abonnement Unibet Coolblue
pi_190572374



April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019

quote:
‘Bridget is nieuwe liefde André Hazes!’

BRIDGET MAASLAND, afgelopen zaterdag 45 geworden, is de nieuwe liefde van ANDRÉ HAZES (25). Aan PRIVÉ wordt dat nieuws bevestigd door een bron rond de zanger, een van de weinige insiders die van dit grote geheim op de hoogte is.

André liet afgelopen weekend middels een persbericht weten dat het, na enkele onstuimige maanden, nu echt over en uit is tussen hem en MONIQUE WESTENBERG – de moeder van zijn zoon ANDRÉ. Wie de vrouw is voor wie hij nu gevoelens heeft, bevestigt hij tegenover RTL Boulevard; wat niet verwonderlijk is, aangezien dit hún presentatrice BRIDGET MAASLAND is.

Monique leek van deze ingrijpende verandering in haar leven, op dat moment, nog maar nauwelijks op de hoogte. Monique plaatste op social media een foto van Dré met daarbij een hartje. Een deel van Nederland had toen echter al kennisgenomen van het nieuws dat namens André met zijn fans werd gedeeld: dat de relatie na bijna vijf jaar nu echt over was.

Hierbij lijkt Bridget dus een grote rol te spelen.

André en zij kennen elkaar al jaren. Zij is een verklaard fan van André en zijn muziek. Dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen, is een hardnekkig gerucht dat in de showbizz al langer de ronde deed.
quote:
Bridget Maasland bevestigt relatie André Hazes

Bridget Maasland en André Hazes zijn inderdaad een setje. Het management van de presentatrice bevestigt dat de twee een beginnende relatie hebben en elkaar ’meer dan gewoon leuk vinden’.

De 45-jarige Bridget en de twintig jaar jongere André kennen elkaar ’nog maar net’, volgens Bridgets manager, hoewel er in de showbizz ook een hardnekkig gerucht gaat dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen. Volgens de manager nemen de twee de komende periode rustig de tijd om te kijken hoe de relatie zich ontwikkelt.

Een insider bevestigde eerder op de zondag aan Privé dat Bridget Maasland André’s nieuwe liefde is. Dit beaamde hij zelf in een verklaring aan RTL Boulevard. „Sinds kort heb ik inderdaad contact met Bridget Maasland en we onderzoeken of we het leuk vinden samen”, zo stelde hij. „Uit respect naar de moeder van onze zoon en naar hem toe heb ik dit verteld aan Monique. Het is mijn goed recht, we zijn immers al een tijdje uit elkaar en wonen niet meer samen.”



Zaterdag werd bekend dat de relatie tussen André en zijn ex Monique Westenberg (41) definitief op de klippen was gelopen. De zanger sprak van „een verschrikkelijk moeilijke keuze waar veel tranen overheen zijn gegaan.” De twee hebben zoontje André Jr. (3), voor wie ze samen blijven zorgen.

Monique liet zaterdag al doorschemeren dat André gevoelens heeft voor een andere vrouw ’waar hij een tijdje contact mee heeft’. „Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker”, stelde ze.







De covers deze week:











Met dank aan rubbereend:
https://frontpage.fok.nl/(...)ndre-hazes-soap.html
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190572388
En we gaan weer verder met deze soap :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190572417
pi_190572520
TT _O_
pi_190572523
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2019 11:43 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_190572570
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2019 11:43 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]
:D _O-
En TT _O-
pi_190572586
Waarschijnlijk zei Bridge-slet tegens André: “Kleine jongen, je bent op deze wereld, dus zal je moeten neuqen net als ik...”, “dit leven gaat voorbij, er is zo weinig tijd dus vrij met mij...” en “kleine jongen, nu jij al redelijk groot bent, nu is je vader er helaas niet meer. Daarom leer ik je graag wat trucjes met je jonge heer”.

Bron: gejat van een reageerder van Geen Stijl.
  † In Memoriam † zaterdag 21 december 2019 @ 12:07:40 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_190572765
Het is eigenlijk een ontzettende non-gate, maar het leest wel lekker weg!
Ga vooral door! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_190572903
Dom... Evert Santegoeds echtgenoot was de weddingplanner van Pattys wedding.
Had Bridget dat net als mij ook even vergeten |:(

Dus tuurlijk liegt hij niet 8)7
pi_190572962
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 11:54 schreef -river- het volgende:
Waarschijnlijk zei Bridge-slet tegens André: “Kleine jongen, je bent op deze wereld, dus zal je moeten neuqen net als ik...”, “dit leven gaat voorbij, er is zo weinig tijd dus vrij met mij...” en “kleine jongen, nu jij al redelijk groot bent, nu is je vader er helaas niet meer. Daarom leer ik je graag wat trucjes met je jonge heer”.

Bron: gejat van een reageerder van Geen Stijl.
quote]1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 17:48 schreef quirina het volgende: Daar in het kleine cafe aan de Amstel🎵 Daar zijn de mensen gelijk en tevree🎵 Daar in het kleine cafe aan de Amstel🎵 Daar had Maasland dus Dré in dr snee🎵 [/quote]

Hee ja, leuk parodieën maken!
pi_190573113
In een discotheek
Werd mijn slipje week
Want ik voelde mij zo ontzettend heet
Het was warm en druk
Ik glee al van mijn kruk
Ik verlangde zo naar jou hier in mijn sneejjj

Dat is niet zo sjiek
(Dat is niet zo sjiek)
Het was een klein beetje ziek
(Aaah aah aah)

🎵🎶🎵
  Spellchecker zaterdag 21 december 2019 @ 12:52:05 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190573425
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 12:28 schreef quirina het volgende:
In een discotheek
Werd mijn slipje week
Want ik voelde mij zo ontzettend heet
Het was warm en druk
Ik glee al van mijn kruk
Ik verlangde zo naar jou hier in mijn sneejjj

Dat is niet zo sjiek
(Dat is niet zo sjiek)
Het was een klein beetje ziek
(Aaah aah aah)

🎵🎶🎵
_O-
pi_190573648
De TT :D
pi_190573649
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 12:28 schreef quirina het volgende:
In een discotheek
Werd mijn slipje week
Want ik voelde mij zo ontzettend heet
Het was warm en druk
Ik glee al van mijn kruk
Ik verlangde zo naar jou hier in mijn sneejjj

Dat is niet zo sjiek
(Dat is niet zo sjiek)
Het was een klein beetje ziek
(Aaah aah aah)

🎵🎶🎵
_O-
pi_190574167
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 11:41 schreef Toverheks het volgende:
En we gaan weer verder met deze soap :P
Prachtige TT
pi_190574211
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2019 11:43 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heeft hij weer iets weg van John de Wolf :D
pi_190574258
Gister ook op insta tegen elkaar sexueel getinte opmerkingen tegen elkaar . Zijn net twee kleine kleuters.
pi_190575054
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:46 schreef Tuttebella het volgende:
Gister ook op insta tegen elkaar sexueel getinte opmerkingen tegen elkaar . Zijn net twee kleine kleuters.
Ik kreeg rare beelden bij dat 'altijd gezellig tussendoor'
pi_190575196
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:46 schreef Tuttebella het volgende:
Gister ook op insta tegen elkaar sexueel getinte opmerkingen tegen elkaar . Zijn net twee kleine kleuters.
Dat heb ik ook gelezen :r
pi_190575411
Telegraaf gaat maar door, nu Bridget en het geheim van de Zwarte Kat. Lijkt wel een titel van een Pietje Bell boekje. :D
Er staat eigenlijk niets nieuws in.

Bridget en het geheim van de Zwarte Kat

BRIDGET MAASLAND (45) verloor gisteren het kort geding dat zij had aangespannen tegen DE TELEGRAAF na een publicatie over haar, volgens de rechter, 'uitglijder' met ANDRÉ HAZES van vijf jaar geleden. Toen ontstond tussen het meest besproken liefdespaar van dit moment een hartstochtelijke vrijpartij, op het huwelijk van PATTY BRARD. Bridget ontkende, maar collega's die toen ook al riepen 'GET A ROOM', bezorgen haar na de Zwarte Kat nu de kater... Bridget verloor en draait op voor de kosten.

Het was jarenlang Het Geheim van De Zwarte Kat, en die kat kreeg voor BRIDGET MAASLAND (45) vrijdag nog een vervelend staartje... In september 2014 vierde PATTY BRARD met haar bruidegom ANTOINE VAN DE VIJVER in het café aan de Amstel met die naam de zogenoemde 'afterparty' van haar grootste bruiloftsfeest. Uren eerder was dat in het juist heel chique sterrenrestaurant Aan De Poel in Amstelveen begonnen.

Vrienden, collega's en nog andere dorstige types verkasten op die mooie nazomeravond voor een berucht 'laatste drankje' naar het ronduit vervallen ogende, maar vaak bloedgezellige cafeetje in de buurt van Patty's huis.

Onder hen: BRIDGET MAASLAND en ANDRÉ HAZES, haar HUIDIGE MINNAAR. Ook op de eerste locatie konden die het zichtbaar al prima met elkaar vinden. Tijdens het optreden van André, in die tijd nog samen met zijn zus ROXEANNE, stond Bridget vooraan bij het podium het hardst van iedereen te juichen en te klappen.

MAAR HAAR ADORATIE VOOR DE JONGE ZANGER ZOU ZIJ LATER NOG OP HEEL ANDERE WIJZE LATEN BLIJKEN.

Volgens nogal wat bruiloftsgasten kwam het in het café tot een hartstochtelijke vrijage tussen de twee, zichtbaar voor iedereen. PRIVÉ noemde dat, volgens een getuige tamelijk poëtisch, 'een huwelijksnacht', zonder specifieke details te noemen.

Uitbundig
Toen in november bekend werd dat André definitief had gebroken met zijn vriendin MONIQUE WESTENBERG, de moeder van zijn zoontje, en zíj in een reactie op sociale media verklaarde dat er een andere vrouw in het spel was, moest in het tv-wereldje menigeen dan ook meteen terugdenken aan de huwelijksnacht van Patty Brard en Antoine, die door Bridget en André destijds ook nogal uitbundig werd gevierd.

Pagina PRIVÉ schreef op 11 november uitgebreid over de voorgeschiedenis van Bridget en André: het voorval in De Zwarte Kat, vijf jaar eerder. Bridget viel daar dezelfde dag nog over. Volgens haar was er niets onoorbaars voorgevallen en haar advocaat ROYCE DE VRIES, zoon van haar collega bij RTL Boulevard PETER R. DE VRIES, zou dit varkentje juridisch voor haar gaan wassen.

Kusje
Een maand later kwam het tot een kort geding bij de Rechtbank in Amsterdam, waar Bridget en André samen met vader en zoon De Vries aanwezig waren. Inmiddels ontkenden zij minder stellig. Ze hadden elkaar 'een kusje' gegeven, wat nog tijdens de zitting zelfs 'een stevig kusje' werd. En ook André had getuigd dat het daarbij was gebleven. Tegen het einde van de zitting, toen haar door de rechter werd gevraagd of zij nog wat wilde zeggen, bestond Bridget het zelfs op te merken: 'Ik zweer op mijn zoon dat er behalve dat stevige kusje niets is voorgevallen.'

Het inmiddels verder uitgedijde leger PRIVÉ-bronnen sprak echter een andere taal! Onder andere dat er door gasten tegen de twee werd geroepen: 'Get A Room!'

Uit het vonnis: 'Nadat TMG (inmiddels Mediahuis, red.) met deze verklaringen was gekomen, heeft Maasland haar eis gewijzigd. Het is nu niet langer de hartstochtelijke vrijage die moet worden gerectificeerd, maar het beleven van een eigen huwelijksnacht op de bruiloft van Patty Brard, zowel voor het oog van de aanwezigen, als in een hok met lege flessen, dozen en kratten. (...) Het is hier niet de plaats om die verklaringen breed uit te meten, maar als twee personen los van elkaar verklaren dat het er zo hevig aan toe ging dat sommige mensen riepen 'get a room', dan geeft dat een overtuigend beeld dat er meer aan de hand was dan een heftige zoen. Met deze verklaringen heeft TMG dan ook laten zien dat zij voldoende grond heeft voor haar bewering.
[Eiseres] heeft zelf ook verklaringen overgelegd, onder meer van drie personeelsleden van het café, die zeggen dat zij zoiets zeker hadden moeten zien. Een verklaring van iemand die iets niet heeft gezien, draagt echter minder bij dan een verklaring van iemand die iets wèl heeft gezien. Zoals gezegd gaat het in dit kort geding niet om het leveren van het sluitende bewijs van wat er precies is gebeurd, maar 'een huwelijksnacht beleven te midden van de bruiloftsgasten van iemand anders' is zo onzinnig, dat geen lezer dat letterlijk zal hebben genomen. Bovendien staat 'huwelijksnacht' in het artikel tussen aanhalingstekens en staat er 'als het ware' voor. Van een rectificatie die erop neer zou komen dat de hartstochtelijke vrijpartij wel voor iedereen te zien was, maar niet te horen en zich wel heeft afgespeeld in een hoek bij de bar, maar niet in een hok met lege flessen, dozen en kratten, wordt niemand wijzer, het publiek niet en Maasland al helemaal niet.'

De rechter wilde Bridget nog iets meegeven in zijn vonnis, namelijk dat zij zich als public figure iets meer moest laten welgevallen. ,,Die pers heeft zich inmiddels gestort op haar prille relatie met de ook bekende André Hazes. Daarbij is deze mogelijke uitglijder van vijf jaar geleden alsnog nieuws geworden. Heel onaangenaam voor Maasland, maar door het zo uit de hand te laten lopen op een feest waar - in de woorden van haar raadsman - de voltallige vaderlandse roddelpers aanwezig was, heeft zij dat voor een deel aan zichzelf te wijten."

De RTL Boulevard-presentatrice had een schadevergoeding van 7500 euro en een rectificatie geëist. Advocaat van De Telegraaf, BAS LE POOLE, kan zich vinden in het resultaat. ,,Ik vind het een gênante zaak, maar ben tevreden met het vonnis."

Hoofdredacteur van PRIVÉ, EVERT SANTEGOEDS, had zich gebaseerd op meerdere bronnen die Hazes en Maasland in innige poses spotten op het showbizzhuwelijk van Patty Brard. ,,Tijdens de zitting schrok ik nogal van het gemak waarmee Bridget zei: 'Ik zweer op mijn zoon dat er behalve een stevig kusje niets is voorgevallen',"zegt Santegoeds. ,,Wow, dacht ik toen, want ik had toch veel mensen gesproken die iets anders beweerden."

,,Dit duidelijke vonnis moet ook een fikse tegenvaller zijn voor Peter R. de Vries en zijn zoon Royce die Bridget bijstonden en zich binnen de showbizz nogal manifesteren met hun advocatenkantoor", vervolgt Santegoeds. ,,Op tv uitte Peter zich in keiharde bewoordingen over mij, maar ik heb de indruk dat zij toen verkeerd voorgelicht zijn door hun cliënte, toen zij deze zaak begonnen en pas later ontdekt moeten hebben dat het er in café De Zwarte Kat, in de huwelijksnacht van Patty, en zichtbaar voor iedereen, toch wat heviger aan toe ging dan zij nu stelden. Ik wens ze al het geluk van de wereld toe."

Bridget Maasland, die bovendien is veroordeeld tot het betalen van de proceskosten van bijna 3000 euro, zegt het jammer te vinden dat De Telegraaf geen rectificatie hoeft te plaatsen. ,,Dat is uiteraard uitermate teleurstellend", reageerde haar advocaat Royce de Vries op de uitspraak die de rechtbank in Amsterdam vrijdagmiddag deed. Of de presentatrice in hoger beroep gaat tegen de uitspraak, weet ze nog niet. ,,We laten het eerst nog even bezinken."

[ Bericht 94% gewijzigd door Annagh op 21-12-2019 14:51:26 ]
  zaterdag 21 december 2019 @ 14:46:35 #21
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_190575418
Brat Ettekoven geeft Roys de Vries nog een een tik op zijn achterhoofd;
"Volgens mij is de enige die onbetrouwbaar is gebleken in het hele verhaal zijn eigen cliënte (Bridget) geweest. Hij moet dat ook niet te vaak meer roepen over mij, want ik ben niet onbetrouwbaar en anders zoek ik een advocaat die wél goed is en de zaak wél weet te winnen.”
o|O >:)
(Mediacourant)
pi_190575493
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 14:46 schreef Pippi het volgende:
Brat Ettekoven geeft Roys de Vries nog een een tik op zijn achterhoofd;
"Volgens mij is de enige die onbetrouwbaar is gebleken in het hele verhaal zijn eigen cliënte (Bridget) geweest. Hij moet dat ook niet te vaak meer roepen over mij, want ik ben niet onbetrouwbaar en anders zoek ik een advocaat die wél goed is en de zaak wél weet te winnen.”
o|O >:)
(Mediacourant)
“Royce de Vries, het zoontje van Peter, is genoemd naar die dure auto. Wij noemen hem thuis inmiddels Lada, omdat het nogal een goedkope actie was dit van hem.”
_O- :D
pi_190576053
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 11:54 schreef -river- het volgende:
Waarschijnlijk zei Bridge-slet tegens André: “Kleine jongen, je bent op deze wereld, dus zal je moeten neuqen net als ik...”, “dit leven gaat voorbij, er is zo weinig tijd dus vrij met mij...” en “kleine jongen, nu jij al redelijk groot bent, nu is je vader er helaas niet meer. Daarom leer ik je graag wat trucjes met je jonge heer”.

Bron: gejat van een reageerder van Geen Stijl.
:')
Go hard or go home
  zaterdag 21 december 2019 @ 15:26:02 #25
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190576157
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190576592
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 12:28 schreef quirina het volgende:
In een discotheek
Werd mijn slipje week
Want ik voelde mij zo ontzettend heet
Het was warm en druk
Ik glee al van mijn kruk
Ik verlangde zo naar jou hier in mijn sneejjj

Dat is niet zo sjiek
(Dat is niet zo sjiek)
Het was een klein beetje ziek
(Aaah aah aah)

🎵🎶🎵
_O-
  zaterdag 21 december 2019 @ 15:56:49 #27
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190576636
Ik vond als een van de weinige Bridget altijd een leuk wijf (klink nu als Antwee)
Mijn man vond haar al verschrikkelijk bij TMF en krijgt altijd de kriebels van haar.

Vind haar manier van doen wel een afknapper.
De hele rechtszaak en wat ze online plaatst stuit tegen mijn borst. Ben geen #teammo maar vind het respectloos hoe ze nu te koop lopen met hun no-way prille liefde.
Ergens geeft mij ook het gevoel dat het al stiekem langer speelde dan dat ze voor doen komen. Vandaar dat ze het nu blijkbaar uit moeten schreeuwen hoe verliefd ze wel niet zijn.
  zaterdag 21 december 2019 @ 16:02:47 #28
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190576737
Publiciteit heeft Bridget wel genoeg vandaag, Shownieuws en, de Media couant staat er vol mee.
Maar of ze naar nu blij mee is?
Maar ja slechte reclame is ook reclame, en ze is nog nooit eerder zo in de picture geweest.
En André 2, staat aan de zijlijn te koop.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190577007
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 15:56 schreef Didala het volgende:
Ik vond als een van de weinige Bridget altijd een leuk wijf (klink nu als Antwee)
Mijn man vond haar al verschrikkelijk bij TMF en krijgt altijd de kriebels van haar.

Vind haar manier van doen wel een afknapper.
De hele rechtszaak en wat ze online plaatst stuit tegen mijn borst. Ben geen #teammo maar vind het respectloos hoe ze nu te koop lopen met hun no-way prille liefde.
Ergens geeft mij ook het gevoel dat het al stiekem langer speelde dan dat ze voor doen komen. Vandaar dat ze het nu blijkbaar uit moeten schreeuwen hoe verliefd ze wel niet zijn.
Ik vond het een enorme schreeuwerd bij TMF en BNN en geen leuk mens. Nog steeds niet.
pi_190578478
quote:
Die weet de vinger precies op de zere plek te leggen
  Moderator / Miss SHO zaterdag 21 december 2019 @ 17:37:24 #31
22592 crew  Ole
pi_190578711
Zooo dan

quote:
BRIEFJE VAN JAN
Aan Bridget Maasland
Als je als Bekende Nederlander een schikking wilt afdwingen, moet je De Vries en Kasem inschakelen...
Door: Jan Dijkgraaf , 9:31, 21 december 2019

KerstKerst

Lieve Bridget,

Wat zul jij balen dat je je door de directie van advocatenkantoor De Vries en Kasem hebt laten verleiden tot een kort geding tegen De Telegraaf over je ‘eigen huwelijksnacht’ met Drétje Hazes na de bruiloft van Patty Brard.

Ik weet eigenlijk niet of jouw advocaat Royce de Vries weleens een proces wint. Terwijl ik doorgaans een prima geheugen heb; dus ik denk het niet.

Ik weet wel dat De Vries en Kasem goed zijn in het voorkómen van processen. Dat komt doordat Royces vader Peter R. de lopers heeft van alle Nederlandse televisiestudio’s. Als je als Bekende Nederlander een schikking wilt afdwingen, moet je De Vries en Kasem inschakelen, want dan koop je geen gewonnen kort geding in, maar gegarandeerde media-aandacht bij RTL en de Staatsomroepen. En daar houden vermeende daders nog véél minder van dan van het betalen van een paar duizend euro schadevergoeding en een ergens weggestopte rectificatie. Vraag maar aan Edwin van der Sar.

Royce de Vries heeft je verleid om toch een kort geding aan te spannen tegen De Telegraaf. Of de familie De Vries zo triggerhappy was omdat vader Peter R. nog een appeltje te schillen heeft met De Telegraaf weet ik niet. Ik weet wel dat één van zijn frustraties is dat hij nooit hoofdredacteur is geworden van die krant.

En ik weet ook dat het stom van je was om dat kort geding aan te spannen toen bleek dat er vele, vele getuigen bereid waren (drie zelfs met naam en toenaam) om te verklaren dat jij je vijf jaar geleden, na het huwelijksfeest van Patty Brard, in café De Zwarte Kat vergreep aan Drétje Hazes; of die knul aan jou.


De rechter liet geen spaan heel van het betoog van Royce de Vries, van het gesteggel over wel of niet in het fietsenhok en over wel of niet hoorbaar of alleen maar zichtbaar. Ook hechtte hij geen enkele waarde aan de drie door jou aangebrachte getuigen die bereid waren te verklaren dat ze je slip helemaal niet op je enkels hadden zien hangen die avond.

Héérlijk vond ik in het vonnis de zin: “Van een rectificatie die erop neer zou komen dat de hartstochtelijke vrijpartij wel voor iedereen te zien was, maar niet te horen en zich wel heeft afgespeeld in de hoek van de bar, maar niet in een hok met lege flessen, dozen en kratten, wordt niemand wijzer, het publiek niet en Maasland al helemaal niet.”

Ik begreep dat je de uitspraak ‘eerst wilt laten bezinken’ voor je eventueel in hoger beroep gaat.

Mijn advies: doe dat niet.

Ten eerste voor je zoon.

Je hebt hem nu al één keer misbruikt, toen je zei: ;ik zweer op mijn zoon dat er behalve dat stevige kusje niets is voorgevallen;

Ten tweede voor jezelf.

Tegen de tijd dat een hoger beroep dient, heeft die kleine Hazes je allang weer vervangen door een nieuwe blonde cougar.

Dus dan sta je daar in je eentje met de De Vriesjes.

Voor joker.

Dikke kus (op je wang)!

JanD
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_190579029
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 17:37 schreef Ole het volgende:
Zooo dan
[..]

Prachtig. _O_
pi_190579030
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ik kreeg rare beelden bij dat 'altijd gezellig tussendoor'
Zo was het ook bedoeld . Zo vreselijk aandacht vragen zo op de voorgrond staan :r
pi_190579047
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 17:53 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Zo was het ook bedoeld . Zo vreselijk aandacht vragen zo op de voorgrond staan :r
Kinderachtig allemaal.
pi_190579092
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 17:37 schreef Ole het volgende:
Zooo dan
[..]

_O_ _O-
pi_190579128
Wat is André Hazes had naar beneden gevallen . Op een paar weken tijd.
pi_190579228
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 17:57 schreef Tuttebella het volgende:
Wat is André Hazes had naar beneden gevallen . Op een paar weken tijd.
Ik heb hem altijd al een vervelende aandachtshoer/narcist gevonden, maar sinds die leren lap weer terug is in zijn leven en ook Bridget is hij erger dan erg. Het kan eigenlijk niet erger. Er is maar 1 iemand erger en dat is Peterrrr Air. Toch best knap als je bijna op dezelfde lijn komt te zitten als die brullende aap de Vries.
pi_190579566
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 17:57 schreef Tuttebella het volgende:
Wat is André Hazes had naar beneden gevallen . Op een paar weken tijd.
Heeft hij helemaal aan zichzelf te danken, wie hoog klimt kan laag vallen. :)
pi_190579919
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:42 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Prachtige TT
:*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190580036
Gister Joling bij RTL b.v. en hij was ook op dat feest hij zei hij wilde zich niet ermee bemoeien en hield zich verder van commentaar nou nu geloof ik het helemaal anders had Joling wel gezegd er is niks gebeurd het wordt opgeklopt hij zei ik hou me er verder van
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190580125
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 18:57 schreef Toverheks het volgende:
Gister Joling bij RTL b.v. en hij was ook op dat feest hij zei hij wilde zich niet ermee bemoeien en hield zich verder van commentaar nou nu geloof ik het helemaal anders had Joling wel gezegd er is niks gebeurd het wordt opgeklopt hij zei ik hou me er verder van
Net als Patty, zij wilde er ook niets over zeggen.
pi_190580493
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 19:02 schreef Annagh het volgende:

[..]

Net als Patty, zij wilde er ook niets over zeggen.
Gerard zei laat me er niet over uit het is al gênant genoeg. Hij zal ook wel genoeg gezien en gehoord hebben die avond.
pi_190580536
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 19:02 schreef Annagh het volgende:

[..]

Net als Patty, zij wilde er ook niets over zeggen.
Met een vibo in je muil voor heel Nederland op tv te zien, kun je ook maar beter zwijgen.
pi_190580560
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 19:23 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Gerard zei laat me er niet over uit het is al gênant genoeg. Hij zal ook wel genoeg gezien en gehoord hebben die avond.
Vast wel, het is een klein wereldje.
pi_190580568
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2019 19:26 schreef IriYe het volgende:

[..]

Met een vibo in je muil voor heel Nederland op tv te zien, kun je ook maar beter zwijgen.
Het praat ook lastig.
pi_190580627
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 19:28 schreef Annagh het volgende:

[..]

Het praat ook lastig.
Ja, vraag haar dochter maar. :X
pi_190581306
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 19:02 schreef Annagh het volgende:

[..]

Net als Patty, zij wilde er ook niets over zeggen.
Daarom anders hadden ze wel gezegd er is niks waar van

Ben benieuwt naar die 5 getuigen die zijn ben open heeft betrekt en schriftelijk op papier hun kruisje heeft gezet
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190581339
Waar blijft haar schoonmoeder van echt rundleer nu? Hun houden van elkaar dus zou je verwachten dat ze het voor haar schoondochter op zou nemen!
pi_190581780
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 20:07 schreef -river- het volgende:
Waar blijft haar schoonmoeder van echt rundleer nu? Hun houden van elkaar dus zou je verwachten dat ze het voor haar schoondochter op zou nemen!
Schoonmoeder van echt rundleer! Hahahahaaa :D _O- _O-
pi_190581880
Wel knap dat Mo nog steeds zwijgt, ik had een keiharde HAHA op mijn sociale media gepost.
pi_190582177
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 20:24 schreef -river- het volgende:
Wel knap dat Mo nog steeds zwijgt, ik had een keiharde HAHA op mijn sociale media gepost.
pi_190582322
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 15:56 schreef Didala het volgende:
Ik vond als een van de weinige Bridget altijd een leuk wijf (klink nu als Antwee)
Mijn man vond haar al verschrikkelijk bij TMF en krijgt altijd de kriebels van haar.

Vind haar manier van doen wel een afknapper.
De hele rechtszaak en wat ze online plaatst stuit tegen mijn borst. Ben geen #teammo maar vind het respectloos hoe ze nu te koop lopen met hun no-way prille liefde.
Ergens geeft mij ook het gevoel dat het al stiekem langer speelde dan dat ze voor doen komen. Vandaar dat ze het nu blijkbaar uit moeten schreeuwen hoe verliefd ze wel niet zijn.
Ik ben # teamjouwman. Heb haar ook nooit leuk gevonden. Bitcherige uitstraling. Maar ja..het cliché he..smaken verschillen en op ieder putje past een deksel
pi_190582432
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 20:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik ben # teamjouwman. Heb haar ook nooit leuk gevonden. Bitcherige uitstraling. Maar ja..het cliché he..smaken verschillen en op ieder putje past een deksel
Freudiaanse verspreking? 😉😂
pi_190582660
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 20:47 schreef totebel het volgende:

[..]

Freudiaanse verspreking? 😉😂
Nee..helemaal zelf verzonnen
  zaterdag 21 december 2019 @ 21:57:36 #55
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190584096
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 20:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik ben # teamjouwman. Heb haar ook nooit leuk gevonden. Bitcherige uitstraling. Maar ja..het cliché he..smaken verschillen en op ieder putje past een deksel
Hahaha moest echt even lachen om #teamjouwman en putje 😂
  Spellchecker zaterdag 21 december 2019 @ 21:58:02 #56
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190584112
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 20:24 schreef -river- het volgende:
Wel knap dat Mo nog steeds zwijgt, ik had een keiharde HAHA op mijn sociale media gepost.
Nee hoor, daar staat Mo ver boven.
Die lacht in haar vuistje.
pi_190584600
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 21:58 schreef maily het volgende:

[..]

Nee hoor, daar staat Mo ver boven.
Die lacht in haar vuistje.
Serieus die heeft toch hele andere zaken aan haar hoofd.

Inkomen, eigen bnner zijn/worden, huis en een kleuter die om niets zijn middelvinger opsteekt.

En nog wat honden...
pi_190584638

Was dat het flessenhok? Of was het nøken in de keuken? 8)7
  Spellchecker zaterdag 21 december 2019 @ 22:34:26 #59
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190585287
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef quirina het volgende:

Was dat het flessenhok? Of was het nøken in de keuken? 8)7
Zoek de slip.
pi_190585475
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 22:34 schreef maily het volgende:

[..]

Zoek de slip.
Die hangt aan de lamp
pi_190587534
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 19:23 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Gerard zei laat me er niet over uit het is al gênant genoeg. Hij zal ook wel genoeg gezien en gehoord hebben die avond.
Geer lijkt mij de man voor een stevig, dik boek over alle verhalen van de laatste 25 jaar. :9
Die is volgens mij overal bij.
pi_190587958
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 23:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Geer lijkt mij de man voor een stevig, dik boek over alle verhalen van de laatste 25 jaar. :9
Die is volgens mij overal bij.
Die moet eens wat spraakwater krijgen .
pi_190588159
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 23:58 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Die moet eens wat spraakwater krijgen .

Scheldwater heeft hij wel.
pi_190589123
quote:
Schitterende tv dit. Echt. Zo hard gejankt om die twee.

Tap tap tap
pi_190589720
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 22:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Serieus die heeft toch hele andere zaken aan haar hoofd.

Inkomen, eigen bnner zijn/worden, huis en een kleuter die om niets zijn middelvinger opsteekt.

En nog wat honden...
Je denkt dat ze een TV-carrière ambieert ja?

[ Bericht 2% gewijzigd door letmehearyouscream op 22-12-2019 05:09:06 ]
pi_190590824
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 17:37 schreef Ole het volgende:
Zooo dan
[..]

Ik ben het niet vaak met 'm eens maar dit is een goed stuk tekst
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 22 december 2019 @ 10:41:16 #67
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190591209
https://www.dumpert.nl/item/7810699_e43bdb7e

Een stukje in Dumpert over de advocaat van Maasland
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190592620
Als Gerard uit de school gaat klappen moet hij beginnen met zn eigen dirt. Ze hebben allemaal bakken stront over elkaar en zo houden ze de boel in evenwicht.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190594646
quote:
Haar ogen zijn wat opgezet en kringen, maar ik vind het best een leuke foto.
pi_190594668
quote:
Je zit in het verkeerde topic, deze hoort in onflatteus. Of misschien zelfs verspookt, aangezien ze breed lacht maar de bovenkant van haar gezicht niet meebeweegt.

Maar holy moly wat onvoordelig. Hopelijk ligt het alleen aan het licht. Ofzo.
pi_190594705
En de wenkbrauwen willen ook maar niet lukken...
  Miss 200.000.000! zondag 22 december 2019 @ 14:51:47 #73
367000 roos94
pi_190594849
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
En de wenkbrauwen willen ook maar niet lukken...
Ze heeft haar wenkbrauwharen laten weghalen geloof ik, dit is allemaal getekend
pi_190594927
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:51 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ze heeft haar wenkbrauwharen laten weghalen geloof ik, dit is allemaal getekend
Ze heeft een tijd terug weer nieuwe haartjes laten transplanteren en als dat flink gaat groeien ziet het er in de eerste maanden vaak wat rommelig uit.
pi_190596819
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:43 schreef Annagh het volgende:

[..]

Haar ogen zijn wat opgezet en kringen, maar ik vind het best een leuke foto.
Ik vind haar er niet uitzien daar, sorry :@

quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 14:44 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Je zit in het verkeerde topic, deze hoort in onflatteus. Of misschien zelfs verspookt, aangezien ze breed lacht maar de bovenkant van haar gezicht niet meebeweegt.

Maar holy moly wat onvoordelig. Hopelijk ligt het alleen aan het licht. Ofzo.
:D

Dat dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fokkie83 op 22-12-2019 17:01:23 ]
pi_190596939
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 16:40 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik vond haar er niet uitzien daar, sorry :@
[..]


Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen :D Ik ben nou niet bepaald een Bridgetfan en al zou ik dat wel zijn, je mag toch je eigen mening wel zeggen. Heb wel beroerdere foto's van haar gezien, maar ieder zijn mening hoor. Juist leuk dat we niet allemaal hetzelfde denken. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Annagh op 22-12-2019 16:59:39 ]
  zondag 22 december 2019 @ 17:02:20 #77
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190597195
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:47 schreef Annagh het volgende:

[..]

Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen :D Ik ben nou niet bepaald een Bridgetfan en al zou ik dat wel zijn, je mag toch je eigen mening wel zeggen. Heb wel beroerdere foto's van haar gezien, maar ieder zijn mening hoor. Juist leuk dat we niet allemaal hetzelfde denken. ;)
^O^ ^O^
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190598365
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:51 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ze heeft haar wenkbrauwharen laten weghalen geloof ik, dit is allemaal getekend
Ja ik weet dat het niet haar echte wenkbrauwen zijn maar getransplanteerde, maar het lijkt mar niet beter te worden...
  Spellchecker zondag 22 december 2019 @ 18:01:42 #79
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190599130
quote:
Eerlijk is eerlijk ze kan niet tippen aan Monique , ik denk dat André op het ordinaire van Maasland is gevallen.
pi_190599620
Ik val hier weer even binnen. Die Monique is echt een heilige en Bridget nog steeds de satan hier, hé? :')
Is dat zo?
pi_190599639
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 18:54 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk ze kan niet tippen aan Monique , ik denk dat André op het ordinaire van Maasland is gevallen.
Hahaha, dat kan best. Hij zei toch dat zij de vrouwelijke versie van hemzelf is?
pi_190599653
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 19:26 schreef Smallish het volgende:
Ik val hier weer even binnen. Die Monique is echt een heilige en Bridget nog steeds de satan hier, hé? :')
Vind je? Misschien is het volgende keer wel andersom en vinden we dat Monique niet zo flatteus op een foto staat en Bridget er prachtig uitziet.

[ Bericht 5% gewijzigd door Annagh op 22-12-2019 19:37:03 ]
pi_190599723
dubbel
  zondag 22 december 2019 @ 19:56:59 #85
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190599950
https://www.story.nl/arti(...)E#Echobox=1576685406

In beeld: Zo moeder, zo schoondochter… zo schoonzus?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190601015
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:29 schreef Annagh het volgende:

[..]

Vind je? Misschien is het volgende keer wel andersom en vinden we dat Monique niet zo flatteus op een foto staat en Bridget er prachtig uitziet.
Ja. Misschien wel. Misschien ook niet. Qua ‘we’.
Is dat zo?
pi_190601164
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 20:45 schreef Smallish het volgende:

[..]

Ja. Misschien wel. Misschien ook niet. Qua ‘we’.
Hm, daar heb je een punt. Opnieuw dan: Misschien is het volgende keer wel andersom en vind ik dat Monique niet zo flatteus op een foto staat en Bridget er prachtig uitziet.
pi_190602802
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 18:54 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk ze kan niet tippen aan Monique , ik denk dat André op het ordinaire van Maasland is gevallen.
Ik vind het vreemd dat er zo'n wedstrijdje van gemaakt wordt. Ook op de insta van Monique: bij elke foto wordt er wel even 500 x gezegd dat André gek is, dat Mo 1000 x beter is dan Bridget.
Nou weet ik dat jij een insider bent en Mo vast beter kent dan menigeen, maar de meesten kennen ze niet persoonlijk.

En zoals de postmoderne filosoof Raggel van Galen al zei "het is aan André". En daar had ze- al meende ze er vast geen snars van- zeker een punt. Misschien pijpt Bridget als de beste. Misschien was Moniqie soms juist een bitch. Weten wij veel. Ze matchten gewoonweg niet (meer).
pi_190602914
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 19:29 schreef Annagh het volgende:

[..]

Vind je? Misschien is het volgende keer wel andersom en vinden we dat Monique niet zo flatteus op een foto staat en Bridget er prachtig uitziet.
Kan, al zie ik met deze foto toch wel carrièrekansen om ponypark Slagharen overtuigend te promoten
pi_190603087
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 22:02 schreef totebel het volgende:

[..]

Kan, al zie ik met deze foto toch wel carrièrekansen om ponypark Slagharen overtuigend te promoten
:D
  † In Memoriam † zondag 22 december 2019 @ 23:20:03 #91
368283 ato
pi_190604930
quote:
Valt toch mee?
Life can be a bitch, so like it..
pi_190606102
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 23:20 schreef ato het volgende:

[..]

Valt toch mee?
Ja ik vind het ook een normale foto, heb wel veel raardere gezien van haar.
  maandag 23 december 2019 @ 07:27:57 #93
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190607559
https://trendnieuws.nl/br(...)w7R75hhAGzgd3-7cTlOA

Bridget stapelgek op Rachel Hazes, maar misschien ook ooit op Roxeanne Hazes?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190607560
Lekker je kind gebruiken voor je eigen pr, iets goed te maken ?
  maandag 23 december 2019 @ 07:29:35 #95
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190607563
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190607868
Ja, laat dat ontbijt maar zitten... ;(
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190608271
quote:
Deze foto heb ik al eerder gezien.
Wie is die vrouw in het midden? Els?
Door Rachel durf ik niet meer onder de zonnebank, ben bang dat ik er ook ooit zal uitzien. ;(
pi_190608325
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 00:29 schreef Vegameisje het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook een normale foto, heb wel veel raardere gezien van haar.
Ik geloof dat dit de ergste is die ik ooit van haar gezien heb :')
Persoonlijk vind ik haar zeker niet lelijk, maar op deze foto wel.
pi_190608671
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 09:15 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Deze foto heb ik al eerder gezien.
Wie is die vrouw in het midden? Els?
Door Rachel durf ik niet meer onder de zonnebank, ben bang dat ik er ook ooit zal uitzien. ;(
Nee is zeker niet Els, die lijkt heel erg op Rachel. Weet niet wie het wel is, het lijkt een soort verspookte combinatie tussen een verlepte Sandra van Nieuwland en Rosanne van Temptation.
  Miss 200.000.000! maandag 23 december 2019 @ 10:22:16 #100
367000 roos94
pi_190609000
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:50 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nee is zeker niet Els, die lijkt heel erg op Rachel. Weet niet wie het wel is, het lijkt een soort verspookte combinatie tussen een verlepte Sandra van Nieuwland en Rosanne van Temptation.
Haha ik dacht ook aan Rosanna. Kan zo uit een horrorfilm komen lopen :'(
  maandag 23 december 2019 @ 12:00:45 #101
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_190610246
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 09:15 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Deze foto heb ik al eerder gezien.
Wie is die vrouw in het midden? Els?
Door Rachel durf ik niet meer onder de zonnebank, ben bang dat ik er ook ooit zal uitzien. ;(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 23 december 2019 @ 12:16:47 #102
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190610515
https://www.ad.nl/voorne-(...)0MSTvK3JsWOBYOPrbsts

Bezoekje André Hazes jr. leverde Alpaca World veel publiciteit op: ‘Super dat Monique het op instagram zette’
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190610520
Die middelste heeft in elk geval enorm aan zichzelf laten sleutelen
pi_190610630
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:50 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nee is zeker niet Els, die lijkt heel erg op Rachel. Weet niet wie het wel is, het lijkt een soort verspookte combinatie tussen een verlepte Sandra van Nieuwland en Rosanne van Temptation.
_O- _O- _O-

Ik wou nog wel netjes blijven. :D
pi_190610639
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2019 12:00 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- Ja
  maandag 23 december 2019 @ 12:29:13 #106
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190610657
Is het niet de ex-vrouw van Ronald de Boer?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_190610986
TT vraag: waarom heet dit eigenlijk lulgate?
Ik lees nog maar kort mee, vandaar :@
pi_190611047
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 12:56 schreef An_0_Niem het volgende:
TT vraag: waarom heet dit eigenlijk lulgate?
Ik lees nog maar kort mee, vandaar :@
Omdat Dreetje een enorme lul(hannes) is
pi_190611071
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2019 20:35 schreef IriYe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mag deze afbeelding ook in de OP? })
pi_190611253
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 13:01 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Omdat Dreetje een enorme lul(hannes) is
En hij zegt dat ook over zichzelf.

Met alle kennis van nu waren er natuurlijk allerlei toespelingen op slips en flessenhokken mogelijk geweest, maar dat is makkelijk praten.
pi_190611535
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 13:01 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Omdat Dreetje een enorme lul(hannes) is
_O- :D
pi_190612112
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 19:26 schreef Smallish het volgende:
Ik val hier weer even binnen. Die Monique is echt een heilige en Bridget nog steeds de satan hier, hé? :')
Niet te doen gewoon.
Go hard or go home
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 december 2019 @ 14:31:55 #113
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_190612235
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 13:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

En hij zegt dat ook over zichzelf.

Met alle kennis van nu waren er natuurlijk allerlei toespelingen op slips en flessenhokken mogelijk geweest, maar dat is makkelijk praten.
Al blijft een lul tot nog toe wel de rode draad in deze gate!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 december 2019 @ 14:36:18 #114
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_190612293
Er was geen heerlijke rechtszaak geweest zonder een vermeende lul in de Zwarte Poes Kat natuurlijk, :9. Mag je zelf beslissen of die lul Hazes is of zijn juniortje kleine jongen Bridgetraket.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_190612877
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 09:50 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nee is zeker niet Els, die lijkt heel erg op Rachel. Weet niet wie het wel is, het lijkt een soort verspookte combinatie tussen een verlepte Sandra van Nieuwland en Rosanne van Temptation.
Is dat niet die Esther huppeldepup van de dolly dots. Esther Oosterbeek.
pi_190613856
https://www.rtlboulevard.(...)tijd-op-jonge-mannen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190614079
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 16:19 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)tijd-op-jonge-mannen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lult ook maar net hoe het uitkomt want andere relaties gingen juist uit door het leeftijdsverschil. En ook al voel je je nog lekker jong en gek, na je 18e zou ik termen als "vriendjes" echt achterwege laten.
pi_190614251
Zij zijn de passie voor het leven nog lang niet verloren....
Mag ik een teiltje?
  maandag 23 december 2019 @ 16:50:16 #119
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190614428
https://www.shownieuws.nl(...)HItps1il0IExcv0Odho4

André Hazes op bezoek bij schoonmoeder Elly!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Moderator / Miss SHO maandag 23 december 2019 @ 16:56:40 #120
22592 crew  Ole
pi_190614548
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 16:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Zij zijn de passie voor het leven nog lang niet verloren....
Mag ik een teiltje?
Asje, ik hoop dat hij groot genoeg is!


Ik verslijt teiltjes bij de vleet bij deze gate :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_190614933
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 16:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Zij zijn de passie voor het leven nog lang niet verloren....
Mag ik een teiltje?
Wat een gezeik zeg. Wat voor veertig-plussers kent ze dan? Mijn vader, tantes en ooms van boven de 70 staan echt volop in het leven, hebben passie voor hun bezigheden en zijn vaak de hort op.

Niet dat 70-ers haar doelgroep zijn, maar ze scheert een heel grote groep over 1 kam.
pi_190614943
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 16:50 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)HItps1il0IExcv0Odho4

André Hazes op bezoek bij schoonmoeder Elly!
Ohh die schoonmoeder die zei : dat André geen blijvertje is _O-
pi_190614957
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2019 16:56 schreef Ole het volgende:

[..]

Asje, ik hoop dat hij groot genoeg is!

[ afbeelding ]
Ik verslijt teiltjes bij de vleet bij deze gate :D
Er wordt wat versleten deze gate; natte slipjes, de lul (van) André, de lederhuid van Raggel...
pi_190614977
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 16:19 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)tijd-op-jonge-mannen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh, zij wilde toch eigenlijk geen jonge jongens meer vanwege het leeftijds verschil en verschillende faces van het leven. 8)7
  maandag 23 december 2019 @ 17:55:16 #125
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190615597
https://trendnieuws.nl/pe(...)I1aadlvGSAY6B4NoriIc

Peter R. de Vries zorgt voor flink wat imago schade aan Bridget Maasland
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190615908
quote:
"Dat heeft vast ook al met die ‘laatste keer’ te maken", legt Bridget uit. Dat hebben jonge mannen nog niet zo vaak meegemaakt, aldus de presentatrice. "Zij staan nog niet stil bij het feit dat iets zomaar ineens voor het laatst kan zijn. Zij zijn de passie voor het leven nog lang niet verloren (...) Zij willen de wereld zien, de stad onveilig maken, en vooral zingen en dansen tot het weer licht wordt."

"Ik heb precies hetzelfde", vertelt ze. André heeft dus waar Bridget naar op zoek is. "In mijn hoofd blijf ik ook altijd in de twintig. Net als die kerels."
Dus als vent van 45 ben je eigenlijk een beetje afgeschreven en levensmoe als ik Bridget zo begrijp. Die uitgebluste mannen van haar eigen leeftijd hebben natuurlijk altijd bagage in de vorm van (een) kind(eren) en ex(en) waar ze geen zin in heeft. Beter kies je dus voor een broekventje dat zelf met jong zit en zich tegen beter weten in begeeft in een oppervlakkige wereld van drank, drugs, dito volk en zien en gezien worden. :? :') :X 8)7
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_190617025
quote:
Bridget met twee bruine zeemleren lappen. Moet dat nou?
pi_190617127
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 17:18 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ohh die schoonmoeder die zei : dat André geen blijvertje is _O-
El is natuurlijk bang dat zij de volgende blonde milf is waar hij op gaat jagen.
pi_190617479
Alles wat die 2 uitbraken komt ook wel neer op een portie verbale diarree... En ze blijven ook de aandacht maar zoeken. Heel eerlijk gezegd komen ze me alle twee de strot uit.

Dat hele boulevard incestclubje trouwens. Voor mijn gevoel lopen ze daar eennbeetje te hobbyen terwijl ze allemaal eigenlijk allemaal allang uitgerangeerd zijn.

Boulevard is net als vis...moet je niet te lang laten liggen.
pi_190618028
https://www.destentor.nl/(...)tps://www.google.nl/

Hij lijkt wel op John de Wolf hoor die Dre.
pi_190618199
https://www.nu.nl/achterk(...)laagt-prive-aan.html

En ze vroeg ook 7500 ekkies.
Is dat een standaardprijsje? Of heeft ze dat Bridget even in haar oor gefluisterd?
:')
  Spellchecker maandag 23 december 2019 @ 20:26:26 #133
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190618989
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 19:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

El is natuurlijk bang dat zij de volgende blonde milf is waar hij op gaat jagen.
:Y _O-
pi_190619069
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 19:56 schreef totebel het volgende:
Alles wat die 2 uitbraken komt ook wel neer op een portie verbale diarree... En ze blijven ook de aandacht maar zoeken. Heel eerlijk gezegd komen ze me alle twee de strot uit.

Dat hele boulevard incestclubje trouwens. Voor mijn gevoel lopen ze daar eennbeetje te hobbyen terwijl ze allemaal eigenlijk allemaal allang uitgerangeerd zijn.

Boulevard is net als vis...moet je niet te lang laten liggen.
Ja het houd niet op Maasland is mediageil.
pi_190619382
quote:
9s.gif Op maandag 23 december 2019 14:22 schreef Noek het volgende:

[..]

Niet te doen gewoon.
;( godallejezus.... Goed. Klaar hier. Blij met je eige wezen, meiden, _O- _O_ _O- :W 8)7 :W
Is dat zo?
pi_190619678
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 20:18 schreef quirina het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)tps://www.google.nl/

Hij lijkt wel op John de Wolf hoor die Dre.
Zeker wel maar ik denk toch dat Antwee van Andreen is want Andrie lijkt echt veel op Andreen. (snappen jullie het nog)? :D
pi_190619840
De aspirant-gate werd echt een gate met die gênante rechtzaak, maar dat is ook een beetje als een nachtkaars uitgegaan. Tijd voor wat nieuwe input, anders bestaat deze gate alleen maar uit bashen van Bridget en Raggel. Al kun je met de laatste nog wel 20 topics vullen...
pi_190620487
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 21:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
De aspirant-gate werd echt een gate met die gênante rechtzaak, maar dat is ook een beetje als een nachtkaars uitgegaan. Tijd voor wat nieuwe input, anders bestaat deze gate alleen maar uit bashen van Bridget en Raggel. Al kun je met de laatste nog wel 20 topics vullen...
O ze zullen vast nog wel met iets nieuws komen.
Een liefdesbaby ofzo. :+
pi_190620530
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 21:53 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

O ze zullen vast nog wel met iets nieuws komen.
Een liefdesbaby ofzo. :+
Een liefdesbaby van Raggel en die gladde Italiaan ofzo, dat lijkt me wel een mooie voortzetting
pi_190621221
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 21:20 schreef praadje het volgende:

[..]

Zeker wel maar ik denk toch dat Antwee van Andreen is want Andrie lijkt echt veel op Andreen. (snappen jullie het nog)? :D
Ja, maar dat vind ik dan wel weer heul zielig voor Andrie... hoewel, als gelooid leer door het leven gaan is erger
pi_190621261
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 22:24 schreef totebel het volgende:

[..]

Ja, maar dat vind ik dan wel weer heul zielig voor Andrie... hoewel, als gelooid leer door het leven gaan is erger
Ja dat is zeker erger. Hopelijk gaat hij straks een lekkere vent worden die op zijn moeder lijkt. Al vind ik het nu ook al een lekker ventje hoor.
pi_190621453
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Een liefdesbaby van Raggel en die gladde Italiaan ofzo, dat lijkt me wel een mooie voortzetting
En die dan gewoon weer André noemen. Of in onze termen Anvier.
pi_190621530
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 22:32 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

En die dan gewoon weer André noemen. Of in onze termen Anvier.
Nee, die wordt met zwarte nagellak en overpriced gympen aan geboren, en krijgt de naam Brazes. Wel een beetje bijblijven he?
pi_190621680
Monique heeft haar nagels ook weer zwart laten lakken. Wat is dat toch voor statement van hen allemaal.

https://www.instagram.com/stories/moniquenoell/
  maandag 23 december 2019 @ 23:56:52 #146
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_190623057
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 19:56 schreef totebel het volgende:
Heel eerlijk gezegd komen ze me alle twee de strot uit.
Maar toch nog even een plasje komen doen. :')
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_190624077
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 21:12 schreef Smallish het volgende:

[..]

;( godallejezus.... Goed. Klaar hier. Blij met je eige wezen, meiden, _O- _O_ _O- :W 8)7 :W
Je hebt een medestander. w/

Althans, ik vind het niet zo smaakvol dat Bridget en André koketteren met hun prille relatie. Maar het gebitch op het uiterlijk van Bridget begint wel wat lachwekkend te worden. Ze is hartstikke mooi.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_190624914
Dit had potentie om één van de mooiste gates van de afgelopen tijd te kunnen worden, maar doordat een aantal mensen het iets te serieus neemt en daarom iedere scheet die er over Brazes verschijnt aangrijpen om 100 posts lang die mensen persoonlijk te kakken te zetten is het vooral een beetje sneu geworden allemaal. Iedereen zit lekker in z'n bubbel elkaar te bevestigen.

En die paar Anita's vinden vooral dat ze helemaal in hun recht staan want oh oh oh wat zijn er toch oorlogsmisdaden begaan door Brazes en wat is Monique ineens een heilige en vooral #POWERVROUW

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2019 08:13:40 ]
pi_190625092
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 02:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ze is hartstikke mooi.
Dat is natuurlijk een mening ;)

Maar lelijk is ze sowieso niet.
En daarbij maakt het ook nog eens geen reet uit of je d'r mooi vindt of het lelijkste mens op aarde, uiterlijk heb je niet te kiezen, met uitzondering van mensen die hun hele gezicht vol tatoeëren etc.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190625414
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 23:56 schreef static het volgende:

[..]

Maar toch nog even een plasje komen doen. :')
Dat mag best iets minder onvriendelijk
pi_190625512
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 17:19 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Huh, zij wilde toch eigenlijk geen jonge jongens meer vanwege het leeftijds verschil en verschillende faces van het leven. 8)7
Dit staat mij ook bij.
Bridget spreekt zichzelf tegen.
En nu meent ze "stokoud" met Antwee te worden. Wel, dat is ze al naast die kleuter :+
  dinsdag 24 december 2019 @ 09:57:48 #152
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190625868
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 09:22 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dit staat mij ook bij.
Bridget spreekt zichzelf tegen.
En nu meent ze "stokoud" met Antwee te worden. Wel, dat is ze al naast die kleuter :+
Eerlijk is eerlijk ze is al aardig op weg met oog op haar leeftijd O-) *O*
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190626138
Raggel 'betrapt' met een kerel die haar zoon kon zijn. Of ze doen het erom, alles voor de aandacht. :')

pi_190626182
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 09:41 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Je hebt een medestander. w/

Althans, ik vind het niet zo smaakvol dat Bridget en André koketteren met hun prille relatie. Maar het gebitch op het uiterlijk van Bridget begint wel wat lachwekkend te worden. Ze is hartstikke mooi.
[..]

Normaal reageer ik nooit op dit soort posts.
Maar waarom voelen jullie de behoefte om het nog even te komen melden?
Blijf dan gewoon weg van de fokkers en gates waar je dus verder geen behoefte aan heb.
[/quote]

IJdele hoop. De gates in SHO waren vaak leuk en hilarisch. Die posters zie ik hier helaas niet meer. Soms toch even checken, maar helaas. Mijn ding is het beslist niet meer. Ik was overigens al vertrokken hier. Jouw quote haalde me even terug.
Is dat zo?
pi_190626572
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 08:38 schreef Messina het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een mening ;)

Maar lelijk is ze sowieso niet.
En daarbij maakt het ook nog eens geen reet uit of je d'r mooi vindt of het lelijkste mens op aarde, uiterlijk heb je niet te kiezen, met uitzondering van mensen die hun hele gezicht vol tatoeëren etc.
Helemaal mee eens. Nou heb ik een foto van haar recent wel onflatteus genoemd maar dat is het ook wel. Sowieso vind ik het van een geestelijke armoede en gebrek aan argumenten getuigen om iemand op uiterlijk te pakken. Ik vind het ook vreemd dat er veelvuldig over haar rimpels wordt gebitcht. Kom op zeg, ze is bijna 50. Er is nog veel werk aan de winkel als je merkt hoe vooral vrouwen nog op uiterlijk beoordeeld worden, hoewel er wel een goede beweging op gang is met beterkking tot het omarmen van natuurlijke schoonheid.
Raggel is dan een ander verhaal want die heeft zichzelf echt vern**kt.

Je kan veel van Bridget zeggen; de gênante rechtszaak, de overmatige exposure op de mediakanalen en de steken onder water naar Monique, maar laat het onvermijdelijke ouder worden erbuiten. Naast dat ze echt zeker niet lelijk is.

Het lijkt wel of voor sommige mensen echt alles geoorloofd is om haar slechtheid en die van André te onderstrepen. Plaatsen ze foto 's van hun kinderen, dan doen ze dat alleen voor de bühne. Plaatsen ze niets of durven ze het zelfs in hun hoofd te halen een post over hun kroost niet te liken, dan riekt het welhaast naar verwaarlozing.
pi_190626716
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:18 schreef IriYe het volgende:
Raggel 'betrapt' met een kerel die haar zoon kon zijn. Of ze doen het erom, alles voor de aandacht. :')

[ afbeelding ]
Whahaha hoe krijgen ze het voor elkaar om steeds die gefotoshopte (althans-zo ziet het eruit) foto's te plaatsen naast de realistische kiekjes?

(offtopic: en wat een gekkigheid over die huwelijkscrisis van Marco. Die affaire met Hond was jaaaaren terug maar ze doen steeds alsof het pas afspeelde toen de blaadjes erachter kwamen).

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 24-12-2019 11:43:52 ]
  dinsdag 24 december 2019 @ 11:04:32 #157
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190626718
https://www.shownieuws.nl(...)gxv8cRlFzK4nl6EiLKaM

'André en Bridget wonen al samen’
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190626765
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:04 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)gxv8cRlFzK4nl6EiLKaM

'André en Bridget wonen al samen’
Zitten ze weer oude restjes op te warmen? Dit interview was volgens mij al even geleden...
  dinsdag 24 december 2019 @ 11:09:02 #159
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190626795
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:06 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Zitten ze weer oude restjes op te warmen? Dit interview was volgens mij al even geleden...
Vandaag Gepost op Shownieuws O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190627168
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:04 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Whahaha hoe krijgen ze he voor laar om steeds die gefotoshopte (althans-zo ziet het eruit) foto's te plaatsen naast de realistische kiekjes?

En dan ook precies bij het raam gaan zitten. :')
Zou ze Edwin Smulders zelf getipt hebben?
pi_190627340
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:09 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Vandaag Gepost op Shownieuws O-)
Oh ik bedoelde het ook niet gemeen naar jou hoor!
  dinsdag 24 december 2019 @ 13:53:41 #162
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190628987
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:44 schreef Noek het volgende:

[..]

Powervrouw met WEL stijl en klasse. :{
Volgens mij is het een tyfus saai mokkel. *O*
Ik zou dr wel doen :@ val wel op saaie mokkels
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_190630752
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zou dr wel doen :@ val wel op saaie mokkels
Liar liar! Je zou haar doen omdat ze een mooi snoetje heeft wat je niet mag zien in de slaapkamer want daar gaat het licht uit. Ze zeestert als een malle, denk ik.
Bridget laat zich zo in de metro nemen, neemt een selfie, post het op insta en Ruud reageert met #heerlijkgenieten
Go hard or go home
pi_190631074
Vraagt André Hazes Bridget ten huwelijk?

Door Jos La Grande -24 december 2019

André Hazes, inmiddels intens verliefd op RTL-presentatrice Bridget Maasland, blijft de gemoederen bezighouden. Want als zijn laatste bijdrage aan zijn Instant Stories een geheime aanwijzing is voor wat ons te wachten staat dan weten we nu al wat het hoogtepunt van het jaar 2020 wordt.

,,Marry You” van Bruno Mars is mogelijk de geheime code van de zanger, die momenteel meedoet aan een Christmas Show in de Lotto Arena in Antwerpen, via Insta aan het adres van Bridget Maasland en de buitenwereld.

,,It’s a beautiful night, we’re looking for something dump to do. Hey baby, I think I wanna marry You”, aldus zingt Bruno Mars over zijn mogelijke trouwplannen.

‘Marry You’ heeft trouwens maar heel kort op de Insta van Hazes gestaan, waarschijnlijk niet langer dan een kwartier, maar was daarna snel verdwenen.

De laatste weken waren hectisch voor het verliefde stel, los nog even van het juridisch gekrakeel over gebeurtenissen van vijf jaar geleden. Zowel André Hazes als Bridget hebben een overvolle agenda, maar beleven een hele leuke tijd samen.

https://www.ditjesendatje(...)ridget-ten-huwelijk/
pi_190631264
Dump nog wel.
pi_190631273
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 15:55 schreef -river- het volgende:

[..]

Dit lijkt mij een potje andere afzeiken en zelf niets toevoegen :W
Wat valt er hier toe te voegen dan? :') beetje Instagram en shownieuws postjes kopiëren en zeiken over hoe de ogen van Bridget er uit zien of dat Monique echt meer stijl had en nu sooo sielug is?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 24 december 2019 @ 16:49:34 #167
22592 crew  Ole
pi_190631547
Kap eens met die persoonlijke aanvallen :{
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_190632082
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:09 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Vandaag Gepost op Shownieuws O-)
Ja, vandaag gepost maar het is herkauwen van oud nieuws. Ze blijven alles maar herhalen. :{

[ Bericht 3% gewijzigd door Annagh op 24-12-2019 17:35:55 ]
pi_190632242
Iedereen fijne feestdagen gewenst.

pi_190632298
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:52 schreef IriYe het volgende:

[..]

Tja, het is wat allemaal als het niet lukt om het alleenrecht op te willen eisen.
:') :*
_O_ ^O^
pi_190632307
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:18 schreef IriYe het volgende:
Raggel 'betrapt' met een kerel die haar zoon kon zijn. Of ze doen het erom, alles voor de aandacht. :')

[ afbeelding ]
Ook een jonge gast echt sick :')
pi_190632324
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:04 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)gxv8cRlFzK4nl6EiLKaM

'André en Bridget wonen al samen’
Is al vanaf hij bekend maakte dat het over was met Monique . Die 2 gaan al langer met elkaar zoals ze ons willen doen laten voorkomen.
pi_190632386
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 17:39 schreef Annagh het volgende:
Iedereen fijne feestdagen gewenst.

[ afbeelding ]
O+ :* Jij ook.
pi_190632394
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 17:39 schreef Annagh het volgende:
Iedereen fijne feestdagen gewenst.

[ afbeelding ]
Is niet echt wat je wil in dit topic he?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_190632396
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 17:45 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ook een jonge gast echt sick :')
Lol, A2 een van Raggel haar leeftijd en andersom 8)7
  dinsdag 24 december 2019 @ 18:06:02 #176
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190632578
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:01 schreef Noek het volgende:

[..]

Liar liar! Je zou haar doen omdat ze een mooi snoetje heeft wat je niet mag zien in de slaapkamer want daar gaat het licht uit. Ze zeestert als een malle, denk ik.
Bridget laat zich zo in de metro nemen, neemt een selfie, post het op insta en Ruud reageert met #heerlijkgenieten
Oké betrapt :@ maar ik hoef niet zo’n Bridget/Katja type hoor, gewoon lekker onder de dekens in het donker is genoeg
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 24 december 2019 @ 18:17:11 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190632717
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:30 schreef mootie het volgende:
Dump nog wel.
't blijft trash hè...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190632740
Bridget die bij Boulevard een overzicht van de grootste liefdesbreuken van dit jaar aankondigt _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190633401
Bridget is haar bra vergeten vanavond ik zie harde puntjes. :')
  † In Memoriam † dinsdag 24 december 2019 @ 19:13:36 #180
368283 ato
pi_190633445
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 18:18 schreef TheVulture het volgende:
Bridget die bij Boulevard een overzicht van de grootste liefdesbreuken van dit jaar aankondigt _O-
Met een big smile, de bitch.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / Miss SHO dinsdag 24 december 2019 @ 19:18:54 #181
22592 crew  Ole
pi_190633512
Ze wonen al samen. Hardlopers zijn doodlopers toch? En op die foto! Hij lijkt wel ouder dan zij! ~:)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † dinsdag 24 december 2019 @ 19:21:27 #182
368283 ato
pi_190633556
Ik vind haar steeds meer een bitchen kop krijgen...
Life can be a bitch, so like it..
pi_190633578
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 19:21 schreef ato het volgende:
Ik vind haar steeds meer een bitchen kop krijgen...
Bridget krijgt steeds meer kapsones ze denkt dat ze een wereldster aan de haak heeft geslagen.
pi_190633690
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 19:21 schreef ato het volgende:
Ik vind haar steeds meer een bitchen kop krijgen...
Heeft ze ook. Het is een vals kreng.
pi_190633699
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 19:23 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Bridget krijgt steeds meer kapsones ze denkt dat ze een wereldster aan de haak heeft geslagen.
André is gewoon tweede rangs afval
pi_190633700
Het is wel handig voor Dre zijn carrière. Hij kan via Bridget mooi zijn shows en liedjes promoten.
Het gaat allemaal om connecties in dat wereldje
Totdat de dag komt dat ze Dre zat is of Dre haar. En die dag komt er aan.
Dan krijgen we echt goede roddel en achterklap hier in show!
pi_190634007
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 17:47 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Is al vanaf hij bekend maakte dat het over was met Monique . Die 2 gaan al langer met elkaar zoals ze ons willen doen laten voorkomen.
Maar hij had toch een eigen appartement in Rotterdam waar hij na de breuk woonde?
pi_190634618
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 19:33 schreef quirina het volgende:
Het is wel handig voor Dre zijn carrière. Hij kan via Bridget mooi zijn shows en liedjes promoten.
Het gaat allemaal om connecties in dat wereldje
Totdat de dag komt dat ze Dre zat is of Dre haar. En die dag komt er aan.
Dan krijgen we echt goede roddel en achterklap hier in show!
Eindeloze opstapjes. O+
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190637020
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 17:39 schreef Annagh het volgende:
Iedereen fijne feestdagen gewenst.

[ afbeelding ]
Hetzelfde *O*


Een huwelijk ipv een liefdesbaby zal mij ook niks verbazen.
pi_190637546
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:32 schreef IriYe het volgende:
Mensen komen en mensen gaan. Misschien hebben de users die zo graag gezien worden hier wel een leven inmiddels.
Ik heb gelukkig geen leven, dus ik ben er nog hoor? *O*
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_190637555
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 22:59 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Hetzelfde *O*

Een huwelijk ipv een liefdesbaby zal mij ook niks verbazen.
Ik kijk eigenlijk nergens meer van op bij die twee. Bridget heeft vaak geroepen dat ze geen tweede kind meer wil, maar ze heeft nog adoptie overwogen nadat zij en de vader van Mees uit elkaar waren. Ze zag daar toch maar vanaf omdat ze het dan zo sneu vond voor haar zoon als hij bij zijn vader zou zijn in het weekend en broertje of zusje bij Bridget. Een eigen tweede kind wilde ze toen ook niet meer want dan had ze de ware Jacob eerder tegen moeten komen. Maar misschien denkt ze er nu wel weer heel anders over.
https://www.linda.nl/nieu(...)-samenwonen-trouwen/
pi_190637571
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 20:01 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Maar hij had toch een eigen appartement in Rotterdam waar hij na de breuk woonde?
Klopt. Hij gaat daar altijd heen als hij die kleine heeft.
pi_190637712
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 23:38 schreef Annagh het volgende:

[..]

Klopt. Hij gaat daar altijd heen als hij die kleine heeft.
Is hij weer eens wezen kleien?
  Spellchecker dinsdag 24 december 2019 @ 23:52:54 #194
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190637738
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 23:51 schreef quirina het volgende:

[..]

Is hij weer eens wezen kleien?
Kleien met die kleine.
pi_190637803
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 23:51 schreef quirina het volgende:

[..]

Is hij weer eens wezen kleien?
“Als ik Dreetje heb, dan ga ik gewoon naar mijn eigen plekje. Maar de rest van de dagen wil ik gewoon met haar zijn”, vertelt hij aan RTL Boulevard.
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 december 2019 @ 01:47:44 #196
22592 crew  Ole
pi_190638917
Ach Sharon Dijksma heeft ook net baby op ' natuurlijke ' manier gekregen. Het zou nog zomaar kunnen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 25 december 2019 @ 03:11:10 #197
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_190639270
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 22:59 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Hetzelfde *O*


Een huwelijk ipv een liefdesbaby zal mij ook niks verbazen.
Dat zou wel smullen wezen, :@ :9. Laat ze maar trouwen!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 25 december 2019 @ 10:11:48 #198
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190641628
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190642561
quote:
Wat een aparte foto dat ze de boom versiert terwijl Andrie op een stoel zit te kijken. Gemaakt zeg.
Krijg daar een soort Sylvie gevoel bij :+
pi_190643078
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef Ole het volgende:
Ze wonen al samen. Hardlopers zijn doodlopers toch? En op die foto! Hij lijkt wel ouder dan zij! ~:)
Hij heeft echt een oud verrimpeld hoofd :D
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2019 @ 11:41:19 #201
368283 ato
pi_190643084
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 11:08 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Wat een aparte foto dat ze de boom versiert terwijl Andrie op een stoel zit te kijken. Gemaakt zeg.
Krijg daar een soort Sylvie gevoel bij :+
Ik vind het wel een leuke foto.
Life can be a bitch, so like it..
  Spellchecker woensdag 25 december 2019 @ 11:54:53 #202
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190643345
quote:
quote:
Het einde van 2019 was een roerige periode voor Monique. Haar relatie met André Hazes liep na ruim 5 jaar op de klippen en André werd heel snel daarna verliefd op Bridget Maasland. Daarnaast overleed haar oma Corrie. Ondanks deze heftige tijd geniet Monique ontzettend van Kerst en kan ze rekenen op haar familie om haar heen.
Hier klopt iets niet :D
  Spellchecker woensdag 25 december 2019 @ 11:56:24 #203
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190643371
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 11:08 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Wat een aparte foto dat ze de boom versiert terwijl Andrie op een stoel zit te kijken. Gemaakt zeg.
Krijg daar een soort Sylvie gevoel bij :+
En nepcadeautjes onder de boom :o
pi_190643769
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 11:56 schreef maily het volgende:

[..]

En nepcadeautjes onder de boom :o
Is die boom geshopt? Ik kan het niet zo goed zien op mijn mob . De cadeautjes natuurlijk wel maar rest niet.
En is niet haar boom want zij had blauwe ballen volgens shownieuws :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Fokkie83 op 25-12-2019 12:40:27 ]
  Spellchecker woensdag 25 december 2019 @ 12:34:44 #205
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190643973
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 12:23 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Is die boom geshopt? Ik kan het niet zo goed zien op nog. De cadeautjes natuurlijk wel maar rest niet.
En is niet haar boom want zij had blauwe ballen volgens shownieuws :')
Aan de reclame onderaan de foto te zien is deze foto in een soort showroom gemaakt? En Andrie in de stoel; even stilzitten kleine jongen.
pi_190644100
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 12:34 schreef maily het volgende:

[..]

Aan de reclame onderaan de foto te zien is deze foto in een soort showroom gemaakt? En Andrie in de stoel; even stilzitten kleine jongen.
Dat stukje kan ik niet lezen.
Ja Andrie zit er bij alsof hij in die stoel gegooid is :')
pi_190646635
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 11:54 schreef maily het volgende:

[..]

[..]

Hier klopt iets niet :D
Klopt moet zijn hij was al verliefd.
pi_190646714
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 23:37 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ik kijk eigenlijk nergens meer van op bij die twee. Bridget heeft vaak geroepen dat ze geen tweede kind meer wil, maar ze heeft nog adoptie overwogen nadat zij en de vader van Mees uit elkaar waren. Ze zag daar toch maar vanaf omdat ze het dan zo sneu vond voor haar zoon als hij bij zijn vader zou zijn in het weekend en broertje of zusje bij Bridget. Een eigen tweede kind wilde ze toen ook niet meer want dan had ze de ware Jacob eerder tegen moeten komen. Maar misschien denkt ze er nu wel weer heel anders over.
https://www.linda.nl/nieu(...)-samenwonen-trouwen/
Je weet na 1 maand toch nog niet of dit de ware is . Helemaal met haar achtergrond .
pi_190646738
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 20:01 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Maar hij had toch een eigen appartement in Rotterdam waar hij na de breuk woonde?
Hij heeft een woning 500 meter bij Monique vandaan. Toen was hij binnen 1min daar mocht dat nodig zijn. Nu niet ,duurt het wat langer.
  woensdag 25 december 2019 @ 15:15:03 #210
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_190646742
https://www.telegraaf.nl/(...)n-bridget-kerstavond

Jeetje, nu wordt dat op d ehuid zitten van dietwee wel heel irritant. Tuurlijk vieren ze kerstavond met elkaar.

Ik ben toch blij dat ik gewoon een onbekende nederlander ben, die zich anoniem door het leven kan bewegen zonder dat er overal een schandaal van wordt gemaakt. Al zouden ze wel voer hebben nu bekend is geworden dat mijn zus gaat met iemand die 28 jaar ouder is :P
With love :*
  woensdag 25 december 2019 @ 15:41:36 #211
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190647070
https://www.mediacourant.(...)d-over-liefje-andre/

Bridget Maasland in kerst-Boulevard over liefje André
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190648009
Die kerstfoto ziet er uit of Bridget een programma maakt met een paar mannen van de sociale werkplaats...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Spellchecker woensdag 25 december 2019 @ 17:04:49 #213
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190648118
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 16:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die kerstfoto ziet er uit of Bridget een programma maakt met een paar mannen van de sociale werkplaats...
:o
pi_190648664
André thuis met kleine Dre, samen muziek maken. Laat hij kleine dre de droom stokjes weg gooien en dan zeggen niet tegen mama zeggen hé.
Het is gewoon een groot kind.

Bron insta André Hazes.
Heb geen idee hoe dat filmpje te plaatsen.
pi_190648674
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 16:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die kerstfoto ziet er uit of Bridget een programma maakt met een paar mannen van de sociale werkplaats...
Alleen maar mensen om zich heen . Zou gek worden altijd volk over de vloer.
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 december 2019 @ 20:12:15 #216
22592 crew  Ole
pi_190650104
even geveegd
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 25 december 2019 @ 20:14:40 #217
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190650137
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:55 schreef Tuttebella het volgende:
André thuis met kleine Dre, samen muziek maken. Laat hij kleine dre de droom stokjes weg gooien en dan zeggen niet tegen mama zeggen hé.
Het is gewoon een groot kind.

Bron insta André Hazes.
Heb geen idee hoe dat filmpje te plaatsen.
Droomstokjes?
The love you take is equal to the love you make.
pi_190650483
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 20:12 schreef Ole het volgende:
even geveegd
Dankjewel Ole.
  woensdag 25 december 2019 @ 20:40:34 #219
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190650505
Waarom heeft raggel haar hand tussen de benen van Bridget? Zijn wel héél intiem 🤢
https://www.instagram.com/p/B6gbZ1dAyx8/?igshid=1t644pz1tytlh
  woensdag 25 december 2019 @ 20:40:36 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190650506
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 20:12 schreef Ole het volgende:
even geveegd
Een TR over wat je vergeten bent en de boodschap die dat met zich meebrengt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190650552
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:41 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.mediacourant.(...)d-over-liefje-andre/

Bridget Maasland in kerst-Boulevard over liefje André
'Nou houd jij je lippen altijd stijf op elkaar, dus we vroegen André ernaar'.
Als ze iets niet stijf op elkaar houdt dan zijn het haar lippen. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Annagh op 25-12-2019 20:50:55 ]
  Admin woensdag 25 december 2019 @ 20:47:55 #222
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190650602
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:41 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.mediacourant.(...)d-over-liefje-andre/

Bridget Maasland in kerst-Boulevard over liefje André
Detail, ik weet het, maar wat een onverzorgde nagel die die foto vasthoudt :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 25 december 2019 @ 20:55:42 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190650707
quote:
17s.gif Op woensdag 25 december 2019 20:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

Detail, ik weet het, maar wat een onverzorgde nagel die die foto vasthoudt :o
De nagels van Dré zijn sowieso slordig gelakt en onderhouden.
Hij had beter gewoon naar de manicure kunnen gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190650727
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 20:40 schreef Didala het volgende:
Waarom heeft raggel haar hand tussen de benen van Bridget? Zijn wel héél intiem 🤢
https://www.instagram.com/p/B6gbZ1dAyx8/?igshid=1t644pz1tytlh


Hoe aandoenlijk O+ Lekker natuurlijk kleurtje heeft Rachel trouwens. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Annagh op 25-12-2019 21:11:27 ]
pi_190650881
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:12 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Je weet na 1 maand toch nog niet of dit de ware is . Helemaal met haar achtergrond .
Dat maandje is ook gezwam, die twee rotzooien al veel langer.
pi_190652275
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 21:11 schreef Annagh het volgende:

[..]

Dat maandje is ook gezwam, die twee rotzooien al veel langer.
Zeker weten als je ziet hoe die met elkaar omgaan.
pi_190652307
quote:
17s.gif Op woensdag 25 december 2019 20:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

Detail, ik weet het, maar wat een onverzorgde nagel die die foto vasthoudt :o
Tsja Monique verzorgde zijn nagels he. Zijn teennagels ook.
En anders deed Raggel zijn manicure & pedicure.
pi_190652884
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 20:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Droomstokjes?
Drumstokjes.
pi_190652961
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 20:56 schreef Annagh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoe aandoenlijk O+ Lekker natuurlijk kleurtje heeft Rachel trouwens. :')
En maar grappig doen , misselijk minpunt.
pi_190653078
pi_190653217
:')
  Spellchecker woensdag 25 december 2019 @ 23:23:44 #232
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190653274

Daar zie je Herman Brood met zwart gelakte nagels ....

Zou Antwee het van hem hebben? Of toch van Jules Deelder?
  woensdag 25 december 2019 @ 23:28:22 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190653379
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 23:23 schreef maily het volgende:

Daar zie je Herman Brood met zwart gelakte nagels ....

Zou Antwee het van hem hebben? Of toch van Jules Deelder?
Ozzy.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190653459
Jett Rebel.
pi_190653596
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:15 schreef girlnextdoor. het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-bridget-kerstavond

Jeetje, nu wordt dat op d ehuid zitten van dietwee wel heel irritant. Tuurlijk vieren ze kerstavond met elkaar.

Ik ben toch blij dat ik gewoon een onbekende nederlander ben, die zich anoniem door het leven kan bewegen zonder dat er overal een schandaal van wordt gemaakt. Al zouden ze wel voer hebben nu bekend is geworden dat mijn zus gaat met iemand die 28 jaar ouder is :P
Haha vreselijk ja. Het is al in 42 artikelen en alle showbizzprogramma'a aangekondigd en uitgekauwd dat ze samen kerst vieren. Nu wordt bevestigd dat ze samen kerst vieren en morgen wordt er dan geëvalueerd dat en hoe ze samen kerst hebben gevierd. De samenvatting is ook wel voorspelbaar: de twee lekker gekke wijven hebben de grootste gein gehad met elkaar. Gaaaap
  woensdag 25 december 2019 @ 23:49:00 #236
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190653793
Een monsterlijk stel bij elkaar.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_190656498
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 23:49 schreef Andromache het volgende:
Een monsterlijk stel bij elkaar.


:')
pi_190657975
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 23:49 schreef Andromache het volgende:
Een monsterlijk stel bij elkaar.
Nou, qua foto vind ik dat nog wel meevallen. Raggel staat er best flatteus op. Al denk ik wel dat daar wat filtertjes overheen gegaan zijn, want Raggel is normaliter echt wel meer verkreukt.
pi_190658859
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 09:54 schreef totebel het volgende:

[..]

Nou, qua foto vind ik dat nog wel meevallen. Raggel staat er best flatteus op. Al denk ik wel dat daar wat filtertjes overheen gegaan zijn, want Raggel is normaliter echt wel meer verkreukt.
Daar zijn zeker wat filters overheen gegaan. Rachel is veel en veel bruiner dan de 2 tortelduifjes.
pi_190658926
https://www.instagram.com/p/B6gUYYuAA8K/?igshid=1if2qxiroz5bp

Die middelste heeft ook flink aan zichzelf laten sleutelen.
Zo ziet ze er iig wel uit.
pi_190659070
Ah, de nieuwe scharrel van well-done kerstkalkoen Raggel was er ook bij:

https://www.instagram.com/p/B6gZiuxFzWI/
pi_190659275
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 10:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ah, de nieuwe scharrel van well-done kerstkalkoen Raggel was er ook bij:

https://www.instagram.com/p/B6gZiuxFzWI/
Geen Roxanne 🤔
pi_190659538
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:03 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Geen Roxanne 🤔
Rox en Antwee willen geen contact met elkaar. Dit hebben ze meerdere keren duidelijk gezegd. :)
pi_190659843
quote:
7s.gif Op woensdag 25 december 2019 23:15 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]
:r
pi_190659883
André zou 1 ste kerstdag met zijn zoontje thuis vieren , dat werd een paar uurtjes en dan snel terug naar Maasland . En de sukkel luisterde ook nog naar dat oud vel. :r
pi_190659916
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 10:48 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B6gUYYuAA8K/?igshid=1if2qxiroz5bp

Die middelste heeft ook flink aan zichzelf laten sleutelen.
Zo ziet ze er iig wel uit.
Ik durf te wedden dat André een van die 2 gaat scoren !
pi_190659926
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:34 schreef Tuttebella het volgende:
André zou 1 ste kerstdag met zijn zoontje thuis vieren , dat werd een paar uurtjes en dan snel terug naar Maasland . En de sukkel luisterde ook nog naar dat oud vel. :r
Maar wie zegt dat dat van haar moest?
pi_190660004
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 10:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ah, de nieuwe scharrel van well-done kerstkalkoen Raggel was er ook bij:

https://www.instagram.com/p/B6gZiuxFzWI/
make up van bridget licht mooi op, vooral die streep die van onder haar ogen doorloopt om haar wallen/rimpels te verbergen :D
pi_190660156
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Maar wie zegt dat dat van haar moest?
Geloof mij , het moest ! Triest genoeg. :')
pi_190660176
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:40 schreef Craptacular het volgende:

[..]

make up van bridget licht mooi op, vooral die streep die van onder haar ogen doorloopt om haar wallen/rimpels te verbergen :D
Bij Maasland kunnen er nog 10 filters overheen , het blijft een rot persoon.
pi_190660234
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:48 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Geloof mij , het moest ! Triest genoeg. :')
Oke, ja jij bent de insider. IK dacht aan de mogelijkheid dat Monique gewoon geen zin heeft om hem heel lang over de vloer te hebben,of dat zij daarna gewoon andere plannen had...
pi_190660272
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 10:48 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B6gUYYuAA8K/?igshid=1if2qxiroz5bp

Die middelste heeft ook flink aan zichzelf laten sleutelen.
Zo ziet ze er iig wel uit.
Die linkse op de foto lijkt wel veel op Monique.
pi_190660458
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:34 schreef Tuttebella het volgende:
André zou 1 ste kerstdag met zijn zoontje thuis vieren , dat werd een paar uurtjes en dan snel terug naar Maasland . En de sukkel luisterde ook nog naar dat oud vel. :r
De klei was zeker op.
  donderdag 26 december 2019 @ 12:21:55 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190660743
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:53 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Oke, ja jij bent de insider. IK dacht aan de mogelijkheid dat Monique gewoon geen zin heeft om hem heel lang over de vloer te hebben,of dat zij daarna gewoon andere plannen had...
Niet dat Monique bijvoorbeeld een etentje had gisteravond, ze is natuurlijk met de hele familie op de bonnefooi bij Simonis binnengewandeld op eerste kerstdag, kan gewoon.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190661092
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:34 schreef Tuttebella het volgende:
André zou 1 ste kerstdag met zijn zoontje thuis vieren , dat werd een paar uurtjes en dan snel terug naar Maasland . En de sukkel luisterde ook nog naar dat oud vel. :r
:Y

Hij vertelde zelf in een interview, eerste kerstdag bij Andrie en Mo enzo.
Onder Mo enzo, versta ik toch echt aanhang van Mo.

Maar ik was al verbaasd dat ze überhaupt nog kerst met hem wilde vieren.

Edit/ of was het kerstavond? Want vandaag zouden ze naar Bridget haar familie gaan.
Of de plannen zijn allemaal ineens gewijzigd

[ Bericht 6% gewijzigd door Fokkie83 op 26-12-2019 12:46:34 ]
  Moderator donderdag 26 december 2019 @ 12:41:13 #256
184769 crew  Deisyy
pi_190661093
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:48 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Geloof mij , het moest ! Triest genoeg. :')
Hoe weet jij dat?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_190661140
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:55 schreef praadje het volgende:

[..]

Die linkse op de foto lijkt wel veel op Monique.
Die linkse vind ik een knappe vrouw, ze komt me ook bekend voor. Geen idee waarvan.
Die middelste is toch de vriendin van Djarno?
pi_190661141
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:34 schreef Tuttebella het volgende:
André zou 1 ste kerstdag met zijn zoontje thuis vieren , dat werd een paar uurtjes en dan snel terug naar Maasland . En de sukkel luisterde ook nog naar dat oud vel. :r
Het is zo sneu voor dat jochie. :{ Wat een slappe zak is Antwee toch dat hij zich zo laat beïnvloeden door z'n gelooide moeder en zijn nieuwe vlam.
pi_190661158
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:40 schreef Craptacular het volgende:

[..]

make up van bridget licht mooi op, vooral die streep die van onder haar ogen doorloopt om haar wallen/rimpels te verbergen :D
:D
Els staat er ook niet voordelig op :')
pi_190661231
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 12:44 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

:D
Els staat er ook niet voordelig op :')
Dat staat ze zelden, ze komt meestal smoezelig over.
pi_190661272
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 12:48 schreef Annagh het volgende:

[..]

Dat staat ze zelden, ze komt meestal smoezelig over.
Ja wat onverzorgd / tokkie, als je zo op haar insta kijkt. ( vind ik )
pi_190661358
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 12:51 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ja wat onverzorgd / tokkie, als je zo op haar insta kijkt. ( vind ik )
Zo komt ze wel over ja. Wat een gepoch weer met foto's van volgeshopte tassen, Tokkievolk die denken dat ze heel wat zijn.
pi_190662064
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 18:11 schreef kleinvogelijn het volgende:

[..]

Dus als vent van 45 ben je eigenlijk een beetje afgeschreven en levensmoe als ik Bridget zo begrijp. Die uitgebluste mannen van haar eigen leeftijd hebben natuurlijk altijd bagage in de vorm van (een) kind(eren) en ex(en) waar ze geen zin in heeft. Beter kies je dus voor een broekventje dat zelf met jong zit en zich tegen beter weten in begeeft in een oppervlakkige wereld van drank, drugs, dito volk en zien en gezien worden. :? :') :X 8)7
Er is nog wel een chick van 65 te vinden die een man van 45 ziet zitten :P
pi_190662195
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:53 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Oke, ja jij bent de insider. IK dacht aan de mogelijkheid dat Monique gewoon geen zin heeft om hem heel lang over de vloer te hebben,of dat zij daarna gewoon andere plannen had...
Voor de kleine André zet zij haar gevoelens en wat zij wilt aan de kant.
Kleine. Dre dat is wat telt. Mo is niet zielig , geloof mij . Opgelucht en lacht om al de foto’s die langs komen van het oud vel. Want Monique hoeft niets te bewijzen en het oud vel blijkbaar wel . Sjappie :s)
pi_190662204
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 12:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet dat Monique bijvoorbeeld een etentje had gisteravond, ze is natuurlijk met de hele familie op de bonnefooi bij Simonis binnengewandeld op eerste kerstdag, kan gewoon.
Nee .
pi_190662216
quote:
7s.gif Op woensdag 25 december 2019 23:15 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]
Toch vind ik Bridget hiet het 'jongste' ogen :D
pi_190662230
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 12:41 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

:Y

Hij vertelde zelf in een interview, eerste kerstdag bij Andrie en Mo enzo.
Onder Mo enzo, versta ik toch echt aanhang van Mo.

Maar ik was al verbaasd dat ze überhaupt nog kerst met hem wilde vieren.

Edit/ of was het kerstavond? Want vandaag zouden ze naar Bridget haar familie gaan.
Of de plannen zijn allemaal ineens gewijzigd
1ste kerstdag zou voor kleine dre zijn en Mo met familie. Plannen ineens gewijzigd. Want André zou eerst 2e kerstdag naar Raggel gaan .
pi_190662240
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 12:43 schreef Annagh het volgende:

[..]

Het is zo sneu voor dat jochie. :{ Wat een slappe zak is Antwee toch dat hij zich zo laat beïnvloeden door z'n gelooide moeder en zijn nieuwe vlam.
Voor de kleine is het zielig , dat doet Monique ook het meeste pijn. De rest lacht ze heel hard om.
pi_190662258
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 13:55 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Voor de kleine André zet zij haar gevoelens en wat zij wilt aan de kant.
Kleine. Dre dat is wat telt. Mo is niet zielig , geloof mij . Opgelucht en lacht om al de foto’s die langs komen van het oud vel. Want Monique hoeft niets te bewijzen en het oud vel blijkbaar wel . Sjappie :s)
Als vrouw zou ne toch blij moeten zijn om een vreemdganger kwijt te zijn? Liever niets dan namaak ^O^
pi_190662268
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 13:59 schreef Appeltje het volgende:

[..]

Als vrouw zou ne toch blij moeten zijn om een vreemdganger kwijt te zijn? Liever niets dan namaak ^O^
Is zij ook , alleen voor kleine André vind ze het vreselijk.
pi_190662359
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 14:00 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Is zij ook , alleen voor kleine André vind ze het vreselijk.
Dat kan ik mij wel voorstellen, maar goed beschouwd zal 99% van de mannelijke populatie een gelijkwaardige of zelfs betere vaderrol kunnen vervullen dan Antwee. Uiteindelijk zal het voor Andrie de kansen op een normale jeugd alleen maar vergroten.
pi_190662549
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 13:58 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Voor de kleine is het zielig , dat doet Monique ook het meeste pijn. De rest lacht ze heel hard om.
Heb niet het idee dat het voor de breuk zoveel beter was.
pi_190662786
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 12:43 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Die linkse vind ik een knappe vrouw, ze komt me ook bekend voor. Geen idee waarvan.
Die middelste is toch de vriendin van Djarno?
Geen idee.
pi_190663262
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 14:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Heb niet het idee dat het voor de breuk zoveel beter was.
Toen was hij toch veel meer bij zijn kind . Woonde er een paar meter vanaf. Nu komt hij paar uurtjes en is pleitte. Eerst zag hij papa en mama elke dag samen. Dat snapt een kind van drie toch maar moeilijk hè. Papa heeft geen tijd voor je.
pi_190663288
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:34 schreef Tuttebella het volgende:
André zou 1 ste kerstdag met zijn zoontje thuis vieren , dat werd een paar uurtjes en dan snel terug naar Maasland . En de sukkel luisterde ook nog naar dat oud vel. :r
ach die bridget is 45, ze heeft nu een kerel van 25 die goed verdient. voor haar win win.
pi_190663304
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:14 schreef Craptacular het volgende:

[..]

ach die bridget is 45, ze heeft nu een kerel van 25 die goed verdient. voor haar win win.
Ze is zelf naar verluidt miljonair..
pi_190663344
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:15 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ze is zelf naar verluidt miljonair..
dat zit voornamelijk in stenen en een bv.

Dreetje heeft 4 miljoen.
pi_190663353
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:13 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Toen was hij toch veel meer bij zijn kind . Woonde er een paar meter vanaf. Nu komt hij paar uurtjes en is pleitte. Eerst zag hij papa en mama elke dag samen. Dat snapt een kind van drie toch maar moeilijk hè. Papa heeft geen tijd voor je.
Maar zijn geringe aanwezigheid was al veel langer een probleem, dat probeer ik te zeggen.

En ik meende te lezen dat hij een appartement in Rotterdam had/heeft.

O kijk: https://www.story.nl/arti(...)met-leven-na-bridget
pi_190663354
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Maar zijn geringe aanwezigheid was al veel langer een probleem, dat probeer ik te zeggen.

En ik meende te lezen dat hij een appartement in Rotterdam had/heeft.

O kijk: https://www.story.nl/arti(...)met-leven-na-bridget
Zijn eigen pa was er wrs ook nooit
pi_190663362
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:18 schreef Craptacular het volgende:

[..]

dat zit voornamelijk in stenen en een bv.

Dreetje heeft 4 miljoen.
Waarom wordt er bij vrouwen die met een rijke man gaan zo snel gedacht dat de poen een beweegreden is?

Je kunt veel van B zeggen maar ze leidt geen opzichtig luxeleventje volgens mij.
pi_190663383
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:13 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Toen was hij toch veel meer bij zijn kind . Woonde er een paar meter vanaf. Nu komt hij paar uurtjes en is pleitte. Eerst zag hij papa en mama elke dag samen. Dat snapt een kind van drie toch maar moeilijk hè. Papa heeft geen tijd voor je.
Kwantiteit staat niet gelijk aan kwaliteit ^O^
pi_190663580
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:20 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Zijn eigen pa was er wrs ook nooit
Nee die zat liever in de plashoeve of andere kroeg. Of in zijn tot kroeg omgebouwde garage. Lekker biertjes hijsen.
pi_190663899
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

Waarom wordt er bij vrouwen die met een rijke man gaan zo snel gedacht dat de poen een beweegreden is?

Je kunt veel van B zeggen maar ze leidt geen opzichtig luxeleventje volgens mij.
Rijkste vrouw ter wereld. Reden van fortuin: een scheiding. :')

Het is niet voor niets een vooroordeel. Denk je dat het toeval is bij dit soort vrouwen? Die eindigen echt nooit met een vuilnisman, tuurlijk is het geld component belangrijk.
pi_190663975
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 16:08 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Rijkste vrouw ter wereld. Reden van fortuin: een scheiding. :')

Het is niet voor niets een vooroordeel. Denk je dat het toeval is bij dit soort vrouwen? Die eindigen echt nooit met een vuilnisman, tuurlijk is het geld component belangrijk.
Misschien ook omdat ze niet zo snel in aanraking komen met een vuilnisman, ik zeg maar wat hoor. André Hazes is ern soort collega van B en zo ontstaan er wel vaker relaties.

En omdat de rijkste vrouw ter wereld haar fortuin heeft verkregen door een scheiding, wil dat zeggen dat alle vrouwen met een rijke man golddiggers zijn? Oké..
pi_190663986
Overigens is Françoise Bettencourt niet rijk geworden door een scheiding, maar doordat ze in een gouden wieg geboren is.
pi_190664004
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 16:13 schreef letmehearyouscream het volgende:

En omdat de rijkste vrouw ter wereld haar fortuin heeft verkregen door een scheiding, wil dat zeggen dat alle vrouwen met een rijke man golddiggers zijn? Oké..
Stap even uit je achterhaalde feministisch bootje en in de echte wereld waar het feitelijk gezien zo is dat mannen succesvoller zijn.

En vaak zijn de rijke mannen wel degelijk met iemand samen die het ook (deels) om het geld te doen is. Of denk je dat Nikki Plessen ook met haar miljonair was als hij een modaal salarisje had?
pi_190664046
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 16:16 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Stap even uit je achterhaalde feministisch bootje en in de echte wereld waar het feitelijk gezien zo is dat mannen succesvoller zijn.

En vaak zijn de rijke mannen wel degelijk met iemand samen die het ook (deels) om het geld te doen is. Of denk je dat Nikki Plessen ook met haar miljonair was als hij een modaal salarisje had?
Ik zit niet in een achterhaald feministisch bootje en spreek uit eigen ervaring. Dat sommige of zelfs veel van die vrouwen golddiggers zijn, wil niet zeggen dat dat bij alle vrouwen met een rijke man zo is. Maar goed, lets agree to disagree want over mij heb je nu ook al vooroordelen:') ook doe je alsof ik ontken dat mannen succesvoller zijn. Dat stel ik nergens.
pi_190664994
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 15:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Maar zijn geringe aanwezigheid was al veel langer een probleem, dat probeer ik te zeggen.

En ik meende te lezen dat hij een appartement in Rotterdam had/heeft.

O kijk: https://www.story.nl/arti(...)met-leven-na-bridget
Klopt niet is in de buurt van zijn huis . Kan zo in de tuin kijken als het moet
  donderdag 26 december 2019 @ 18:10:39 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190665477
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 13:56 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Nee .
Wat nee? Ze had niet bij Simonis gereserveerd?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 26 december 2019 @ 18:11:55 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190665498
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 16:20 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik zit niet in een achterhaald feministisch bootje en spreek uit eigen ervaring. Dat sommige of zelfs veel van die vrouwen golddiggers zijn, wil niet zeggen dat dat bij alle vrouwen met een rijke man zo is. Maar goed, lets agree to disagree want over mij heb je nu ook al vooroordelen:') ook doe je alsof ik ontken dat mannen succesvoller zijn. Dat stel ik nergens.
Dit is de eerste keer dat Bridget een relatie heeft met een man die vermogender is dan zij toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190665643
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 18:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit is de eerste keer dat Bridget een relatie heeft met een man die vermogender is dan zij toch?
Nou ja Johnny de Mol mag er ook wezen. Maar verder had ze inderdaad niet bepaald rijke vriendjes. Dus niets wijst erop dat het daarom te doen is.
  donderdag 26 december 2019 @ 18:58:32 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190666012
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 18:22 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nou ja Johnny de Mol mag er ook wezen. Maar verder had ze inderdaad niet bepaald rijke vriendjes. Dus niets wijst erop dat het daarom te doen is.
Die was destijds zelf ook nog niet heel vermogend, meer de centjes van papa.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 27 december 2019 @ 07:56:17 #293
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190673494
André gate is zelf een soap opzich, lijkt wel epidemie nu, elke handeling staat nu op internet niet bij te houden meer, ga ik ook niet meer doen, het zal wel!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Tettenkoning vrijdag 27 december 2019 @ 08:16:29 #294
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190673575
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 07:29 schreef Poezewoes het volgende:

Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_190673602
Ze passen gewoon goed bij elkaar.

https://www.instagram.com/p/B6jz6fVAYYt/?hl=nl
pi_190673794
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 08:16 schreef Nine. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als 2 druppels
pi_190673812
quote:
Ben blij dat je dit hebt gepost, wat een zatte bende en die Maasland is lazarus en dit is niet schadelijk voor Mees? Moeder is weer een en al aandacht , aandacht . André stront zat mooi voorbeeld zo glijd hij af.
pi_190673977
Is dit echt normaal, om je moeder zo onder te kwijlen? Gadver, word er naar van
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_190674115
Is dat Bridget op het einde? Volgens mij vindt ze het helemaal niet leuk.
pi_190674223
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 09:13 schreef suzebol75 het volgende:
Is dit echt normaal, om je moeder zo onder te kwijlen? Gadver, word er naar van
Nee dat is niet echt normaal, Rachel lijkt het wel normaal te vinden.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 09:26 schreef Amsel het volgende:
Is dat Bridget op het einde? Volgens mij vindt ze het helemaal niet leuk.
Lijkt er inderdaad op dat ze het niet leuk vind.
Ik zou het ook niet fijn vinden als iemand mij op zo'n manier, en dan nog eens zwaar lazerus , beet zou pakken.
Nu weet ze wat ze aan haar haakje heeft geslagen :) :')

Ik zou hier echt zwaar op afknappen, want hij is zovaak lazerus en te uitbundig. Irritant omhoog gevallen ventje. :{w
pi_190674450
quote:
_O- _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')