SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
SOONY
6 november genot.quote:
Geen geld voor die geweldige gamequote:Op zaterdag 21 december 2019 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War is nog maar 5 euro op je muil
https://www.cdkeys.com/pl(...)es/god-of-war-ps4-us
(okay, en 19 cent)
Zou hem bijna nog een keer kopen voor dat geldquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War is nog maar 5 euro op je muil
https://www.cdkeys.com/pl(...)es/god-of-war-ps4-us
(okay, en 19 cent)
Ik heb mijn consoles via een receiver aangesloten, maar die dingen zijn daar voor gemaakt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft er iemand zijn PS4 (of eventuele andere console) op een receiver aangesloten? Hoe zit dat met lag/kwaliteitsverlies/ruis/etc.? Met 3HDMI-aansluitingen heb ik eigenlijk te weinig (drie consoles, chromecast) en nu zitten de twee cheap-ass consoles op een HDMI-splitter. Ik merk an sich weinig verschil maar dat komt mede doordat ze allebei max 1080p. doorgeven. Next-gen werkt dat niet meer.
Hopelijk minimaal die van de Red Baron mainquest.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:39 schreef Jimbo het volgende:
Vermakelijke serie the witcher. Zouden ze alle 400 sidequest van de dlc erin hebben zitten?
In het oog was het toch?quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die was toch met die sicke guy met zn lepel scene? Geweldig.
De enige die Geralt niet verslaan kanquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In het oog was het toch?
Gaunter O'Dimm
Days Gone en Resident Evil 2? Kopenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:58 schreef RickoKun het volgende:
Kut sales trouwens voor ps4. Al zit ik te twijfelen om die zombiegame te halen
De serie speelt zich af tijdens boek 1, dat is 6 boeken en 2 games voor The Witcher 3. De Witcher games gaan door na de boeken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hopelijk minimaal die van de Red Baron mainquest.
Keiharde baas.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In het oog was het toch?
Gaunter O'Dimm
Hearts of Stone was beter inderdaad, Blood and Wine is een soort van The Witcher 3.5 Epiloog.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Keiharde baas.
Gaunter + die gekke questlines maken Hearts of Stone beter dan Blood & Wine imo.
Ik vond B&W juist daarom beter. Het sloot de hele trilogie echt enorm goed af. Dat einde... Je eigen huis, een plek onder de zon, en altijd Yennefer in de buurt die van me houden kon.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hearts of Stone was beter inderdaad, Blood and Wine is een soort van The Witcher 3.5 Epiloog.
Voor mij zeker een top 3 game deze generatie.
Triss op de PS4 en Yennefer op de Switchquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond B&W juist daarom beter. Het sloot de hele trilogie echt enorm goed af. Dat einde... Je eigen huis, een plek onder de zon, en altijd Yennefer in de buurt die van me houden kon.
Switch > PS4quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Triss op de PS4 en Yennefer op de Switch
Hearts of Stone was tof,maar ondanks dat the Witcher 3 de beste PS4 game is was ik na 130 uur Witcher klaar ermee en ben ik gestopt bij blood and wine.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Keiharde baas.
Gaunter + die gekke questlines maken Hearts of Stone beter dan Blood & Wine imo.
Ook maar eens aanschaffen dan.quote:Op zondag 22 december 2019 03:28 schreef Gehrman het volgende:
Voor 15 euro Dark Souls remastered gehaald in de sale.
Had de trilogie via bol een tijdje terug. Misschien vandaag aan beginnen.quote:Op zondag 22 december 2019 03:28 schreef Gehrman het volgende:
Voor 15 euro Dark Souls remastered gehaald in de sale.
Doorzetten en niet opgeven.quote:Op zondag 22 december 2019 11:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Had de trilogie via bol een tijdje terug. Misschien vandaag aan beginnen.
Nog dingen die ik moet weten voor mijn 1e souls game of gewoon blind spelen?
Precies het tegenovergestelde van mijn leven dus lolquote:Op zondag 22 december 2019 12:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Doorzetten en niet opgeven.
En leer van je fouten.
En geniet ervan natuurlijk.
Klinkt walgelijk, dan ga ik wel sporten.quote:Op zondag 22 december 2019 12:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Doorzetten en niet opgeven.
En leer van je fouten.
En geniet ervan natuurlijk.
Als je echt een Souls beginner bent:quote:Op zondag 22 december 2019 11:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Had de trilogie via bol een tijdje terug. Misschien vandaag aan beginnen.
Nog dingen die ik moet weten voor mijn 1e souls game of gewoon blind spelen?
Oh, je kan rennen?quote:Op zondag 22 december 2019 17:12 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Als je echt een Souls beginner bent:
Deze postquote:Op zondag 22 december 2019 17:22 schreef DKUp het volgende:
Voor die ¤30,- had ik die Trilogy ook wel willen kopen nieuw fysiek.
Maar eigenlijk vind ik het maar verschrikkelijke games.
Humanity is, zeker als nieuweling, zeer zeldzaam en zéér belangrijk.quote:Op zondag 22 december 2019 17:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Oh, je kan rennen?
Veel had ik wel door. Maar inderdaad skills kiezen en zo is lastig als je geen kennis hebt. Ook geen idee wat Humanity is en of ik dat moet googlen of gewoon proberen.
De moeilijkheid bij mij zit er nu in dat je boss niet veel kan oefenen omdat je steeds een stuk moet lopen. Maar dat heeft ook wel iets want het gevecht wordt intenser.
Demon's Souls, de Dark Souls games en Bloodborne behoren allemaal tot mijn favoriete games aller tijdenquote:Op zondag 22 december 2019 17:22 schreef DKUp het volgende:
Voor die ¤30,- had ik die Trilogy ook wel willen kopen nieuw fysiek.
Maar eigenlijk vind ik het maar verschrikkelijke games.
Als je o ingedruikt houdt loop je harder, om te vluchten, maar dan kost het je stamina. Als je loopt zonder o in te drukken kost het je geen stamina en vul je je stamina balk zelfs aan. Rennen is dus een serieus onderdeel van je aanval en verdediging.quote:
Humanity speelt alleen bij Dark Souls 1 een echte grote rol. Als je dood gaat kom je in "Hollow" status. Je kunt bij een bonfire Humanity gebruiken om "Reverse Hollowing" te doen. Zo kom je van je hollow status af.quote:Veel had ik wel door. Maar inderdaad skills kiezen en zo is lastig als je geen kennis hebt. Ook geen idee wat Humanity is en of ik dat moet googlen of gewoon proberen.
Dit precies had ik ook bij mijn eerste Soulsborne game. Vond het slecht. Later zie je in dat het niet zo erg is.quote:De moeilijkheid bij mij zit er nu in dat je boss niet veel kan oefenen omdat je steeds een stuk moet lopen. Maar dat heeft ook wel iets want het gevecht wordt intenser.
Moeilijke games zijn prima maar tientallen keer doodgaan om iets te halen heb ik geen zin meer inquote:
Die post klinkt alsof je het dan alleen in je kast zou zetten.quote:Op zondag 22 december 2019 18:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Moeilijke games zijn prima maar tientallen keer doodgaan om iets te halen heb ik geen zin meer in
Dit gevoel.quote:Op zondag 22 december 2019 18:09 schreef StateOfMind het volgende:
Je allereerste playthrough is altijd de mooiste ervaring, als je voor het eerst in een nieuw gebied komt![]()
Heel voorzichtig en 'bang' (niet het juiste woord, maar ik kan het zo gauw niet anders beschrijven) met je schild paraat lopen, om continue op je hoede zijn op wat komen gaat, terwijl je niet weet wat er komen gaat.
Angstvallig je Health en Stamina en Estus in de gaten houden, verdwaald zijn en dan nét op tijd (of nét te laat) eindelijk een Bonfire, of Shortcut vinden
Toen eenmaal de geruchten bevestigd waren moest ik ook wel juichenquote:Op zondag 22 december 2019 18:09 schreef Ixnay het volgende:
Demon's Souls komt denk ik als remaster naar de PS5.
Reden voor mij om een PS5 aan te schaffen. Ja, voor een update van een PS3 game, je leest het goed.
Ik heb hem nooit gespeeld. Zeer benieuwd naar nu.quote:Op zondag 22 december 2019 18:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toen eenmaal de geruchten bevestigd waren moest ik ook wel juichen![]()
Een kleine niche game, die oorspronkelijk niet eens naar het Westen zou komen, en uiteindelijk de grondlegger van een eigen genre zou worden
Proberen doe ik wel zoals met Bloodborne, maar ik zal er snel klaar mee zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 18:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die post klinkt alsof je het dan alleen in je kast zou zetten.
Net als mensen die "de ontdekking van de hemel" in de boekenkast zetten maar niet lezen of zo
MicroLED is het volgende grote ding wat komtquote:Op zondag 22 december 2019 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
Wat gaan de ontwikkelingen op tv gebied toch ontzettend snel![]()
LED, OLED, QLED, en nu, volgens de TT, ook al een SALED
MicroLED was toch meer Samsungs eigen versie van/variant op OLED?quote:Op zondag 22 december 2019 19:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
MicroLED is het volgende grote ding wat komt![]()
Beter dan (Q)LED.
Meerdere merken zijn er mee bezig en Samsung promoot het inderdaad nu heel erg door OLED van de andere merken. Uiteindelijk ga je bijna ieder merk met MicroLED zien.quote:Op zondag 22 december 2019 19:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
MicroLED was toch meer Samsungs eigen versie van/variant op OLED?
Omdat LG schijnbaar het patent op OLED heeft.
Althans, zoiets las ik van de week op Tweakers.
Buiten de vlieglevels is het een prima game.quote:Op zondag 22 december 2019 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gisteren even Spyro gespeeld. Besturing is even wennen, vooral in de vlieglevels.
Hopelijk kan ik hem uitspelen.
Ik snap niet hoe ze dit afleveren en denken: Ja, die vlieglevels zijn primaquote:Op zondag 22 december 2019 19:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Buiten de vlieglevels is het een prima game.
Net nu ik een beetje begon te spelen om (misschien) volgend jaar een OLED te kopen.quote:Op zondag 22 december 2019 19:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meerdere merken zijn er mee bezig en Samsung promoot het inderdaad nu heel erg door OLED van de andere merken. Uiteindelijk ga je bijna ieder merk met MicroLED zien.
MicroLED is het antwoord op OLED omdat de pixels niet of nog minder kunnen inbranden dan OLED.
Eigenlijk heeft die technologie alle voordelen van LED en OLED.
(Q)LED is een oude technologie waar momenteel wel heel lang door alle merken wordt doorgegaan.
In het origineel was ook niet iedereen fan van de vlieglevels, maar ik vond het prima. In de remake niet.quote:Op zondag 22 december 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze dit afleveren en denken: Ja, die vlieglevels zijn prima
Ik heb ze lekker links laten liggen, helemaal kut vergeleken met de rest van de game.quote:Op zondag 22 december 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MicroLED moet nog op de markt komen hier, dus betaalbaar zal het voorlopig niet zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Net nu ik een beetje begon te spelen om (misschien) volgend jaar een OLED te kopen.
Wanneer wordt dat betaalbaar op de markt verwacht?
Nieuwe technologie is in de eerste paar jaren vaak peperduur.
Maar dan kun je geen platina halen toch?quote:Op zondag 22 december 2019 19:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb ze lekker links laten liggen, helemaal kut vergeleken met de rest van de game.
Ik kan niet eens 2 dingen pakken zonder neer te storten. Ik moet echt beter worden.quote:Op zondag 22 december 2019 19:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
In het origineel was ook niet iedereen fan van de vlieglevels, maar ik vond het prima. In de remake niet.
Maar ze zijn nog steeds makkelijk, alleen oneerlijk soms.
Klopt en daarom haal ik ook niet van alle platinum trophies.quote:Op zondag 22 december 2019 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan kun je geen platina halen toch?
[..]
Ik kan niet eens 2 dingen pakken zonder neer te storten. Ik moet echt beter worden.
Alleen zijn de zij-missies ontzettend Meh. Door het hoofdverhaal ben je ook zo doorheen.quote:Op zondag 22 december 2019 20:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben nog niet heel ver in de story, maar Spider-Man bevalt me echt uitstekend. Ook met een kleine map kun je een goede game maken (let je op Ubisoft).
Niet zo negatiefquote:Op zondag 22 december 2019 20:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen zijn de zij-missies ontzettend Meh. Door het hoofdverhaal ben je ook zo doorheen.
Misschien dat ik morgen weer even ga spelen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:12 schreef Drankster het volgende:
Door de Netflix serie krijg ik echt zin om The Witcher 3 weer te gaan spelen.
Dit idd jaquote:Op zondag 22 december 2019 21:12 schreef Drankster het volgende:
Door de Netflix serie krijg ik echt zin om The Witcher 3 weer te gaan spelen.
Zijn ze ook! Vlieglevels zijn het leukste deel van de game.quote:Op zondag 22 december 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima lengte voor mij. Eindelijk weer eens een game uitgespeeld (en tevens m'n eerste platinumquote:Op zondag 22 december 2019 20:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen zijn de zij-missies ontzettend Meh. Door het hoofdverhaal ben je ook zo doorheen.
Voor mij voelt Heavy Rain echt als een leer-project om tot een meesterwerk als Detroit: Become Human te komen. Best een geinig spel hoor, Heavy Rain. Maar het is zeker geen meesterwerkje.quote:Op zondag 22 december 2019 22:03 schreef KennyPowers het volgende:
Baby verschonen en melk geven tussen het oplossen van moorden
Heavy Rainecht heel saai afentoe
Weet niet echt wat de goede deals zijn nuquote:Op maandag 23 december 2019 09:03 schreef Dopekoe het volgende:
Eigenlijk wil ik vandaag een nieuwe game halen in de sale maar kan echt niet kiezen
Kan iemand een paar suggesties doen met een motivatie erbij ?
Ik ben op het werk als 1 van de weinige vandaag en bereid me al voor om flink wat reviews te gaan lezen
Ik verwacht dat er van de 1400 mensen maar een stuk of 200 aanwezig zijn hier op het werkt
De overall kwaliteit, het schrijfwerk, de wereld, het verhaal, de setting, de sfeer, de immersie, geweldige quests.quote:Op maandag 23 december 2019 11:59 schreef Dopekoe het volgende:
Ik denk dat ik voor The Witcher 3 en de DLC ga...
Is dat wat ?
Dwz ik weet dat het een goede game is, maar ben normaal gesproken niet zo van de fantsy games en de setting.
Wat zijn (op het feit dat het een goede game is na) de redenen om TW3 te halen ?
Ik heb teveel om te spelen. Vanochtend even alles weer in mapjes gezet. Man man man.quote:Op maandag 23 december 2019 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Everybody's gone to the rapture uitgespeeld net.
Het ziet er mooi uit, beetje spookachtig, hoe alles zo is achtergebleven. BBQ staat nog aan, sigaret brandt nog etc.
Je bent dan gedwongen om te achterhalen wat er gebeurd is aan de hand van radio's en telefoons. Dat gedeelte had beter gekund. Maar goed, niet al te lang spel. Morgen even proberen de laatste paar trofeeën te halen voor de platina.
Wat bedoel je met mapjes?quote:Op maandag 23 december 2019 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb teveel om te spelen. Vanochtend even alles weer in mapjes gezet. Man man man.![]()
Maar heb nu ook wat kleine games om met de kleine man te spelen of waar hij graag wil meekijken.
Je kan dingen jn je library onderverdelen toch?quote:
Nou dan die je options op een game in de xmb en dan kies je add to folder.quote:
Bloodstained: Ritual of the Night is momenteel in de sale, 35% korting dus nu ¤24,99.quote:Op maandag 23 december 2019 09:03 schreef Dopekoe het volgende:
Eigenlijk wil ik vandaag een nieuwe game halen in de sale maar kan echt niet kiezen
Kan iemand een paar suggesties doen met een motivatie erbij ?
Ik ben op het werk als 1 van de weinige vandaag en bereid me al voor om flink wat reviews te gaan lezen
Ik verwacht dat er van de 1400 mensen maar een stuk of 200 aanwezig zijn hier op het werkt
Zuur. Hopelijk heb je ze een stuk hout in de nek gelegdquote:Op maandag 23 december 2019 17:14 schreef KennyPowers het volgende:
Souls kwijt omdat de bel ging. Ziedend.
Bazengame, maar 25 euro is misschien nog wel wat prijzig.quote:Op maandag 23 december 2019 16:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bloodstained: Ritual of the Night is momenteel in de sale, 35% korting dus nu ¤24,99.
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 23 december 2019 17:14 schreef KennyPowers het volgende:
Souls kwijt omdat de bel ging. Ziedend.
quote:Op maandag 23 december 2019 19:01 schreef MMaRsu het volgende:
https://twitter.com/sergioees/status/1208596913869578241
quote:Geen console vs pc en Xbox vs PS4 discussie hier. Dit topic gaat over de PS4 en alles wat daarmee te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |