Ik zou dr wel doenquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Powervrouw met WEL stijl en klasse.![]()
Volgens mij is het een tyfus saai mokkel.
Liar liar! Je zou haar doen omdat ze een mooi snoetje heeft wat je niet mag zien in de slaapkamer want daar gaat het licht uit. Ze zeestert als een malle, denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou dr wel doenval wel op saaie mokkels
Wat valt er hier toe te voegen dan?quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een potje andere afzeiken en zelf niets toevoegen
Ja, vandaag gepost maar het is herkauwen van oud nieuws. Ze blijven alles maar herhalen.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:52 schreef IriYe het volgende:
[..]
Tja, het is wat allemaal als het niet lukt om het alleenrecht op te willen eisen.
![]()
Ook een jonge gast echt sickquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:18 schreef IriYe het volgende:
Raggel 'betrapt' met een kerel die haar zoon kon zijn. Of ze doen het erom, alles voor de aandacht.![]()
[ afbeelding ]
Is al vanaf hij bekend maakte dat het over was met Monique . Die 2 gaan al langer met elkaar zoals ze ons willen doen laten voorkomen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:04 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)gxv8cRlFzK4nl6EiLKaM
'André en Bridget wonen al samen’
quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:39 schreef Annagh het volgende:
Iedereen fijne feestdagen gewenst.
[ afbeelding ]
Is niet echt wat je wil in dit topic he?quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:39 schreef Annagh het volgende:
Iedereen fijne feestdagen gewenst.
[ afbeelding ]
Oké betraptquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Liar liar! Je zou haar doen omdat ze een mooi snoetje heeft wat je niet mag zien in de slaapkamer want daar gaat het licht uit. Ze zeestert als een malle, denk ik.
Bridget laat zich zo in de metro nemen, neemt een selfie, post het op insta en Ruud reageert met #heerlijkgenieten
Met een big smile, de bitch.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:18 schreef TheVulture het volgende:
Bridget die bij Boulevard een overzicht van de grootste liefdesbreuken van dit jaar aankondigt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |