Zit nu bij Pauw, dus ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:52 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Helene mist een pink toch? Is dat ‘r?
Ja gek hè, waren tickets niet duurder dan PDC? Was er niet iets waar beweerd was dat er precies 1 ticket was verkocht voor toegang tot alle potjes.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende: [..] Maandag 6 januari middagsessie bijna alle stoelen nog te koop
Met zo'n minizaal als Indigo O2 zelfs.
Veel meer van gisteren ookquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:53 schreef Grifte het volgende:
'Zjak hypet een Duitser' kan ook wel woorden doorgestreept toch? Heel verhaal hoe hij ergens Kurz had zien spelen en hem zo talentvol vond.
Niet eens O2, nee gewoon 02. Indigo niet met hoofdletter.quote:IN ORDER TO DISPEL ANY CONCERNS YOU MAY HAVE
THE BDO DIRECTORS WISH TO CONFIRM AS FOLLOWS:
WORLD PROFESSIONAL DARTS CHAMPIONSHIP
This will be going ahead as scheduled at the indigo 02
JAAAAAAAAAAAAquote:ORDER YOUR TICKETS NOW FOR THE GREATEST SHOW ON EARTH !!!!!!
Ja, sommige welquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja gek hè, waren tickets niet duurder dan PDC? Was er niet iets waar beweerd was dat er precies 1 ticket was verkocht voor toegang tot alle potjes.
Werkdarts is ook geweest gistermiddag.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:53 schreef Grifte het volgende:
'Zjak hypet een Duitser' kan ook wel woorden doorgestreept toch? Heel verhaal hoe hij ergens Kurz had zien spelen en hem zo talentvol vond.
Einde tijdperk Wolfiequote:Op vrijdag 20 december 2019 23:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat het de laatste keer is ja
Dat is voor mij ook de belangrijkste reden om toch te kijken
Finale wel ja, andere sessies ietsje goedkoper. Maar het is niet in verhouding sowieso qua niveau wat je dan voorgeschoteld krijgt en dan moet je ook nog braaf op je stoel zitten. Juichen en schreeuwen is uit den boze.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja gek hè, waren tickets niet duurder dan PDC? Was er niet iets waar beweerd was dat er precies 1 ticket was verkocht voor toegang tot alle potjes.
Maar ook einde tijdperk de_pukkel_zonder_pukkelquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Einde tijdperk Wolfie![]()
[ afbeelding ]
Ross Montgomery is al gereïncarneerd in Zoran Lerchbacher.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar ook einde tijdperk de_pukkel_zonder_pukkel
Die gaan we ook missen uiteindelijk
jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die brief was ook wel baas. Ik kan een kind van 7 nog iets professionelers laten maken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet eens O2, nee gewoon 02. Indigo niet met hoofdletter.
[..]
JAAAAAAAAAAAA
Hij heeft er ergens wel wat van weg jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ross Montgomery is al gereïncarneerd in Zoran Lerchbacher.
Oja zie het nu. Viel zo snel niet op.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:57 schreef Pery het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)liest-topje-van-pink
Niet overtuigd vooralsnog.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
@:Wimderon Wat vinden we van deze pijlen?
Fittonquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Montgomery ga ik dus echt niet missen. En die vadsige Fitting ook niet. Het is te hopen dat de paar goede spelers lekker q school gaan doen. Als de BDO gewoon helemaal stopt kan Wolfie ook naar de PDC.
Martin sterft nog liever in het harnasquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Montgomery ga ik dus echt niet missen. En die vadsige Fitting ook niet. Het is te hopen dat de paar goede spelers lekker q school gaan doen. Als de BDO gewoon helemaal stopt kan Wolfie ook naar de PDC.
Wolfie pleegt nog liever zelfmoordquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wright is sowieso een choker.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:01 schreef de_boswachter het volgende:
Wright kan er zomaar vanaf vandaag
Ik vind het best strak in het bord zitten; geen lelijke uitschieters of zo.quote:
Ook bij Hopp, dus al afgestreept.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:53 schreef Grifte het volgende:
Hoe kan dit mag er ook afquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ook bij Hopp, dus al afgestreept.
Ik gooi de kaart zo wel weer in het topic.
Weet ik, maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Werkdarts is ook geweest gistermiddag.
Is die net geweest?quote:
GADVERDAMME GADVERDAMME DIT IS ZOOOO GOORquote:
Setsysteem mag ook wegquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Het schiet al op.
Ik vertrouw je op je woord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Meerdere getuigen kunnen dit bevestigenquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik vertrouw je op je woord.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:15 schreef Tagliano het volgende:
Dan hebben we alle administratie weer bijgewerkt
[ afbeelding ] Top 200 van forum Darts van 13-12-2019 t/m 21-12-2019
nr / aantal posts / gebruiker
001 1978 KennyPowers Michael van Gerwen
002 1946 JR-Style-93 Rob Cross
003 1654 Szura Gerwyn Price
004 1493 El-Stinho Michael Smith
005 1166 Kopiko Gary Anderson
006 1145 Poepz0r Daryl Gurney
007 0926 Zipportal Peter Wright
008 0879 Tagliano James Wade
009 0761 Doevelaer Ian White
010 0738 Mani89 Dave Chisnall017 0451 De-iets-tedikkewielrenner Jermaine WattimenaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:16 schreef Pery het volgende:
[..]
017 0451 De-iets-tedikkewielrenner Jermaine Wattimena
quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:16 schreef Pery het volgende:
[..]
017 0451 De-iets-tedikkewielrenner Jermaine Wattimena
Dit is niet leukquote:
Stop ik was dat biggetje uit dat filmpje al bijna vergeten.quote:
fatshamingquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Stop ik was dat biggetje uit dat filmpje al bijna vergeten.
Fixedquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:23 schreef PSVCL het volgende:
Wrightnu Gurney en Prijs nog naar huis en het toernooi is geslaagd
Nieuwlaat is echt doodvermoeiend.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:22 schreef Szura het volgende:
'Aspinall had het ook niet makkelijk tegen Baggish'
Wat een onzin![]()
@:el-stinho
Neuh.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wright is zo langzamerhand best wel een vloerdwaas geworden of niet?
Teun en Nielsquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:26 schreef KennyPowers het volgende:
Wie schrijft er verhalen over de pijlen van Wright? Kan het me niet voorstellen
Valt ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het niveau dit wk is om te janken
WE WORDEN GEK.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:31 schreef Tagliano het volgende:
JAAA STALEN BALLEN
BINGOOOOOOOOOOOOO
Terwijl ie daarvoor al eentje had uitgedeeldquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:31 schreef KennyPowers het volgende:
"Ik geef geen stalen ballen award in de 1e en 2e ronde"
- Zjak, 19 december 2019 (of was het 18)
Telt dit ja? Geen koffiezetapparaatquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:32 schreef Tagliano het volgende:
JAA MENSEN NAAR BED GEGAAN
BINGOOOOOO
Dan parkeren we hem evenquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Telt dit ja? Geen koffiezetapparaat
Boomerquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:33 schreef HetDonkertAan het volgende:
'Het momentum' wanneer is dat woord eigenlijk geïntroduceerd? Hoor het ineens overal.
Dat bestaat al zolang er sport bestaat.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:33 schreef HetDonkertAan het volgende:
'Het momentum' wanneer is dat woord eigenlijk geïntroduceerd? Hoor het ineens overal.
Ik hoor dat alleen bij dartsen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:33 schreef HetDonkertAan het volgende:
* momentum*quote:
Dat heb je bij heel veel sporten. Bij voetbal bv ook.quote:
Ik hoorde het eerst alleen bij Marcella Mesker bij het tannis. Heel lang alleen daar. En toen is het als een epidemie rondgegaan.quote:
En tennis. En in de meeste individuele sporten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In de NBA heb je dit ook.
gr gr
@:powerloungen
Was 13 maar okquote:
Teveel voor Pisschraperquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In de NBA heb je dit ook.
gr gr
@:powerloungen
Griffinquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:41 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn er eigenlijk leuke 'Peter's' ?
Griffinquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:41 schreef de_boswachter het volgende:
23:41 in London en ook in onze normale tijd.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:40 schreef Tagliano het volgende:
Gaan we dieper de nacht in dan Sjef?
Ik geef er werkelijk geen ene neuk om wat ze in Londen allemaal doenquote:Op zaterdag 21 december 2019 00:41 schreef Nober het volgende:
[..]
23:41 in London en ook in onze normale tijd.
Petersplekjequote:Op zaterdag 21 december 2019 00:41 schreef de_boswachter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |