer een kans geef.
Die twee games komen dan niet uitquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:40 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens mij komen de interessante games pas weer in februari/maart (The Elden Ring en Cyberpunk 2077),dus voorlopig kan ik mij op mijn backlog richten.
Zou zomaar kunnen. Dan maar wachten op de Series X port. Misschien ook doen met FFVII remake, want anders wordt het PS4 > Series X en dan kan ik m'n savegame niet meenemenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:58 schreef DKUp het volgende:
Cyberpunk 2077 wordt misschien nog uitgesteld.
Hele wisselende dingen over gehoord.
Cyberpunk 2077 wil ik eigenlijk wel spelen in volle glorie. PS4 Pro is dat niet....quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Dan maar wachten op de Series X port. Misschien ook doen met FFVII remake, want anders wordt het PS4 > Series X en dan kan ik m'n savegame niet meenemen
Klopt, maar dat is met TLOU2 straks ook nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Cyberpunk 2077 wil ik eigenlijk wel spelen in volle glorie. PS4 Pro is dat niet....![]()
Ja al die games Ghost of Tsushima, Dying Light 2, Avengers en meerquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is met TLOU2 straks ook nietPS4 Pro is echt obsolete geworden eigenlijk.
Moeten we dat ding ook rechtop als een vuurtoren neerzetten?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:26 schreef Jimbo het volgende:
tijd dat de ps5 uitkomt, instabuy dit dat
Ga samen streamen. Ik zie potentie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef Tris het volgende:
Helaas, zoals het een echt kind betaamt, 'je gaat te langzaam' 'je moet looten', 'ja, zo ga je dood he'.
Gedreigd dat ik niet zou helpen met het halen van de skin van Mercy in Overwatch had geen effect.....
quote:Shuhei Yoshida: Developers Tell Us They Never Worked on Hardware as Easy to Develop on As PS5
In the interview, Shuhei Yoshida explained how PlayStation 3 was by far the hardest console to develop on in Sony history, and how PlayStation 4 was specifically made to avoid repeating this mistake.
Shuhei Yoshida added that developers can’t focus on making their games if they need to focus on overcoming the inherent difficulty of developing on complicated hardware. As such, Sony is striving to make it as easy as possible to develop on PlayStation hardware. Yoshida said that’s what the company had in mind when making the PS4 and that’s what they have in mind for the PS5.
Shuhei Yoshida also mentioned that many developers are telling Sony they never worked on a console as easy to develop on as PS5.
https://www.dualshockers.(...)es-development-easy/
Wij van wc-eend.quote:
Als het steeds meer een krachtige pc wordt en nu met SSD is het natuurlijk een stuk makkelijker om games voor te makenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wij van wc-eend.
Hopelijk is het waar.
Zou wel fijn zijn, hoe ik geen nieuwe pc te kopen. Ps5 en muis en toetsenbord op een monitor aansluiten en gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als het steeds meer een krachtige pc wordt en nu met SSD is het natuurlijk een stuk makkelijker om games voor te maken
je kan de xbox gewoon horizontaal plaatsenquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Moeten we dat ding ook rechtop als een vuurtoren neerzetten?
Star Wars zou ik niet doen. Een keer in de sale als die 2 of 3 tientjes is. Een hoogvlieger is het niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:44 schreef Tris het volgende:
Dochter kwam met het idee dat ik bloodborne ook via shareplay kon doen om te proberen. Ziet er echt heel bijzonder uit. Mooi spel. Helaas, zoals het een echt kind betaamt, 'je gaat te langzaam' 'je moet looten', 'ja, zo ga je dood he'.
Gedreigd dat ik niet zou helpen met het halen van de skin van Mercy in Overwatch had geen effect.....
Maar de indruk van het spel is echt heel goed![]()
Control staat ook op mijn lijstje maar ik wacht op een leuke aanbieding.
Star Wars zit ik over te denken. Keuzestress
Is dat al zeker?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
je kan de xbox gewoon horizontaal plaatsen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:01 schreef KennyPowers het volgende:
Halberd naar +4 en meteen die pestgargoyles helemaal afgeslacht BAM
Ik vind het lijken op No Man’s Sky met veel cutscenes.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:37 schreef Dopekoe het volgende:
Zit te twijfelen tussen The outer worlds en death Stranding...
Beide hebben een zekere aantrekkingskracht op mij.
Kan je death Stranding enigzins ergens mee vergelijken?
Van the outer worlds weet ik al genoeg
The Outer Worlds vond ik na een uur of 10 erg saai en eentonig worden en ik moest mezelf op een gegeven moment dwingen om het te spelen, dus daar ben ik mee gekapt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:37 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zie een verbandquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
The Outer Worlds vond ik na een uur of 10 erg saai en eentonig worden en ik moest mezelf op een gegeven moment dwingen om het te spelen, dus daar ben ik mee gekapt.
Death Stranding is op zich tof, qua verhaal, en het ziet er fantastisch uit, maar op een gegeven moment wordt het snel saai, eentonig en irritant.
Wil je pakketjes bezorgen, of wil je ruimtereizen maken met twee vrouwelijke sidekicks?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:37 schreef Dopekoe het volgende:
Parvati was wel leukquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wil je pakketjes bezorgen, of wil je ruimtereizen maken met twee vrouwelijke sidekicks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |