Ik kijk the Mandolorian.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:08 schreef Zipportal het volgende:
Kijk ons aller @:karina ook mee, (of zit je te gamen?)
Ja kut rtl nu hebben we alleen maar halfbakken talkshows volgend jaar.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:19 schreef BlackNero het volgende: Ik geef Jinek geen eerlijke kans. Dit is allemaal haar schuld. #Jimekgeldwolf
Wat een debielquote:
Jawelquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:21 schreef dvdfreak het volgende:
tot 6 januari en een nieuwe topic???
Nu gewoon 10 uur naar bedquote:
Ik zou het geweldig vinden als Knevel en van den Brink weer terugkomen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga jullie missen. Wellicht verhuizen we naar Jinek RTL en anders tot nooit meer ziens
quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig vinden als Barend en Van Dorp weer terugkomen.
Jinek was op de NPO al kut, laat staan bij RTLquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga jullie missen. Wellicht verhuizen we naar Jinek RTL en anders tot nooit meer ziens
O, reken er maar op dat we verhuizen naar Jinek. Om alles af te branden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig vinden als Knevel en van den Brink weer terugkomen.
Nee, voorlopig niet, las ik.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Pauw zit straks ook in de NPO1-late night talkshow-carrousel
vaginale schimmel zalf genotquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:24 schreef monkyyy het volgende:
Jinek met reclame's, een succesformule
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |