quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:54 schreef TTSS het volgende:
Opkankeren met je Japanse homofilmpjes teringmongool
Vandaag nog gedaanquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:55 schreef 00wildchild het volgende:
Maar kun je ook bij ING enzo niet meer pinnen nu?
Vandaag nog gedaan. Gister nog salaris gestort zelfsquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:55 schreef 00wildchild het volgende:
Maar kun je ook bij ING enzo niet meer pinnen nu?
Ja, het was 12 uur ofzo toen ik ging pinnen voor lunch. Was een heerlijk broodje kip met pestoquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, het was 12 uur ofzo toen ik ging pinnen voor lunch. Was een heerlijk broodje kip met pesto
Gvd Jeroenquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, het was 12 uur ofzo toen ik ging pinnen voor lunch. Was een heerlijk broodje kip met pesto
Deel met mijquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:57 schreef Cronometer het volgende:
IK KREEG VANDAAG BIJNA 4000 EURO GESTORT
Lekker vriendin.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:57 schreef Cronometer het volgende:
IK KREEG VANDAAG BIJNA 4000 EURO GESTORT
Leuk dat jij ook een mooie bolide kan waarderenquote:
Nee, mijn salaris plus een bonus van 3 procentquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jaja toeslagen verrekening zeker
Lekker gedaan meid.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:58 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, mijn salaris plus een bonus van 3 procent
Jazeker heb hele discussies met m’n D. Iets om bloed mee onder zijn nagels vandaan te halen. Ik doe alsof ik Porsches lelijk vind (oké vind ik ook) en daar kan hij echt mad om worden.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk dat jij ook een mooie bolide kan waarderen
Wtf ok Ashquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jazeker heb hele discussies met m’n D. Iets om bloed mee onder zijn nagels vandaan te halen. Ik doe alsof ik Porsches lelijk vind (oké vind ik ook) en daar kan hij echt mad om worden.En dan krijg ik straf enzo ahahha
Dat deed ik ook toen ik 16 wasquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jazeker heb hele discussies met m’n D. Iets om bloed mee onder zijn nagels vandaan te halen. Ik doe alsof ik Porsches lelijk vind (oké vind ik ook) en daar kan hij echt mad om worden.En dan krijg ik straf enzo ahahha
werk je niet?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:59 schreef TTSS het volgende:
[..]
Lekker gedaan meid.
Ik had een miezerige 1070 euro
part time + voltijd studiequote:
Porsches zijn mokernice man. En ze zitten goed in elkaar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ome DUO springt bijquote:
@Solotovskiquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:54 schreef TTSS het volgende:
Opkankeren met je Japanse homofilmpjes teringmongool
Ik vind die lampen echt lelijk en voorkant mist echt body. Ik weet waarom het is enz enz maar vind hem gewoon te laag uitgesneden en veel te vriendelijk ogen. Achterkant is wel keilekker.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Porsches zijn mokernice man. En ze zitten goed in elkaar.
Bij straf moet ik denken aan?
Mag ik wel hopen jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ah, nou op een gegeven moment zit je er lekker warmpjes bij
Nee gun enkel Noel de eerquote:
Ik vind die ledjes in vierkantvorm wel lelijk. Waarom niet gewoon ronde leds?quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik vind die lampen echt lelijk en voorkant mist echt body. Ik weet waarom het is enz enz maar vind hem gewoon te laag uitgesneden en veel te vriendelijk ogen. Achterkant is wel keilekker.
Hoi M-y-r-rquote:
Alsof Porsche niet al rond genoeg isquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind die ledjes in vierkantvorm wel lelijk. Waarom niet gewoon ronde leds?
Doe je wel anaal bij je vriendin of zelfs dat niet?quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse. Ik zet ook geen TR's. Ben gewoon straight
Jij wel bij je dikkerdje?quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe je wel anaal bij je vriendin of zelfs dat niet?
Nee, mag niet. Doe soms wel eens alsof ik per ongeluk verkeerd zit maar veel verder dan dat kom ik nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe je wel anaal bij je vriendin of zelfs dat niet?
Jezusquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:06 schreef Cronometer het volgende:
Dubbel O staat voor je vagina en anus?
Yahsss ik mag meedoenquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alle vrouwen boven de 65 kilo kan je nooit serieus nemen idd
Mijn date heet ook D.quote:
why notquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:09 schreef TTSS het volgende:
Denk niet dat het de feestdagen overleefd though
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Doe soms wel eens alsof ik per ongeluk verkeerd zit maar veel verder dan dat kom ik niet
Het ligt ook niet aan mij, ik vind haar best leuk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:09 schreef Cronometer het volgende:
[..]
why not
Het lijkt alsof jij het wel wil.
Wat ordinairquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Die van mij eigen R. D staat voor dick.
Iedere man zijn naam zou moeten beginnen met een Rquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Die van mij eigen R. D staat voor dick.
Niet zo onzeker doen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:10 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan mij, ik vind haar best leuk.
Is goed Rogierquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedere man zijn naam zou moeten beginnen met een R
True story, but I soldier onquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je zovaak wordt afgewezen is het moeilijk om positief te blijven vriendin
Herkenbaar. Ik heb dat met iedere tegengoal op Fifa. Het breekt mijn hart, maar ik blijf het gewoon proberenquote:
Niet eens dronken worden wat is dit nou weerquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:13 schreef TTSS het volgende:
Gesloopt na deze week. Ik ga naar bed. Wat een vrijdagavond...
Prima Roderickquote:
Robquote:
Je boy heeft wel wat biertjes op vandaagquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niet eens dronken worden wat is dit nou weer
Haha ja echt hè.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heet je boy Roderick? Mooie naam. Echt een statement
Had al 4 wijn met lunch, ben net een Amerikaanse huisvrouw van middelbare leeftijdquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niet eens dronken worden wat is dit nou weer
Als ik een baby zou kunnen maken dan zouden ze sws viktor en rolf heten. Of er nou een meisje tussen zit of nietquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:15 schreef TTSS het volgende:
[..]
Had al 4 wijn met lunch, ben net een Amerikaanse huisvrouw van middelbare leeftijd
Als je je boy uit het kamp als Roderick de wereld instuurt dan is het vragen om herresquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:16 schreef Catkiller het volgende:
Roderick is een naam die je geeft aan een kind waarvan je hoopt dat het goed uitpakt maar ze worden nooit iets
Waar is je zonneklep.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:15 schreef TTSS het volgende:
[..]
Had al 4 wijn met lunch, ben net een Amerikaanse huisvrouw van middelbare leeftijd
Dat herres mannetje is echt een baasquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je je boy uit het kamp als Roderick de wereld instuurt dan is het vragen om herres
Ik dit keer ook, naai alle Koerden die ik kanquote:
Altijd herres als ik een broodje eet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat herres mannetje is echt een baas
Ik heb zijn shirt gevraagd voor Kerst dus ik hoop dat die onder de boom ligtquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat herres mannetje is echt een baas
Terecht ook als je dat volk om hem heen zag. Weet niet wat die buitenlanders te eten krijgen maar er zat er geen 1 tussen die normaal kon doen. Behalve herresquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:18 schreef 00wildchild het volgende:
Mooie tijd leven we in. Gast is gewoon binnen nu.
Ja echt een schatje was het.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Terecht ook als je dat volk om hem heen zag. Weet niet wat die buitenlanders te eten krijgen maar er zat er geen 1 tussen die normaal kon doen. Behalve herres
Met een beetje geluk rijd hij nog een keer achteruit aangezien er nog genoeg anderen warenquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja echt een schatje was het.
Mijngod die gast die het de hele tijd had over wijven klappen. Hoop dat daar snel een vrachtwagen overheen rijdt.
Gewoon heel Purmerend plat dan kunnen ze ook niet meer voortplanten daar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met een beetje geluk rijd hij nog een keer achteruit aangezien er nog genoeg anderen waren
Goed ideequote:Op vrijdag 20 december 2019 23:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Gewoon heel Purmerend plat dan kunnen ze ook niet meer voortplanten daar.
Troosteloos oord is dat jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Gewoon heel Purmerend plat dan kunnen ze ook niet meer voortplanten daar.
Ik heb gewoon goede ogenquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:34 schreef 00wildchild het volgende:
Boh zo’n heerlijk moment altijd in de avond lekker je daglenzen eruit wrijven en wegpleuren. Boh.
DMquote:
Lolquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:52 schreef Kiid het volgende:
Ik ga fapje leggen idd Myrr. Alleen nog ff de juiste categorie vinden
Iets beters dan datquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat die dm van een gruwelijk lekkere chick was na het zien van mijn foto
Stel je aan zegquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:51 schreef 00wildchild het volgende:
![]()
![]()
![]()
Viesgoor irritante kut vlinders in m’n buik wat een irritant gevoel zeg. Dat high zijn is wel leuk enzo maar waarom moet het fysiek voelbaar zijn.![]()
Waar moet ik zijn en zijn er snacksquote:Op zaterdag 21 december 2019 08:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
@:kiid kom je vanavond de afslachting van Badr kijken
Is gewoon irritant hoor. Alsof je in een achtbaan zit maar zonder in een achtbaan te zitten. Onnodig.quote:
Allang gezien, maar heb mijn eten niet binnen weten te houden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoi vriend. Inmiddels al de foto gezien of zit je net aan het ontbijt
Snap je nou waarom ik graag mijn haren grijs zou willen verven? Denk dat het een goude combinatie zou zijnquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Allang gezien, maar heb mijn eten niet binnen weten te houden.
Doe wat je niet laten kanquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap je nou waarom ik graag mijn haren grijs zou willen verven? Denk dat het een goude combinatie zou zijn
Als je zou moeten kiezen, lichtgrijs of donkergrijs? En wees vooral eerlijkquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan
Paarsquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je zou moeten kiezen, lichtgrijs of donkergrijs? En wees vooral eerlijk
Dus lichtgrijs met paarse glow? Zie je idd wel veel, maar denk dat dat iets te nichterig is voor mij.quote:
Echt hequote:Op zaterdag 21 december 2019 09:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus lichtgrijs met paarse glow? Zie je idd wel veel, maar denk dat dat iets te nichterig is voor mij.
[ afbeelding ]
Dit is wel sick qua kleur
Val je op mannen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus lichtgrijs met paarse glow? Zie je idd wel veel, maar denk dat dat iets te nichterig is voor mij.
[ afbeelding ]
Dit is wel sick qua kleur
Ben alleen bang voor snelle uitgroei omdat mijn haar beet kort is zoals je kon zien op de foto. Als het dan vet veel geld kost is het miss zondequote:
Ja wie weet ouwe reus.quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben alleen bang voor snelle uitgroei omdat mijn haar beet kort is zoals je kon zien op de foto. Als het dan vet veel geld kost is het miss zonde
Miss dat ik in de vakantie ff langs een paar kapperszaken loop. Die verse chimo's kunnen mij dan voorzien van adequaat advies.quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wie weet ouwe reus.
Jajaquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Is gewoon irritant hoor. Alsof je in een achtbaan zit maar zonder in een achtbaan te zitten. Onnodig.
AMWF is goeiequote:Op vrijdag 20 december 2019 23:52 schreef Kiid het volgende:
Ik ga fapje leggen idd Myrr. Alleen nog ff de juiste categorie vinden
Ben inmiddels al klaar met fappen hoorquote:Op zaterdag 21 december 2019 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
AMWF is goeie
Of check het kanaal van Alex adams
Ik app je het adres en er is in ieder geval één lekker hapjequote:Op zaterdag 21 december 2019 09:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar moet ik zijn en zijn er snacks
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:17 schreef 00wildchild het volgende:
Zal wel gewoon een semi saaie wedstrijd worden. Niemand wordt afgeslacht.
Ik denk niet dat ADO gaat winnen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik gok toch op een enerverende wedstrijd.
Klopt, maar die kunnen er sowieso geen moer van.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ADO gaat winnen.
Eensquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar die kunnen er sowieso geen moer van.
Laat die maar lekker een hoop pallets opstapelenquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat die maar lekker een hoop pallets opstapelen
Oh wacht
quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Alsof Porsche niet al rond genoeg is
Het ziet er gewoon niet uit.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En toch stoort dit mij mateloos als ik er een zie rijden. Zal wel autisme zijn.
Jij hebt er kijk op vriendquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon niet uit.
Jij gaat voor Japanse betrouwbaarheid. Heel verstandigquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een groot fan van Nissan met 2 auto's
Qashqai en de micraquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij gaat voor Japanse betrouwbaarheid. Heel verstandigwelke Nissans?
Duidelijke verdeling tussen de het mannetje en het vrouwtje hoor ik al HAHAHAquote:
Ja de micra is idd voor het vrouwtjequote:Op zaterdag 21 december 2019 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Duidelijke verdeling tussen de het mannetje en het vrouwtje hoor ik al HAHAHA
Waarom is dat HAHAHA?quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry ouwe feministquote:
Is goed! Ik kijk ernaar uitquote:Op zaterdag 21 december 2019 10:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik app je het adres en er is in ieder geval één lekker hapje![]()
Dat zie je ook heel duidelijk op de foto die ik heb gepost op fokquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat ik alleen aan die modelnamen al zie welke van wie is.quote:
Nummer 1 ben je in mijn lijstquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is goed! Ik kijk ernaar uit
Goed te weten dat je mijn nummer nog niet door de shredder hebt gehaald
Armaf club de nuit?quote:Op zaterdag 21 december 2019 10:44 schreef 00wildchild het volgende:
Potverdorie lekker luchtje gevonden
Jij voor mij ook. Zowel op fok als irlquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nummer 1 ben je in mijn lijst
Ja mooi hèquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat ik alleen aan die modelnamen al zie welke van wie is.
Ludiek wel
Huh welke foto vriendquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zie je ook heel duidelijk op de foto die ik heb gepost op fok
Maak het uit dan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij voor mij ook. Zowel op fok als irl
Nu wel vriend. Wat een gezellige foto maatquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je het fototopic nog niet eens gezien?
lijkt wel een prinsesjequote:Op zaterdag 21 december 2019 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu wel vriend. Wat een gezellige foto maat
Nee maar is die goed dan? Chille prijs wel.quote:
Die geur lijkt heel erg op Creed Aventus. Alleen kost die 240 ekkies voor 80ml. Het is met afstand mijn favorietquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee maar is die goed dan? Chille prijs wel.
Wil iemand Aqua di Gio Absolu geven maar heb niemand waardig genoeg om aan te geven.
En voor mezelf Good Girl maar kaulo duur.
Je bent een goed mensquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu wel vriend. Wat een gezellige foto maat
Dat klopt.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
En ik was ook samen met mijn prinsesje
Hij had flink wat paint nodig om je plofkop weg te gummenquote:
Ja heb heel dik haarquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij had flink wat paint nodig om je plofkop weg te gummen
Ik had van jou wel een lieve reactie verwacht aangezien we bijna collega's wordenquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij had flink wat paint nodig om je plofkop weg te gummen
ja maar heb slechte verbindingquote:
Ok ik w8 geduldigquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
J
[..]
ja maar heb slechte verbinding
Troll*quote:
Oh ja sorryquote:
🙈quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja sorryzelfde kleur UI
https://www.dumpert.nl/item/7810793_8b427d6bquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had van jou wel een lieve reactie verwacht aangezien we bijna collega's worden
Dat is een filmpjequote:Op zaterdag 21 december 2019 19:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7810793_8b427d6b
Mocht willen dat ik ook zo'n baas was geweest op die leeftijd maar ik had geen tumor en heb nooit potentie gehadquote:
Zoveel haar kan het niet zijn toch met die korte beentjes van jouquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:31 schreef Dimachaerus het volgende:
"die jongen heeft echt harige benen"
"Ja he dat hoef ik niet te zien"
Kankerhoeren.
Waarom een nieuw accountquote:
Ik kom er zo aanquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarom een nieuw account
Oke ik zet de worst en kaas klaarquote:
Ik neem ook chips mee en popcornquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oke ik zet de worst en kaas klaar
Ik ook niet maar de laatste keer liep ik iets naars op dus better safe then sorryquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:23 schreef Kiid het volgende:
En misschien condooms. Ik doe het alleen wel liever zonder
Ik waardeer je eerlijkheidquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik ook niet maar de laatste keer liep ik iets naars op dus better safe then sorry
Waarom vertel je het niet gewoon.quote:
Zou wel lekker zijn hequote:Op zaterdag 21 december 2019 21:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom vertel je het niet gewoon.
Dit is ook een beetje zo zo.
Heb je haar een keer geneukt ofzo?
Die kans is grootquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom vertel je het niet gewoon.
Dit is ook een beetje zo zo.
Heb je haar een keer geneukt ofzo?
Je mag wel met mijn spiderman spelen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zal ik film gaan kijken of Spiderman spelen
No thanks doe geen gestoorde gekkenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:18 schreef Excavator het volgende:
[..]
Je mag wel met mijn spiderman spelen.
Moest er toch ooit van komenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat je nu beter op jezelf let.
lijkt me een pleonasmequote:Op zaterdag 21 december 2019 21:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
No thanks doe geen gestoorde gekken
Dus je vindt mij geen gestoorde gekquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
No thanks doe geen gestoorde gekken
Natuurlijk niet jij bent mijn backupquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus je vindt mij geen gestoorde gek
Zal hij je beter kunnen bekoren dan de hoofdact?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Natuurlijk niet jij bent mijn backup
De hoofdact is gecancelledquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zal hij je beter kunnen bekoren dan de hoofdact?
goede reden?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De hoofdact is gecancelled
Rico pakt hem mokerhard vriend!!!!!quote:
Sowieso nietquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rico pakt hem mokerhard vriend!!!!!
Ooit hoop ik de main act te wordenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Natuurlijk niet jij bent mijn backup
Badr holt huilend weer naar Marokkoquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Sowieso niet
Ik zet nu die harde dua voor badr
Haha hij jankt ook echt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Badr holt huilend weer naar Marokko
Huilend als een bitch op de vloerquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef Kiid het volgende:
Echt een marokkaan. Sterk in groepen, zwak alleen en vluchten als het moeilijk wordt
Hoe lang blijft zo'n iemand nog geloofwaardig he. Begin bijna te geloven dat ik die boy nog gevloerd krijgquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Huilend als een bitch op de vloer
Jij hebt maar 1 ronde nodigquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe lang blijft zo'n iemand nog geloofwaardig he. Begin bijna te geloven dat ik die boy nog gevloerd krijg
Om klaar te komen bedoel je?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij hebt maar 1 ronde nodig
Haaaaahaquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Jammer badr
Je hebt bewezen de beste fighter te zijn
Masallah
Ongeluk schuilt in een Klein hoekjequote:Op zaterdag 21 december 2019 23:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haaaaaha
De beste fighter gaat er niet geblesseerd van af.
Ja twee keer zeker.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ongeluk schuilt in een Klein hoekje
Allaatjesquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Jammer badr
Je hebt bewezen de beste fighter te zijn
Masallah
Die jankspeech van hem zegt genoeg over wat die belt waard isquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Allaatjes
Rico heeft nog steeds de belt koekoekjes
Wie zat er nou te janken danquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die jankspeech van hem zegt genoeg over wat die belt waard is
Ricoquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie zat er nou te janken dan
Wie zat er nou op een brancard danquote:
Jij straksquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wie zat er nou op een brancard dan
Sowwwwwwquote:
Vandaag weer strak binnen de lijnen gereden in Abu vriend. Was ff peentjes zweten maar ik blijf ijskoudquote:
Ja heb je hem uit het water kunnen houden?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vandaag weer strak binnen de lijnen gereden in Abu vriend. Was ff peentjes zweten maar ik blijf ijskoud
Steady. Mijn bandenmanagement is echt on point de laatste tijdquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja heb je hem uit het water kunnen houden?
Maar goed dat daar onmogelijk regen kan vallen. Hoe was je pace maat
Eerlijk is eerlijk, ze nemen de boel hier wel over. Eigenlijk wel absurd want ze zijn allemaal 1.70 bij 70kg. Het is dat ze altijd in groepen jagen zoals hyena'squote:Op zaterdag 21 december 2019 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zijn maar klote eeuwen om Marokkaantje te zijn.
Op een brancardquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Pff
Heb zin echt zin om rondjes om jullie heen te rijden
Och die paar grijpstuivers die ze pakken in de criminaliteit.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ze nemen de boel hier wel over. Eigenlijk wel absurd want ze zijn allemaal 1.70 bij 70kg. Het is dat ze altijd in groepen jagen zoals hyena's
Dat boeit ook niet, maar loop de steden eens door. Voor iedere Nederlander die er wordt geboren komen er 2/3 van die berbers.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och die paar grijpstuivers die ze pakken in de criminaliteit.
Niet waar ik loop.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat boeit ook niet, maar loop de steden eens door. Voor iedere Nederlander die er wordt geboren komen er 2/3 van die berbers.
Voor de kinderbijslagquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat boeit ook niet, maar loop de steden eens door. Voor iedere Nederlander die er wordt geboren komen er 2/3 van die berbers.
Zo echt hequote:Op zaterdag 21 december 2019 23:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wij zouden wel mooie Nederlandse baby's kunnen maken
Zullen we testen?quote:Op zondag 22 december 2019 00:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een selfie van ons twee zou sneller viraal gaan dan een hoer met aids
Ben alles behalve wanhopigquote:Op zondag 22 december 2019 00:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het op het laatst verneuken door wanhopig over te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |