quote:Op woensdag 25 december 2019 16:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die kerstfoto ziet er uit of Bridget een programma maakt met een paar mannen van de sociale werkplaats...
Alleen maar mensen om zich heen . Zou gek worden altijd volk over de vloer.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die kerstfoto ziet er uit of Bridget een programma maakt met een paar mannen van de sociale werkplaats...
Droomstokjes?quote:Op woensdag 25 december 2019 17:55 schreef Tuttebella het volgende:
André thuis met kleine Dre, samen muziek maken. Laat hij kleine dre de droom stokjes weg gooien en dan zeggen niet tegen mama zeggen hé.
Het is gewoon een groot kind.
Bron insta André Hazes.
Heb geen idee hoe dat filmpje te plaatsen.
'Nou houd jij je lippen altijd stijf op elkaar, dus we vroegen André ernaar'.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:41 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.mediacourant.(...)d-over-liefje-andre/
Bridget Maasland in kerst-Boulevard over liefje André
Detail, ik weet het, maar wat een onverzorgde nagel die die foto vasthoudtquote:Op woensdag 25 december 2019 15:41 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.mediacourant.(...)d-over-liefje-andre/
Bridget Maasland in kerst-Boulevard over liefje André
De nagels van Dré zijn sowieso slordig gelakt en onderhouden.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Detail, ik weet het, maar wat een onverzorgde nagel die die foto vasthoudt
quote:Op woensdag 25 december 2019 20:40 schreef Didala het volgende:
Waarom heeft raggel haar hand tussen de benen van Bridget? Zijn wel héél intiem 🤢
https://www.instagram.com/p/B6gbZ1dAyx8/?igshid=1t644pz1tytlh
Dat maandje is ook gezwam, die twee rotzooien al veel langer.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:12 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Je weet na 1 maand toch nog niet of dit de ware is . Helemaal met haar achtergrond .
Zeker weten als je ziet hoe die met elkaar omgaan.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:11 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat maandje is ook gezwam, die twee rotzooien al veel langer.
Tsja Monique verzorgde zijn nagels he. Zijn teennagels ook.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Detail, ik weet het, maar wat een onverzorgde nagel die die foto vasthoudt
En maar grappig doen , misselijk minpunt.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:56 schreef Annagh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe aandoenlijkLekker natuurlijk kleurtje heeft Rachel trouwens.
Ozzy.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:23 schreef maily het volgende:
Daar zie je Herman Brood met zwart gelakte nagels ....
Zou Antwee het van hem hebben? Of toch van Jules Deelder?
Haha vreselijk ja. Het is al in 42 artikelen en alle showbizzprogramma'a aangekondigd en uitgekauwd dat ze samen kerst vieren. Nu wordt bevestigd dat ze samen kerst vieren en morgen wordt er dan geëvalueerd dat en hoe ze samen kerst hebben gevierd. De samenvatting is ook wel voorspelbaar: de twee lekker gekke wijven hebben de grootste gein gehad met elkaar. Gaaaapquote:Op woensdag 25 december 2019 15:15 schreef girlnextdoor. het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-bridget-kerstavond
Jeetje, nu wordt dat op d ehuid zitten van dietwee wel heel irritant. Tuurlijk vieren ze kerstavond met elkaar.
Ik ben toch blij dat ik gewoon een onbekende nederlander ben, die zich anoniem door het leven kan bewegen zonder dat er overal een schandaal van wordt gemaakt. Al zouden ze wel voer hebben nu bekend is geworden dat mijn zus gaat met iemand die 28 jaar ouder is
Nou, qua foto vind ik dat nog wel meevallen. Raggel staat er best flatteus op. Al denk ik wel dat daar wat filtertjes overheen gegaan zijn, want Raggel is normaliter echt wel meer verkreukt.quote:
Daar zijn zeker wat filters overheen gegaan. Rachel is veel en veel bruiner dan de 2 tortelduifjes.quote:Op donderdag 26 december 2019 09:54 schreef totebel het volgende:
[..]
Nou, qua foto vind ik dat nog wel meevallen. Raggel staat er best flatteus op. Al denk ik wel dat daar wat filtertjes overheen gegaan zijn, want Raggel is normaliter echt wel meer verkreukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |