abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190621221
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 21:20 schreef praadje het volgende:

[..]

Zeker wel maar ik denk toch dat Antwee van Andreen is want Andrie lijkt echt veel op Andreen. (snappen jullie het nog)? :D
Ja, maar dat vind ik dan wel weer heul zielig voor Andrie... hoewel, als gelooid leer door het leven gaan is erger
pi_190621261
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 22:24 schreef totebel het volgende:

[..]

Ja, maar dat vind ik dan wel weer heul zielig voor Andrie... hoewel, als gelooid leer door het leven gaan is erger
Ja dat is zeker erger. Hopelijk gaat hij straks een lekkere vent worden die op zijn moeder lijkt. Al vind ik het nu ook al een lekker ventje hoor.
pi_190621453
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Een liefdesbaby van Raggel en die gladde Italiaan ofzo, dat lijkt me wel een mooie voortzetting
En die dan gewoon weer André noemen. Of in onze termen Anvier.
pi_190621530
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 22:32 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

En die dan gewoon weer André noemen. Of in onze termen Anvier.
Nee, die wordt met zwarte nagellak en overpriced gympen aan geboren, en krijgt de naam Brazes. Wel een beetje bijblijven he?
pi_190621680
Monique heeft haar nagels ook weer zwart laten lakken. Wat is dat toch voor statement van hen allemaal.

https://www.instagram.com/stories/moniquenoell/
  maandag 23 december 2019 @ 23:56:52 #146
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_190623057
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 19:56 schreef totebel het volgende:
Heel eerlijk gezegd komen ze me alle twee de strot uit.
Maar toch nog even een plasje komen doen. :')
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_190624077
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 21:12 schreef Smallish het volgende:

[..]

;( godallejezus.... Goed. Klaar hier. Blij met je eige wezen, meiden, _O- _O_ _O- :W 8)7 :W
Je hebt een medestander. w/

Althans, ik vind het niet zo smaakvol dat Bridget en André koketteren met hun prille relatie. Maar het gebitch op het uiterlijk van Bridget begint wel wat lachwekkend te worden. Ze is hartstikke mooi.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_190624914
Dit had potentie om één van de mooiste gates van de afgelopen tijd te kunnen worden, maar doordat een aantal mensen het iets te serieus neemt en daarom iedere scheet die er over Brazes verschijnt aangrijpen om 100 posts lang die mensen persoonlijk te kakken te zetten is het vooral een beetje sneu geworden allemaal. Iedereen zit lekker in z'n bubbel elkaar te bevestigen.

En die paar Anita's vinden vooral dat ze helemaal in hun recht staan want oh oh oh wat zijn er toch oorlogsmisdaden begaan door Brazes en wat is Monique ineens een heilige en vooral #POWERVROUW

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2019 08:13:40 ]
pi_190625092
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 02:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ze is hartstikke mooi.
Dat is natuurlijk een mening ;)

Maar lelijk is ze sowieso niet.
En daarbij maakt het ook nog eens geen reet uit of je d'r mooi vindt of het lelijkste mens op aarde, uiterlijk heb je niet te kiezen, met uitzondering van mensen die hun hele gezicht vol tatoeëren etc.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190625414
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 23:56 schreef static het volgende:

[..]

Maar toch nog even een plasje komen doen. :')
Dat mag best iets minder onvriendelijk
pi_190625512
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 17:19 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Huh, zij wilde toch eigenlijk geen jonge jongens meer vanwege het leeftijds verschil en verschillende faces van het leven. 8)7
Dit staat mij ook bij.
Bridget spreekt zichzelf tegen.
En nu meent ze "stokoud" met Antwee te worden. Wel, dat is ze al naast die kleuter :+
  dinsdag 24 december 2019 @ 09:57:48 #152
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190625868
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 09:22 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dit staat mij ook bij.
Bridget spreekt zichzelf tegen.
En nu meent ze "stokoud" met Antwee te worden. Wel, dat is ze al naast die kleuter :+
Eerlijk is eerlijk ze is al aardig op weg met oog op haar leeftijd O-) *O*
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190626138
Raggel 'betrapt' met een kerel die haar zoon kon zijn. Of ze doen het erom, alles voor de aandacht. :')

pi_190626182
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 09:41 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Je hebt een medestander. w/

Althans, ik vind het niet zo smaakvol dat Bridget en André koketteren met hun prille relatie. Maar het gebitch op het uiterlijk van Bridget begint wel wat lachwekkend te worden. Ze is hartstikke mooi.
[..]

Normaal reageer ik nooit op dit soort posts.
Maar waarom voelen jullie de behoefte om het nog even te komen melden?
Blijf dan gewoon weg van de fokkers en gates waar je dus verder geen behoefte aan heb.
[/quote]

IJdele hoop. De gates in SHO waren vaak leuk en hilarisch. Die posters zie ik hier helaas niet meer. Soms toch even checken, maar helaas. Mijn ding is het beslist niet meer. Ik was overigens al vertrokken hier. Jouw quote haalde me even terug.
Is dat zo?
pi_190626572
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 08:38 schreef Messina het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een mening ;)

Maar lelijk is ze sowieso niet.
En daarbij maakt het ook nog eens geen reet uit of je d'r mooi vindt of het lelijkste mens op aarde, uiterlijk heb je niet te kiezen, met uitzondering van mensen die hun hele gezicht vol tatoeëren etc.
Helemaal mee eens. Nou heb ik een foto van haar recent wel onflatteus genoemd maar dat is het ook wel. Sowieso vind ik het van een geestelijke armoede en gebrek aan argumenten getuigen om iemand op uiterlijk te pakken. Ik vind het ook vreemd dat er veelvuldig over haar rimpels wordt gebitcht. Kom op zeg, ze is bijna 50. Er is nog veel werk aan de winkel als je merkt hoe vooral vrouwen nog op uiterlijk beoordeeld worden, hoewel er wel een goede beweging op gang is met beterkking tot het omarmen van natuurlijke schoonheid.
Raggel is dan een ander verhaal want die heeft zichzelf echt vern**kt.

Je kan veel van Bridget zeggen; de gênante rechtszaak, de overmatige exposure op de mediakanalen en de steken onder water naar Monique, maar laat het onvermijdelijke ouder worden erbuiten. Naast dat ze echt zeker niet lelijk is.

Het lijkt wel of voor sommige mensen echt alles geoorloofd is om haar slechtheid en die van André te onderstrepen. Plaatsen ze foto 's van hun kinderen, dan doen ze dat alleen voor de bühne. Plaatsen ze niets of durven ze het zelfs in hun hoofd te halen een post over hun kroost niet te liken, dan riekt het welhaast naar verwaarlozing.
pi_190626716
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:18 schreef IriYe het volgende:
Raggel 'betrapt' met een kerel die haar zoon kon zijn. Of ze doen het erom, alles voor de aandacht. :')

[ afbeelding ]
Whahaha hoe krijgen ze het voor elkaar om steeds die gefotoshopte (althans-zo ziet het eruit) foto's te plaatsen naast de realistische kiekjes?

(offtopic: en wat een gekkigheid over die huwelijkscrisis van Marco. Die affaire met Hond was jaaaaren terug maar ze doen steeds alsof het pas afspeelde toen de blaadjes erachter kwamen).

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 24-12-2019 11:43:52 ]
  dinsdag 24 december 2019 @ 11:04:32 #157
185670 Poezewoes
pi_190626718
https://www.shownieuws.nl(...)gxv8cRlFzK4nl6EiLKaM

'André en Bridget wonen al samen’
pi_190626765
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:04 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)gxv8cRlFzK4nl6EiLKaM

'André en Bridget wonen al samen’
Zitten ze weer oude restjes op te warmen? Dit interview was volgens mij al even geleden...
  dinsdag 24 december 2019 @ 11:09:02 #159
185670 Poezewoes
pi_190626795
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:06 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Zitten ze weer oude restjes op te warmen? Dit interview was volgens mij al even geleden...
Vandaag Gepost op Shownieuws O-)
pi_190627168
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:04 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Whahaha hoe krijgen ze he voor laar om steeds die gefotoshopte (althans-zo ziet het eruit) foto's te plaatsen naast de realistische kiekjes?

En dan ook precies bij het raam gaan zitten. :')
Zou ze Edwin Smulders zelf getipt hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')